Iemand omschreef het als level 34 in pokemon go. Ik deed er ruim een jaar over geloof ik.quote:Op woensdag 28 juni 2017 22:39 schreef SiGNe het volgende:
Hopelijk komt er hier ook een gym/stop bij om de hoek, grote grafitti van een Eekhoorn op de zijkant van het gebouw lijkt me wel portalwaardig, toch?
Hoe lang duurt het voor je lvl14 bent in Ingress?
Kan ik bij jou misschien twee portals indienenquote:Op woensdag 28 juni 2017 22:15 schreef Rabieluh het volgende:
Portals keuren is nog flink pittig. Gigantisch zoeken naar locatie vooral, lijkt erop dat veel mensen totaal niet snapten hoe ze dat correct moesten doen. Ook veel die iets portalwaardigs dan expres binnen bereik van hun woning zetten.
Tegen de tijd dat er submits mogen vind ik 't prima, vooralsnog ben ik aan het helpen de backlog weg te halenquote:Op woensdag 28 juni 2017 22:42 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Kan ik bij jou misschien twee portals indienen
Doorwerken jij!quote:Op woensdag 28 juni 2017 22:44 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat er submits mogen vind ik 't prima, vooralsnog ben ik aan het helpen de backlog weg te halen. Nog maar een paar miljoen te gaan!
quote:Op woensdag 28 juni 2017 22:44 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat er submits mogen vind ik 't prima, vooralsnog ben ik aan het helpen de backlog weg te halen. Nog maar een paar miljoen te gaan!
quote:Op woensdag 28 juni 2017 22:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Iemand omschreef het als level 34 in pokemon go. Ik deed er ruim een jaar over geloof ik.
Je mag je woonplaats aangeven plus een bonuslocatie en dan een random selectie van portalsubmits in een straal van 200 kilometer ofzo, of een afstand van 200 kilometer. Krijg veel dingen uit België, ook eentje in Engeland.quote:Op woensdag 28 juni 2017 22:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]dat gaat 'm dan niet worden voor me..
In Zeist ook gerwoon alles goedkeuren dan
Heb je zelf nog keuze in lokatie of krijg je die toegewezen om te keuren?
ik ben lvl 13 en ik heb 14232873 AP van de 17000000 AP nodig voor lvl 14quote:Op woensdag 28 juni 2017 22:39 schreef SiGNe het volgende:
Hopelijk komt er hier ook een gym/stop bij om de hoek, grote grafitti van een Eekhoorn op de zijkant van het gebouw lijkt me wel portalwaardig, toch?
Hoe lang duurt het voor je lvl14 bent in Ingress?
Je weigert een kunstwerk?quote:Op woensdag 28 juni 2017 23:19 schreef Rabieluh het volgende:
Kan niet wachten tot ik er een uit Leiderdorp krijgIk kreeg er net een van een heel leuk kunstwerk, midden op een rotonde...DENIED.
De rotonde was groot en niet bereikbaar te voet, als er geen veilige pedestrian acces is, is het geen portal. Op het moment worden portals midden op rotondes ook weggehaald.quote:Op woensdag 28 juni 2017 23:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weigert een kunstwerk?
Heb zo m'n twijfels bij jou als beoordelaar.
Wij hebben hier een sok om een lantaarnpaal gedaan, dingetje van de buurt. Zou een leuke portal zijnquote:Op woensdag 28 juni 2017 23:19 schreef Rabieluh het volgende:
Kan niet wachten tot ik er een uit Leiderdorp krijgIk kreeg er net een van een heel leuk kunstwerk, midden op een rotonde...DENIED.
Hier zit een gym op een rotonde, afblijven.quote:Op woensdag 28 juni 2017 23:21 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De rotonde was groot en niet bereikbaar te voet, als er geen veilige pedestrian acces is, is het geen portal. Op het moment worden portals midden op rotondes ook weggehaald.
Ja dan is het prima natuurlijk.quote:Op woensdag 28 juni 2017 23:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier zit een gym op een rotonde, afblijven.
Je kan er makkelijk bij vanaf de stoep.
Maar die portal request toch ook? Anders kon die foto niet gemaakt worden.quote:
Stop hier op de rotonde is ook weg sinds paar weken. Wel jammer, want je kon er prima bij vanaf het voetpad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |