er is nog niet eens bekend wat voor voorraden de winkels/leveranciers krijgenquote:Op woensdag 28 juni 2017 11:59 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Het is niet eens overal te koop gezet, dus het is niet bijna overal uitverkocht.
Dat lijkt me wel, hoe kun je anders een product te koop aanbieden? En op zeker moment stellen dat het uitverkocht isquote:Op woensdag 28 juni 2017 12:17 schreef mschol het volgende:
[..]
er is nog niet eens bekend wat voor voorraden de winkels/leveranciers krijgen
ik heb een familielid die in die tak van sport zit.. en zijn leveranciers hebben allemaal geen informatie nog over wat ze binnen gaan krijgenquote:Op woensdag 28 juni 2017 12:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, hoe kun je anders een product te koop aanbieden? En op zeker moment stellen dat het uitverkocht is
ohjeequote:Op woensdag 28 juni 2017 12:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een familielid die in die tak van sport zit.. en zijn leveranciers hebben allemaal geen informatie nog over wat ze binnen gaan krijgen
is ook wel logisch, verkoop gaat pas in september van start..
dit zullen allemaal educated guesses zijn: preorders kunnen ze toch makkelijk annuleren..
Behalve Zelda...quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:11 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Als het je vooral om 60Hz-versies te doen is, bijna alle SNES-games op Wii U Virtual Console zijn de Amerikaanse versie.
ach, het kan zijn dat het wat langer duurt, maar ik neem aan dat iedereen die nu al een preorder heeft staan hem vrij snel na release wel gaat krijgen..quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:28 schreef Elan het volgende:
[..]
ohjee
hopelijk krijg ik m dan wel, heb wel al betaald namelijk
te weinig want overal al uitverkocht nadat deze 5 min online staat mede doordat er mensen 10 tegelijk kopen om door te verkopenquote:Op woensdag 28 juni 2017 12:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, het kan zijn dat het wat langer duurt, maar ik neem aan dat iedereen die nu al een preorder heeft staan hem vrij snel na release wel gaat krijgen..
nintendo zal een forse eerste batch maken van die dingen gok ik..
Educated guesses, het teveel aan pre-orders zullen ze gewoon annuleren. Schijnbaar is Wehkamp al mensen aan het inlichten dat zij teveel pre-orders hebben ontvangen, wat logisch is als je ziet hoe lang hun bestelpagina online was.quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, hoe kun je anders een product te koop aanbieden? En op zeker moment stellen dat het uitverkocht is
De meeste sites hanteren een policy van 1 stuk per order (terecht al valt dat vast wel weer te omzeilenquote:Op woensdag 28 juni 2017 12:37 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
te weinig want overal al uitverkocht nadat deze 5 min online staat mede doordat er mensen 10 tegelijk kopen om door te verkopen
zoals ik al zei: wat er nu door winkels online gegooid is, zijn vermoedelijk educated guesses (aan de hand van de productie van de nes mini mogelijk)quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:37 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
te weinig want overal al uitverkocht nadat deze 5 min online staat mede doordat er mensen 10 tegelijk kopen om door te verkopen
Nintendo heeft al aangekondigd aanzienlijk meer mini snessen te zullen gaan produceren.quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:39 schreef mschol het volgende:
[..]
zoals ik al zei: wat er nu door winkels online gegooid is, zijn vermoedelijk educated guesses (aan de hand van de productie van de nes mini mogelijk)
Bij Intertoys kon je op hun bestelpagina gewoon zelf het aantal aangeven van hoeveel je wilde, Benieuwd hoe zij dat aan gaan pakken.quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:39 schreef Elan het volgende:
[..]
De meeste sites hanteren een policy van 1 stuk per order (terecht al valt dat vast wel weer te omzeilen)
Zeker weten? Ik kon er niet meer dan 1 in de winkelwagen plaatsen volgens mij.quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:41 schreef Drxx het volgende:
[..]
Bij Intertoys kon je op hun bestelpagina gewoon zelf het aantal aangeven van hoeveel je wilde, Benieuwd hoe zij dat aan gaan pakken.
Wilde er 2 bestellen, kon niet.quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:41 schreef Drxx het volgende:
[..]
Bij Intertoys kon je op hun bestelpagina gewoon zelf het aantal aangeven van hoeveel je wilde, Benieuwd hoe zij dat aan gaan pakken.
Nope. Dat gaat alleen over de virtual console versie. De SNES mini is voor zover ik begrepen heb volledig US releases.quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:29 schreef Aether het volgende:
[..]
Behalve Zelda...(want ondersteuning voor Franse en Duitse versie).
Ik was zelf te laat met bestellen dus ik kreeg een error-melding. Ik zag alleen wel dat er een tellertje bij stond, van het aantal stuks die je wilde hebben, die je handmatig kon aanpassen. Maar bij meer dan 1 kreeg je een foutmelding? Dan zal het wel een UX-foutje zijn geweest.quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zeker weten? Ik kon er niet meer dan 1 in de winkelwagen plaatsen volgens mij.
Ja, SNES mini is 60Hz alleen in het Engels.quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope. Dat gaat alleen over de virtual console versie. De SNES mini is voor zover ik begrepen heb volledig US releases.
Ah, my bad. Ik begreep m ff verkeerdquote:Op woensdag 28 juni 2017 12:49 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, SNES mini is 60Hz alleen in het Engels.
Reageerde op de Wii U Virtual Console versie die -- in tegenstelling tot veel andere SNES games -- 50 Hz is.
De GBA versie van LttP is de enige 60 Hz versie die officieel in Europe is uitgebracht IIRC.
Je kreeg een foutmelding wanneer je er twee in je winkelwagen wilde hebben...quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:48 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik was zelf te laat met bestellen dus ik kreeg een error-melding. Ik zag alleen wel dat er een tellertje bij stond, van het aantal stuks die je wilde hebben, die je handmatig kon aanpassen. Maar bij meer dan 1 kreeg je een foutmelding? Dan zal het wel een UX-foutje zijn geweest.
Maar dan nog, waarop wordt dan gecontroleerd vraag ik mij af om het te limiteren tot 1 per persoon? Gaat dat per cookie? Die kun je in 2 sec verwijderen en opnieuw bestellen als je er op tijd bij bent. Gaat het per e-mailadres? Daar heb ik er ook tig van, laat staan de poachers. Is het op rekening/CC-nummer? Dat zou nog kunnen werken.
quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:51 schreef cherrycoke het volgende:
bij foregames ook all uitverkocht? ze reageren niet op mail.
quote:Woensdag 28 juni 2017: Pre-orders zijn op dit moment gesloten.
Voor de volledigheid. We nemen reserveringen aan maar weten nog niet welke aantallen we gaan ontvangen. Bestellingen voor postorder (vooruit betaald) krijgen voorrang op uitlevering omdat deze vooraf volledig betaald zijn.
Bij ForeGames moet je toch oppassen. Die krijgen altijd veel minder geleverd dan het aantal pre-orders die ze hebben staan. Ging daar vorig jaar helemaal mis met de NES Classic.quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:51 schreef cherrycoke het volgende:
bij foregames ook all uitverkocht? ze reageren niet op mail.
Hmm, je hebt gelijk. Wel tof dan om nu van alles een 60Hz-versie te hebben ja.quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:29 schreef Aether het volgende:
[..]
Behalve Zelda...(want ondersteuning voor Franse en Duitse versie).
Chrono Trigger en DKC 2 zijn voor mij de twee grootste die missen. Beetje verbaast dat Pilotwings er niet op staat. En ik had ook wel heel graag Tetris Attack/Panel de Pon gezien, die krijgen de Japanners wel...quote:Op woensdag 28 juni 2017 13:10 schreef Elan het volgende:
Welke games missen jullie?
Persoonlijk had ik wel graag Turtles in Time en Mega Man X2/X3 er op gezien, classic
Same.quote:Op woensdag 28 juni 2017 13:13 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Chrono Trigger en DKC 2 zijn voor mij de twee grootste die missen.
Net als Contra en had de Europese Castlevania ook geen groen bloed?quote:Op woensdag 28 juni 2017 13:11 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Hmm, je hebt gelijk. Wel tof dan om nu van alles een 60Hz-versie te hebben ja.
We krijgen trouwens voor het eerst ook de Amerikaanse versie van Star Fox en Kirby Super Star die bij ons een andere naam hadden (Star Wing en Kirby Fun Pak).
Scalpers wens ik echt de tyfus toequote:Op woensdag 28 juni 2017 11:50 schreef Elan het volgende:
De eerste scalpers zijn al weer gesignaleerd
https://link.marktplaats.nl/m1178705893
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |