abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 juli 2017 @ 11:05:31 #251
324708 Fok-now
The only one
pi_172134021
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 10:47 schreef MaGNeT het volgende:
Ondanks de correctie zit ik nog op ruim 400% winst sinds 1 april, dus ik klaag niet ;)
Denk je dat BTC de bodem al bereikt heeft? Of verwacht je nog spanning vanwege Segwit2x?
Post in Cryptocurrencies sinds #1
pi_172134073
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 11:04 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Wat is het verschil tussen minen en PoS wat jij doet?
Bij PoS minen mine je in je wallet op basis van jouw stake (minen met inzet van jouw aandeel aan coins).
Het neemt een klein beetje processortijd, dus geen krachtige GPU of CPU nodig.
Ook op een VPS kan het prima zonder de hoster achter je aan te krijgen :P

Zie het als een rente die je krijgt voor het genereren van blocks, zodat de blockchain en transacties in werking blijven.
pi_172134094
Heeft NXT Ignis al uitgegeven?
pi_172134130
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 11:05 schreef Fok-now het volgende:

[..]

Denk je dat BTC de bodem al bereikt heeft? Of verwacht je nog spanning vanwege Segwit2x?
Glazen bol heb ik weggegooid.
Ik ga het gewoon uitzitten.
  maandag 3 juli 2017 @ 11:41:48 #255
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_172134921
Ik zie wekelijks mijn portfolio met 75$ dalen gemiddeld :o nog steeds 2200% winst maar toch jammer de gekke periode voorlopig voorbij is.

Ik houd echter alles nog sowieso vast tot november :7
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  maandag 3 juli 2017 @ 11:55:37 #256
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_172135261
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 11:41 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zie wekelijks mijn portfolio met 75$ dalen gemiddeld :o nog steeds 2200% winst maar toch jammer de gekke periode voorlopig voorbij is.

Niks uitcashen?
pi_172135608
Ik heb er vertrouwen in dat cryptos de komende jaren nog veel groter zullen worden. De hoeveelheid geld op aarde tegenover de marketcap van alle cryptos bij elkaar is gewoon enorm. Bill Gates zou in zijn ééntje alle coins die er bestaan kunnen opkopen zeg maar.

Ik zou wel willen weten wat er precies zal gebeuren als die Segwit change er door heen komt. En wat er gebeurt als er een hardfork komt, krijg in dan ineens twee bitcoin varianten in één wallet? geen idee hoe dat precies werkt
pi_172135685
Waarom laat coinmarketcap bovenaan de pagina niet meer de totale marketcap het 24h handelsvolume zien :(
pi_172135856
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 12:10 schreef metallicelmo het volgende:
Ik heb er vertrouwen in dat cryptos de komende jaren nog veel groter zullen worden. De hoeveelheid geld op aarde tegenover de marketcap van alle cryptos bij elkaar is gewoon enorm. Bill Gates zou in zijn ééntje alle coins die er bestaan kunnen opkopen zeg maar.
Totale marketcap van crypto's is 95 miljard dollar tot nu toe. Bill Gates heeft een vermogen van max. 70 miljard.

Overigens maar een detail. Ik denk dat je vergist dat crypto's ondergewaardeerd zijn. Het dient een nut te hebben, fiat geld is nog ergens nuttig voor (o.a. ook voor boekhouding van bedrijven). Dat zie ik niet zo snel gebeuren met crypto's.
pi_172135860
quote:

Ik zou wel willen weten wat er precies zal gebeuren als die Segwit change er door heen komt. En wat er gebeurt als er een hardfork komt, krijg in dan ineens twee bitcoin varianten in één wallet? geen idee hoe dat precies werkt
Je krijgt in het uiterste gevalinderdaad 2 blockchains die beiden dezelfde transactie-geschiedenis hebben tot het moment van de fork.

Je kan coins die je voor de fork had dan ook op beide chains uitgeven.

In de praktijk zal de massa snel 1 fork omarmen (vermoedelijk die met de beste toekomstkansen, dus Segwit) en de ander zal doodbloeden.

Als miners massaal 1 van de 2 forks minen, zal de andere fork sowieso (praktisch) tot stilstand komen, simpelweg omdat de difficulty te hoog is om nog nieuwe blocks te vinden.
pi_172135887
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 12:21 schreef TourOfData het volgende:

[..]

Totale marketcap van crypto's is 95 miljard dollar tot nu toe. Bill Gates heeft een vermogen van max. 70 miljard.

Overigens maar een detail. Ik denk dat je daarin vergist, fiat geld is nog ergens nuttig voor en ook voor boekhouding van bedrijven. Dat zie ik niet zo snel gebeuren met crypto's.
Ontwikkelingen kunnen hard gaan. Toen ik in 2008 mijn "HTC Diamond Touch" kocht keken mensen ook nog wat vreemd. "Zo'n klein schermpje, daar kan je toch niet op internetten?" of "Ik hoef niet zo'n ding, mijn Nokia kan bellen en dat is meer dan genoeg".

Blockchain niets anders is dan een onvervalsbare transactiegeschiedenis.
Dat is bij boekhouden of banking heel praktisch :P

Verzekeringsmaatschappijen, boekhoudkantoren en banken die niet meegaan kunnen last krijgen van het "Kodak" effect.

Voor de marktkoopman zal juist contant of PIN nog wel een tijdje praktijk blijven, al is een "4G point of sale" device voor wat gangbare cryptocurrencies natuurlijk ook niet heel moeilijk om te produceren.

Het geld wat nu in crypto zit kan nog makkelijk keer 100 gaan zonder verzadigd te zijn.
Of het gebeurt is natuurlijk weer "glazen bol" werk en die ligt net in de glasbak...

[ Bericht 7% gewijzigd door TheFreshPrince op 03-07-2017 12:37:53 ]
pi_172136345
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 12:22 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ontwikkelingen kunnen hard gaan. Toen ik in 2008 mijn "HTC Diamond Touch" kocht keken mensen ook nog wat vreemd. "Zo'n klein schermpje, daar kan je toch niet op internetten?" of "Ik hoef niet zo'n ding, mijn Nokia kan bellen en dat is meer dan genoeg".
pi_172136366
quote:
Haha, ja, geniaal, 10 jaar eerder geloofde nog bijna niemand in de mobiele telefoon.
pi_172136393
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 11:41 schreef Maikuuul het volgende:

Waarom november?
pi_172136763
quote:

Al eens gehoord van de "internetbubbel"?
Eind jaren 90 waren de gedachten over internet en daaraan gekoppelde bedrijven ook sky high en vooral op basis van een verwachting.
Hetzelfde soort verhalen/verwachtingen zie je nu over cryptos. Ik ben ook positief hoor, maar met enige reserve.
pi_172136834
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 12:21 schreef TourOfData het volgende:

[..]

Overigens maar een detail. Ik denk dat je vergist dat crypto's ondergewaardeerd zijn. Het dient een nut te hebben, fiat geld is nog ergens nuttig voor (o.a. ook voor boekhouding van bedrijven). Dat zie ik niet zo snel gebeuren met crypto's.
Waarom blijft crypto toch maar vergeleken worden met fiat geld. Platformen als Ethereum, Waves, Strats, Antshares zijn daar totaal niet mee bezig. Die richting zich op bedrijven die graag contracten in de blockchain willen zetten.

Zelf heb ik een vastgoedachtergrond. Vanaf het moment dat een bijvoorbeeld koop rond is moeten er tig partijen aan het werk om de transactie af te ronden. Denk aan de kopende partij, verkopende partij, makelaars, taxateur, notaris, kadaster etc. Een transactie is hierdoor traag en duur. De vastgoedwereld is druk bezig te onderzoeken of de blockchain hier verandering in kan brengen. Stel dat gaat gebeuren op een Ethereum blockchain, dan moet zo'n contract worden betaald met gas. Als dat aanslaat (en ook bij andere bedrijfstakken) gaat de vraag naar Eth flink stijgen, de waarde dus omhoog en zitten we nog lang niet aan het plafond. Het belangrijkste: er is dan ook een verdienmodel.
  Moderator maandag 3 juli 2017 @ 12:58:10 #267
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172136854
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 12:54 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Al eens gehoord van de "internetbubbel"?
Eind jaren 90 waren de gedachten over internet en daaraan gekoppelde bedrijven ook sky high en vooral op basis van een verwachting.
Hetzelfde soort verhalen/verwachtingen zie je nu over cryptos. Ik ben ook positief hoor, maar met enige reserve.
De internetbubbel klapte op een gegeven moment. Maar kijk eens waar we amper 15 jaar later staan? Internet is all around us. En dat wordt alleen maar meer.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172136969
quote:
6s.gif Op maandag 3 juli 2017 12:58 schreef onlogisch het volgende:

[..]

De internetbubbel klapte op een gegeven moment. Maar kijk eens waar we amper 15 jaar later staan? Internet is all around us. En dat wordt alleen maar meer.
Maar je ziet wel dezelfde idioterie.
  maandag 3 juli 2017 @ 13:07:25 #269
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_172137072
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 12:40 schreef BlockchainStories het volgende:

[..]

Waarom november?
Pas vanaf dan hebk het geld nodig, ik heb de grootste winst behaald op Verge en 1/3e ervan verkocht om andere coins te kopen (btc,eth, Lisk, waves, firstblood, siacoin, pivx, Trust, QRL, Goldcoin).

Van die altcoins heb ik de regel inzet x200%=inruilen voor btc. Behalve voor Verge die houd ik gewoon vast.
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_172137280
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 13:07 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Pas vanaf dan hebk het geld nodig, ik heb de grootste winst behaald op Verge en 1/3e ervan verkocht om andere coins te kopen (btc,eth, Lisk, waves, firstblood, siacoin, pivx, Trust, QRL, Goldcoin).

Van die altcoins heb ik de regel inzet x200%=inruilen voor btc. Behalve voor Verge die houd ik gewoon vast.
Jij ziet Verge flink stijgen?
pi_172137347
quote:
6s.gif Op maandag 3 juli 2017 12:58 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja, leuk waar we 15 jaar later staan maar wat doe jij als je portfolio met 80% daalt?
Ik beweer niet dat het gebeurd, gaat mij meer om het algemene optimisme dat het alleen maar omhoog gaat en evt dalingen snel weer gecorrigeerd worden....
pi_172137514
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 13:21 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Ja, leuk waar we 15 jaar later staan maar wat doe jij als je portfolio met 80% daalt?
Ik beweer niet dat het gebeurd, gaat mij meer om het algemene optimisme dat het alleen maar omhoog gaat en evt dalingen snel weer gecorrigeerd worden....
ja wanneer moet je blij zijn met de winsten die je al hebt gemaakt en die gewoon uitcashen? Ik denk stiekem elke keer dat het altijd hoger kan.. De afgelopen 5 jaar was dat ook zo uiteindelijk.. maarja voor hoelang nog is de vraag.. Het blijft toch gokken
pi_172137612
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 13:31 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

ja wanneer moet je blij zijn met de winsten die je al hebt gemaakt en die gewoon uitcashen? Ik denk stiekem elke keer dat het altijd hoger kan.. De afgelopen 5 jaar was dat ook zo uiteindelijk.. maarja voor hoelang nog is de vraag.. Het blijft toch gokken
Oh is dat zo?
Als ik kijk naar de crypto hoogvliegers in de vorige bullrun zijn er toch flink wat daarvan zo goed als niks meer waard.
pi_172137632
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 13:07 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Ik ben dan wel benieuwd hoe lang je in cryptos zit als je minimale winst x200% moet zijn....
  maandag 3 juli 2017 @ 13:48:53 #275
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_172137832
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 13:37 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Ik ben dan wel benieuwd hoe lang je in cryptos zit als je minimale winst x200% moet zijn....
Nog niet zo lang. Een maandje of 3 nu... ik volg gewoon dit topic en bitcointalk.

Het is en blijft een beetje gokken natuurlijk.

Ik zet bij sommige coins een auto sell aan bij 200% winst.

Carebaer ik zie Verge wel stijgen. Laatst poste ik een video van de dev. De munt is 100% anoniem als enige munt. Ik weet niet of andere munten dezelfde technieken gaan toepassen. Vooral als er binnenkort met de smart contracts gewerkt gaat worden denk ik dat er wel een stijging komt. Hij blijft nu tussen de 115 en 135sat vrij stabiel.
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_172138083
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 13:48 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Nog niet zo lang. Een maandje of 3 nu... ik volg gewoon dit topic en bitcointalk.

Carebaer ik zie Verge wel stijgen. Laatst poste ik een video van de dev. De munt is 100% anoniem als enige munt. Ik weet niet of andere munten dezelfde technieken gaan toepassen. Vooral als er binnenkort met de smart contracts gewerkt gaat worden denk ik dat er wel een stijging komt. Hij blijft nu tussen de 115 en 135sat vrij stabiel.
Tuurlijk joh.
pi_172138239
2200% winst in 3 maanden.
  maandag 3 juli 2017 @ 14:10:18 #278
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_172138358
quote:
10s.gif Op maandag 3 juli 2017 14:05 schreef Cyanide- het volgende:
2200% winst in 3 maanden.
Verge gekocht op 9sat, staat nu op 120

Ik begon eigenlijk voor 50 euro, hier kocht ik 200.000 Digibyte voor. Verkocht deze met 20% winst :') (achteraf gezien hadk veel meer winst als ik de dgb had vastgehouden) en wisselde ze in voor Verge.

Mijn ingelegd bedrag van 50 euro is de enige investering die ik heb gedaan...

Totaal heb ik meer % winst. Die 2200% is enkel voor Verge

[ Bericht 16% gewijzigd door Maikuuul op 03-07-2017 14:21:23 ]
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_172138396
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 13:48 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Verge gebruikt o.a. TOR exit nodes van de FBI, dat noem ik nu niet echt anoniem.
  Moderator maandag 3 juli 2017 @ 14:17:11 #280
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172138479
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 13:21 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Dan verkoop ik nog niet. Ik HODL voor een langere periode. Ik denk dat ik zomaar 5 jaar de boel vast ga houden.

Ik kocht redelijk in voor de gekte losbarstte. En zit er voor weinig geld in terwijl ik nu al op mooie winsten sta. Juist doordat ik voor weinig geld heb ingekocht destijds laat ik de boel zoals het is. Er is totaal geen reden voor mij om nu te verkopen. Je verhaal heeft eerder betrekking op day/week/month traders, iets waar ik mij niet aan waag :)
4045
onlogisch
  maandag 3 juli 2017 @ 14:17:17 #281
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_172138481
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 14:12 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Verge gebruikt o.a. TOR exit nodes van de FBI, dat noem ik nu niet echt anoniem.
De ip adressen worden toch niet opgeslagen in de nodes die ze gebruiken?

Laat ik eerlijk zijn, ik heb geen verstand van de technieken. Maar ik lees gewoon wat er gediscussierd word op bitcointalk. Verder heb ik eerst Verge gekocht en ben ik me erna pad erin gaan verdiepen.
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_172138518
Litecoin pompt
pi_172139206
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 14:17 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

De ip adressen worden toch niet opgeslagen in de nodes die ze gebruiken?

Laat ik eerlijk zijn, ik heb geen verstand van de technieken. Maar ik lees gewoon wat er gediscussierd word op bitcointalk. Verder heb ik eerst Verge gekocht en ben ik me erna pad erin gaan verdiepen.
Niet in de nodes, dat is bij de meeste andere coins ook niet het geval (tenzij uitgebreide logging aanstaat). Blockchain explorers bewaren vaak wel de broadcast IP's, zoals in het voorbeeld onderaan.

In theorie kan je de oorsprong van transacties tracen als je de IP's hebt van de node die de transactie "broadcast". Maar de node die de "broadcast" doet is niet altijd de node waar de transactie is aangemaakt, ook bij Bitcoin niet. Dus in feite is het al redelijk anoniem zonder TOR. De Bitcoin client kan je ook via een TOR verbinding / VPN / proxy laten lopen, dus dat is niet heel speciaal.

Het klinkt natuurlijk wel heel mooi, tot je beseft dat de FBI ook TOR exit nodes in de lucht heeft.

Als je hier https://blockchain.info/ip-address/1.1.1.1 de 1.1.1.1 vervangt door jouw IP kan je zien welke transacties via jouw Bitcoin node gebroadcast zijn. In mijn geval staan daar vooral veel transacties bij die ik niet zelf gedaan heb (zoals 1 van 185 BTC :') )
Voorwaarde is dan wel dat je ooit een node gedraaid hebt (zoals de Bitcoin Core client).

Waar men bij Verge op doelt is dat de combinatie van alle maatregelen die men neemt wel maakt dat het een hele anonieme coin is. Maarja, het gaat ook om andere dingen, zoals acceptatie, development, promotie, etc. Als het team daar ook goed in is, geeft dat wel een goede overlevingskans.

[ Bericht 3% gewijzigd door TheFreshPrince op 03-07-2017 14:51:45 ]
  maandag 3 juli 2017 @ 15:05:46 #284
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_172139792
Thnx voor de info :)

Marketing is inderdaad belangrijk voor een dergelijke coin. Ze hebben onlangs voor een jaar via Coinomi een campagne lopen. Ik zie wel waar het schip strand. Voor mij is het een goedkope manier geweest om te beginnen in crypto's. De kans dat ik met verlies zou uitcashen is nihil, de grootte van het bedrag blijft echter gissen
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_172139940
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 15:05 schreef Maikuuul het volgende:
Thnx voor de info :)

Marketing is inderdaad belangrijk voor een dergelijke coin. Ze hebben onlangs voor een jaar via Coinomi een campagne lopen. Ik zie wel waar het schip strand. Voor mij is het een goedkope manier geweest om te beginnen in crypto's. De kans dat ik met verlies zou uitcashen is nihil, de grootte van het bedrag blijft echter gissen
Mss genoeg geld voor een nieuwe brommert om een hendig sjieke slip mee te maken?
pi_172140119
Ik heb zelf mijn bitcoin en altcoins jaren geleden gekocht en niets mee gedaan al die tijd, gewoon laten staan. 700% in de plus vandaag de dag. ik ben zelfs nu nog een oude bitcoin wallet aan het bijsyncen, dat duurt al twee weken inmiddels, hij loopt 56 weken achter... pfff
pi_172140278
Bitcoin breekt uit! This gonna be good ):O
  Moderator maandag 3 juli 2017 @ 15:26:22 #288
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172140303
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 15:25 schreef brombeer_ het volgende:
Breekt uit?
4045
onlogisch
pi_172140374

Doe maar zoiets
pi_172140451
Hey, Mikado.

maandag 3 juli 2017 @ 15:36:22 #291
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_172140504
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 15:18 schreef metallicelmo het volgende:
Ik heb zelf mijn bitcoin en altcoins jaren geleden gekocht en niets mee gedaan al die tijd, gewoon laten staan. 700% in de plus vandaag de dag. ik ben zelfs nu nog een oude bitcoin wallet aan het bijsyncen, dat duurt al twee weken inmiddels, hij loopt 56 weken achter... pfff
Zo iets geeft wel weer aan dat dit nog geen techniek is voor Henk en Ingrid. Wie gaat nu zo iets doen (als ze al weten hoe het moet)?

Ik heb alleen ETH en wat Waves dus weet niet hoe dat werkt met bitcoin, maar neem aan dat je dit niet voor de lol doet. Waarom hoeft dat met andere coins niet?
pi_172140709
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 15:36 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Zo iets geeft wel weer aan dat dit nog geen techniek is voor Henk en Ingrid. Wie gaat nu zo iets doen (als ze al weten hoe het moet)?

Ik heb alleen ETH en wat Waves dus weet niet hoe dat werkt met bitcoin, maar neem aan dat je dit niet voor de lol doet. Waarom hoeft dat met andere coins niet?
Ik denk dat dit meer mijn persoonlijke keuze is, ik download altijd wallet software die de volledige blockchain lokaal download indien mogelijk. Er zijn veel van die lite wallets maar die maken verbinding met een blockchain kopie ergens op een server op internet gok ik. Als dat er uit ligt dan kun je (volgens mij) niets doen met je wallet omdat hij dan niet synct. En dan kun je dus ook niet snel even iets versturen als je dat wil. Met die lokale wallet weet ik in elk geval dat hij rechtstreeks verbinding maakt met het netwerk van die coin.. Misschien zie ik het verkeerd maar ik doe dat puur uit veiligheid. Die oudere clients gebruiken meestal wallet.dat bestanden, die kun je niet zomaar opnieuw ergens inlezen zoals een wallet seed.
pi_172141134
Er zijn denk ik nog wel andere factoren waardoor Bitcoin nog kan groeien, oorlogen, failliete landen, kijk naar Venezuela, daar hoor je weinig mensen over, iedereen focust zich op IS enzo terwijl men daar straathonden op eet omdat normaal eten niet te betalen is. Bitcoin zorgt dan voor een stukje waardevastheid. En vergeet de Amerikaanse regering niet, die doen net of alles goed gaat maar die hebben wel een schuld van 19 TRILJOEN dollar.
pi_172141317
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 15:25 schreef brombeer_ het volgende:
We zitten eindelijk weer eens in dezelfde trein *O*

Geef even je vakantie planning door :o
pi_172141618
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2017 17:27 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Een neerwaartse spiraal omhoog ;)
Daar is ie weer...
pi_172141674
Sowieso raar...

LTC kondigt Segwit aan: up up up

BTC kondigt Segwit aan: oh noes, sell sell
pi_172141950
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 16:25 schreef MaGNeT het volgende:
Sowieso raar...

LTC kondigt Segwit aan: up up up

BTC kondigt Segwit aan: oh noes, sell sell
Ja dat snap ik dus ook niet zo goed, ik kan me niet voorstellen dat dit slecht zou zijn voor Bitcoin
pi_172142011
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 16:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Daar is ie weer...
Moon!!! :s)
pi_172142137
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 16:36 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ja dat snap ik dus ook niet zo goed, ik kan me niet voorstellen dat dit slecht zou zijn voor Bitcoin
Want wat weet jij precies van de werking van Bitcoin en SegWit? Kun je het uitleggen waarom je het je absoluut niet voor kunt stellen?
pi_172142323
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 16:36 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Het gaat om de manier waarop het geimplementeerd wordt.
Bij LTC was 95% van de miners overgestapt op SegWit, dus is de hele coin omgegaan.
Bij BTC wordt het geforceerd door een softfork omdat er geen grote meerderheid is, waarbij er tijdelijk meerdere chains kunnen ontstaan. Dat kan heel veel rare dingen doen.
[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')