SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Onze tortelfogels...quote:Op dinsdag 27 juni 2017 22:17 schreef just me het volgende:
Laat die modjes maar in het vorige topic achter
en jij wilt trouwen op Fogeleiland ?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 22:26 schreef sacha het volgende:
mijn zus ging laatst trouwen op Woman van Anouk, megafeestje
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 22:33 schreef sacha het volgende:
koezen, morgen weer een dag!
dag skatten, bedankt voor het vermaak
quote:Op woensdag 28 juni 2017 06:13 schreef livelink het volgende:
Ik ben 's ochtends vroeg niet goed in random woorden. Dus daarom maar gewoon goedemorgen gewenst aan Melting en Tuned![]()
(vooruit, een random smiley lukte nog wel)
Nee, die heeft een hele andere betekenis.quote:Op woensdag 28 juni 2017 06:13 schreef Tuned22 het volgende:
Dacht dat jouw naam daar aan ontleend was
Ook een goedemorgenquote:Op woensdag 28 juni 2017 06:13 schreef livelink het volgende:
Ik ben 's ochtends vroeg niet goed in random woorden. Dus daarom maar gewoon goedemorgen gewenst aan Melting en Tuned![]()
(vooruit, een random smiley lukte nog wel)
Ooowquote:Op woensdag 28 juni 2017 06:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, die heeft een hele andere betekenis.
Nee joh....quote:Op woensdag 28 juni 2017 06:17 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ooowdacht ik laatst nav dat protest tegen die pastoor
![]()
Ik denk te veel... denk ik
quote:Op woensdag 28 juni 2017 06:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee joh....
Niet teveel denken, zo vroeg in de morgen.
Een livelink?quote:Op woensdag 28 juni 2017 06:20 schreef Tuned22 het volgende:
Ik dacht het ook niet, maar legde een link
quote:
quote:
quote:
4 op een rij.quote:
Ik vind het iets te koel. Gelukkig is het nu wel droog, ik moet naar de stad/opticien.quote:
Het is hier nog steeds 19 gradenquote:Op woensdag 28 juni 2017 09:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het iets te koel. Gelukkig is het nu wel droog, ik moet naar de stad/opticien.
quote:
Fijn dat de airco aan kan hoef je niet te smelten gelukkigquote:Op woensdag 28 juni 2017 09:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier is het benauwend.
Heb de airco maar even in onze vergaderruimte aangezet. Heb om 10. uur daar een meeting..... lekker koel dan.
quote:Op woensdag 28 juni 2017 09:12 schreef just me het volgende:
[..]
Fijn dat de airco aan kan hoef je niet te smelten gelukkig
Het is hier ook nog wel warm buiten heb ik gemerkt. Net zelfs een klein zonnetje.quote:
dagje voor jezelf of nog afspraken?quote:Op woensdag 28 juni 2017 09:43 schreef Doedezemaar het volgende:
vandaag eens proberen om het huishouden hier thuis een klein beetje op orde te krijgen
quote:
als het maar even afkoelt, ik was net in de stad en het was broeierigquote:Op woensdag 28 juni 2017 10:42 schreef Rafeiro het volgende:
Leek hier net wel echt een wolkbreuk plaats te vinden. Hoop maar dat het straks wat beter wordt.
alleen vanavond naar het ziekenhuis, dus verder de tijd aan mezelfquote:Op woensdag 28 juni 2017 10:38 schreef just me het volgende:
[..]
dagje voor jezelf of nog afspraken?
[..]
Als je toch tijd over hebt... kan je hier ff komen schoonmaken?quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
alleen vanavond naar het ziekenhuis, dus verder de tijd aan mezelf
Die had ik hier ook vanochtend.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:42 schreef Rafeiro het volgende:
Leek hier net wel echt een wolkbreuk plaats te vinden. Hoop maar dat het straks wat beter wordt.
quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Mogge.
Geen regen hier. Wel een beetje broeierig.
En de club kan me niet hendelen.
Zondequote:Op woensdag 28 juni 2017 11:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Die had ik hier ook vanochtend.
De helft van de bloemen van mijn rozenstruik hebben al hun blaadjes verloren!
Och die blaadjes begonnen sowieso al minder mooi te worden (het is een jonge plant die heel snel z'n bloemen verliest) en er zitten genoeg nieuwe bloemen aan.quote:
Ah.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Och die blaadjes begonnen sowieso al minder mooi te worden (het is een jonge plant die heel snel z'n bloemen verliest) en er zitten genoeg nieuwe bloemen aan.
quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:54 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ah.Hier op mijn kamer zijn twee van mijn drie planten ondertussen dood
ik verwijs je graag naar een bemiddelingsbureau als Nieuwe Zorg Thuis. Heb daar een fijne schoonmaakhulp voor het huis van mama Symph vandaan.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je toch tijd over hebt... kan je hier ff komen schoonmaken?
Ja, de plant die nog leeft heb ik al 5 jaar of meer, maar dat is een vetplant. Bij mij is het probleem vooral dat ik andere planten ook behandel als een vetplantquote:Op woensdag 28 juni 2017 11:57 schreef ToT het volgende:
[..]R.i.p.
Bij mij gingen planten vroeger echt HEEL snel dood, maar langzaam maar zeker word ik beter ze te laten overleven!
Te veel droge hitte (van de verwarming), zonlicht en water waren de hoofdoorzaken van het vroegtijdig overlijden van de planten.
quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:59 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja, de plant die nog leeft heb ik al 5 jaar of meer, maar dat is een vetplant. Bij mij is het probleem vooral dat ik andere planten ook behandel als een vetplant
Ja maar dat kost geldquote:Op woensdag 28 juni 2017 11:58 schreef Doedezemaar het volgende:
ik verwijs je graag naar een bemiddelingsbureau als Nieuwe Zorg Thuis. Heb daar een fijne schoonmaakhulp voor het huis van mama Symph vandaan.
yup. Als het kan (als ik tzt ook weer wat ga werken) wil ik ook graag af en toe een schoonmaakhulp voor hier, voor de zware klussen als ramen zemen, vloeren dweilen en de douche schrobben.quote:
Tegen de tijd dat dat hier nodig is, ga ik gewoon weer verhuizen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:08 schreef Doedezemaar het volgende:
voor de zware klussen als ramen zemen, vloeren dweilen en de douche schrobben.
Nou vloeren dweilen wil ik zelf nog wel eens doen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat dat hier nodig is, ga ik gewoon weer verhuizen.
heb ik met mijn vorige huis gedaanquote:Op woensdag 28 juni 2017 12:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat dat hier nodig is, ga ik gewoon weer verhuizen.
Ideaal!quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup. Als het kan (als ik tzt ook weer wat ga werken) wil ik ook graag af en toe een schoonmaakhulp voor hier, voor de zware klussen als ramen zemen, vloeren dweilen en de douche schrobben.
Wil je vanavond draaien dan?quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het is idd rustig hier, en ben ook pas vanaf 19:00 beschikbaar om wat te drukte te maken.
Zou ie een ban hebben?quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:29 schreef Elfletterig het volgende:
Waar is Knokkels trouwens?Al een week niet gepost...
Oh ik hoef niet perse vanavond hoor, ik vond het rooster alleen wat leeg en als iemand anders vanavond wilt draaien vind ik het ook best, ik kan toch op zn vroegst vanaf 19 vw wat andere verplichtingen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wil je vanavond draaien dan?Ik was namelijk ook van plan om mezelf in te roosteren
Ik wilde sowieso gaan draaien, maar ik laat ook graag ruimte in het rooster voor anderen. Anders begin ik gewoon om 19:30 uur en dan zien we om 21:30 uur wel.quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Oh ik hoef niet perse vanavond hoor, ik vond het rooster alleen wat leeg en als iemand anders vanavond wilt draaien vind ik het ook best, ik kan toch op zn vroegst vanaf 19 vw wat andere verplichtingen.
ik zou evt van 18:30 tot 20:00 kunnen en jij dan van 20 tot 22? na 21:30 draaien word te laat voor me aangezien ik morgen tegen 5en mn bed weer uit moet.quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wilde sowieso gaan draaien, maar ik laat ook graag ruimte in het rooster voor anderen. Anders begin ik gewoon om 19:30 uur en dan zien we om 21:30 uur wel.
Hoezo plensday? Hier heeft het amper geregend.quote:
Ook primaquote:Op woensdag 28 juni 2017 17:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik zou evt van 18:30 tot 20:00 kunnen en jij dan van 20 tot 22? na 21:30 draaien word te laat voor me aangezien ik morgen tegen 5en mn bed weer uit moet.
Ik kan mezelf niet inroosteren.quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook primaZal ik je inroosteren of doe je dat zelf?
Ik heb mijn show al verzet naar 20:00 uur. Als je een showtitel geeft, zal ik je om 18:30 uur inroosterenquote:Op woensdag 28 juni 2017 17:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Aders komt het een volgende keer wel weer.
Hier welquote:Op woensdag 28 juni 2017 17:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoezo plensday? Hier heeft het amper geregend.
Dat komt omdat jij in het zonnige zuiden woontquote:Op woensdag 28 juni 2017 17:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoezo plensday? Hier heeft het amper geregend.
quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:07 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij in het zonnige zuiden woont
Tevens het zonnetje in huisquote:Op woensdag 28 juni 2017 18:07 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij in het zonnige zuiden woont
Je vergist je.... dat ben ik.quote:
Los van elke realiteit?quote:
Het zijn de drie die op dit moment zo'n beetje de snelste flows hebben.quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:37 schreef Rafeiro het volgende:
Klink wel een beetje Busta Rhymes vs Snoop dogg dit
Oh Eminem ook dusquote:Op woensdag 28 juni 2017 18:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het zijn de drie die op dit moment zo'n beetje de snelste flows hebben.
Maar snel rappen doet hij fijn,quote:
R.A. en gift zijn al langer dan hem bezig, en beide rappen mijns inziens ook nog consequenter.quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar snel rappen doet hij fijn,
Zelfs beter dan de hoge-snelheidslijn
Pfff dit is buiten mijn comfort zone haha.quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
R.A. en gift zijn al langer dan hem bezig, en beide rappen mijns inziens ook nog consequenter.
Dat waren twee van die rappers op dat snelle nummer.quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Pfff dit is buiten mijn comfort zone haha.
Geen idee wie dat zijn.
Samen ben je rapperquote:Op woensdag 28 juni 2017 18:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat waren twee van die rappers op dat snelle nummer.
Register Accountant en een kado, wel rare combiquote:Op woensdag 28 juni 2017 18:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat waren twee van die rappers op dat snelle nummer.
Elf is vast z'n oven op 180 graden aan het zetten nuquote:Op woensdag 28 juni 2017 18:55 schreef Rafeiro het volgende:
Elf, je UI ziet er 180 graden gedraaid toch beter uit
als ie hem 90 graden draait weet je dat hij het is.quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:55 schreef Rafeiro het volgende:
Elf is nu aan het eten, maar luistert meequote:Op woensdag 28 juni 2017 19:00 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Elf is vast z'n oven op 180 graden aan het zetten nu![]()
Muziekfreak - uiteraard elf letters
quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als ie hem 90 graden draait weet je dat hij het is.
Hoe weet jij hoe zijn UI er aan de achterkant uit ziet?quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:55 schreef Rafeiro het volgende:
Gewoon heel saai kartonquote:Op woensdag 28 juni 2017 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe zijn UI er aan de achterkant uit ziet?
Ah..... maar waarom vind Raf dat dan toch beter?quote:
Erg minimalistisch ingesteld, denk ikquote:Op woensdag 28 juni 2017 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah..... maar waarom vind Raf dat dan toch beter?
And so we meet again.quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:56 schreef livelink het volgende:
Sorry Paro, maar ik schakel nu pas in. Je was iets te vroeg voor mij.
Maakt niet uit, volgende week weekje vrij, dus dan tijd genoeg om te draaien.quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:56 schreef livelink het volgende:
Sorry Paro, maar ik schakel nu pas in. Je was iets te vroeg voor mij.
Lekker hoor, een weekje vrij.quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maakt niet uit, volgende week weekje vrij, dus dan tijd genoeg om te draaien.
Echte vakantie neem ik pas in september, kan ik tenminste een beetje goedkoop last-minute boeken.quote:
Gelijk heb je. Als ik de kans zou hebben zou ik ook buiten het seizoen vrij nemen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Echte vakantie neem ik pas in september, kan ik tenminste een beetje goedkoop last-minute boeken.
En alleen tijdens het seizoen werken?quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Als ik de kans zou hebben zou ik ook buiten het seizoen vrij nemen.
Dat is mn standaard eindtune, hoeft de volgende dj ook niet rekening te houden met wat ik gedraaid heb..quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:00 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor de muziek die ik wel meegekregen heb, Paro.
En vrolijk deuntje op het eind.
Wacht maar. Ik heb net nog even op Buienradar gekeken. Later vanavond slecht weer daar.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:01 schreef Melting het volgende:
Onware titel.![]()
Hier schijnt de zon nog steeds.
Dan lig ik toch in mijn bed.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wacht maar. Ik heb net nog even op Buienradar gekeken. Later vanavond slecht weer daar.
En de rest van het jaar op vakantiequote:Op woensdag 28 juni 2017 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
En alleen tijdens het seizoen werken?
voor zover ik de laatste 4 zomers heb mee gemaakt kun je beter half juni en begin september vrij zijn, dan juli/augustus.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
En alleen tijdens het seizoen werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |