Websitequote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Een tweeslachtig paard.quote:
Als ik loop ja deur de stratenquote:
Wie?quote:Op maandag 26 juni 2017 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik denk dat niemand hier Sonneveld nog bewust heeft meegemaakt.
Ik weet nog wel iemandquote:Op maandag 26 juni 2017 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij is al 43 jaar dood zijn dus je moet minimaal 55+ zijn.quote:Op maandag 26 juni 2017 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Karina, Tong en golfer dusquote:Op maandag 26 juni 2017 23:04 schreef Martinello het volgende:
[..]
Hij is al 43 dood zijn dus je moet minimaal 55+ zijn.
twitter:JinekLive twitterde op dinsdag 27-06-2017 om 13:27:08Vanavond zijn Derk Bolt en Eugenio Follender exclusief bij #jinek om te vertellen over hun ontvoering in Colombia d… https://t.co/qDmT7qzrqY reageer retweet
Autocue in studio sport stond nog aanquote:Op dinsdag 27 juni 2017 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Tom leest gewoon een nieuwsartikel op meer niet
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Tom leest gewoon een nieuwsartikel op meer niet
WK voetbal vindt misschien wel plaats tijdens het WK dartsenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 22:30 schreef superniger het volgende:
Ik geef geen neuk.
Ik ga het WK in Qatar toch wel kijken.
Vraag hem eens om een meningquote:Op dinsdag 27 juni 2017 22:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Autocue in studio sport stond nog aan
De een zal wel wijken voor de ander als ze een klein beetje slim zijnquote:Op dinsdag 27 juni 2017 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
WK voetbal vindt misschien wel plaats tijdens het WK dartsen
Wordt lastig kiezen zo
Dan blijven mensen langer kijken. Alles voor de ratings.quote:
Van dat laatste weten we de einduitslag alquote:Op dinsdag 27 juni 2017 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
WK voetbal vindt misschien wel plaats tijdens het WK dartsen
Wordt lastig kiezen zo
Uiteraard. Ik ben meerquote:Op dinsdag 27 juni 2017 22:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan blijven mensen langer kijken. Alles voor de ratings.
hij heeft last van zn neus....quote:
Hoop dat FIFA inziet, dat een WK in december organiseren niet echt handig is. Dat gaat hun honderden miljoenen kijkers kosten.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 22:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De een zal wel wijken voor de ander als ze een klein beetje slim zijn
In 2022 wellicht nietquote:Op dinsdag 27 juni 2017 22:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van dat laatste weten we de einduitslag al
De DRT-piek in de jaarcijfers van FOK! is onmiskenbaar ja, wat een genot is datquote:Op dinsdag 27 juni 2017 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoop dat FIFA inziet, dat een WK in december organiseren niet echt handig is. Dat gaat hun honderden miljoenen kijkers kosten.
En kip?quote:
DrankA is er kapot door gegaan.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 22:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De DRT-piek in de jaarcijfers van FOK! is onmiskenbaar ja, wat een genot is dat
Dat was idd een unaniem belachelijk groot succesquote:Op dinsdag 27 juni 2017 22:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De DRT-piek in de jaarcijfers van FOK! is onmiskenbaar ja, wat een genot is dat
'millennials'quote:Op dinsdag 27 juni 2017 22:35 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie veel apples
Linkse school gespot
Dat ben ik ook.quote:
Maar dan heb je bepaalde types die het dan als een hippe term gaan gebruikenquote:
1980 tot 1999 ofzo?quote:
Zondag maar weer biechten, dan is alles weer rechtgezet.quote:
#DriesteruginTourduJourquote:Op dinsdag 27 juni 2017 22:46 schreef Tagliano het volgende:
Jan Janssen won toen in Parijs
Was de allereerste prijs
Grefo's biechten niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 22:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zondag maar weer biechten, dan is alles weer rechtgezet.
I stand correctedquote:
Bobientje van Brussel.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat was weer spannend hé kuthont
Met extra dip.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Explosieve smaak in je mond dat roze vlees
Gelukkig waren het linkse terroristen en geen rechtse want die schieten meteen!quote:
Echt wat een idioot is hetquote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig waren het linkse terroristen en geen rechtse want die schieten meteen!
Die kerel is echt de weg kwijt.
Wacht, is dat ergens niet strafbaar?quote:Kindersekstoerisme is strafbaar
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:26 schreef Coco. het volgende:
Ik heb slecht nieuws jongens: geen Paul de Leeuw.
quote:
https://pauw.vara.nl/nieu(...)-we-zitten-niet-stilquote:Op woensdag 28 juni 2017 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Begint Pauw meteen na Jinek in september?
Nice.quote:Op woensdag 28 juni 2017 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
https://pauw.vara.nl/nieu(...)-we-zitten-niet-stil
quote:Op woensdag 28 juni 2017 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Beter dan Ernst, Bobbie en de Rest gaat het nooit meer worden.
Tegenwoordig moet de jeugd het doen met Spiderman & Elsaquote:Op woensdag 28 juni 2017 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Beter dan Ernst, Bobbie en de Rest gaat het nooit meer worden.
quote:Op woensdag 28 juni 2017 23:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet de jeugd het doen met Spiderman & Elsa
Ja dat programma van em op sbs6 was echt geniaal. erg jammer dat het zo'n verschrikkelijke linkse man is geworden.quote:
Ach die persoonlijke mening dringt hij niet op in z'n programma's, of tijdens zo'n uitzending of ditquote:Op woensdag 28 juni 2017 23:17 schreef wuuht het volgende:
[..]
Ja dat programma van em op sbs6 was echt geniaal. erg jammer dat het zo'n verschrikkelijke linkse man is geworden.
Zeker wel.quote:
Ik ken er twin.quote:Op donderdag 29 juni 2017 22:19 schreef monkyyy het volgende:
Lee Towers zijn ouvre? Ik ken er maar 1.
Sow, hoeveel te snel had je gereden?quote:Op donderdag 29 juni 2017 22:25 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb laatst nog ¤239 moeten betalen, bedankt CJIB
Nee, door rood gereden, ¤230 euro + ¤9 administratiekosten. Het licht stond 0,4 seconden op rood.quote:Op donderdag 29 juni 2017 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sow, hoeveel te snel had je gereden?
Ai, da's best wel zuurquote:Op donderdag 29 juni 2017 22:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, door rood gereden, ¤230 euro + ¤9 administratiekosten. Het licht stond 0,4 seconden op rood.
Ja, even gas geven als het licht op oranje springt doe ik nu niet meer op dat kruispuntquote:Op donderdag 29 juni 2017 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ai, da's best wel zuuraltijd lastig als het net op rood springt, momentje van twijfel en je pakt net 'donker groen' mee.
Ricardo en Sjonnie niet gegundquote:Op donderdag 29 juni 2017 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Straatverkopersfucking irritant idd
Vanavond nog lekker gegeten bij de Chinees, met ketjap saus.quote:
Paar pakjes per dag en een hond zo groot als een kalf. Dat zie je vaker bij dit soort figuren die geen cent te makken hebben.quote:Op donderdag 29 juni 2017 22:54 schreef Pedroso het volgende:
Lekker peukie, die kosten niks gelukkig.
Morgen aan de schijterij.quote:Op donderdag 29 juni 2017 22:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vanavond nog lekker gegeten bij de Chinees, met ketjap saus.
Heijmans is één van de weinige verstandige D66ersquote:Op donderdag 29 juni 2017 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben absoluut geen PVV-er, maar eens met deze burgemeester
Vriend van v.'t Hout bedoel je ?quote:Op donderdag 29 juni 2017 22:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Als vriend van Holleeder kan Peter R zich perfect inleven in die ''mensen''
Twan Huys krijgt hier ook een stijve van
Hij klinkt niet echt als een D66'er.quote:Op donderdag 29 juni 2017 23:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heijmans is één van de weinige verstandige D66ers
Called it.quote:Op donderdag 29 juni 2017 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Peter Air zit te broeden op een scherpe opmerking. Ik zie het aan zijn frons.
Petertje staat op de dodenlijst van Wimquote:Op donderdag 29 juni 2017 22:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Als vriend van Holleeder kan Peter R zich perfect inleven in die ''mensen''
Twan Huys krijgt hier ook een stijve van
Wat zullen we hem missenquote:Op donderdag 29 juni 2017 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Petertje staat op de dodenlijst van Wim
twitter:PeterRdeV twitterde op woensdag 28-06-2017 om 15:23:29Elke dag nieuws over de kabinetsformatie, maar hoe zit het toch met het 'vergeten conflict in Jemen'? Take #CARE! https://t.co/SMriBWd2NT reageer retweet
Daar was een gifje van. Kan hem helaas niet meer vinden.quote:Op donderdag 29 juni 2017 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Peter Air zit te broeden op een scherpe opmerking. Ik zie het aan zijn frons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |