Toch zit ik de hele tijd de F5en om zo als eerste de forecast te kunnen posten hier.quote:Op woensdag 5 juli 2017 23:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zien de teleurstelling ook al aankomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 juli 2017 23:45 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
tweeduizendlanggeleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
LV 1 voor hier...dat moet een grapje zijnquote:
Dat ze Limburg maar es goed slopenquote:A level 2 was issued for eastern England, northern France into Benelux and northern and central Germany mainly for severe wind gusts and large hail and to a lesser extent excessive precipitation.
Lijkt geen grap...quote:Op donderdag 6 juli 2017 06:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
LV 1 voor hier...dat moet een grapje zijn
Ik verwacht er weinig van. Maar zal voor de zekerheid de tuinstoel vast op zijn kant leggen, kan die in ieder geval niet omwaaien.quote:
Ooit gehoord van Buienradar?quote:Op donderdag 6 juli 2017 11:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar dan? Brussel schijnt de zon nog volop.
Nee, geen ruis, check de satteliet maar.quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:16 schreef marcel-o het volgende:
Op de Noordzee plopt er ook ineens eea tevoorschijn
[ link | afbeelding ]
Koersend op de randstad.
Lijkt me beetje te vroeg?
Of is dat ruis?
#neverforgetquote:Op donderdag 6 juli 2017 11:12 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik verwacht er weinig van. Maar zal voor de zekerheid de tuinstoel vast op zijn kant leggen, kan die in ieder geval niet omwaaien.
Nope: http://nl.sat24.com/nlquote:Op donderdag 6 juli 2017 12:16 schreef marcel-o het volgende:
Op de Noordzee plopt er ook ineens eea tevoorschijn
[ link | afbeelding ]
Koersend op de randstad.
Lijkt me beetje te vroeg?
Of is dat ruis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |