Nee joh.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat je minimaal 50-60 euro kwijt bent puur aan de hardware, dan komt er nog een stukje software bij kijken en alles om het naar de groothandel/retailer te krijgen
Niet zo eenvoudig als de nes classic.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:56 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op, elke console valt in principe te hacken.
2 tientjes max hoorquote:Op woensdag 28 juni 2017 10:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat je minimaal 50-60 euro kwijt bent puur aan de hardware, dan komt er nog een stukje software bij kijken en alles om het naar de groothandel/retailer te krijgen
Dan kunnen ze gelijk stoppen met alle apparaten te verkopen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet zo eenvoudig als de nes classic.
Bovendien is online gaan met een gehackt apparaat riskant, een classic mini komt nooit online.
+ 2 controllers, + unieke behuizing + kabels, je zit er zo aan hoor..quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:58 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ja hoor, 60 euro voor deze hardware.een raspberry pi kost 30/40 euro.
Maakt niet uit, uiteindelijk doet een kleine groep dat maar.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet zo eenvoudig als de nes classic.
Bovendien is online gaan met een gehackt apparaat riskant, een classic mini komt nooit online.
Het is software wat in principe makkelijk op een SD-kaartje kan en een stuk plastic. Dit kost echt geen 50 euro om te produceren hoor.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:02 schreef mschol het volgende:
[..]
+ 2 controllers, + unieke behuizing + kabels, je zit er zo aan hoor..
Geloof ik niks van.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:03 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Maakt niet uit, uiteindelijk doet een kleine groep dat maar.
Bron?quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Geloof ik niks van.
Als je nog 5 miljoen mini's maakt is op termijn de meerderheid gehackt.
Waarom zou je het niet doen ?
Omdat dit een apparaat is voor fans en mensen die veel nostalgische gevoelens hebben bij de SNES. Voor hackers en spelers van emulators is dit in principe geen interessant apparaat want de games zijn al vijftien jaar te downloaden als roms.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Geloof ik niks van.
Als je nog 5 miljoen mini's maakt is op termijn de meerderheid gehackt.
Waarom zou je het niet doen ?
Mijn dikke duim nou goed.quote:
Je lult dus gewoon zomaar wat.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn dikke duim nou goed.
Nintendo liet zelfs een bericht achter in hun NES mini voor potentiële hackers. Denk je dat ze achterlijk zijn en nog eens miljoenen van die apparaten maken?
[ afbeelding ]
Nintendogoden
Ja als roms, niet iedereen heeft zin zich te verdiepen in een emulator.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:07 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Omdat dit een apparaat is voor fans en mensen die veel nostalgische gevoelens hebben bij de SNES. Voor hackers en spelers van emulators is dit in principe geen interessant apparaat want de games zijn al vijftien jaar te downloaden als roms.
Maar wel om een mini Nes te hacken?quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja als roms, niet iedereen heeft zin zich te verdiepen in een emulator.
Je ontkracht nu geheel je eigen verhaal.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja als roms, niet iedereen heeft zin zich te verdiepen in een emulator.
Ja sure. Wat is dan de reden?quote:
Ze snappen niks/willen niks weten van emulators maar ze willen wel een mes mini hacken.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja sure. Wat is dan de reden?
Nintendo laat natuurlijk graag geld liggen door te stoppen met de productie van de mini.
Toch geld zat ja toch.
Ze gaan niet een officieel Nintendo-apparaat in massaproductie doen dat ZO makkelijk te hacken is, dat is het verschil.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:17 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ze snappen niks/willen niks weten van emulators maar ze willen wel een mes mini hacken.
Met dat laatste ben ik het eens, waarschijnlijk is het een bewuste keuze om er een collector's item van te maken. Met dat hacken is gewoon onzin, met dat argument kun je de productie van elke console wel stopzetten.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze gaan niet een officieel Nintendo-apparaat in massaproductie doen dat ZO makkelijk te hacken is, dat is het verschil.
Het moet een beetje een rariteit blijven, daarom ben ik bang dat de SNES-mini een zelfde soort lot staat te wachten.
Star Fox 2, 60Hz Zelda, HDMI, Mario Kart 60Hz.quote:Op woensdag 28 juni 2017 08:33 schreef PandaDrop het volgende:
Ik heb hier nog een originele uit 1996 liggen.v Waarom zou ik hiervoor gaan?
Plus dat het er schattig uitziet.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:24 schreef Aether het volgende:
[..]
Star Fox 2, 60Hz Zelda, HDMI, Mario Kart 60Hz.
Dat hacken van de mini is anders verdomde eenvoudig, je hoeft er nauwelijks iets voor te doen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:23 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik het eens, waarschijnlijk is het een bewuste keuze om er een collector's item van te maken. Met dat hacken is gewoon onzin, met dat argument kun je de productie van elke console wel stopzetten.
De 3ds is ook makkelijk te hacken.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat hacken van de mini is anders verdomde eenvoudig, je hoeft er nauwelijks iets voor te doen.
Er staat toch ook nog steeds een beloning door Nintendo van 20k voor de eerste persoon die het lukt om de Switch te hacken? Als dat zo eenvoudig zou zijn als de NES mini wil ik bij deze graag die 20k claimen
Je verkloot daar je online mogelijkheden mee. Maar goed, komen niet verder jij denkt dat het er niks mee te maken heeft. Ik geloof stiekem van wel.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:34 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
De 3ds is ook makkelijk te hacken.
Als het je vooral om 60Hz-versies te doen is, bijna alle SNES-games op Wii U Virtual Console zijn de Amerikaanse versie.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:24 schreef Aether het volgende:
[..]
Star Fox 2, 60Hz Zelda, HDMI, Mario Kart 60Hz.
Ben jij diegene die bijna 10 miljoen geboden heeft?quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:50 schreef Elan het volgende:
De eerste scalpers zijn al weer gesignaleerd
https://link.marktplaats.nl/m1178705893
quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:15 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Ben jij diegene die bijna 10 miljoen geboden heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |