Ik heb het idee dat de zomer periode zo tussen juni en september altijd negatief is voor de koers van cryptos.quote:Op zondag 2 juli 2017 14:46 schreef niggeplease het volgende:
[ afbeelding ]
komende weken zijn belangrijk.
Wat was je vraag? Waves op Kraken?quote:Op zondag 2 juli 2017 16:01 schreef kthxbye het volgende:
KrakenVandaag support gemaild, vandaag mailtje terug met goed antwoord.
Een neerwaartse spiraal omhoogquote:Op zondag 2 juli 2017 17:20 schreef onlogisch het volgende:
Het lijkt dat de storm van de afgelopen 7 à 9 weken wat is gaan liggen. Het lijkt zich nu enigszins te stabiliseren. Hoewel er een duidelijke neerwaartse spiraal zichtbaar is.
Neem een node vanaf plaats 5 a.u.b.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 14:56 schreef impact9 het volgende:
[..]
Haha, mooi
Weet jij toevallig, aan welk adres kan ik mijn Waves het beste leasen?
Gewoon de bovenste van de site? Of rekening houden met fees ed?
http://dev.pywaves.org/generators/
Niet zo gek, men gaat liever buiten dan naar zijn schermpje turen. En er zijn mensen die dan genieten van het leven, in plaats van zich zorgen te maken over de ineenstorting van fiat geld. Dat is eerder iets voor de herfst/winter periode.quote:Op zondag 2 juli 2017 16:10 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de zomer periode zo tussen juni en september altijd negatief is voor de koers van cryptos.
hehequote:Op zondag 2 juli 2017 14:09 schreef edraket31 het volgende:
[..]
In de financiële wereld gaat men uit van een lang weekend, dus ook maandag rustig.
Ze bun allemaal sjikker as bas
vrouwen bloot handel doodquote:Op zondag 2 juli 2017 16:10 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de zomer periode zo tussen juni en september altijd negatief is voor de koers van cryptos.
En dan straks goedkoop inslaan.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:40 schreef Repeating het volgende:
Wéér 51k sell order op 0.001449 bij Waves ...
Dat is lekker dan het wordt tijd dat Waves ook op andere grote exchanges gaat worden verhandeldquote:Op zondag 2 juli 2017 20:40 schreef Repeating het volgende:
Wéér 51k sell order op 0.001449 bij Waves ...
Heb er nog 1000 , maar meer vergequote:Op zondag 2 juli 2017 21:36 schreef DaRealDeal het volgende:
Nog mensen die in ark zitten? Ik had er 100 gekocht op 1 euro en later weer verkocht voor verge.
Zit te twijfelen om er nu 1000 te kopen staan wel weer lekker laag.
Of toch wetrust... die is ook lekker gezakt.
Weer wat groenquote:Op zondag 2 juli 2017 17:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij mij kleurt het nog overwegend rood. Niet veel, maar wel rood.
Nee, lukt niet, alleen de eerste 47k is van mij.quote:Op zondag 2 juli 2017 23:37 schreef fukforce het volgende:
[..]
Kun je ff die 50K sell wall weghalen van Bittrex aub
47K is ook goedquote:Op zondag 2 juli 2017 23:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, lukt niet, alleen de eerste 47k is van mij.
Ah joh, laat ze lekker spelenquote:Op zondag 2 juli 2017 23:42 schreef fukforce het volgende:
[..]
47K is ook goed
Die klootzak blijft die sell wall steeds ophogen
Ja dat is waar, de release datum voor DEX was toch ergens in augustus? Ik hoop dat daarmme ook het volume op DEX zal toenemen.quote:Op zondag 2 juli 2017 23:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah joh, laat ze lekker spelen
Prijs wordt toch pas interessant zodra DEX klaar is, etc.
Augustus, dus ga maar uit van septemberquote:Op zondag 2 juli 2017 23:51 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ja dat is waar, de release datum voor DEX was toch ergens in augustus? Ik hoop dat daarmme ook het volume op DEX zal toenemen.
Maak je niet zo druk joh, waarom denk je dat die sellwall er staat? Een grote speler wil zich inkopen op dit nivo, is toch alleen maar positief...... (op de langere termijn)quote:Op zondag 2 juli 2017 23:42 schreef fukforce het volgende:
[..]
47K is ook goed
Ik heb mijn max nu bereikt met wat ik erin stop. Dat is 2000 euro, wilde eigenlijk maar 1000 doen maar het virus heeft mij toch gegrepen.quote:Op maandag 3 juli 2017 00:18 schreef r3gi3boy het volgende:
Waar leggen jullie de grens m.b.t. het blijven inkopen van cryptocurrency? Word je gedreven door de FOMO en gaat zelfs je boodschappengeld er aan, of blijf je rationeel en wacht je tot je huidige portfolio dusdanig winst heeft gemaakt zodat je dit kunt inzetten voor andere coins?
Mooi toch, kan ik straks nog even laag instappen.quote:Op zondag 2 juli 2017 23:42 schreef fukforce het volgende:
[..]
47K is ook goed
Alles is heel erg gedaald, en er zijn whales aan het kloten... maar goed ze stijgen wel weer. Is het niet vandaag of morgen dan is het wel volgende week of maand of volgend jaar 😀quote:Op maandag 3 juli 2017 03:20 schreef vigen98 het volgende:
Is er een reden waarom Waves zo erg gedaald is?
Waves is een shitcoin. Vandaar.quote:Op maandag 3 juli 2017 03:20 schreef vigen98 het volgende:
Is er een reden waarom Waves zo erg gedaald is?
Dat dacht ik ook tot drie keer toe. Maar hij daarna steeds blijven dalen.quote:Op maandag 3 juli 2017 01:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mooi toch, kan ik straks nog even laag instappen.
Waar zien jullie toch die buy en sellwalls? :pquote:Op maandag 3 juli 2017 09:43 schreef Repeating het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook tot drie keer toe. Maar hij daarna steeds blijven dalen.
Edit: nu zit iemand bij Waves te spelen met een buywall van 41k.
Het laatste. Dan slaap je het beste.quote:Op maandag 3 juli 2017 00:18 schreef r3gi3boy het volgende:
Waar leggen jullie de grens m.b.t. het blijven inkopen van cryptocurrency? Word je gedreven door de FOMO en gaat zelfs je boodschappengeld er aan, of blijf je rationeel en wacht je tot je huidige portfolio dusdanig winst heeft gemaakt zodat je dit kunt inzetten voor andere coins?
Ik kreeg bij de 4e hypotheek toch wat problemen om hem los te weken maar de bank gelooft inmiddels ook dat Waves weer boven de ¤5 uitkomt.quote:Op maandag 3 juli 2017 10:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik eet wat minder en slaap onder een brug om het te bekostigen
Ik heb afgelopen 3 à 4 maanden vuistdiep in de crypto gezeten. Ik had mijn volledig spaargeld en mijn gespaarde DUO lening erin gestopt. Door de FOMO kon je werkelijk in alles investeren zonder verlies te maken. Vergeleken met de markt een slecht resultaat behaalt, namelijk 100% rendement. Klagen doe ik echter niet. Ik heb mijn volledige studieschuld afgelost en kan volgend jaar mijn master en huur er makkelijk van bekostigen.quote:Op maandag 3 juli 2017 00:18 schreef r3gi3boy het volgende:
Dit zijn leuke verhalen, maar blijft natuurlijk een enorme onverantwoorde gok.quote:Op maandag 3 juli 2017 10:20 schreef Repeating het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen 3 à 4 maanden vuistdiep in de crypto gezeten. Ik had mijn volledig spaargeld en mijn gespaarde DUO lening erin gestopt. Door de FOMO kon je werkelijk in alles investeren zonder verlies te maken. Vergeleken met de markt een slecht resultaat behaalt, namelijk 100% rendement. Klagen doe ik echter niet. Ik heb mijn volledige studieschuld afgelost en kan volgend jaar mijn master en huur er makkelijk van bekostigen.![]()
Vorige week alles - behalve Waves - omgezet naar BTC. Markt werd me wat te onstabiel.
"Everybody is a pro in a bull market". ;-)quote:Op maandag 3 juli 2017 10:25 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Dit zijn leuke verhalen, maar blijft natuurlijk een enorme onverantwoorde gok.
QFTquote:Op maandag 3 juli 2017 10:28 schreef edraket31 het volgende:
[..]
"Everybody is a pro in a bull market". ;-)
Wat is het verschil tussen minen en PoS wat jij doet?quote:Op maandag 3 juli 2017 10:55 schreef MaGNeT het volgende:
Woot! 2e PIVX PoS block gevonden
Zo kan de VPS helemaal dik uit
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |