quote:Op zondag 25 juni 2017 23:18 schreef Soury het volgende:
Serieus? Een gebroken hart na vier dagen.Wat een eikel die Robert
Hopen wequote:
Een dakloze die zijn kamer moest opzeggenquote:Op zondag 25 juni 2017 23:17 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
een normaal mens laat zich daar ook niet toe verleiden
en zelfs bij de ggz kunnen ze ze niet meer vinden
dus nu maar een advertentie in de daklozenkrant geplaatst
en zie hier
we hebben zo ineens een dakloze
Stelt niks voor drama om niksquote:Op zondag 25 juni 2017 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja hij maakt er even een groot drama van
net batsquote:Op zondag 25 juni 2017 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja hij maakt er even een groot drama van
Daar bestaat heel utopia uitquote:
Jippy de pippyquote:
Blijf maar lekker in de scquote:
Nadat het utopia geld van Bill op isquote:Op zondag 25 juni 2017 23:25 schreef opabakema2 het volgende:
ik zie trouwens al voor me dat bats en robert een setje gaan worden
en heel lang en gelukkig de liefde bedrijven in hun liefdeswoondoos onder brug 15 in zwolle
jazeker en als betere tijden aanbreken gaan ze naar een betere buurt verhuizenquote:
doen ze soms maar nur plassenquote:Op zondag 25 juni 2017 23:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Twins gaan nu ook al samen naar het toilet.?
quote:Op zondag 25 juni 2017 23:25 schreef opabakema2 het volgende:
ik zie trouwens al voor me dat bats en robert een setje gaan worden
en heel lang en gelukkig de liefde bedrijven in hun liefdeswoondoos onder brug 15 in zwolle
ja inderdaadquote:Op zondag 25 juni 2017 23:34 schreef HiDiHo het volgende:
Het zit er weer op voor vandaag....alles slaapt![]()
![]()
Trustequote:
Nope. Fake , net als alles daar.quote:Op maandag 26 juni 2017 00:26 schreef Yaksa het volgende:
Heeft iemand Robert al naar Madilia zien gluren?
Waarbij Bas natuurlijk ff heel nadrukkelijk moest kijken of het wel op de camera kwamquote:Op zondag 25 juni 2017 23:58 schreef Yaksa het volgende:
Bas en Beau zijn ook gelukkig met elkaar. Zostraks liep Beau nog de douche in bij Bas om ff lekker te tongen. Bas vond het wel fijn. Beau loopt de douche uit en daarna Bas (met een aardige bobbel in zijn onderbroek). "Betrapt " zei Cemal die z'n tanden stond te poetsen.
Moet ie dan met zijn ogen dicht gaan liggen?quote:
Het is zo'n enorme loserquote:Op maandag 26 juni 2017 06:42 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Waarbij Bas natuurlijk ff heel nadrukkelijk moest kijken of het wel op de camera kwam
loser kijkt wel dat hij on stream is,zo dat het beau het niet ziet hij is daar profi inquote:Op maandag 26 juni 2017 06:42 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Waarbij Bas natuurlijk ff heel nadrukkelijk moest kijken of het wel op de camera kwam
[ afbeelding ]
Hij is meer met ons bezig dan met Beauquote:Op maandag 26 juni 2017 06:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
loser kijkt wel dat hij on stream is,zo dat het beau het niet ziet hij is daar profi in![]()
GM!quote:Op maandag 26 juni 2017 06:51 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Moet ie dan met zijn ogen dicht gaan liggen?Allemaal opgeblazen BS
[..]
Het is zo'n enorme loser![]()
GM![]()
Iedereen daar slaapt nog. Gelijk hebben ze
Dat ze hem nooit eens voor dat in de camera's kijken aanspreken.quote:Op maandag 26 juni 2017 06:42 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Walgelijk, he?quote:Op maandag 26 juni 2017 07:20 schreef SPAPAARS3 het volgende:
[..]
Dat ze hem nooit eens voor dat in de camera's kijken aanspreken.
Hij doet het de hele dag door.
Soms wacht hij zelfs even om zeker te zijn dat hij in beeld is.
Hoi, omdat ze vrienden zijnquote:Op maandag 26 juni 2017 07:57 schreef Bramenstruik het volgende:
Waarom moet hij alles met dat geile wijf overleggen?
Wordt tijd dat ik me streams aanslinger, denk dat je Bil? bedoeld waar Jessie? mee overlegd?quote:Op maandag 26 juni 2017 07:57 schreef Bramenstruik het volgende:
Omdat hij 'n SadoMasochist isquote:Op maandag 26 juni 2017 07:57 schreef Bramenstruik het volgende:
Ja, het is weer twee handen op een buik hoorquote:Op maandag 26 juni 2017 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ik me streams aanslinger, denk dat je Bil? bedoeld waar Jessie? mee overlegd?
Erg he, hoe krijgt ze het weer voor elkaar. En wat een slappe zak is Jes wat dat betreft.quote:Op maandag 26 juni 2017 08:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ja, het is weer twee handen op een buik hoor
Ach nu opeens welquote:Op maandag 26 juni 2017 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg he, hoe krijgt ze het weer voor elkaar. En wat een slappe zak is Jes wat dat betreft.
Dit zijn mijn eerste streambeelden van vandaag, Wat is Cemal lelijk met die baard zeg
Room wil vanavond met Cemal in bad, met kaarslicht.
Is goed lieffie, zegt de baardaap
[ afbeelding ]
Voor 'n "hersenloos"jochie van begin 20 is zo'n volle baard hardstikke lelijkquote:Op maandag 26 juni 2017 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg he, hoe krijgt ze het weer voor elkaar. En wat een slappe zak is Jes wat dat betreft.
Dit zijn mijn eerste streambeelden van vandaag, Wat is Cemal lelijk met die baard zeg
Room wil vanavond met Cemal in bad, met kaarslicht.
Is goed lieffie, zegt de baardaap
[ afbeelding ]
Rooms bulky, Bats liet een scheetquote:Op maandag 26 juni 2017 08:07 schreef kkka3 het volgende:
Slomy laat een scheet
Bats heeft buikpijn
Hoe kan dat nouhouuuu?
Bats vindt het jammer dat haar krullen eruit gaan
Hoezo nu op eens wel?quote:Op maandag 26 juni 2017 08:06 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ach nu opeens wel![]()
Wat een fakers zijn het toch
Bats en Slomy over "de mentaliteit"
Oh sorry, jij let gelukkig beter opquote:
Vond hem bij Ivan, Bjorn en Mark ook al lelijk,.quote:Op maandag 26 juni 2017 08:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Voor 'n "hersenloos"jochie van begin 20 is zo'n volle baard hardstikke lelijk
Dat dusquote:Op maandag 26 juni 2017 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond hem bij Ivan, Bjorn en Mark ook al lelijk,.
Ben geen baardenmens
Vind zo beginnend baardje, eigenlijk kan je het nog geen baardje noemen danbij sommige mannen wel sexy staan.
Hij zal ze wel wakker zijn gaan maken en in slaap zijn gevallen. Dat was vorige week ook een keer.quote:Op maandag 26 juni 2017 08:22 schreef Dotteke het volgende:
Heb ik iets gemist tussen Chip en een van de tweeling?
[ afbeelding ]
Rare manier van wakker maken danquote:Op maandag 26 juni 2017 08:24 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Hij zal ze wel wakker zijn gaan maken en in slaap zijn gevallen. Dat was vorige week ook een keer.
het zou me niets verbazen dat niet Rene maar Cemal de hele boel door elkaar heeft gegooidquote:Op maandag 26 juni 2017 08:24 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben het over een inkoopprijs en waarom René niet in formules werkt
[ afbeelding ]
Er moet iets opbloeien tussen Chipp en 1 van de 2quote:
Die 1 van de 2 heeft een naam: Fayquote:Op maandag 26 juni 2017 08:27 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Er moet iets opbloeien tussen Chipp en 1 van de 2
Wat het boeiend maakt is dat Bats zich op Chipp lijkt (of leek) te richten om Jessie jaloers te maken
En Jess heeft altijd gelijk, ook al heeft hij ongelijkquote:Op maandag 26 juni 2017 08:30 schreef Dotteke het volgende:
"Kijk Cemal, dit klopt niet, en dit klopt ook niet.
Ik ben gestopt met welles nietes spelletjes te spelen.
Ik weet dat ik gelijk heb en dat is voor mij voldoende", zegt Jes
Dat is een wet in Utopiaquote:Op maandag 26 juni 2017 08:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Jess heeft altijd gelijk, ook al heeft hij ongelijk
quote:Op maandag 26 juni 2017 08:08 schreef Dotteke het volgende:
Reums loopt te bulken en Bil winden laten
O, dat kan er wel een van mijn moeder zijn, zegt Room
[ afbeelding ]
wat een luie vent danquote:Op maandag 26 juni 2017 08:24 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Hij zal ze wel wakker zijn gaan maken en in slaap zijn gevallen. Dat was vorige week ook een keer.
Die lul is geboren met een lui oog en dat is door zijn hele lichaam getrokken.quote:
Nieuw verhaallijn?quote:Op maandag 26 juni 2017 08:40 schreef kkka3 het volgende:
Bats zit te puffen alsof ze op zwangerschapsgym zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |