quote:Op maandag 26 juni 2017 19:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als je er te lang over deed werden ook je OV en eerdere stufi omgezet in een lening
Ah, dat tikt wel aardig aan inderdaad.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zoiets. Maar dan heeft hij er maximaal gebruik van gemaakt en niet voldaan aan de vereisten voor de prestatiebeurs.
Dat ligt aan het uittredingsakkoord. Als een afspraak wordt gemaakt over erkenning - zoals met landen als Zwitserland, Turkije etc - dan wel. Anders niet.quote:Op maandag 26 juni 2017 22:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Blijven ID-kaarten eigenlijk geldig in het VK na de Brexit?
Vast wel, je mag ook nu naar Zwitserland en nog heel wat anderen met enkel je ID.quote:Op maandag 26 juni 2017 22:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Blijven ID-kaarten eigenlijk geldig in het VK na de Brexit?
Zeker de helft wordt als problematisch beschouwdquote:Op maandag 26 juni 2017 22:48 schreef Tijger_m het volgende:
Voor de OCD' ers hier
https://imgur.com/xqpNhKl
Zwitserland zit in Schengen, Patrice, dat zal bij het VK wel niet gaan gebeuren en als het wel gebeurt lach ik mij ziek.quote:Op maandag 26 juni 2017 22:54 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Vast wel, je mag ook nu naar Zwitserland en nog heel wat anderen met enkel je ID.
quote:Op maandag 26 juni 2017 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeker de helft wordt als problematisch beschouwd
Het gaat om EU, EER en een paar losse landen als Zwitserland en Monaco. Het VK is momenteel natuurlijk ook geen lid van de Schengen.quote:Op maandag 26 juni 2017 22:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zwitserland zit in Schengen, Patrice, dat zal bij het VK wel niet gaan gebeuren en als het wel gebeurt lach ik mij ziek.
Dikke kans dat de Noord-Ieren daarop aan zullen dringen om hun grens met Ierland open te kunnen houden.quote:Op maandag 26 juni 2017 22:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zwitserland zit in Schengen, Patrice, dat zal bij het VK wel niet gaan gebeuren en als het wel gebeurt lach ik mij ziek.
San Marino niet.quote:Op maandag 26 juni 2017 22:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ook niet, oh, de lepel in de suiker zou mij ergeren maar meh, meer nietquote:Op maandag 26 juni 2017 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Door mij hè... mijn man zou bij het gros niet zien wat het probleem is
Oh, dat zijn dan van die dingen die je moet weten.... dus als wij daar naartoe zouden willen dan zouden we zoonlief aan de grens achter moeten latenquote:Op maandag 26 juni 2017 22:58 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
San Marino niet.
Maar dat is miereneuken, ik heb toch genoeg paspoorten, ik kom overal wel.
Op zich kunnen die ook hun eigen douaneunie sluiten, toch?quote:Op maandag 26 juni 2017 22:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dikke kans dat de Noord-Ieren daarop aan zullen dringen om hun grens met Ierland open te kunnen houden.
Nee, ook San Marino accepteert de ID-kaart.quote:Op maandag 26 juni 2017 22:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dat zijn dan van die dingen die je moet weten.... dus als wij daar naartoe zouden willen dan zouden we zoonlief aan de grens achter moeten laten
Punt is dat het VK de hele Brexit ellende is begonnen om vrij inreizen van EU burgers te stoppen, zou dus nogal idioot zijn als ze dan in Schengen eindigen or uberhaupt vrij reizen nog toestaanquote:Op maandag 26 juni 2017 22:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat om EU, EER en een paar losse landen als Zwitserland en Monaco. Het VK is momenteel natuurlijk ook geen lid van de Schengen.
Nee, dat kan niet.quote:Op maandag 26 juni 2017 22:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Op zich kunnen die ook hun eigen douaneunie sluiten, toch?
tjemig, hoeveel verschillende klinkers passen er in één woord...
7 in een woord van 10 letters. Waarvan 4 verschillende.quote:Op maandag 26 juni 2017 22:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Op zich kunnen die ook hun eigen douaneunie sluiten, toch?
Ah thnx.quote:Op maandag 26 juni 2017 22:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, ook San Marino accepteert de ID-kaart.
Vaticaanstad bijvoorbeeld niet. Maar die hebben weer geen grenscontroles met Italië dus in de praktijk is dat geen punt.
Heb jij je haaiaaioorkonde al?quote:Op maandag 26 juni 2017 22:59 schreef Janneke141 het volgende:
Brexitquote:Op maandag 26 juni 2017 23:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Punt is dat het VK de hele Brexit ellende is begonnen om vrij inreizen van EU burgers te stoppen, zou dus nogal idioot zijn als ze dan in Schengen eindigen or uberhaupt vrij reizen nog toestaan
Volgens mij haal je wat dingen door elkaar.quote:Op maandag 26 juni 2017 23:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Punt is dat het VK de hele Brexit ellende is begonnen om vrij inreizen van EU burgers te stoppen, zou dus nogal idioot zijn als ze dan in Schengen eindigen or uberhaupt vrij reizen nog toestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |