Ja, de net iets schuine tribune. Rechte stuk/bocht 1.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Bocht één toch? Wie weet zien we elkaar ergens wel lopen
Wij zitten dus op A. Ben benieuwd of we goed zicht op het scherm hebben, en anders dus proberen op te schuivenquote:Op donderdag 29 juni 2017 15:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, de net iets schuine tribune. Rechte stuk/bocht 1.
[ afbeelding ]
Oh, als je het niet meer met feiten kan onderbouwen ga je maar de "ik kijk al langer F1" kaart spelen?quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Misschien dat ik teveel de discussie aan het voeren ben met personen die pas recent F1 volgen en niet weten wat een verwijfde versie van F1 we nu hebben tov de jaren 80 en daarvoor.
Senna (hier breed bejubeld) zou Hamilton, als hij het vermoeden had gepiepeld te zijn door hem, op sneheid gewoon er vol afgeketst hebben en hem in de pits nog een tik verkocht hebben.
Nee, maar duidelijk is dat ik blij ben dat er weer eens wat gebeurt in plaats van al dat brave gedoe waar een hoop moraalridders hier voor pleiten. Die schrikken zich een hoedje van zo'n actie. Omdat het zo verwijfd is geworden.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Oh, als je het niet meer met feiten kan onderbouwen ga je maar de "ik kijk al langer F1" kaart spelen?
Moeten we alles wat in de jaren 80 door de beugel kon nu ook maar accepteren? Wij leven ondertussen in 2017. Schumacher is ook een keer flink tekeer gegaan in de pits tegen Coulthard die in de regen veels te langzaam ging en er zo voor zorgde dat Schumi die hem wilde lappen er vol bovenop knalde. Beetje pissig zijn als je de auto uit bent is 1 ding, maar iemand er af proberen te rijden is wat anders.
Je kunt het mooi vinden en alsnog veroordelen, maar dat lijk je maar niet te snappen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, maar duidelijk is dat ik blij ben dat er weer eens wat gebeurt in plaats van al dat brave gedoe waar een hoop moraalridders hier voor pleiten. Die schrikken zich een hoedje van zo'n actie. Omdat het zo verwijfd is geworden.
Schumacher wilde Coultard gewoon een ram voor zijn muil geven en dat lijkt mij ernstiger dan dit ongevaarlijke tikje.
Er staat op GPUpdate ook een prima opinie.
Gelukkig is nog niet iedereen zo van dat ge brave hendrik.
Dit is mijn mening en daar moet je het maar mee doen.
Ik ben echt voor mega gevechten op de baan, lekker wheel bangen, net genoeg ruimte geven, beetje duwen en trekken.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, maar duidelijk is dat ik blij ben dat er weer eens wat gebeurt in plaats van al dat brave gedoe waar een hoop moraalridders hier voor pleiten. Die schrikken zich een hoedje van zo'n actie. Omdat het zo verwijfd is geworden.
Schumacher wilde Coultard gewoon een ram voor zijn muil geven en dat lijkt mij ernstiger dan dit ongevaarlijke tikje.
Er staat op GPUpdate ook een prima opinie.
Gelukkig is nog niet iedereen zo van dat ge brave hendrik.
Dit is mijn mening en daar moet je het maar mee doen.
En dat blijkt uit wat? Dat ik het al veroordeeld heb?quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:31 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Je kunt het mooi vinden en alsnog veroordelen, maar dat lijk je maar niet te snappen.
Vettel snapt echt wel dat dit niet kan. Hij was gewoon geprovoceerd. Of voelde zich geprovoceerd.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik ben echt voor mega gevechten op de baan, lekker wheel bangen, net genoeg ruimte geven, beetje duwen en trekken.
Vorig jaar was Vettel de grootste zeikerd die meteen ging janken als er een beetje duw en trekwerk bij kwam kijken. Nu ramt hij Hamilton bewust en moet iedereen dat maar accepteren.
Tijdens het racen moet veel kunnen, maar dit gaat nergens over en heeft niks met racen te maken.
Er zijn nog steeds coureurs die zich maar wat graag identificeren met bully no 1 Senna.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Oh, als je het niet meer met feiten kan onderbouwen ga je maar de "ik kijk al langer F1" kaart spelen?
Moeten we alles wat in de jaren 80 door de beugel kon nu ook maar accepteren? Wij leven ondertussen in 2017.
Dat was wel een braketest en McLaren loog over de telemetrie. Maar toen dat uitkwam volgden er niet eens straffen.quote:Schumacher is ook een keer flink tekeer gegaan in de pits tegen Coulthard die in de regen veels te langzaam ging en er zo voor zorgde dat Schumi die hem wilde lappen er vol bovenop knalde. Beetje pissig zijn als je de auto uit bent is 1 ding, maar iemand er af proberen te rijden is wat anders.
Zo te zien heb je niet echt goed zicht op het scherm.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:12 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wij zitten dus op A. Ben benieuwd of we goed zicht op het scherm hebben, en anders dus proberen op te schuiven
Dat je het niet veroordeeld hebt en met vergelijkingen komt van bijna 40 jaar geleden. Dat is zo lang geleden man we leven in 2017, een hele andere tjjd, vergelijk je alles met de jaren 80 ? Reken je ook nog steeds terug naar guldens ?quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En dat blijkt uit wat? Dat ik het al veroordeeld heb?
Ah, jij kan niet lezen!quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:42 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat je het niet veroordeeld hebt en met vergelijkingen komt van bijna 40 jaar geleden. Dat is zo lang geleden man we leven in 2017, een hele andere tjjd, vergelijk je alles met de jaren 80 ? Reken je ook nog steeds terug naar guldens ?
Precies.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:47 schreef XL het volgende:
Nog 1 x voor de mensen die zeggen dat de coureurs niet van suiker zijn en dat een beetje wheelbangen niet het eind van de wereld is...
Dit is achter de safetycar hè! Het is geen mislukte divebomb, niet te weinig plek laten in een chicane, geen remmen in de braking zone... dit is in een optocht die de veiligheid dient (ook als die optocht bijna voorbij is) frustratie over je eigen falen botvieren op iemand die daar niks aan kan doen.
Oke, het zal wel.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ah, jij kan niet lezen!
Dan doe ik de moeite ook niet.
Dit!quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:47 schreef XL het volgende:
Nog 1 x voor de mensen die zeggen dat de coureurs niet van suiker zijn en dat een beetje wheelbangen niet het eind van de wereld is...
Dit is achter de safetycar hè! Het is geen mislukte divebomb, niet te weinig plek laten in een chicane, geen remmen in de braking zone... dit is in een optocht die de veiligheid dient (ook als die optocht bijna voorbij is) frustratie over je eigen falen botvieren op iemand die daar niks aan kan doen.
Kijk dat is eerlijk: je vindt vettel een lul en daarom moet hij gestraft worden.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit!
Daarnaast speelt het voor mij ook heel erg dat Vettel gewoon een naar mannetje is. In zijn ogen is alles veroorloofd om te winnen, maar hij is wel haantje de voorste als iemand hem een centimeter te weinig ruimte geeft.
Vorig jaar al dat gezeik met Verstappen die voor de Verstappen-regel zorgde. Daarna was de wereld te klein toen hij zelf een straf kreeg door een regel die mede dankzij hem in het leven was geroepen.,
In zijn Red Bull jaren vaak gezeik gehad met Webber. Inhalen van je teamgenoot terwijl er teamorders waren om het niet te doen bijvoorbeeld. Nu weer met opzet een andere auto raken achter nota bene een Safety Car, terwijl hij zelf fout zat en niet Hamilton.
Er zijn gewoon teveel incidenten met Vettel en daarom moet hij gestraft worden, niet alleen voor dit ene keertje. Alles opgeteld moet het een keer afgelopen zijn met die snotneus.
Welke ex coureurs zijn dit dan? Want dit heb ik inderdaad nog niet gelezen of gehoordquote:Op donderdag 29 juni 2017 12:32 schreef VEM2012 het volgende:
De aanleiding van het voorval (het rijgedrag van Hamilton, of dat nu een braketest was of niet) is door meerdere ex coureurs bekritiseerd.
Ja, ik vind Vettel een lul en nee hij moet niet gestraft worden omdat ik hem een lul vind. JIj leest weer selectief.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kijk dat is eerlijk: je vindt vettel een lul en daarom moet hij gestraft worden.
Eens, het lijkt me ook dat hij er dit maal niet zo makkelijk af komt.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit!
Daarnaast speelt het voor mij ook heel erg dat Vettel gewoon een naar mannetje is. In zijn ogen is alles veroorloofd om te winnen, maar hij is wel haantje de voorste als iemand hem een centimeter te weinig ruimte geeft.
Vorig jaar al dat gezeik met Verstappen die voor de Verstappen-regel zorgde. Daarna was de wereld te klein toen hij zelf een straf kreeg door een regel die mede dankzij hem in het leven was geroepen.,
In zijn Red Bull jaren vaak gezeik gehad met Webber. Inhalen van je teamgenoot terwijl er teamorders waren om het niet te doen bijvoorbeeld. Nu weer met opzet een andere auto raken achter nota bene een Safety Car, terwijl hij zelf fout zat en niet Hamilton.
Er zijn gewoon teveel incidenten met Vettel en daarom moet hij gestraft worden, niet alleen voor dit ene keertje. Alles opgeteld moet het een keer afgelopen zijn met die snotneus. De F1 draait niet om Vettel.
Het is kiezen tussen twee kwaden. Vind het wel gaaf hoe snel Hamilton doorhad dat hij nu Vettel mentaal aan moet vallen! Disgrace wordt in het engels echt te weinig gebruikt! Mooi woord!quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kijk dat is eerlijk: je vindt vettel een lul en daarom moet hij gestraft worden.
Villeneuve bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Welke ex coureurs zijn dit dan? Want dit heb ik inderdaad nog niet gelezen of gehoord
Wie nog meer? Als ik iemands mening niet respecteer dan is het wel Villeneuve. Die gast zegt altijd wat het meeste weerstand/tegenspraak oplevert.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |