Denk je dat BTC de bodem al bereikt heeft? Of verwacht je nog spanning vanwege Segwit2x?quote:Op maandag 3 juli 2017 10:47 schreef MaGNeT het volgende:
Ondanks de correctie zit ik nog op ruim 400% winst sinds 1 april, dus ik klaag niet
Bij PoS minen mine je in je wallet op basis van jouw stake (minen met inzet van jouw aandeel aan coins).quote:Op maandag 3 juli 2017 11:04 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen minen en PoS wat jij doet?
Glazen bol heb ik weggegooid.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:05 schreef Fok-now het volgende:
[..]
Denk je dat BTC de bodem al bereikt heeft? Of verwacht je nog spanning vanwege Segwit2x?
Niks uitcashen?quote:Op maandag 3 juli 2017 11:41 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zie wekelijks mijn portfolio met 75$ dalen gemiddeldnog steeds 2200% winst maar toch jammer de gekke periode voorlopig voorbij is.
Ik houd echter alles nog sowieso vast tot november
Totale marketcap van crypto's is 95 miljard dollar tot nu toe. Bill Gates heeft een vermogen van max. 70 miljard.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:10 schreef metallicelmo het volgende:
Ik heb er vertrouwen in dat cryptos de komende jaren nog veel groter zullen worden. De hoeveelheid geld op aarde tegenover de marketcap van alle cryptos bij elkaar is gewoon enorm. Bill Gates zou in zijn ééntje alle coins die er bestaan kunnen opkopen zeg maar.
Je krijgt in het uiterste gevalinderdaad 2 blockchains die beiden dezelfde transactie-geschiedenis hebben tot het moment van de fork.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:10 schreef metallicelmo het volgende:
Ik heb er vertrouwen in dat cryptos de komende jaren nog veel groter zullen worden. De hoeveelheid geld op aarde tegenover de marketcap van alle cryptos bij elkaar is gewoon enorm. Bill Gates zou in zijn ééntje alle coins die er bestaan kunnen opkopen zeg maar.
Ik zou wel willen weten wat er precies zal gebeuren als die Segwit change er door heen komt. En wat er gebeurt als er een hardfork komt, krijg in dan ineens twee bitcoin varianten in één wallet? geen idee hoe dat precies werkt
Ontwikkelingen kunnen hard gaan. Toen ik in 2008 mijn "HTC Diamond Touch" kocht keken mensen ook nog wat vreemd. "Zo'n klein schermpje, daar kan je toch niet op internetten?" of "Ik hoef niet zo'n ding, mijn Nokia kan bellen en dat is meer dan genoeg".quote:Op maandag 3 juli 2017 12:21 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Totale marketcap van crypto's is 95 miljard dollar tot nu toe. Bill Gates heeft een vermogen van max. 70 miljard.
Overigens maar een detail. Ik denk dat je daarin vergist, fiat geld is nog ergens nuttig voor en ook voor boekhouding van bedrijven. Dat zie ik niet zo snel gebeuren met crypto's.
quote:Op maandag 3 juli 2017 12:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ontwikkelingen kunnen hard gaan. Toen ik in 2008 mijn "HTC Diamond Touch" kocht keken mensen ook nog wat vreemd. "Zo'n klein schermpje, daar kan je toch niet op internetten?" of "Ik hoef niet zo'n ding, mijn Nokia kan bellen en dat is meer dan genoeg".
Waarom november?quote:Op maandag 3 juli 2017 11:41 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zie wekelijks mijn portfolio met 75$ dalen gemiddeldnog steeds 2200% winst maar toch jammer de gekke periode voorlopig voorbij is.
Ik houd echter alles nog sowieso vast tot november
Al eens gehoord van de "internetbubbel"?quote:Op maandag 3 juli 2017 12:10 schreef metallicelmo het volgende:
Waarom blijft crypto toch maar vergeleken worden met fiat geld. Platformen als Ethereum, Waves, Strats, Antshares zijn daar totaal niet mee bezig. Die richting zich op bedrijven die graag contracten in de blockchain willen zetten.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:21 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Totale marketcap van crypto's is 95 miljard dollar tot nu toe. Bill Gates heeft een vermogen van max. 70 miljard.
Overigens maar een detail. Ik denk dat je vergist dat crypto's ondergewaardeerd zijn. Het dient een nut te hebben, fiat geld is nog ergens nuttig voor (o.a. ook voor boekhouding van bedrijven). Dat zie ik niet zo snel gebeuren met crypto's.
De internetbubbel klapte op een gegeven moment. Maar kijk eens waar we amper 15 jaar later staan? Internet is all around us. En dat wordt alleen maar meer.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:54 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Al eens gehoord van de "internetbubbel"?
Eind jaren 90 waren de gedachten over internet en daaraan gekoppelde bedrijven ook sky high en vooral op basis van een verwachting.
Hetzelfde soort verhalen/verwachtingen zie je nu over cryptos. Ik ben ook positief hoor, maar met enige reserve.
Maar je ziet wel dezelfde idioterie.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De internetbubbel klapte op een gegeven moment. Maar kijk eens waar we amper 15 jaar later staan? Internet is all around us. En dat wordt alleen maar meer.
Pas vanaf dan hebk het geld nodig, ik heb de grootste winst behaald op Verge en 1/3e ervan verkocht om andere coins te kopen (btc,eth, Lisk, waves, firstblood, siacoin, pivx, Trust, QRL, Goldcoin).quote:
Jij ziet Verge flink stijgen?quote:Op maandag 3 juli 2017 13:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Pas vanaf dan hebk het geld nodig, ik heb de grootste winst behaald op Verge en 1/3e ervan verkocht om andere coins te kopen (btc,eth, Lisk, waves, firstblood, siacoin, pivx, Trust, QRL, Goldcoin).
Van die altcoins heb ik de regel inzet x200%=inruilen voor btc. Behalve voor Verge die houd ik gewoon vast.
Ja, leuk waar we 15 jaar later staan maar wat doe jij als je portfolio met 80% daalt?quote:Op maandag 3 juli 2017 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De internetbubbel klapte op een gegeven moment. Maar kijk eens waar we amper 15 jaar later staan? Internet is all around us. En dat wordt alleen maar meer.
ja wanneer moet je blij zijn met de winsten die je al hebt gemaakt en die gewoon uitcashen? Ik denk stiekem elke keer dat het altijd hoger kan.. De afgelopen 5 jaar was dat ook zo uiteindelijk.. maarja voor hoelang nog is de vraag.. Het blijft toch gokkenquote:Op maandag 3 juli 2017 13:21 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ja, leuk waar we 15 jaar later staan maar wat doe jij als je portfolio met 80% daalt?
Ik beweer niet dat het gebeurd, gaat mij meer om het algemene optimisme dat het alleen maar omhoog gaat en evt dalingen snel weer gecorrigeerd worden....
Oh is dat zo?quote:Op maandag 3 juli 2017 13:31 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
ja wanneer moet je blij zijn met de winsten die je al hebt gemaakt en die gewoon uitcashen? Ik denk stiekem elke keer dat het altijd hoger kan.. De afgelopen 5 jaar was dat ook zo uiteindelijk.. maarja voor hoelang nog is de vraag.. Het blijft toch gokken
Ik ben dan wel benieuwd hoe lang je in cryptos zit als je minimale winst x200% moet zijn....quote:Op maandag 3 juli 2017 13:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Pas vanaf dan hebk het geld nodig, ik heb de grootste winst behaald op Verge en 1/3e ervan verkocht om andere coins te kopen (btc,eth, Lisk, waves, firstblood, siacoin, pivx, Trust, QRL, Goldcoin).
Van die altcoins heb ik de regel inzet x200%=inruilen voor btc. Behalve voor Verge die houd ik gewoon vast.
Nog niet zo lang. Een maandje of 3 nu... ik volg gewoon dit topic en bitcointalk.quote:Op maandag 3 juli 2017 13:37 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik ben dan wel benieuwd hoe lang je in cryptos zit als je minimale winst x200% moet zijn....
Tuurlijk joh.quote:Op maandag 3 juli 2017 13:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nog niet zo lang. Een maandje of 3 nu... ik volg gewoon dit topic en bitcointalk.
Het is en blijft een beetje gokken natuurlijk.
Ik zet bij sommige coins een auto sell aan bij 200% winst.
Carebaer ik zie Verge wel stijgen. Laatst poste ik een video van de dev. De munt is 100% anoniem als enige munt. Ik weet niet of andere munten dezelfde technieken gaan toepassen. Vooral als er binnenkort met de smart contracts gewerkt gaat worden denk ik dat er wel een stijging komt. Hij blijft nu tussen de 115 en 135sat vrij stabiel.
Verge gekocht op 9sat, staat nu op 120quote:
Verge gebruikt o.a. TOR exit nodes van de FBI, dat noem ik nu niet echt anoniem.quote:Op maandag 3 juli 2017 13:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nog niet zo lang. Een maandje of 3 nu... ik volg gewoon dit topic en bitcointalk.
Het is en blijft een beetje gokken natuurlijk.
Ik zet bij sommige coins een auto sell aan bij 200% winst.
Carebaer ik zie Verge wel stijgen. Laatst poste ik een video van de dev. De munt is 100% anoniem als enige munt. Ik weet niet of andere munten dezelfde technieken gaan toepassen. Vooral als er binnenkort met de smart contracts gewerkt gaat worden denk ik dat er wel een stijging komt. Hij blijft nu tussen de 115 en 135sat vrij stabiel.
Dan verkoop ik nog niet. Ik HODL voor een langere periode. Ik denk dat ik zomaar 5 jaar de boel vast ga houden.quote:Op maandag 3 juli 2017 13:21 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ja, leuk waar we 15 jaar later staan maar wat doe jij als je portfolio met 80% daalt?
Ik beweer niet dat het gebeurd, gaat mij meer om het algemene optimisme dat het alleen maar omhoog gaat en evt dalingen snel weer gecorrigeerd worden....
De ip adressen worden toch niet opgeslagen in de nodes die ze gebruiken?quote:Op maandag 3 juli 2017 14:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Verge gebruikt o.a. TOR exit nodes van de FBI, dat noem ik nu niet echt anoniem.
Niet in de nodes, dat is bij de meeste andere coins ook niet het geval (tenzij uitgebreide logging aanstaat). Blockchain explorers bewaren vaak wel de broadcast IP's, zoals in het voorbeeld onderaan.quote:Op maandag 3 juli 2017 14:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
De ip adressen worden toch niet opgeslagen in de nodes die ze gebruiken?
Laat ik eerlijk zijn, ik heb geen verstand van de technieken. Maar ik lees gewoon wat er gediscussierd word op bitcointalk. Verder heb ik eerst Verge gekocht en ben ik me erna pad erin gaan verdiepen.
Mss genoeg geld voor een nieuwe brommert om een hendig sjieke slip mee te maken?quote:Op maandag 3 juli 2017 15:05 schreef Maikuuul het volgende:
Thnx voor de info
Marketing is inderdaad belangrijk voor een dergelijke coin. Ze hebben onlangs voor een jaar via Coinomi een campagne lopen. Ik zie wel waar het schip strand. Voor mij is het een goedkope manier geweest om te beginnen in crypto's. De kans dat ik met verlies zou uitcashen is nihil, de grootte van het bedrag blijft echter gissen
Zo iets geeft wel weer aan dat dit nog geen techniek is voor Henk en Ingrid. Wie gaat nu zo iets doen (als ze al weten hoe het moet)?quote:Op maandag 3 juli 2017 15:18 schreef metallicelmo het volgende:
Ik heb zelf mijn bitcoin en altcoins jaren geleden gekocht en niets mee gedaan al die tijd, gewoon laten staan. 700% in de plus vandaag de dag. ik ben zelfs nu nog een oude bitcoin wallet aan het bijsyncen, dat duurt al twee weken inmiddels, hij loopt 56 weken achter... pfff
Ik denk dat dit meer mijn persoonlijke keuze is, ik download altijd wallet software die de volledige blockchain lokaal download indien mogelijk. Er zijn veel van die lite wallets maar die maken verbinding met een blockchain kopie ergens op een server op internet gok ik. Als dat er uit ligt dan kun je (volgens mij) niets doen met je wallet omdat hij dan niet synct. En dan kun je dus ook niet snel even iets versturen als je dat wil. Met die lokale wallet weet ik in elk geval dat hij rechtstreeks verbinding maakt met het netwerk van die coin.. Misschien zie ik het verkeerd maar ik doe dat puur uit veiligheid. Die oudere clients gebruiken meestal wallet.dat bestanden, die kun je niet zomaar opnieuw ergens inlezen zoals een wallet seed.quote:Op maandag 3 juli 2017 15:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zo iets geeft wel weer aan dat dit nog geen techniek is voor Henk en Ingrid. Wie gaat nu zo iets doen (als ze al weten hoe het moet)?
Ik heb alleen ETH en wat Waves dus weet niet hoe dat werkt met bitcoin, maar neem aan dat je dit niet voor de lol doet. Waarom hoeft dat met andere coins niet?
Ja dat snap ik dus ook niet zo goed, ik kan me niet voorstellen dat dit slecht zou zijn voor Bitcoinquote:Op maandag 3 juli 2017 16:25 schreef MaGNeT het volgende:
Sowieso raar...
LTC kondigt Segwit aan: up up up
BTC kondigt Segwit aan: oh noes, sell sell
Want wat weet jij precies van de werking van Bitcoin en SegWit? Kun je het uitleggen waarom je het je absoluut niet voor kunt stellen?quote:Op maandag 3 juli 2017 16:36 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus ook niet zo goed, ik kan me niet voorstellen dat dit slecht zou zijn voor Bitcoin
Het gaat om de manier waarop het geimplementeerd wordt.quote:Op maandag 3 juli 2017 16:36 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus ook niet zo goed, ik kan me niet voorstellen dat dit slecht zou zijn voor Bitcoin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |