Scheelde maar 10 seconde.quote:
Racer. In de UTO SC.quote:
quote:
quote:
browser links continu ctrl + r op "active topics" en het laatste post-id checken en dan als er 5 posts te gaan zijn rechts in mijn browsers klikken op "invoeren"quote:
niet cummen op thom yorkequote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:52 schreef Dagoduck het volgende:
Moet ook wel want anders gaat mijn gemiddelde omlaag omdat ik de rest van de week sta te fappen voor het podium op RockWerchter.
Hoeveel heb je er?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:51 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kom wel voor het eerst sinds tijden weer eens in de dagcijfers.
Net geen honderd nog.quote:
nu nog een grafiek nuttige posts:baggerpostsquote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn posts deze maand:
[ afbeelding ]
nicequote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn posts deze maand:
[ afbeelding ]
Ghehequote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:05 schreef racerdkb het volgende:
[..]
nu nog een grafiek nuttige posts:baggerposts
kan wel redelijk visualiseren hoe die er uit ziet.
Moet je eerst die termen definiëren.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:05 schreef racerdkb het volgende:
[..]
nu nog een grafiek nuttige posts:baggerposts
kan wel redelijk visualiseren hoe die er uit ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt nog mee.Zonder wrijving geen glans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Ik heb al twee profielwerkstukken gemaakt in mijn schoolcarrière.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:13 schreef racerdkb het volgende:
misschien kan je je profielwerkstuk over je postgedrag houden dago
sry :squote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb al twee profielwerkstukken gemaakt in mijn schoolcarrière.
Hihi.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 22:24 schreef racerdkb het volgende:
als je nou een abo neemt kan je nog veel meer tyfusposts maken
quote:
Dat is echt kansloos.quote:
Wat is er met Koos en Ans Loos?quote:
David KonteBatser.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 22:25 schreef racerdkb het volgende:
de "dkb" in mijn gebruikersnaam zijn overigens wel mijn initialen.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
Goed dat we weer lekker ONZ gaan, zitten we hier goed iig.
HALLLLOOOOOOOquote:
Hoi.quote:
Goed, hier en daar wat (spier)pijntjes van het RockWerchter.quote:
Wat heb je allemaal gezien daarquote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Goed, hier en daar wat (spier)pijntjes van het RockWerchter.
Savagesquote:
Nicequote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Savages
Mark Lanegan Band
Prophets of Rage
Imagine Dragons
Lorde
Arcade Fire
The Chainsmokers
Kings of Leon
Vuurwerk
Nathaniel Rateliff & The Night Sweats
White Lies
Royal Blood
The Pretenders
Oscar and the Wolf
Radiohead
Frank Carter & The Rattlesnakes
Blues Pills
Seasick Steve
Sohn
Jimmy Eat World
Blink-182
System of a Down
Linkin Park
Cage the Elephant
Dropkick Murphys
The Kills
Benjamin Clementine
The Lumineers
Alt-J
Foo Fighters
Foo Fighters waren het vetst, beter dan hun show in Ziggo Dome 2015, toen ie een beetje op een troon zat omdat ie zijn poot had gebroken. Had ze in 2011 op Pinkpop gezien en die show vond ik nog iets beter, ook omdat dat mijn eerste keer was dat ik ze zag.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:59 schreef richolio het volgende:
[..]
NiceWat was het vetst?
Ik zou sws het meest uitkijken naar Radiohead, Oscar & The Wolf, Arcade Fire, SOAD en Linkin Park. Hoe waren die?
De fans hier op FOK! vonden het geen geweldig concert las ik. Oscar & The Wolf vond ik wel aardig. Arcade Fire was geweldig, wat een bandquote:Op maandag 3 juli 2017 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben geen grote kenner van Radiohead. Eerst een uur ofzo gekeken van ergens rechtsachterin, niet helemaal mijn stijl en kon er niet echt in opgaan. Toen gingen wat van mijn maten terug naar de camping. Ik ben toen gaan proberen een t-shirt van Foo Fighters te kopen maar die was er niet meer in L. (Er begon trouwens nog een lamme zak naast me tegen de merchandisestand aan de pissen) Toen met een random iemand die ook Foo Fighters shirt ging kopen mee naar net achter het voorvak teruggelopen. Daar de rest gezien en toen kwamen oa. de nummers die ik wel ken zoals No Surprises, Paranoid Android en Karma Police. En toen vond ik het wel leuk, helemaal dat laatste nummer met 80k+ man zingen. Al met al vond ik het een moeilijk concert (als niet kenner van de nummers) zo aan het eind van een festivaldag. Had het denk meer kunnen waarderen met in een zaal ofzo zonder dat ik al de hele dag aan het bier zit.
Goed verhaal.quote:
Jij post hier toch ook?!quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2017 11:13 schreef FL_Freak het volgende:
Haags kwartiertje & dagoduck zeggen gedag tegen elkaar SC
Je hebt een mooi katjequote:
hey gianniquote:
hallonquote:
HAHAH XD XDquote:
XD grappig hahahaquote:
Gaat prima, lekker vakantiequote:
Hoelaat?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:10 schreef Paul het volgende:
Hallo hallo vanavond m'n 3e radioshow, leuk als je luistert!
MUZ / Radio 49 #1948 - DJ Paul aan de knoppen
Kan ik nietquote:
Waar ga je het over hebben?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:10 schreef Paul het volgende:
Hallo hallo vanavond m'n 3e radioshow, leuk als je luistert!
MUZ / Radio 49 #1948 - DJ Paul aan de knoppen
Muziekjes draaien uit 70s80s90s en praten over wat er in het topic gebeurd enzoquote:
okayquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Muziekjes draaien uit 70s80s90s en praten over wat er in het topic gebeurd enzo
nog een week werken dan ook vakantiequote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gaat prima, lekker vakantie
Daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |