Video niet beschikbaarquote:Op dinsdag 27 juni 2017 03:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dan vond ik deze eerlijk gezegd toch wat leuker
Is een beetje chiller.
Huh? Hoe kan dat nou weer?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 03:28 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Video niet beschikbaarkut yt of foon of beide
Waar? Nee ik zit gewoon in noord Hollandquote:Op dinsdag 27 juni 2017 03:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Huh? Hoe kan dat nou weer?![]()
Ik heb 'm ook gewoon zelf net beluisterd. Zit je in de Emiraten ofzo?
Ik ookquote:Op dinsdag 27 juni 2017 03:32 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Waar? Nee ik zit gewoon in noord Holland
NH de gekste! (quote:Op dinsdag 27 juni 2017 03:35 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Beter! Noord Hollanders zijn de leukste
Hahahaha iddquote:Op dinsdag 27 juni 2017 03:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
NH de gekste! ().
Wij hebben de meeste Duitsers die de diepste kuilen voor ons graven!![]()
Mwah....wel ietsie verder wegquote:Op dinsdag 27 juni 2017 03:38 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Hahahaha iddjij ook vlakbij het strand dus
Treuquote:Op dinsdag 27 juni 2017 03:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mwah....wel ietsie verder weg
Maar in NH is in de buurt altijd wel water te vinden
Maar tog wel jammerquote:Op dinsdag 27 juni 2017 03:47 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
Ahum *kuch* dat moest natuurlijk "True" zijn..
Tis al wat laat
Ik heb toch geen bed, dus slapen gaat nietquote:Op dinsdag 27 juni 2017 03:54 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Gsus jij blijft ook maar posten helaat mij toch eens slapen
Lieve Magnetronkoffie, dat gaat niet want ik wil,zal en moet winnenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 03:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar je kan toch gaan wanneer je maar wilt?
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 03:57 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Lieve Magnetronkoffie, dat gaat niet want ik wil,zal en moet winnen
Ach het vriest niet dus je kan ook op de grond slapen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 03:56 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik heb toch geen bed, dus slapen gaat niet
Is per definitie niet waarquote:Op dinsdag 27 juni 2017 03:56 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik heb toch geen bed, dus slapen gaat niet
Beter doe je eerst wat kleine stapjes, zoals eerst de 2e plaats behalenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 03:57 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Lieve Magnetronkoffie, dat gaat niet want ik wil,zal en moet winnen
Als ie dik is, kan ik ook gewoon op z'n buik gaan liggen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 03:58 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Ach het vriest niet dus je kan ook op de grond slapen.
Desnoods op een stuk karton
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |