Die is ook alleen maar bij Leefbaar gegaan om een zetel te bemachtigen. Zal je de komende jaren waarschijnlijk nog wel meer gaan zien.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Lijkt mij toch iets waar Leefbaar Rotterdam niet voor staat?
Dat moet je voorkomen dus. Dat kan heel gemakkelijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:09 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Die is ook alleen maar bij Leefbaar gegaan om een zetel te bemachtigen. Zal je de komende jaren waarschijnlijk nog wel meer gaan zien.
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:58 schreef Lothiriel het volgende:
Ik dacht dat de burgemeester van Rotterdam Aboutaleb was, maar zijn partij zit niet in de meerderheid, hoe werkt dat?
#mindblown
Misschien moet ik me toch terug wat gaan verdiepen in POL want van Nederlandse politiek moet ik nog een heleboel kaas eten precies
Hij zit er natuurlijk ook alweer even, maar het hoeft inderdaad niet per se iemand van een bepaalde partij te zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:59 schreef Jaroon het volgende:
[..]
In algeheel besluit kun je in een coalitie iemand aanwijzen.
De nederlandse burgervader heeft ook niet echt bevoegdheden die zich lenen om te laten kiezen. Het uiteindelijke bestuur zit bij het college waar hij slechts onderdeel van is. Maar dat is weer een andere discussie.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:00 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Oh, in België is het de gewoonte dat iemand van de meerderheid burgemeester wordt. Maar goed, heb ik dan weer bijgeleerd
Mwuah. Het zou aardig zijn als je kijkt of iemand zelfstandig gekozen zou zijn geweest. Types als kuzu werden dat en dan zou het raar zijn als een hans spekman de democratie zou kunnen overrullen (hoe graag ik dat ook zou willen. Kuzuquote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan krijg je dictaturen van partijbazen. Zijn we verder van huis.
Ja, ik kies iemand uit een groep mensen waarvan de ideeën me het meeste aan staan. Dat hoeft voor mij niet perse de lijsttrekker te zijn. De lijsttrekker is ook maar een van de velen. De hele club die gekozen wordt wil in eerste instantie hetzelfde. Wie zegt dat die lijstrekker dat het beste vertewgenwoordigd. Al die mensen in de raad of kamer hebben hun eigen verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:07 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je denkt niet na over de partij en de plannen die men heeft?
God, weer van die engnekkenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:08 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Willen onder andere de scheiding tussen kerk en staat afbreken en overal gebedsruimtes.
[..]
[..]
http://www.nidarotterdam.nl/onze-oproep/standpunten/#.WVIRb2jyg2x
Zo werkt het ook. Dan is het raar dat iemand ineens een hele andere kant op gaat en een zetel meeneemt.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:11 schreef nanuk het volgende:
[..]
Ja, ik kies iemand uit een groep mensen waarvan de ideeën me het meeste aan staan. Dat hoeft voor mij niet perse de lijsttrekker te zijn. De lijsttrekker is ook maar een van de velen. De hele club die gekozen wordt wil in eerste instantie hetzelfde. Wie zegt dat die lijstrekker dat het beste vertewgenwoordigd. Al die mensen in de raad of kamer hebben hun eigen verantwoordelijkheid.
Nu wilde leefbaar scoren door een excuus moslim op de lijst te zetten. is dus afgestraft.
Dat ben ik wel met je eens. Aan de andere kant als een partij haar eigen actieve leden al niet aan zich kan binden dan is er wel wat mis binnen die partij.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:12 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Zo werkt het ook. Dan is het raar dat iemand ineens een hele andere kant op gaat en een zetel meenemt.
Er is iets mis met die man. De mensen die voor hem kozen wilden hem op die plek in die partij met die plannen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:14 schreef nanuk het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. Aan de andere kant als een partij haar eigen actieve leden al niet aan zich kan binden dan is er wel wat mis binnen die partij.
De partij heeft er toch voor gekozen hem op een verkiesbare plaats te zetten. Dan is er ook iets mis met die partij.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:15 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Er is iets mis met die man. De mensen die voor hem kozen wilden hem op die plek in die partij met die plannen.
Men gaat er niet vanuit dat men ineens voor iets geheel anders gaat.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:15 schreef nanuk het volgende:
[..]
De partij heeft er toch voor gekozen hem op een verkiesbare plaats te zetten. Dan is er ook iets mis met die partij.
Ja. Of die PVV man die ineens moslim werd. Dat is gewoon zeer vreemd.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:16 schreef Jigzoz het volgende:
Beetje alsof je van D66 overstapt op de SGP.
Een beetje types die een soort absolute waarheid zoeken. Bij de PVV hoek lukte het toch niet dus dan maar bij de concurrent gaan proberen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:17 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Of die PVV man die ineens moslim werd. Dat is gewoon zeer vreemd.
De switch kan ook extreem zijn. Dan vraag je je af of dat niet het plan was.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een beetje types die een soort absolute waarheid zoeken. Bij de PVV hoek lukte het toch niet dus dan maar bij de concurrent gaan proberen.
Er van uitgaan? Als ik mijn stem toevertrouw aan een partij dan heb ik liever dat er een iets steviger basis is dan 'er van uit gaan'. Deze man was geholpen met een horeca vergunning en wilde iets terug doen voor die partij. Eerst actief lid worden en pas verdiepen in de standpunten is vreemd maar het is net zo vreemd dat de partij niet wat meer heeft gekeken daar de achtergronden en doen en laten van die man. Mislukt huwelijk, beiden de schuld en beiden de lasten dragen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:16 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Men gaat er niet vanuit dat men ineens voor iets geheel anders gaat.
Niet zo raar, gewoon iemand die van het ene extreme in het andere extreme schiet. Altijd in uitersten denken. Arnoud van Doorn is daar wel een klasse vb van.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:17 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Of die PVV man die ineens moslim werd. Dat is gewoon zeer vreemd.
Vreemd is dan keihard gaan voor een partij die anders denkt. Maar wel met mijn stem. Daar heb ik als kiezer dus niet voor gekozen. Men mag wel weglopen van een partij.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:23 schreef nanuk het volgende:
[..]
Er van uitgaan? Als ik mijn stem toevertrouw aan een partij dan heb ik liever dat er een iets steviger basis is dan 'er van uit gaan'. Deze man was geholpen met een horeca vergunning en wilde iets terug doen voor die partij. Eerst actief lid worden en pas verdiepen in de standpunten is vreemd maar het is net zo vreemd dat de partij niet wat meer heeft gekeken daar de achtergronden en doen en laten van die man. Mislukt huwelijk, beiden de schuld en beiden de lasten dragen.
Dat is voor normale mensen wel raar.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:23 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Niet zo raar, gewoon iemand die van het ene extreme in het andere extreme schiet. Altijd in uitersten denken. Arnoud van Doorn is daar wel een klasse vb van.
Eerder van PVV naar Denk.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:16 schreef Jigzoz het volgende:
Beetje alsof je van D66 overstapt op de SGP.
Meneer van Doorn krijgt voor z'n propaganda toneelstukje dan ook flinke sponsoring uit de golfstaten. Daar is niks oprecht aan.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:23 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Niet zo raar, gewoon iemand die van het ene extreme in het andere extreme schiet. Altijd in uitersten denken. Arnoud van Doorn is daar wel een klasse vb van.
Daar komt hij zelf ook niet geheel uit. Johan Derksen pakte hem daar ooit op aan.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:28 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Meneer van Doorn krijgt voor z'n propaganda dan ook flinke sponsoring uit de golfstaten. Daar is niks oprecht aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |