lijkt net of het al fightweek is, die interviewsquote:
quote:Op woensdag 28 juni 2017 22:17 schreef McNulty het volgende:
bestaat die ene vechter nog
keen valaskez heette hij ofzo
Maak je niet dikquote:
Pleurt lekker op. Niet de ultieme fight fan card verneuken.quote:Op donderdag 29 juni 2017 23:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Ach Dana, laat hem lekker McGregor Promotions gaan leiden.
[..]
Nunes vs Shevchenko mag wel naar die card als main event, hoef ik niet te zien.
hij lijkt wel een aziaatquote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:16 schreef 3rr0r het volgende:
En toen zei ze: 'This is gonna be your third fight against Fabricio Overeem...'
[ afbeelding ]
Vond het wel een mooie gezichtsuitdrukking. Interview en dan jouw achternaam aan je tegenstander gevenquote:
quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:35 schreef superniger het volgende:
http://mmajunkie.com/2017(...)lashaw-dont-complain
Dana is MAD
[..]
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:32 schreef irish.joe het volgende:
Hier nog eens een Honda NSFW foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom klik ik nou op die fappeningblog link op mijn werk?![]()
Ik ben allang afgehaakt. Snap sowieso niet waarom de UFC hun 500+ vechters niet wat meer promoot ipv zoeken naar nieuwe vechters.quote:
nee, maar dat geloof ik pas als de presser is geweest. met zoals met Bispingquote:Op zondag 2 juli 2017 21:08 schreef irish.joe het volgende:
Was het hier al voorbij gekomen dat St. Pierre tegen Woodley of Maia gaat vechten?
quote:Op zondag 2 juli 2017 23:55 schreef Nober het volgende:
MMA Hour:
Weidman
Overeem
Cormier
Bisping
En nog wat wijven.
twitter:arielhelwani twitterde op zondag 02-07-2017 om 20:44:08Tomorrow on #TheMMAHour: @ChrisWeidmanUFC in studio, @dc_mma @bisping @criscyborg @Alistairovereem @MieshaTate @feliceherrig & @shanknapp! reageer retweet
En zelfs dan is het nog maar de vraag of het doorgaat :/quote:Op zondag 2 juli 2017 22:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, maar dat geloof ik pas als de presser is geweest. met zoals met Bisping
quote:Op maandag 3 juli 2017 01:27 schreef Aethereal het volgende:
[..]
En zelfs dan is het nog maar de vraag of het doorgaat :/
Volgens mij is jouw sarcasme-meter kapotquote:Op maandag 3 juli 2017 01:27 schreef Aethereal het volgende:
[..]
En zelfs dan is het nog maar de vraag of het doorgaat :/
twitter:UFCInsiders twitterde op maandag 03-07-2017 om 14:46:59A UFC fan offered to pay $15,000 for Justine Kish’s soiled Reebok shorts to "hang them up in his man cave" https://t.co/iD2nlvGFue reageer retweet
quote:Op maandag 3 juli 2017 17:32 schreef THEFXR het volgende:
![]()
![]()
twitter:UFCInsiders twitterde op maandag 03-07-2017 om 14:46:59A UFC fan offered to pay $15,000 for Justine Kish’s soiled Reebok shorts to "hang them up in his man cave" https://t.co/iD2nlvGFue reageer retweet
Firas geloof ik bracht het argument naar voren dat je door blowen meer ontspannen de ring in kan stappen voordat je vecht, wat een (psychisch) voordeel is.quote:Op maandag 3 juli 2017 13:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Blijft een van de meest bizarre verboden middelen ooit, dat THC.
smeerlapquote:Op maandag 3 juli 2017 17:32 schreef THEFXR het volgende:
![]()
![]()
twitter:jedigoodman twitterde op maandag 03-07-2017 om 20:37:09DC says when he weighed in for the CSAC on Thursday he was 226lbs. #themmahour reageer retweet
Ja, maar wegen de voordelen op tegen de nadelen? Gaat je informatie verwerking en reactiesnelheid niet achteruit?quote:Op maandag 3 juli 2017 20:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
Firas geloof ik bracht het argument naar voren dat je door blowen meer ontspannen de ring in kan stappen voordat je vecht, wat een (psychisch) voordeel is.
Dat lijkt me een fabeltje, je hartslag gaat bijvoorbeeld omhoog door wiet en dat zou juist voor extra spanning moeten zorgen. Daarnaast zijn er tientallen betere producten om meer te ontspannen.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
Firas geloof ik bracht het argument naar voren dat je door blowen meer ontspannen de ring in kan stappen voordat je vecht, wat een (psychisch) voordeel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |