Post anders voor de verandering eens iets nuttigsquote:
Beter hou jij nu je mondquote:Op dinsdag 27 juni 2017 04:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beter doe je eerst wat kleine stapjes, zoals eerst de 2e plaats behalen
Ik kan je een tutorial sturen hoe je quote-fuckups kunt voorkomen...hoe vind je die?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 04:02 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 27 juni 2017 03:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is per definitie niet waar![]()
Post anders voor de verandering eens iets nuttigs
Ik denk dat je beter terug onder je steen kruiptquote:Op dinsdag 27 juni 2017 04:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan je een tutorial sturen hoe je quote-fuckups kunt voorkomen...hoe vind je die?
Bedankt voor 't delen van je gedachtes, maar ik geef er niet omquote:Op dinsdag 27 juni 2017 04:05 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter terug onder je steen kruipt
Hahahahaha eat that mister Belgium Eddyquote:Op dinsdag 27 juni 2017 04:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan je een tutorial sturen hoe je quote-fuckups kunt voorkomen...hoe vind je die?
Ga jij maar eens heul snel een broodje smeren en breng eens een bier meequote:Op dinsdag 27 juni 2017 04:06 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Hahahahaha eat that mister Belgium Eddy
Wie zijn crush? Iemand van Fok.. Nou laten we hopen van nietquote:Op dinsdag 27 juni 2017 04:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Sparkle, je bent toch niet die crush waar __--__ 't over had, he?
Pasta, voedsel voor paupersquote:Op dinsdag 27 juni 2017 04:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb toevallig al een portie pasta in de pan zitten...nog een minuutje of 7
Hahahaha jij bent niet goedquote:Op dinsdag 27 juni 2017 04:07 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ga jij maar eens heul snel een broodje smeren en breng eens een bier mee
__--__ (dat is serieus z'n username) is diegene die nu 2e staat...die zal je dus eerst moeten inhalenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 04:09 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Wie zijn crush? Iemand van Fok.. Nou laten we hopen van niet
Bed gymnastiek in jou geval?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 04:11 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Pasta is heerlijk en goed voor sporters![]()
Oh nou dan ga ik nu even kijken wie dat is.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 04:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
__--__ (dat is serieus z'n username) is diegene die nu 2e staat...die zal je dus eerst moeten inhalen
Dronken maar niet slaapdronkenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 04:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
Volgens mij is cousin_eddy dronken...wat denk jij Sparkle?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |