1 | Klik [url=https://soundcloud.com/jomirar/onz-sc-jingle/s-QXQ9L]hier[/url] om de kickass ONZ-SC jingle te luisteren. |
FIRSTquote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:41 schreef Dagoduck het volgende:
EN ZET EENS GAUW DIE JINGLE TERUG! BARBAAR DAT JE BENT.
[ code verwijderd ]
eh..quote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:41 schreef Dagoduck het volgende:
EN ZET EENS GAUW DIE JINGLE TERUG! BARBAAR DAT JE BENT.
[ code verwijderd ]
Rustaaaghquote:
Moet jij zeggen.quote:
hij was te druk met wrijven voor de glans.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:30 schreef Dagoduck het volgende:
Geeneens vijf dagen 1000+ posts op een rij, matig.
Had gekund maar stopte gisteravond om half 10 met posten. Vond het mooi geweest.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:30 schreef Dagoduck het volgende:
Geeneens vijf dagen 1000+ posts op een rij, matig.
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:38 schreef racerdkb het volgende:
[..]
hij was te druk met wrijven voor de glans.
Hoppa.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vanavond misschien weer 1000 dan.
quote:Op zondag 25 juni 2017 23:06 schreef Arcee het volgende:
Oh ja, dik nieuw maandrecord vorige maand dus voor haags_kwartiertje met 18757 posts, 4000 posts meer dan het vorige record.
Die 18.000 ga ik deze maand niet redden. Ben op vakantie geweest. Zou trouwens überhaupt niet weten hoeveel ik tot nu toe heb deze maand.quote:
http://thuisserver.net/fokstatsquote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die 18.000 ga ik deze maand niet redden. Ben op vakantie geweest. Zou trouwens überhaupt niet weten hoeveel ik tot nu toe heb deze maand.
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die 18.000 ga ik deze maand niet redden. Ben op vakantie geweest. Zou trouwens überhaupt niet weten hoeveel ik tot nu toe heb deze maand.
Zomervakantie komt eraan. Dan kan je losgaan.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ik echt matig, zit op ongeveer 500 deze maand.
Ik post in de zomer juist minder, ben ik meer buiten. En vakanties heb ik niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zomervakantie komt eraan. Dan kan je losgaan.
die post van haags komt er op neer dat hij denkt dat jij een middelbare scholier bent.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik post in de zomer juist minder, ben ik meer buiten. En vakanties heb ik niet.
Alsof studenten geen vrij hebben in de zomer.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:00 schreef racerdkb het volgende:
[..]
die post van haags komt er op neer dat hij denkt dat jij een middelbare scholier bent.
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:00 schreef racerdkb het volgende:
[..]
die post van haags komt er op neer dat hij denkt dat jij een middelbare scholier bent.
wtfquote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:01 schreef Dagoduck het volgende:
Of gewoon mensen met werk, hebben ook vaak vrij in de zomer.
Kun je twee weken los gaan!quote:
Ik ben twee keer in Edinburgh geweest, wereldplaats. Overal 7 dagen in de week live muziekquote:
Nee, ja en ja.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:03 schreef racerdkb het volgende:
[..]
begint het morgen of ga je er alvast heen voor camping? donderdag begin toch
Edinburgh ben ik ook wel geweest en vond het niet zo heel spannend, ging voornamelijk naar Schotland voor het natuurgeweld en niet naar de steden en binnenkort ga ik dus twee weken, ongeveer 50/50 steden en natuur.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben twee keer in Edinburgh geweest, wereldplaats. Overal 7 dagen in de week live muziekBeetje duur wel vergeleken met Gdansk waar ik twee weken terug heen was.
Ik ging voor concert van Foo Fighters, maar die brak zijn poot. Alsnog leuke midweek gehad met stappen enzo. Middagje Glasgow gedaan maar had die stad wel snel weer gezien. Ik zou ook voor de natuur nog een keer die kant op gaan ja, maar dan voor langere tijd, misschien roadtripje VK.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:04 schreef racerdkb het volgende:
[..]
Edinburgh ben ik ook wel geweest en vond het niet zo heel spannend, ging voornamelijk naar Schotland voor het natuurgeweld en niet naar de steden en binnenkort ga ik dus twee weken, ongeveer 50/50 steden en natuur.
Wel weer naar Edinburgh, slaap daar ook een nachtje.
Pond is wel vrij gunstig nu
Erg hè.quote:
Maar VK staat wat dat betreft nog niet op mijn verlanglijstje. Met Noorwegen en Nieuw-Zeeland mijn fapwaardige natuur wel weer gehadquote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:08 schreef racerdkb het volgende:
[..]
ja precies dat ga ik dus doen. huurauto en door noord engeland + schotland trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |