Ik snap de (poke)ballen niet van die postquote:
Dat je niet alleen aan een Jolteon moet beginnen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik snap de (poke)ballen niet van die post
Vaporeon is dan ook gewoon een baasjequote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat je niet alleen aan een Jolteon moet beginnen.
Onmogelijk volgens de huidige meest waarschijnlijke definitie.
Heb zojuist beide TM's voor m'n 100% Machamp gebruikt, en nu de beste moveset (Counter/Dynamic Pounch). Gelijk tot max CP opgehoogd, m'n paradepaardje voor nuquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Idem 😎
Valt nog niet mee die charizard. Zat al een koppel die het met z'n twee hadden geprobeerd en ruim gefaald. Zo hard gefaald dat ik op een nr 4 heb gewacht voor ik er mn pas aan waagde. Alsnog de eerste keer verloren. 2e keer nog even wat dust er door gegooid en m'n volledige vaporeonleger er op af gestuurd. Hadden we geloof ik 5 seconden over...
Geen flauw idee waar ik die TM aan moet gaan spenderen overigens.
op silph road was er een gozer die 't wel gelukt is.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat je niet alleen aan een Jolteon moet beginnen.
Onmogelijk volgens de huidige meest waarschijnlijke definitie.
Leugens.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
op silph road was er een gozer die 't wel gelukt is.
Mij lukt Machamp niet eens.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat 't jou niet lukt wil nog niet zeggen dat 't een ander niet lukt.
Lvl31 was je toch?
Heb ooit een poging gewaagd tegen Jolteon, ik kreeg em tot 25% health over, daar was ik snel klaar mee.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mij lukt Machamp niet eens.
Als ik de verhalen hoor van anderen en mijn eigen grafiekje zoals die ene van gister erbij pak, kom ik tot de conclusie dat je Jolteon alleen nooit gaat neerkrijgen.
Je bent keihard achteruit gegaan.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:15 schreef Rabieluh het volgende:
Kut, van dragon pulse naar hyper beam, een verbetering van 0.06% damage. Kon het niet gewoon braaf Outrage of Hurricane worden...
Gooide net 6x misquote:Op zaterdag 1 juli 2017 20:57 schreef Nattekat het volgende:
Het is ook gewoon triest dat niemand een Venusaur of Charizard de moeite waard vindt. Ondertussen is Lapras om nog altijd onduidelijke reden wel in trek.
als je mij je nr pmed gooien we je in de raid chat.quote:Op zondag 2 juli 2017 10:08 schreef Renesite het volgende:
Drie raids. Een quilava, een croconaw en een alakazam. Meh.
Awesomequote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:22 schreef SiGNe het volgende:
Hehe.. rood heeft hier een baby gym
Met Magby, Smoochum, Pichu en Tyrogue.
Dit ja, m'n iPhone 5S haalt nog geen 2u met Pokémon Go opquote:Op zondag 2 juli 2017 15:44 schreef banaantjeEE het volgende:
Aan het batterijverbruik mag ook iets gedaan worden hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |