Die mogen er wat mij betreft ook wel uit idd.quote:
Mercedes en Ferrari spreiden hun kansen, Red Bull gaat extreem met beiden. Begint ook voorspelbaar te wordenquote:Op woensdag 28 juni 2017 21:28 schreef sasquatsch het volgende:
En om het maar weer over wat anders te hebben, de bandenkeuze voor Oostenrijk is bekend.
[ afbeelding ]
Telemetrie ok, maar wat een sneu blog is dat zeg. Soort GS qua tekstenquote:Op woensdag 28 juni 2017 21:23 schreef sasquatsch het volgende:
En hier is de telemetrie data waar ik het net over had in het vorige topic
[ afbeelding ]
https://www.autobahn.eu/4(...)nclusief-telemetrie/
Zo?quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die mogen er wat mij betreft ook wel uit idd.
Wel wat interessante keuzes.quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:28 schreef sasquatsch het volgende:
En om het maar weer over wat anders te hebben, de bandenkeuze voor Oostenrijk is bekend.
[ afbeelding ]
Sowieso wel. Over exact een week ben ik in Oostenrijkquote:Op woensdag 28 juni 2017 21:50 schreef F1gamer het volgende:
Maar die gifjes zijn leuk
Gaat het nog steeds over Lewis en Vettel aanrijding
Zo komen we een week zonder race wel door
Lijkt? Lol.quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind de psychologische achtergrond eigenlijk veel interessanter dan de vraag hoe fout de actie van Vettel precies was, en of er harder gestraft had moeten worden. Hamilton gaat opnieuw vol de psychologische oorlog aan, en terecht, want daar lijkt een zwak punt van Vettel te liggen.
Zelfs als hij eerste staatquote:Op woensdag 28 juni 2017 21:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lijkt? Lol.
Zodra die man niet eerste staat in het kampioenschap, verandert hij in één klap in een labiele idioot.
Autobahn is van dezelfde groep achter GS en Dumpert, dus niet zo vreemd...quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Telemetrie ok, maar wat een sneu blog is dat zeg. Soort GS qua teksten
Yupsquote:Op woensdag 28 juni 2017 21:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
De GIFjes. Die wilde je toch uit de OP?
Dat verklaart het dan wel jaquote:Op woensdag 28 juni 2017 22:12 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Autobahn is van dezelfde groep achter GS en Dumpert, dus niet zo vreemd...
Zou Vettel Q2 willen doen op de supersoft?quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mercedes en Ferrari spreiden hun kansen, Red Bull gaat extreem met beiden. Begint ook voorspelbaar te worden
quote:Op woensdag 28 juni 2017 23:21 schreef bianconeri het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 28 juni 2017 21:13 schreef RingBewoner het volgende:
Hij heeft er niks over gezegd.
[quote]
Ik zeg nergens dat Vettel dat ergens gezegd heeft.
Maar dat is gewoon boerenverstand gebruiken zoals ze dan zeggen.
Het heeft niets met wraak nemen te maken of wat dan ook van het er af gaan knallen.
Het was een piepklein tikje waar totaal geen schade of probleem van kwam.
Mag absoluut niet maar al dat gejank om zoiets.
Watquote:Op woensdag 28 juni 2017 21:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lijkt? Lol.
Zodra die man niet eerste staat in het kampioenschap, verandert hij in één klap in een labiele idioot.
Autobahn is ook een subsite van GSquote:Op woensdag 28 juni 2017 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Telemetrie ok, maar wat een sneu blog is dat zeg. Soort GS qua teksten
Vettel is echt een onstabiel persoon. Dat heeft hij vorig jaar al laten zien met al zijn gehuil over de boordradio. Nu doet hij dit, belachelijk dat hij niet hard gestraft is. Als het allemaal mee zit gaat het prima, maar zodra het tegen begint te zitten is het een kleuter.quote:Op donderdag 29 juni 2017 06:26 schreef XL het volgende:
Dat goedpraten van wat Vettel heeft gedaan
Stap eens in je auto, ga met 50 a 60 kmh naast iemand rijden en stuur tegen hem aan. Kijk wat er gebeurd... bedenk je dan dat Vettel het doet met een auto met uitstekende wielen, heel ander zwaartepunt. Zwarte vlag was op zijn plaats en enkele races schorsing ook. Bij nog hogere snelheid is zoiets poging tot doodslag.
Hamilton had trouwens gas los moeten laten, zodat Vettel voor hem komt.
Al met al ben ik tevreden dat we ons een hele week kunnen opwinden om die twee kemphanen en in aanzien verliest Vettel weer punten en stijgt Hamilton. Vooral omdat hij direct inspeelt op Vettels emotie. Ik zie dit snel opnieuw fout gaan.
quote:Anything you say can and will be used against you in a court of law.
Ik denk als Vettel na afloop gezegd had "Sorry, ik heb een fout gemaakt", dat er dan nu geen vervolgonderzoek zou zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2017 08:26 schreef Zorro het volgende:
Ik snap overigens niet waarom iedereen hier zo naief is met "Vettel geeft niet eens toe dat ie hem daarna raakte" of "Waarom zegt ie niet dat er tegenaan reed toen hij er naast zat"
De FIA gaat er nu naar kijken, is er iemand die denkt dat zo'n opmerking zijn zaak versterkt zou hebben of zo? Dat zie je toch mijlenver van te voren aankomen, ik zou het ook nooit hebben toegegeven.
[..]
Dat denk ik dus ook. Wanneer hij gewoon op de blaren was gaan zitten en zelf iets eerder helder na had gedacht i.p.v. al die "kul-redenen" aan te voeren was de kous echt wel af geweest.quote:Op donderdag 29 juni 2017 09:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik denk als Vettel na afloop gezegd had "Sorry, ik heb een fout gemaakt", dat er dan nu geen vervolgonderzoek zou zijn.
Dan was het met die kleine straf tijdens de race wel afgedaan (en ook wat de meeste fans betreft denk ik)
Mee eens. Denk dat ze het nu makkelijk op het in diskrediet brengen van de sport kunnen gooien. Als Vettel na de race gewoon had gezegd dat het een stomme actie in de heat of the moment was en dat het niet weer zal gebeuren was het waarschijnlijk afgehandeld.quote:Op donderdag 29 juni 2017 09:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik denk als Vettel na afloop gezegd had "Sorry, ik heb een fout gemaakt", dat er dan nu geen vervolgonderzoek zou zijn.
Dan was het met die kleine straf tijdens de race wel afgedaan (en ook wat de meeste fans betreft denk ik)
Feliciteer Hamilton dan gelijk even met het kampioenschap.quote:Op donderdag 29 juni 2017 10:22 schreef Kyran het volgende:
Edit: Uit uitslag van Baku halen en een voorwaardelijke schorsing van 3 wedstrijden geven zou een prima straf zijn. Krijg hij nog een kans en als hij dit jaar nog een keer een fout maakt is die meteen 3 wedstrijden foetsie.
Als Vettel zich niet in kan houden dan is Hamilton maar kampioen. Ik ben totaal geen Hamilton fan, maar iemand niet straffen omdat er dan geen spannende kampioenschap is zou behoorlijk sneu zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2017 10:37 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Feliciteer Hamilton dan gelijk even met het kampioenschap.
Na zijn tirade in de GP van Mexico jegens Whiting heeft Vettel al behoorlijk mazzel gehad. En dat was juist omdat hij na de race zijn verontschuldigingen had aangeboden (zowel lijfelijk als schriftelijk).quote:Op donderdag 29 juni 2017 10:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mee eens. Denk dat ze het nu makkelijk op het in diskrediet brengen van de sport kunnen gooien. Als Vettel na de race gewoon had gezegd dat het een stomme actie in de heat of the moment was en dat het niet weer zal gebeuren was het waarschijnlijk afgehandeld.
Ik denk dat Vettel even goed gestraft moet worden voordat het uit de hand loopt. Vorig jaar was het al een kleuter met gezeik en gescheld over de boordradio. Dit jaar is daar dit nog bijgekomen. Zit echt iets niet goed hoor als je dit zo locaniek weg probeert te wuiven.
Edit: Uit uitslag van Baku halen en een voorwaardelijke schorsing van 3 wedstrijden geven zou een prima straf zijn. Krijg hij nog een kans en als hij dit jaar nog een keer een fout maakt is die meteen 3 wedstrijden foetsie.
Hij komt daarmee amper voor te staanquote:Op donderdag 29 juni 2017 10:37 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Feliciteer Hamilton dan gelijk even met het kampioenschap.
Ze moeten hem alleen uit uitslag van Baku halen, dus dat is zijn schorsing. Daarna gewoon 3 voorwaardelijk. Als hij zich netjes weet te gedragen kan hij gewoon knokken voor kampioenschap, zo niet dan heeft hij het er zelf naar gemaakt.quote:Op donderdag 29 juni 2017 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
hangt van de straf af, 1 race schorsing en Hamilton wint staat hij er 12 voor meen ik
quote:Op donderdag 29 juni 2017 10:45 schreef Gezicht het volgende:
Te snel gelezen, ik dacht dat Kyran schreef hem nu al 3 GP's te schorsen, maar dat zou dan voorwaardelijk zijn.Daar kan ik me in ieder geval een stuk beter in vinden.
quote:Op donderdag 29 juni 2017 11:01 schreef Weltschmerz het volgende:
De FIA buigt weer voor de Hamilton fanboys bij de Britse pers. Dat verwende nest moet en zal als een 'groot' kampioen de geschiedenis ingaan.
mooiste moment van dat seizoenquote:Op donderdag 29 juni 2017 11:07 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton is wel een coureur die met het materiaal dat hij had veel vaker kampioen had moeten worden.
Hij heeft al een voorwaardelijke straf staan na zijn uitbarsting in Mexico. Hem opnieuw een voorwaardelijke straf geven zou zwak zijn. Ze gaan die straf omzetten in een echte straf.quote:Op donderdag 29 juni 2017 10:45 schreef Gezicht het volgende:
Te snel gelezen, ik dacht dat Kyran schreef hem nu al 3 GP's te schorsen, maar dat zou dan voorwaardelijk zijn.Daar kan ik me in ieder geval een stuk beter in vinden.
wat mij betreft doen ze helemaal niets meer qua punten aftrek of schorsingen etc. Hij was natuurlijk wel superdom bezig maar zou het zonde vinden van het kampioenschapquote:Op donderdag 29 juni 2017 10:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ze moeten hem alleen uit uitslag van Baku halen, dus dat is zijn schorsing. Daarna gewoon 3 voorwaardelijk. Als hij zich netjes weet te gedragen kan hij gewoon knokken voor kampioenschap, zo niet dan heeft hij het er zelf naar gemaakt.
Dat zou niet uit moeten maken voor de straf en daar zijn de stewards juist de fout in gegaan om dat wel mee te laten wegen hen hem toen al niet de zwarte vlag te geven.quote:Op donderdag 29 juni 2017 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat mij betreft doen ze helemaal niets meer qua punten aftrek of schorsingen etc. Hij was natuurlijk wel superdom bezig maar zou het zonde vinden van het kampioenschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |