Ik heb het idee dat de zomer periode zo tussen juni en september altijd negatief is voor de koers van cryptos.quote:Op zondag 2 juli 2017 14:46 schreef niggeplease het volgende:
[ afbeelding ]
komende weken zijn belangrijk.
Wat was je vraag? Waves op Kraken?quote:Op zondag 2 juli 2017 16:01 schreef kthxbye het volgende:
KrakenVandaag support gemaild, vandaag mailtje terug met goed antwoord.
Een neerwaartse spiraal omhoogquote:Op zondag 2 juli 2017 17:20 schreef onlogisch het volgende:
Het lijkt dat de storm van de afgelopen 7 à 9 weken wat is gaan liggen. Het lijkt zich nu enigszins te stabiliseren. Hoewel er een duidelijke neerwaartse spiraal zichtbaar is.
Neem een node vanaf plaats 5 a.u.b.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:56 schreef impact9 het volgende:
[..]
Haha, mooi
Weet jij toevallig, aan welk adres kan ik mijn Waves het beste leasen?
Gewoon de bovenste van de site? Of rekening houden met fees ed?
http://dev.pywaves.org/generators/
Niet zo gek, men gaat liever buiten dan naar zijn schermpje turen. En er zijn mensen die dan genieten van het leven, in plaats van zich zorgen te maken over de ineenstorting van fiat geld. Dat is eerder iets voor de herfst/winter periode.quote:Op zondag 2 juli 2017 16:10 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de zomer periode zo tussen juni en september altijd negatief is voor de koers van cryptos.
hehequote:Op zondag 2 juli 2017 14:09 schreef edraket31 het volgende:
[..]
In de financiële wereld gaat men uit van een lang weekend, dus ook maandag rustig.
Ze bun allemaal sjikker as bas
vrouwen bloot handel doodquote:Op zondag 2 juli 2017 16:10 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de zomer periode zo tussen juni en september altijd negatief is voor de koers van cryptos.
En dan straks goedkoop inslaan.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:40 schreef Repeating het volgende:
Wéér 51k sell order op 0.001449 bij Waves ...
Dat is lekker dan het wordt tijd dat Waves ook op andere grote exchanges gaat worden verhandeldquote:Op zondag 2 juli 2017 20:40 schreef Repeating het volgende:
Wéér 51k sell order op 0.001449 bij Waves ...
Heb er nog 1000 , maar meer vergequote:Op zondag 2 juli 2017 21:36 schreef DaRealDeal het volgende:
Nog mensen die in ark zitten? Ik had er 100 gekocht op 1 euro en later weer verkocht voor verge.
Zit te twijfelen om er nu 1000 te kopen staan wel weer lekker laag.
Of toch wetrust... die is ook lekker gezakt.
Weer wat groenquote:Op zondag 2 juli 2017 17:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij mij kleurt het nog overwegend rood. Niet veel, maar wel rood.
Nee, lukt niet, alleen de eerste 47k is van mij.quote:Op zondag 2 juli 2017 23:37 schreef fukforce het volgende:
[..]
Kun je ff die 50K sell wall weghalen van Bittrex aub
47K is ook goedquote:Op zondag 2 juli 2017 23:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, lukt niet, alleen de eerste 47k is van mij.
Ah joh, laat ze lekker spelenquote:Op zondag 2 juli 2017 23:42 schreef fukforce het volgende:
[..]
47K is ook goed
Die klootzak blijft die sell wall steeds ophogen
Ja dat is waar, de release datum voor DEX was toch ergens in augustus? Ik hoop dat daarmme ook het volume op DEX zal toenemen.quote:Op zondag 2 juli 2017 23:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah joh, laat ze lekker spelen
Prijs wordt toch pas interessant zodra DEX klaar is, etc.
Augustus, dus ga maar uit van septemberquote:Op zondag 2 juli 2017 23:51 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ja dat is waar, de release datum voor DEX was toch ergens in augustus? Ik hoop dat daarmme ook het volume op DEX zal toenemen.
Maak je niet zo druk joh, waarom denk je dat die sellwall er staat? Een grote speler wil zich inkopen op dit nivo, is toch alleen maar positief...... (op de langere termijn)quote:Op zondag 2 juli 2017 23:42 schreef fukforce het volgende:
[..]
47K is ook goed
Die klootzak blijft die sell wall steeds ophogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |