SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlAin't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Dat vind ik wel erg ver gaan, alleen omdat je een plaatje niet weet.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:15 schreef sacha het volgende:
ik heb stiekem gegoogeld én wilde geen nieuw topic openen![]()
boneyM
Ze wisten toen al wat er ging gebeuren met Boney M...quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:18 schreef Tuned22 het volgende:
Klinkt wel enigszins pessimistisch voor iemand die herboren is
We zijn er ook helemaal niet blij mee, dat hij herrezen is.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:18 schreef Tuned22 het volgende:
Weg eeuwige rust.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:18 schreef Tuned22 het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh, de B kant ga ik als jingle gebruiken...
Ga je dan ook een keer vanuit Spanje draaien?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh, de B kant ga ik als jingle gebruiken...
Dan moet ik de hele boel meeslepen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je dan ook een keer vanuit Spanje draaien?
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:23 schreef Tuned22 het volgende:
Heeft dit ook nog 1 of andere notering gehaald... behalve dan wrs op foute lijstjes
Heb het nog nooit gehoord...quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:23 schreef Tuned22 het volgende:
Heeft dit ook nog 1 of andere notering gehaald... behalve dan wrs op foute lijstjes
godskolere, is die film alweer zo oud?quote:
Al weer helemaal bijgekomen van de festivalweekenden?quote:
Is uit 1999.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:28 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt als onze ESF-inzending van dit jaar.
Kon niet eerder luisteren. Ik had een etentje en zit nu in de trein naar huis.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Die 5 NL dames waarvan ik niet op de naam kom?
frizzle sizzle?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Die 5 NL dames waarvan ik niet op de naam kom?
Ook gezellig.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kon niet eerder luisteren. Ik had een etentje en zit nu in de trein naar huis.
en knokkels trekt er nog wel eens een kabel uitquote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ja nou ja, die kabel gaat via knokkels naar mijn eiland, dat duurt even
Het schijnt er maar 1 te zijnquote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
All Saints? Zit niet zo in de meidengroepjes
Zo goed als. Al was het vanmorgen wel zwaar. En een niet rijdende trein, chaos op het werk, naar huis voor training van Lennon en daarna weer terug naar het werk voor een etentje helpt ook niet echt mee.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Al weer helemaal bijgekomen van de festivalweekenden?
Ditquote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel van de zangeres, maar dit nummer doet geen belletje rinkelen...
Doe Symph de groeten.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph zegt: oscar harris, song for the children
Symph was ook te laatquote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph zegt: oscar harris, song for the children
dat is zodat er iemand weer z'n verhaa, kan doen over Oscar Harris die wilde gaan meppenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Wat heb jij met Oscar Harris, Melting?
Elke keer weer die broer van Gerda Havertong...
La la la la la la laaaaa....quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zou bijna inschakelen voor dat kinderkoor op t einde
Gedaanquote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Beste anticonceptie ooit op geluidsdragerquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Wat heb jij met Oscar Harris, Melting?
Elke keer weer die broer van Gerda Havertong...
Hoi n00bie.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ze woonden toen toch ook in Nederland?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Afgaande op de nederlandse tv destijds was dit het aller- allerpopulairste op muziekgebied. Niet weg te slaan.
Vast, lekker goedkoop met internationale allurequote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze woonden toen toch ook in Nederland?
14.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoeveel nog om deze avond te winnen?
Ik denk dat je MadMaster moet verslaan.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoeveel nog om deze avond te winnen?
Dat gaat niet meer lukken, maar dat ligt niet aan mijquote:
Dat lukt hem normaal wel, maar niet binnen een kwartier...quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat je MadMaster moet verslaan.
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:43 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Moet toch iemand gek doennee, maar daar zit wel iets van in verwerkt (denk ik)
2 wandelende muziek encyclopedieën bij elkaar.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat lukt hem normaal wel, maar niet binnen een kwartier...
Graag gedaan.... fiets ze!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
Tijd om te gaan fietsen.
Melting bedankt voor de muziekjes! Ik luister op de fiets nog even verder.
Encyclopedie en wekelijks lokaal sufferdje...quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
2 wandelende muziek encyclopedieën bij elkaar.
Toedeloequote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
Tijd om te gaan fietsen.
Melting bedankt voor de muziekjes! Ik luister op de fiets nog even verder.
en daar hobbel ik dan weer achteraanquote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Encyclopedie en wekelijks lokaal sufferdje...
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken mijn plek wel...quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Niet zo negatief zeg...... ik sta er elke keer weer van te kijken wat jullie weten.
Deze had ik dan wel weer geweten, als ik zelf niet zou draaien.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zover was ik ook, maar geen idee wat...
Dat heet bescheiden zijnquote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Niet zo negatief zeg...... ik sta er elke keer weer van te kijken wat jullie weten.
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bedankt voor het luisteren.quote:
Deze had ik wel veel liever gehoord.quote:
Ik luister nog een half uurtje mee. Komt dus goed uit.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga hierna even een half uurtje de net aangesloten controller testen.
Zal me inhouden...
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:53 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit nummer echt een zeiknummer van Toto. Eigenlijk vind ik best veel nummers van Toto zeiknummers
Artiest is goed. Nummer is fout.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij vind die dwerg zijn outfit niet lekker zitten
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Of hij moet echt heel nodig pissen
En dan wordt hij ook nog keihard uitgelachen. Het is echt een wrede hoes.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Of hij moet echt heel nodig pissen
Jij bedankt voor het draaienquote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:59 schreef Melting het volgende:
Iedereen bedankt voor het luisteren.
Alvast een fijne avond.
Thnx weerquote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:59 schreef Melting het volgende:
Iedereen bedankt voor het luisteren.
Alvast een fijne avond.
Ja, ik heb vanmiddag mijn mengpaneel/USB-controller vervangen voor een identiek exemplaar, de vorige ging spontaan zelf met sommige levels aan de haal...quote:
Ik bedoelde eigenlijk of we ergens specifiek op moesten letten.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik heb vanmiddag mijn mengpaneel/USB-controller vervangen voor een identiek exemplaar, de vorige ging spontaan zelf met sommige levels aan de haal...
Op het volume en de bas van het linkerdeck.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk of we ergens specifiek op moesten letten.
Ja, en toch moet ik er binnenkort weer 2 keer naar toe, vrijwillig...quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
behoorlijk anders dan de zeikmuziek van later
Trusten en rustig aan...quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik duik vrijwillig mijn bed in nu, tnx voor een gezellig avondje afleiding
Welterustenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Trusten.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:09 schreef MadMaster het volgende:
Links lijkt het te houden, bewust even wat zwaardere bassen uitgekozen...
ik ook heb nu de stekker er maar uitgetrokkenquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook heb nu de stekker er maar uitgetrokken
Geen zin om dat mens iedere dag te woord te staan
Ik had dezelfde problemen zowel in VDJ als Mixxx, dus het moest of de controller of iets intern de laptop zijn...quote:
Hoe oud was de andere controller?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had dezelfde problemen zowel in VDJ als Mixxx, dus het moest of de controller of iets intern de laptop zijn...
Oei, een jaartje of 8, gok ik.quote:
Kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een hypochondere tante en dat iedere dag, nee dank u beleefd
Dat is lang geleden.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:13 schreef livelink het volgende:
Curry en van Inkel. Dat mis ik nog wel eens.
Goede keuze dus.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oei, een jaartje of 8, gok ik.
Die heeft z'n geld wel opgebracht.
Had onlangs een identiek tweedehandsje gekocht, ik had al verwacht dat 'ie niet lang meer zou leven...
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:13 schreef livelink het volgende:
Curry en van Inkel. Dat mis ik nog wel eens.
Eens kijken of jullie de volgende herkennen dan...quote:
Dat klopt wel, denk ik.quote:
Echt totaal geen enkele herkenning.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Eens kijken of jullie de volgende herkennen dan...
Die heb ik eigenlijk nooit geluistert.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat klopt wel, denk ik.
Maar het intro van deze song is gebruikt als intro voor de wekelijkse minimix van Ben Liebrand...
De mix van Ben Liebrand, dat weet ik nog wel. Maar dat dit het intro was weet ik echt niet meer.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat klopt wel, denk ik.
Maar het intro van deze song is gebruikt als intro voor de wekelijkse minimix van Ben Liebrand...
Alleen dat gedeelte van This is the planet of the ending deed een belletje rinkelen.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Al eens eerder gedraaid, maar hierna komt nog een kort meesterwerkje van Ben...
Er was een hele reeks van die parodie house tracks van Ben, maar helaas kan ik ze niet allemaal meer vinden...quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:35 schreef sacha het volgende:
is het afgelopen, net alles weer op orde![]()
#spuitelf
Controller geslaagdquote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:37 schreef MadMaster het volgende:
Geen ellende so far, dus we stoppen zo met de test...
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:37 schreef MadMaster het volgende:
Geen ellende so far, dus we stoppen zo met de test...
Mijn broer had die single. En dan ging ik die wel eens stiekem op zijn kamer draaien. Ik mocht eigenlijk niet aan zijn spullen komen.quote:
Boefje!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn broer had die single. En dan ging ik die wel eens stiekem op zijn kamer draaien. Ik mocht eigenlijk niet aan zijn spullen komen.
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn broer had die single. En dan ging ik die wel eens stiekem op zijn kamer draaien. Ik mocht eigenlijk niet aan zijn spullen komen.
Happy memories...quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij had veel mooiere spullen dan ik. Een casetterecorder en een platenspeler. En ik had alleen maar een wekkerradioquote:
Heb wel wat gehoord hoor, was alleen in lurk modus.quote:
Ja, even met andere dingen bezig, maar dat kan prima met muziek erbijquote:
grotten ontdekken?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, even met andere dingen bezig, maar dat kan prima met muziek erbij
Whehe, nu even niet. Wel een nieuwe uitgang gevonden bij de ene waterval. En mijn kinderen zijn in een derde ingang gegaan die te klein is voor volwassenen.quote:
gatverdamme, wat een k*t leven heb jijquote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, nu even niet. Wel een nieuwe uitgang gevonden bij de ene waterval. En mijn kinderen zijn in een derde ingang gegaan die te klein is voor volwassenen.
Ook een perfecte kampeerplek gevonden vlakbij een meertje. Ga daar nog wel een keer terug, met tent. Dit ligt overigens op ca 500 meter boven NAP.
[ afbeelding ]
En als je je omdraait:
[ afbeelding ]
echt een k*t levenquote:
Vervelend...quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, nu even niet. Wel een nieuwe uitgang gevonden bij de ene waterval. En mijn kinderen zijn in een derde ingang gegaan die te klein is voor volwassenen.
Ook een perfecte kampeerplek gevonden vlakbij een meertje. Ga daar nog wel een keer terug, met tent. Dit ligt overigens op ca 500 meter boven NAP.
[ afbeelding ]
En als je je omdraait:
[ afbeelding ]
Ik ga vast weer op mijn donder krijgen van mijn fysiotherapeut. Heb een gescheurde spier... en dan moet je dat soort klimmen niet doen eigenlijk, maar dat is het waard.quote:
watjequote:Op dinsdag 27 juni 2017 22:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga vast weer op mijn donder krijgen van mijn fysiotherapeut. Heb een gescheurde spier... en dan moet je dat soort klimmen niet doen eigenlijk, maar dat is het waard.
Het is inderdaad een vrouw. En ik luister niet.quote:
Ik ook niet. We posten gewoon hier door joh.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 22:14 schreef sacha het volgende:
Shaking Stevens, sorry, ik open geen nieuwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |