Godallemachtig, dat krijg je al een insult van door er alleen binnen te lopenquote:Op woensdag 28 juni 2017 16:50 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Wij hebben sinds kort een ijswinkel/koffiehoek waar alles eruit ziet alsof een eenhoorn het heeft uitgepoept. Glitters, pastel kleurtjes en heel zoet.
Gelukkig bestaat Talamini ook nog.
Doet me denken aan Clevers:quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:49 schreef Tijger_m het volgende:
Leandra, op een diner bord, he? :
[ afbeelding ]
Oe. Daar kom ik volgende week nog.quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Almere ook, zo te zien, in augustus.
Maar jij kunt misschien makkelijker naar Antwerpen
OMGWTFBBQquote:Op woensdag 28 juni 2017 16:49 schreef Tijger_m het volgende:
Leandra, op een diner bord, he? :
[ afbeelding ]
Oh, ze doen ook hartige doughnuts, met een hamburger ertussen en een ei bovenopquote:Op woensdag 28 juni 2017 16:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMGWTFBBQ![]()
![]()
![]()
Ik krijg al hartkloppingen van de foto, alsof m'n aders instant dichtslibben.... en dat met mijn perfecte cholesterolgehalte
http://www.quetzal.be/location/antwerpen/quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Oe. Daar kom ik volgende week nog.
Inderdaad, ik durf niet naar binnen. Wel top vind ik die foto van die stoere jongen naast de grote roze ballonnen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Godallemachtig, dat krijg je al een insult van door er alleen binnen te lopen
Dat zal Kaas- wel zijn danquote:Op woensdag 28 juni 2017 16:56 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Inderdaad, ik durf niet naar binnen. Wel top vind ik die foto van die stoere jongen naast de grote roze ballonnen.
Dat is dan weer zo'n combinatie waar ik niks mee kan.... doughnut met een hamburger ertussen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, ze doen ook hartige doughnuts, met een hamburger ertussen en een ei bovenop
Toegegeven, ik heb hem met iemand gedeeld uit angst voor wat mijn dokter zou zeggen bij de volgende controle
Het smaakte verassend goed, ook zo groot als een diner bord, trouwens. Maar die doughnut is niet zoet, natuurlijkquote:Op woensdag 28 juni 2017 16:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is dan weer zo'n combinatie waar ik niks mee kan.... doughnut met een hamburger ertussen.
Die is mij ook een beetje te.... my little pony.quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:50 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Wij hebben sinds kort een ijswinkel/koffiehoek waar alles eruit ziet alsof een eenhoorn het heeft uitgepoept. Glitters, pastel kleurtjes en heel zoet.
Gelukkig bestaat Talamini ook nog.
Darn, Amerikanen ook hè...quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het smaakte verassend goed, ook zo groot als een diner bord, trouwens. Maar die doughnut is niet zoet, natuurlijk
twitter:pvmaele twitterde op woensdag 28-06-2017 om 16:17:55Het is een mokerslag zonder voorga geworden voor Bouterse. 20 jaar onvoorwaardelijk is maximumeis. Historische dag… https://t.co/lx9eEnQV7C reageer retweet
Dat zou mooi zijn....quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Hebben we dit al hier gevierd?twitter:pvmaele twitterde op woensdag 28-06-2017 om 16:17:55Het is een mokerslag zonder voorga geworden voor Bouterse. 20 jaar onvoorwaardelijk is maximumeis. Historische dag… https://t.co/lx9eEnQV7C reageer retweet
quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Hebben we dit al hier gevierd?twitter:pvmaele twitterde op woensdag 28-06-2017 om 16:17:55Het is een mokerslag zonder voorga geworden voor Bouterse. 20 jaar onvoorwaardelijk is maximumeis. Historische dag… https://t.co/lx9eEnQV7C reageer retweet
Ja, het is wel een heel erg hipster diner geval, trouwens, baardjes, tats, je kent het welquote:Op woensdag 28 juni 2017 17:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, Amerikanen ook hè...
Ik geloof dat Ikea de formaten van het glaswerk moest aanpassen omdat Amerikanen dachten dat een bepaald soort vaasje een glas was
Maar goed, niet only in America, hier ook het mooie verhaal gehoord van een antiquair die twee dames in z'n winkel bij een servies zag staan en de een tegen de ander hoorde zeggen "jammer dat het alleen ontbijtbordjes zijn, en er geen dinerborden bij zijn".
Die "ontbijtbordjes" waren de dinerborden.
Is tegenwoordig ook hip om van die gigantische borden te hebben, met bijna niets er op.quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, Amerikanen ook hè...
Ik geloof dat Ikea de formaten van het glaswerk moest aanpassen omdat Amerikanen dachten dat een bepaald soort vaasje een glas was
Maar goed, niet only in America, hier ook het mooie verhaal gehoord van een antiquair die twee dames in z'n winkel bij een servies zag staan en de een tegen de ander hoorde zeggen "jammer dat het alleen ontbijtbordjes zijn, en er geen dinerborden bij zijn".
Die "ontbijtbordjes" waren de dinerborden.
Bouterse heeft toch nog een leger en drugsbende achter hem? Denk niet dat hij snel in de bak verdwijnt.quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |