SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat voor alternatief suggereer je dan? Deze jongen heeft iig een historie bij de club, zal minder moeten wennen dan een of ander talent. Hij kan iig ballen en heeft ook zeker het inzicht gezien zijn goals en mooie spelverdelingsmomenten. Noem mij een talent van buitenaf wat wel is geslaagd de afgelopen jaren. (Ik ken alleen Guidetti. Jij zal er vast wel weer eentje kennen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik Boetius niks vind, maar als je als 23-jarige al een jaar of 3 niks presteert en eigenlijk vanaf je 16e constant in de lappenmand ligt vind ik het wel een gok. Een gokje van 1,5 miljoen maar toch een gok. Je had met Elia de beste linksbuiten van de eredivisie in huis dus per saldo ga je er altijd op achteruit.
Die periode heeft hij ook maar een jaartje (hooguit anderhalf) gehad bij Feyenoord he? Dat gaat soms zo met talenten. Kijk bijvoorbeeld naar zo'n Fischer, dat vond ik echt een uitzonderlijk talent toen hij bij Ajax debuteerde. Ik heb echt geen flauw idee waar hij nu speelt.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat voor alternatief suggereer je dan? Deze jongen heeft iig een historie bij de club, zal minder moeten wennen dan een of ander talent. Hij kan iig ballen en heeft ook zeker het inzicht gezien zijn goals en mooie spelverdelingsmomenten. Noem mij een talent van buitenaf wat wel is geslaagd de afgelopen jaren. (Jij zal er vast wel weer eentje kennen.) Zijn blessures spreken inderdaad niet in zijn voordeel. Dat vind ik het enige wat ik er op kan aanmerken als het gaat om de logica van deze transfer.
Er werd ook eerst gemikt op een John en Lens he.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Die periode heeft hij ook maar een jaartje (hooguit anderhalf) gehad bij Feyenoord he? Dat gaat soms zo met talenten. Kijk bijvoorbeeld naar zo'n Fischer, dat vond ik echt een uitzonderlijk talent toen hij bij Ajax debuteerde. Ik heb echt geen flauw idee waar hij nu speelt.
Als je uitgaat van zijn matige fysiek (je moet je even bedenken dat Boetius al van een hele zware knieblessure terugkwam nog voordat hij debuteerde in Feyenoord 1) vind ik het vooral een risicovolle gok om hem min of meer tot je eerste linksbuiten te bombarderen.
Ik denk dat van Geel geslepen genoeg is om zichzelf te realiseren dat Boetius wel eens kan uitvallen. Misschien zag hij het zelfs meer als een buitenkansje om de selectie in de breedte te versterken. Dat is namelijk wel waar het aan ontbrak afgelopen seizoen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Die periode heeft hij ook maar een jaartje (hooguit anderhalf) gehad bij Feyenoord he? Dat gaat soms zo met talenten. Kijk bijvoorbeeld naar zo'n Fischer, dat vond ik echt een uitzonderlijk talent toen hij bij Ajax debuteerde. Ik heb echt geen flauw idee waar hij nu speelt.
Als je uitgaat van zijn matige fysiek (je moet je even bedenken dat Boetius al van een hele zware knieblessure terugkwam nog voordat hij debuteerde in Feyenoord 1) vind ik het vooral een risicovolle gok om hem min of meer tot je eerste linksbuiten te bombarderen.
John geloof ik niet zoveel van. Maargoed je gaat nu de competitie in met Bilal en Boetius want ik denk niet dat er nog een linksbuiten bij gaat komen verder.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er werd ook eerst gemikt op een John en Lens he.
Dus is geen eerste keus geweest.
Hij bedoelt eerste keus als in de linksbuiten voor de basis denk ik.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er werd ook eerst gemikt op een John en Lens he.
Dus is geen eerste keus geweest.
Subtoppertje / middenmotertje kan altijd tochquote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
Verwachten jullie nog interesse voor Vilhena van een buitenlandse club van enig naam?
Die heeft toch ook bijgetekend?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
Verwachten jullie nog interesse voor Vilhena van een buitenlandse club van enig naam?
Ik vind Vilhena niet van dat niveau, maargoed. Ik gun het hem van harte. Soms krijgen dat soort spelers ineens een groeistuip.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die heeft toch ook bijgetekend?
Die moet lekker dit jaar nog blijven. Jaartje CL meepakken en volgend jaar de overstap maken als een volwassenspeler. Zoals een Klaassen en Wijnaldum.
Ik weet het niet, maar volgens mij had hij wel veel ingeleverd toch?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:57 schreef Wicky15 het volgende:
Boetius vind ik ook riskant maar kan ik enigszins nog wel pruimen. Bilal daarentegen aan de rechterkant kan echt niet. Hoe zit het met Berghuis? Aan hem zal het niet liggen toch, hoe vaak heeft hij wel niet gezegd dat die heel veel had ingeleverd
Heerlijk filmpje is datquote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar volgens mij had hij wel veel ingeleverd toch?
twitter:MikosGouka twitterde op dinsdag 27-06-2017 om 07:15:44Rick Karsdorp is bijna echt van AS Roma. Transferbedrag rond 17 miljoen. Hij landt om 9:00 uur in Rome. Kevin Diks op weg naar #Feyenoord. reageer retweet
Dat zou echt een nachtmerrie zijn, Boetius en Bilal als vleugelspelers. Dat wordt weer ouderwets je kapot ergeren.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:57 schreef Wicky15 het volgende:
Boetius vind ik ook riskant maar kan ik enigszins nog wel pruimen. Bilal daarentegen aan de rechterkant kan echt niet. Hoe zit het met Berghuis? Aan hem zal het niet liggen toch, hoe vaak heeft hij wel niet gezegd dat die heel veel had ingeleverd
Matigquote:Op dinsdag 27 juni 2017 07:52 schreef Scrummie het volgende:
Di Marzio zou 14 miljoen + bonussen melden.
De wereld is gek geworden.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 06:48 schreef Caland het volgende:
16 miljoen oplopend naar 19 voor Karsdorp
Geelgod
Ik weet het wel zeker van wel.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:52 schreef Caland het volgende:
[..]
John geloof ik niet zoveel van. Maargoed je gaat nu de competitie in met Bilal en Boetius want ik denk niet dat er nog een linksbuiten bij gaat komen verder.
In principe geen verdere uitverkoop dus van basisspelersquote:Rick Karsdorp krijgt de transfer van zijn leven
Rick Karsdorp is op weg naar zijn droomcontract. AS Roma zal de speler vandaag medisch keuren en vervolgens voor vijf seizoenen vastleggen. Feyenoord wil snel anticiperen en Kevin Diks huren van Fiorentina zodat de landskampioen komend seizoen naast Bart Nieuwkoop nog een rechtsback in huis heeft.
In de Kuip gaat vandaag dus het glas champagne omhoog. De Rotterdammers zien steunpilaar drie uit de formatie die de landstitel veroverde vertrekken, maar waar Dirk Kuyt stopte en Eljero Elia slechts iets meer dan een miljoen opleverde, stromen de miljoenen nu binnen voor Karsdorp.
Technisch directeur Martin van Geel liet intern weten dat hij de drievoudig international alleen van de hand wenste te doen als het transferrecord van Dirk Kuyt, die destijds naar Liverpool ging voor 17 miljoen euro, zou kunnen evenaren. Volgens goed ingevoerde Italiaanse bronnen is daar nog altijd net geen sprake van, al kunnen de Rotterdammers nog extra inkomsten tegemoet zien als Karsdorp en AS Roma de komende maanden goed presteren.
....blahblahblahblah...
Ook Kevin Diks zal vanochtend met een glimlach uit bed zijn gestapt. De linksback van Fiorentina kreeg afgelopen week al te horen dat hij naar de Kuip kan verhuizen als Karsdorp is verdwenen. Diks, die in de Serie A niet aan de bak kwam en het afgelopen seizoen op huurbasis voor Vitesse speelde, moet met Bart Nieuwkoop strijden om de vacature van Karsdorp.
Feyenoord huurt de speler van Jong Oranje en heeft een optie tot koop bedongen. In de Kuip heeft technisch directeur Martin van Geel onlangs tijdens een vergadering met alle kopstukken van de club aangegeven dat hij verder geen basisspelers meer wenst te verkopen. Alleen de spelers die zelden of nooit aan de bak kwamen en eventueel Miquel Nelom kunnen de Kuip nog verlaten. zijn contract verlengde tot 2021 vangt de landskampioen een forse transfersom.
Karsdorp brak in 2014 door bij Feyenoord en groeide uit tot een vaste waarde achterin. De jonge verdediger heeft inmiddels 101 officiële wedstrijden bij de landskampioen achter zijn naam staan. Vorig jaar maakte hij onder Danny Blind zijn debuut in het Nederlands elftal. Hij droeg reeds drie keer het shirt van Oranje.
En vorig jaar voor die Poolse stuntelaar. En daarvoor Depay. Het gaat nergens meer over.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat bleek wel na dat belachelijke bedrag dat voor Klaassen betaald werd.
Dat zou nou net weer wat weinig zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 07:52 schreef Scrummie het volgende:
Di Marzio zou 14 miljoen + bonussen melden.
Geelgodquote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:08 schreef Cara het volgende:
Van Geel is prima bezig joh. Speler waarvoor de vervanger klaarstaat verkopen voor het maximale, in totaal 1,5 mil uitgeven voor een gemotiveerde linksbuiten en rechtsback die beiden de eredivisie kennen, nog jong zijn en talentvol. Mooi man. Nu doorpakken en dan komen we er wel.
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:08 schreef Cara het volgende:
Van Geel is prima bezig joh. Speler waarvoor de vervanger klaarstaat verkopen voor het maximale, in totaal 1,5 mil uitgeven voor een gemotiveerde linksbuiten en rechtsback die beiden de eredivisie kennen, nog jong zijn en talentvol. Mooi man. Nu doorpakken en dan komen we er wel.
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:26 schreef ender_xenocide het volgende:
http://www.ad.nl/nederlan(...)zijn-leven~af794f63/
[..]
In principe geen verdere uitverkoop dus van basisspelers
quote:Alleen de spelers die zelden of nooit aan de bak kwamen en eventueel Miquel Nelom kunnen de Kuip nog verlaten.
Nou, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom, hooguit nog Berghuis erbij.
Fernandes mag weg.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik.
Boetius - Bilal worden niet de basisvleugelspelers. Misschien komt er nog wel een buitenspeler bij om ook de linksbuitenpositie dubbel bezet te hebben. Of zijn Hankouri / Fernandes / Robertha ver genoeg?
Ik heb ook mijn twijfels bij Boetius als basisklant, ik denk dat het voor Van Geel ook geen zekerheidje is.
Met een optie tot koop.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:43 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Diks zou worden gehuurd, niet gekocht (AD)
Hij is dan ook gewoon fit.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar goed, zelfs Boetius doorstaat zo'n medische keuring schijnbaar.
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:08 schreef Cara het volgende:
Genot.twitter:MikosGouka twitterde op dinsdag 27-06-2017 om 08:25:13Transfer Karsdorp naar AS Roma valt nog net binnen het boekjaar, dus Feyenoord schrijft zwarte cijfers. 30 juni was de deadline. #Transfers reageer retweet
Verdiende 4 ton bij Fiorentina.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal hij niet duur zijn in de salarissfeer?
Netjes.quote:
Ik vind het prima. Strik erom en weg voor dat bedrag.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:54 schreef Wicky15 het volgende:
Toch wel kut dat Karsdorp weg gaat. Maar aan de andere kant: een prima bedrag, en vervanger staat al klaar. Snap ook wel dat hij toe is aan een nieuwe uitdaging
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geelgod
* onlogisch zet zijn stoeltje weer klaar
Lekker boeiend.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:06 schreef Zipportal het volgende:
Genot.twitter:MikosGouka twitterde op dinsdag 27-06-2017 om 08:25:13Transfer Karsdorp naar AS Roma valt nog net binnen het boekjaar, dus Feyenoord schrijft zwarte cijfers. 30 juni was de deadline. #Transfers reageer retweet
Is 'ie met de motor?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:19 schreef hafcfan het volgende:
Wat is die Kasdorp dik geworden.![]()
Goede mentaliteit.
[ afbeelding ]
Hiermee toch wel dík in de zwarte cijfers lijkt mij.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:06 schreef Zipportal het volgende:
Er staan 4 linksbacks onder contract.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:43 schreef Pokkelmans het volgende:
Kan Diks eventueel ook als linksback een beetje degelijk voetballen? Dat is nogal een lichtbezette positie. Verder nog iemand voor de flanken erbij en dan ben je klaar.
Als je te lang wacht hebben andere clubs ineens ook geld door transfers en kun je zomaar weer eenzelfde bedrag moeten betalen of hem mislopen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Hiermee toch wel dík in de zwarte cijfers lijkt mij.
En dan komt de 20 à 24 miljoen CL-gelden (exclusief recettes) er nog bovenop dit seizoen.
Dus. Berghuis en Amrabat zullen nog wel komen, al kan dat nog even duren omdat er nu nog veel te veel geld voor wordt gevraagd.
Kongolo, Nelom, Woudenberg en?quote:
Malacia.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kongolo, Nelom, Woudenberg en?
Bij het wegvallen van Kongolo heb je zo'n stuntelaar op het veld staan.
En hoe verhoudt hij zich tot Woudenberg? Vierde in de rangorde?quote:
En naarmate de deadline dichterbij komt kan een prijs stijgen omdat je wederpartij ineens minder tijd heeft om een vervanger aan te trekken.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je te lang wacht hebben andere clubs ineens ook geld door transfers en kun je zomaar weer eenzelfde bedrag moeten betalen of hem mislopen.
Beter dát risico lopen dan een mallotig bedrag voor Amrabat betalen toch? Echt goed ervaringen hebben we niet met middenvelders die de volgende stap moeten maken. Utrecht moet even bij zinnen komen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je te lang wacht hebben andere clubs ineens ook geld door transfers en kun je zomaar weer eenzelfde bedrag moeten betalen of hem mislopen.
Tussen de 3 en de 4 miljoen is toch prima voor 1 van de grotere talenten van Utrecht? De geboden 2,5mln was natuurlijk een lachertje, zeker als je ziet dat er ook meer betaald is voor spelers als Vejinovic, Tapia en Bilal.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Beter dát risico lopen dan een mallotig bedrag voor Amrabat betalen toch? Echt goed ervaringen hebben we niet met middenvelders die de volgende stap moeten maken. Utrecht moet even bij zinnen komen.
En Watford wil tegen de 7 miljoen euro voor Berghuis. Er moet nog wel wat vanaf maar het lijkt me niet onoverkomelijk (mits Berghuis bereid is om heel veel centjes in te leveren, misschhien even aan 'm vragen).
Sanogo?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Franse versie van Kramer wil weg bij Arsenal.
Giroud misschien kunnen we ze ruilen.quote:
Heb je Van Geel al gemaild?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Giroud misschien kunnen we ze ruilen.
Oké man.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Giroud misschien kunnen we ze ruilen.
Dus 3 miljoen is "prima" en 2,5 miljoen "een lachertje"? Zoveel scheelt dat toch niet?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tussen de 3 en de 4 miljoen is toch prima voor 1 van de grotere talenten van Utrecht? De geboden 2,5mln was natuurlijk een lachertje, zeker als je ziet dat er ook meer betaald is voor spelers als Vejinovic, Tapia en Bilal.
Helaas ben je daarin compleet afhankelijk van zo'n voorbereiding van Watford en of de nieuwe manager het misschien wel in Berghuis ziet zitten.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:08 schreef Rocket Ride het volgende:
Van mij ook, maar eerst Berghuis maar kopen. Dat lijkt me de nummer 1 prio!
Waarom wil je zon middelmatige speler?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:15 schreef hhh38 het volgende:
Is ook bekend hoeveel AZ voor Jahanbaksh wil? Zeker ook 10 miljoen..
Is ie niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom wil je zon middelmatige speler?
Hoop van niet. Is voor zowel Berghuis zelf als Feyenoord niet wenselijk. Maar inderdaad, we zijn wel afhankelijk van die poenerige Britten.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Helaas ben je daarin compleet afhankelijk van zo'n voorbereiding van Watford en of de nieuwe manager het misschien wel in Berghuis ziet zitten.
Dat wordt pas weer eind juli een beetje duidelijk vrees ik.
Watford heeft al gemeld dat hij voor 6 miljoen pond weg mag.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Helaas ben je daarin compleet afhankelijk van zo'n voorbereiding van Watford en of de nieuwe manager het misschien wel in Berghuis ziet zitten.
Dat wordt pas weer eind juli een beetje duidelijk vrees ik.
Bron?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Watford heeft al gemeld dat hij voor 6 miljoen pond weg mag.
Als dat zo is, zou ik dat gewoon doen. Geen wekenlang getreuzel om een paar centen eraf, met het risico dat je uiteindelijk te laat bent.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Watford heeft al gemeld dat hij voor 6 miljoen pond weg mag.
Of ze nog wat van die prijs af willen doen is wel afwachten.
quote:Robin van Persie heeft zich uitgesproken over zijn toekomst. De aanvaller wordt in verband gebracht met een terugkeer naar Feyenoord, maar daar lijkt weinig van te kloppen. Van Persie spreekt uit dat hij kampioen wil worden met zijn huidige werkgever: Fenerbahçe.
"Mijn contract bij Fenerbahçe loopt nog één jaar door, dus dat betekent dat ik in Istanbul blijf. Ik heb ook nog zat werk te doen bij Fenerbahçe", zegt hij in gesprek met Sporx. De club heeft een nieuwe trainer en ik hoor zeer positieve verhalen over hem. Met hem gaan we na de zomer vechten om het kampioenschap: ik ben Fenerbahçe dankbaar en zal alles geven.’’
Robin van Persie, die binnenkort 34-jaar wordt, geniet momenteel met zijn familie van zijn vakantie. ‘’Ik ben momenteel bezig met individueel werk en ik ben klaar voor het nieuwe seizoen. We zullen meer moeten brengen om een goede start te maken als team,’’ sluit de oud-Feyenoorder af.
Dat zeggen spelers natuurlijk altijd. Zeker als die nieuwe trainer het niet in hem ziet zitten staat ie wel open voor een vertrek.quote:
Te laat... Had je bij NEC al op moete pikken. Jammer dat Van Geel toen niet naar mij luisterde.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:15 schreef hhh38 het volgende:
Is ook bekend hoeveel AZ voor Jahanbaksh wil? Zeker ook 10 miljoen..
Lekker naar ADO of iets in de buurt.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:05 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Immers wil terug naar de Eredivisie
Hoop dat Van Geel dit buitenkansje niet laag liggenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:05 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Immers wil terug naar de Eredivisie
Toen haalde hij Eliaquote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Te laat... Had je bij NEC al op moete pikken. Jammer dat Van Geel toen niet naar mij luisterde.
Jahanbakhsh speelt op rechts, daarvoor hadden we toen eigenlijk alleen Kuyt, Bilal en Toornstraquote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Toen haalde hij Elia
Op zich had ik Jahanbakhsh toen ook wel willen zien komen, maar beiden was wellicht wel wat veel van het goede.
Stel je voorquote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoop dat Van Geel dit buitenkansje niet laag liggen
"Zijn komst wordt breed gedragen binnen Feyenoord"quote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoop dat Van Geel dit buitenkansje niet laag liggen
Zijn daar twijfels over dan ?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:26 schreef Typisch het volgende:
Ben trouwens benieuwd naar wie eerste keeper wordt.
Hoop het.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk het niet eigenlijk, zal wel gewoon Vermeer worden
De onvolprezen Hertfordshire Mercuryquote:
Dat was Vermeer's eerste wedstrijd na er meer dan een half jaar uit te zijn geweest. Niet helemaal fair om hem daarop te beoordelen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jones brengt veel meer rust dat was toch duidelijk te zien toen Vermeer hem moest vervangen vorig seizoen.
Jones wist ook met een defensie bestaande uit Botteghin Karsdorp Jan Arie en Nelom rust te creëren.Iets waar het soms aan ontbrak bij het seizoen Vermeer terwijl die met Kongolo en Van Beek in principe betere verdedigers voor zijn neus had staan.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:59 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Dat was Vermeer's eerste wedstrijd na er meer dan een half jaar uit te zijn geweest. Niet helemaal fair om hem daarop te beoordelen.
Ah daar hebben we onze eigen story-verslaggeverquote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Immers die vanwege 'privé-omstandigheden' dichter bij huis wil spelen.. Zijn vrouw zal wel heimwee hebben. Wat is dat toch met die Hagenezen.. Verhoek was ook al zo'n zachtgekookt ei
Kongolo en vooral Van Beek waren toen totaal niet zo stabielquote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jones wist ook met een defensie bestaande uit Botteghin Karsdorp Jan Arie en Nelom rust te creëren.Iets waar het soms aan ontbrak bij het seizoen Vermeer terwijl die met Kongolo en Van Beek in principe betere verdedigers voor zijn neus had staan.
Denk niet dat Gio een speler terug wil hebben die hij als eerste op de bank neerkwakte.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:10 schreef MPC60 het volgende:
Godver ik zie ze er nog voor aan ook, zitten we straks weer met al die halfzachte aids opgescheept.
Nee lijkt me ook niet. Hierbij zou Van Geel niet zijn 'breedgedragen binnen hele club' verhaaltje kunnen houden.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:12 schreef dopemin het volgende:
[..]
Denk niet dat Gio een speler terug wil hebben die hij als eerste op de bank neerkwakte.
quote:Van Persie: "Mijn werk bij Fenerbahçe is nog niet klaar"
27 jun. 2017 14:32:11
Robin van Persie lijkt deze zomer niet terug te keren bij Feyenoord. Hij wil zijn contract tot de zomer van 2018 uitdienen bij Fenerbahçe.
"Mijn contract met Fenerbahçe loopt af na het nieuwe seizoen. Ik ben hier nog één jaar. Mijn werk bij Fenerbahçe is nog niet klaar", vertelde Van Persie tegen Sporx.
"Ik wil kampioen worden. De club heeft een nieuwe coach aangetrokken en ik hoor veel positieve dingen over hem. We zullen met hem gaan strijden om de titel in het nieuwe seizoen."
TERUGHALEN!!!!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Immers die vanwege 'privé-omstandigheden' dichter bij huis wil spelen.. Zijn vrouw zal wel heimwee hebben. Wat is dat toch met die Hagenezen.. Verhoek was ook al zo'n zachtgekookt ei
Gaat Feyenoord beginnen met een Dart-team zou ik volmondig ja zeggen. Of om bier te tappen op varkenoord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |