Welneequote:
Alle streams denk ik want heb het altijd op 2 pc's tegelijkquote:
Waarom niet ?quote:Op zondag 25 juni 2017 22:12 schreef mazaru het volgende:
Gezond eten in Thailand? Gebakken hond is gezond?
Of ze alleen gebakken hond daar eten ookquote:Op zondag 25 juni 2017 22:12 schreef mazaru het volgende:
hoe kan je haar niet kinderachtig/vervelend vinden?quote:
1 op mijn tablet bleef het gewoon doen.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alle streams denk ik want heb het altijd op 2 pc's tegelijk
tablet geldt niet dat is een andere streamquote:
Echt dat tyfuskind kan je amper geluid aan hebben over de speakersquote:Op zondag 25 juni 2017 22:13 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
hoe kan je haar niet kinderachtig/vervelend vinden?![]()
wel knap dan, ze verpest de streams voor mij
Yep ik heb een streamwisselreflex ontwikkeld door haar.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:13 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ah zoquote:Op zondag 25 juni 2017 22:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
tablet geldt niet dat is een andere stream
billy en romy zijn zo zwaar aanwezig met hun mening en domineren het gesprek steedsquote:Op zondag 25 juni 2017 22:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt dat tyfuskind kan je amper geluid aan hebben over de speakers
Ik mag haar wel.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:13 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Hou op. Yulin festival.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:12 schreef mazaru het volgende:
Of cyaankaliquote:
Yep het teek gedrag is ze nog niet verleerd.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:15 schreef mijntjexx het volgende:
Wtf jessie loop vd bank weg en billy binnen 1 min ook weg. nu zit ze bij hem in het rookhok![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben benieuwd wat bas in thailand eetquote:Op zondag 25 juni 2017 22:14 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hou op. Yulin festival.Wel niet in thailand, maar toch.
Nee dat ging over dat ellendige getokkel op die kutgitaar. Dat ze dat altijd in gezelschap moeten doen en waarom ze dat niet op een plekje kunnen doen waar niemand het hoort.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wat moet Billy doen op een plekje waar niemand iets hoort?
Thailand kun je super goed vegan eten.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat bas in thailand eet
Ah zo. Tnx.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee dat ging over dat ellendige getokkel op die kutgitaar. Dat ze dat altijd in gezelschap moeten doen en waarom ze dat niet op een plekje kunnen doen waar niemand het hoort.
Niet eens naar Jamaica?quote:
Lekker boeiend die zandbakquote:
Hij is moe, zei iequote:Op zondag 25 juni 2017 22:18 schreef tonja het volgende:
Goed zo, Jessie loopt meteen weg na het roken.
De regie is ook al bang dat ze een mep van haar krijgen.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:18 schreef mijntjexx het volgende:
Billy rookt buiten de telefooncel, dat wij f heeft ook alle macht
Romy is een groot kind, ze is erg onbevangen. Ze heeft een berg energie en werkt ook hard. Ze is bewust van haar gebreken dat maakt haar een goed mensquote:
Ik snap het ook niet, die hype.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lekker boeiend die zandbakof je moet van shoppen houden
komen nog zei hijquote:Op zondag 25 juni 2017 22:20 schreef HiDiHo het volgende:
Zijn er eigenlijk al beelden van René op vakantie?
Of was het gewoon allemaal een hoax?
Ik heb 1 foto gezien in de krant, bij een stukje.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:20 schreef HiDiHo het volgende:
Hij zat vanmiddag foto's te bewerken.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:20 schreef HiDiHo het volgende:
Goed mens of niet. Ze is ondragelijk irritant. Maar goed dat vind ik al snel van kinderen, groot of nietquote:Op zondag 25 juni 2017 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Romy is een groot kind, ze is erg onbevangen. Ze heeft een berg energie en werkt ook hard. Ze is bewust van haar gebreken dat maakt haar een goed mens
Ja ongelooflijk dat ze dan ook zo het bed induiken en in 10 seconden slapen ( ben gewoon jaloers, dat snap je wel He?)quote:Op zondag 25 juni 2017 22:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja bedtijd in Utopia, het is per slot van rekening alweer bijna half elf
Talpa maakt die toch?quote:
Misschien zou jij in de loods ook wel heel goed slapenquote:Op zondag 25 juni 2017 22:20 schreef espri het volgende:
[..]
Ja ongelooflijk dat ze dan ook zo het bed induiken en in 10 seconden slapen ( ben gewoon jaloers, dat snap je wel He?)
Ze heeft talentquote:Op zondag 25 juni 2017 22:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Goed mens of niet. Ze is ondragelijk irritant. Maar goed dat vind ik al snel van kinderen, groot of niet
quote:Op zondag 25 juni 2017 22:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Misschien zou jij in de loods ook wel heel goed slapen
Ja ik kijk verderquote:
quote:Op zondag 25 juni 2017 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Romy is een groot kind, ze is erg onbevangen. Ze heeft een berg energie en werkt ook hard. Ze is bewust van haar gebreken dat maakt haar een goed mens
soms ja, meestal vind ik haar heerlijk ontwapenendquote:Op zondag 25 juni 2017 22:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is ook geen slecht mens, maar bloed irritant gewoon
Dat kan ze ook prima, ze kan best veel met haar gebreken zoals dat hier omschreven wordtquote:Op zondag 25 juni 2017 22:24 schreef Ranah het volgende:
[..]
soms ja, meestal vind ik haar heerlijk ontwapenend
ze houdt van performen en jessie heeft gelijk dat ze daar iets mee zou moeten doen
Ik vind het een naar, egocentrisch kindmormel. Enige wat ze kan is dansen. Verder niks.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is ook geen slecht mens, maar bloed irritant gewoon
Dat lult ze zich zelf aanquote:Op zondag 25 juni 2017 22:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Ook lekker voor die Maddi zeg die voelt zich gelijk een soort verantwoordelijk voor die Robert nu
Onbevangen? Ze kan liegen als de beste. Zweert met gemak op de dood van haar moeder met een uitgestreken bek terwijl ze liegt. Wijst altijd gelijk met een vingertje naar een ander als ze door de mand valt.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh jeequote:Op zondag 25 juni 2017 22:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Onbevangen? Ze kan liegen als de beste. Zweert met gemak op de dood van haar moeder met een uitgestreken bek terwijl ze liegt. Wijst altijd gelijk met een vingertje naar een ander als ze door de mand valt.
Romy is een gehaaide tante die met haar piepgeluiden wil laten geloven dat ze een onbevangen en naief 'kind' is
Let eens op.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar hij doet wel weird erover de hele dag al
Ja iedereen gaat dat wel zien inmiddelsquote:Op zondag 25 juni 2017 22:28 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Let eens op.Ka en madi praten positief over jouw Floor.
Ja maar moet je er zoveel over aantrekken? Die gozer is er net een paar dagenquote:Op zondag 25 juni 2017 22:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ik vind haar ook niet vervelend. Ik noem haar ook geen dooie dina meerquote:Op zondag 25 juni 2017 22:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja iedereen gaat dat wel zien inmiddels
Hij doet weird. Maar waarover is mij niet echt duidelijk.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik neem jou meestal serieusquote:
Zijn probleem. Als hij er niet mee om kan gaan, dan loopt hij toch lekker de poort uit?quote:Op zondag 25 juni 2017 22:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Over Maddiquote:Op zondag 25 juni 2017 22:29 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Hij doet weird. Maar waarover is mij niet echt duidelijk.
Volgens mij ging het over Robertquote:Op zondag 25 juni 2017 22:30 schreef Gooddeal het volgende:
Jacco was het niet eens over het eten en zoveel geld. 5 euro is veel voor hem volgens Ka.
quote:Op zondag 25 juni 2017 22:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Karin was Jacco het niet eens met het eten en dat hij daar ¤5,- voor moest betalen.
Ik geloof niet dat dat het isquote:Op zondag 25 juni 2017 22:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Over Maddials je de titels van de filmpjes leest
Maar ik was ook serieus. Toen ze keihard stond te liegen en op haar moeder zwoor dat ze niet loog was ze voor mij afgedaan. Dat soort mensen zal ik nooit meer vertrouwen. Ook dat huggen van de week met die Demi2 en dat ze met demi2 'beste vriendinnetjes' ging worden, naar festivals zou gaan en uit zou gaan en in haar gastenverblijf zou komen logeren vond ik zo hypocriet als je ze maar maken kan. Toen ze nog 'beste vriendinnetjes' met Bats was brandde ze die demi tot de grond toe af.quote:
Die niet moeilijk over een paar euroquote:
Is irl ookquote:Op zondag 25 juni 2017 22:32 schreef Gooddeal het volgende:
Toch triest. In een groep. De een kan 3x in de week eten laten bezorgen, en de ander vindt 5 euro teveel.
quote:Op zondag 25 juni 2017 22:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar ik was ook serieus. Toen ze keihard stond te liegen en op haar moeder zwoor dat ze niet loog was ze voor mij afgedaan. Dat soort mensen zal ik nooit meer vertrouwen. Ook dat huggen van de week met die Demi2 en dat ze met demi2 'beste vriendinnetjes' ging worden, naar festivals zou gaan en uit zou gaan en in haar gastenverblijf zou komen logeren vond ik zo hypocriet als je ze maar maken kan. Toen ze nog 'beste vriendinnetjes' met Bats was brandde ze die demi tot de grond toe af.
waarin ?quote:
Met haar linkerbeen zekerquote:Op zondag 25 juni 2017 22:33 schreef Ghostbuster het volgende:
WTF Romy heeft maat 36 van spijkerbroek
Nee idd wat raarquote:Op zondag 25 juni 2017 22:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Blijkbaar wel dus. Hij heeft iig niet meegegeten vanavond.
Ik bekijk deze groep meer als een gezin. Niet als een afspiegeling van de samenleving. Daar zit het verschil denk ik.quote:
Ze leert het van de beste. Billy zweert ook op haar dode vader niks meer met Jessie te beginnen.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar ik was ook serieus. Toen ze keihard stond te liegen en op haar moeder zwoor dat ze niet loog was ze voor mij afgedaan. Dat soort mensen zal ik nooit meer vertrouwen. Ook dat huggen van de week met die Demi2 en dat ze met demi2 'beste vriendinnetjes' ging worden, naar festivals zou gaan en uit zou gaan en in haar gastenverblijf zou komen logeren vond ik zo hypocriet als je ze maar maken kan. Toen ze nog 'beste vriendinnetjes' met Bats was brandde ze die demi tot de grond toe af.
Damesmaat? Ze had eerst heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang 34quote:Op zondag 25 juni 2017 22:33 schreef Ghostbuster het volgende:
WTF Romy heeft maat 36 van spijkerbroek
dat zal geen Amerikaanse maat 36 zijn. Dat was zelfs voor Bronno nog te groot geweestquote:
quote:Op zondag 25 juni 2017 22:35 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Damesmaat? Ze had eerst heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang 34
Lijkt me meer een principe ding op één of andere manierquote:Op zondag 25 juni 2017 22:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Ligt eraan hoeveel geld Jacco heeft nog, hij kan ook gewoon een cheapass zijn
flodder ?quote:Op zondag 25 juni 2017 22:34 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik bekijk deze groep meer als een gezin. Niet als een afspiegeling van de samenleving. Daar zit het verschil denk ik.
Bats zou ik ook nooit vertrouwen. Is ook een smerige opportunistquote:Op zondag 25 juni 2017 22:34 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze leert het van de beste. Billy zweert ook op haar dode vader niks meer met Jessie te beginnen.
Een gezinquote:Op zondag 25 juni 2017 22:34 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik bekijk deze groep meer als een gezin. Niet als een afspiegeling van de samenleving. Daar zit het verschil denk ik.
Collega's zonder werk.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Je moet het meer zien als een groep collega's of zo
Meer als een lading mensen die samen in een lift zitten die vast komt te staan.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:36 schreef Ghostbuster het volgende:
nee das toch andersquote:Op zondag 25 juni 2017 22:36 schreef Ghostbuster het volgende:
en ik schoenmaat 46-47quote:Op zondag 25 juni 2017 22:34 schreef Injetta het volgende:
Ja hoor... Madi heeft maat 36 van broek en Romy 38.
Sorry hoor, maar Madi heeft een breder onderstel dan Romy.
Ja dat gaat familie worden. Leuk is dat je naar huis kan gaanquote:Op zondag 25 juni 2017 22:36 schreef Ghostbuster het volgende:
ja bats een sigaar in de bek en een paar gummi laarzen aanquote:
Ja eens. Daar zitten er ook altijd wel een paar bij waar je niks mee kanquote:Op zondag 25 juni 2017 22:36 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op zondag 25 juni 2017 22:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Meer als een lading mensen die samen in een lift zitten die vast komt te staan.
Ze moeten wel degelijk iets. Van de redactie. En dat slaat ze lam.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:37 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nee das toch anders
in utopia ''moeten'' ze niks
collega's werken samen ergens voor
Dat is daar ook de bedoelingquote:Op zondag 25 juni 2017 22:37 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nee das toch anders
in utopia ''moeten'' ze niks
collega's werken samen ergens voor
Jacco zit met iets, we weten nog niet watquote:Op zondag 25 juni 2017 22:37 schreef Ghostbuster het volgende:
En Jacco doet ook geen fuck haast de hele dag
Slomy het sletjequote:Op zondag 25 juni 2017 22:37 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
ja bats een sigaar in de bek en een paar gummi laarzen aan
net echt ma flodder
als van collega's tezamen bij arbeid integratie ?quote:Op zondag 25 juni 2017 22:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Die gaat altijd zeiken als hij uit zijn hum is op alles ookquote:Op zondag 25 juni 2017 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Jacco zit met iets, we weten nog niet wat
quote:Op zondag 25 juni 2017 22:39 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
als van collega's tezamen bij arbeid integratie ?![]()
nja ik kan daar nooit iets meequote:Op zondag 25 juni 2017 22:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze moeten wel degelijk iets. Van de redactie. En dat slaat ze lam.
Denk ik.
Lekker toch iets leuks voor morgenquote:Op zondag 25 juni 2017 22:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die gaat altijd zeiken als hij uit zijn hum is op alles ook
slomy is kees flodderquote:Op zondag 25 juni 2017 22:38 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Slomy het sletje
Nee, niet Bats
Want die wil te graag
quote:Op zondag 25 juni 2017 22:40 schreef Yaksa het volgende:
Volgens mij gaat Beau morgenvroeg weer de koeien doen.
Vertelde ze net tegen Bas toen ze stonden te tongen in de douche.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
We doen Bats wel als opaquote:
sorryquote:Op zondag 25 juni 2017 22:41 schreef Gooddeal het volgende:
Hoe moet je het dan zien? Een afspiegeling van de maatschappij? Deze losers? Die nog te beroerd zijn om hun kont af te vegen na het poepen?
Het is gewoon een groot gezin. De een brengt meer binnen dan de ander. Samen leven, samen delen.
Ik weiger toch echt om dit zootje als een bedrijf met werknemers te zien.
quote:Op zondag 25 juni 2017 22:41 schreef PTLe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yep, hadden we al gezien.Toch bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
ben het met je eensquote:Op zondag 25 juni 2017 22:41 schreef Gooddeal het volgende:
Hoe moet je het dan zien? Een afspiegeling van de maatschappij? Deze losers? Die nog te beroerd zijn om hun kont af te vegen na het poepen?
Het is gewoon een groot gezin. De een brengt meer binnen dan de ander. Samen leven, samen delen.
Kan ook. Een aso gezin. Maar echt geen bedrijf.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:42 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
sorry
ik zie meer en meer een afspiegeling van het ggz
afdeling acute gevallen
Is dat zo? Vertel dat maar aan Robertquote:Op zondag 25 juni 2017 22:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja een gezin dan hou je van mekaar en heb je dingen voor mekaar over
jammer dat deze dag voorbij isquote:
Het lijkt me dat een aantal inwoners zich liever door Beau laten aansturen dan door Billy of Jessie.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:42 schreef kkka3 het volgende:
[..]
We doen Bats wel als opa![]()
Cemal poetst zijn tanden
Tijd om te batsen![]()
Beau lijkt de leiding te gaan pakken?
Ze hebben nooit aan een nieuwe samenleving gewerkt. Om de haverklap moet er één naar de zk om een bommetje te droppen. Of om iemand uit te horen.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:39 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nja ik kan daar nooit iets mee
ze moeten van de redactie de hele dag op de bank luieren?
er is geen hoger doel waar ze samen gemotiveerd naar toe werken
in het begin was dat nog heel even anders, toen werkten ze nog aan ''de nieuwe samenleving''
Ik bedoel ook geen bedrijf maar qua verhoudingen verplicht bij mekaar gezetquote:Op zondag 25 juni 2017 22:43 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Kan ook. Een aso gezin. Maar echt geen bedrijf.
Niet in elk gezin is dat zo.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja een gezin dan hou je van mekaar en heb je dingen voor mekaar over
hmm ik denk daar anders overquote:Op zondag 25 juni 2017 22:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze hebben nooit aan een nieuwe samenleving gewerkt. Om de haverklap moet er één naar de zk om een bommetje te droppen. Of om iemand uit te horen.
Sarah Jessica Pijpmonsterquote:
vooral geen bedrijfquote:Op zondag 25 juni 2017 22:43 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Kan ook. Een aso gezin. Maar echt geen bedrijf.
Een groep collega's was hetquote:Op zondag 25 juni 2017 22:41 schreef Gooddeal het volgende:
Precies. En daarom zie ik het meer als een "gezin".quote:Op zondag 25 juni 2017 22:45 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
vooral geen bedrijf
en degene die zo een bedrijf runt zitten of komen in de schuldsanering
als ik dat van mij zo zou runnen had ik de belasting allang op visite gehad met het advies dat het beter is om te stoppen
Aansturen. Nietszeggend ding is hetquote:Op zondag 25 juni 2017 22:43 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Het lijkt me dat een aantal inwoners zich liever door Beau laten aansturen dan door Billy of Jessie.
Tegenwoordig al in de douchquote:Op zondag 25 juni 2017 22:40 schreef Yaksa het volgende:
Volgens mij gaat Beau morgenvroeg weer de koeien doen.
Vertelde ze net tegen Bas toen ze stonden te tongen in de douche.
zit de buttplug er al in om de ster wat op te rekken ?quote:
welnee een doorsnee gekkenhuis is er jaloers op alsmede de zieleknijpers die daar werkenquote:Op zondag 25 juni 2017 22:45 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Precies. En daarom zie ik het meer als een "gezin".
ja van dumb naar dumberquote:Op zondag 25 juni 2017 22:50 schreef yvondenise het volgende:
Cemal heeft nu een andere uitstraling zegt hij.
Dat dacht ik ook meteen toen ik haar toontje hoordequote:Op zondag 25 juni 2017 22:51 schreef espri het volgende:
[..]
Dit dus en volgens mij wil ze er \alles aan doen om nu geen sex te hebben met Cemal,
Ja steeds ligt ze uren wakker als Cemal met Madilia kletst en nu deed ze of ze sliep.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:52 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook meteen toen ik haar toontje hoorde
Het is een naar kreng
nee naar het pompje van de buttplugquote:Op zondag 25 juni 2017 22:53 schreef rowan634 het volgende:
cemal in de loods
op zoek naar glijmiddel voor de backdoor?
Brrr de rillingen krijg ik van haar, steeds ergerquote:Op zondag 25 juni 2017 22:53 schreef espri het volgende:
[..]
Ja steeds ligt ze uren wakker als Cemal met Madilia kletst en nu deed ze of ze sliep.
Timingquote:
Want?quote:
dat duurt nog heeeeeeeelll langquote:Op zondag 25 juni 2017 22:54 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Brrr de rillingen krijg ik van haar, steeds erger
Die gaat zo hard vallen zodra ze buiten komt. Ik hoop dat dit snel is.
Ze slikt de pil door, heb ik haar wel eens horen zeggen. Of het was iets anders. In elk geval zegt ze zelf daardoor niet ongesteld te worden.quote:
hij heeft ook te weinig discipline voor een leven als model denk ikquote:Op zondag 25 juni 2017 22:57 schreef Gooddeal het volgende:
Cemal zal nooit een model worden. Heeft geen uitstraling, en een zielloze blik.
Die blijft eeuwig in het porno circuit.
En gaat weer voor een shoot met zijn blik op oneindigquote:Op zondag 25 juni 2017 22:57 schreef Gooddeal het volgende:
Cemal zal nooit een model worden. Heeft geen uitstraling, en een zielloze blik.
Die blijft eeuwig in het porno circuit.
Ze stonk zelf uit haar mond omdat ze haar tanden niet gepoetst had.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:58 schreef eskil het volgende:
Cemal heb je je tanden gepoetst, ja. Cemal heb je gedoucht , nee doe ik morgen wel schatje... hier kwam er een kink in de kabel en werd ze sjaggie
Ik denk niet eens dat hij discipline kan schrijvenquote:Op zondag 25 juni 2017 22:58 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hij heeft ook te weinig discipline voor een leven als model denk ik
ow dan had ze willen nilfiskenquote:Op zondag 25 juni 2017 22:58 schreef eskil het volgende:
Cemal heb je je tanden gepoetst, ja. Cemal heb je gedoucht , nee doe ik morgen wel schatje... hier kwam er een kink in de kabel en werd ze sjaggie
Daar gaat de romancequote:Op zondag 25 juni 2017 22:59 schreef rowan634 het volgende:
ahh daar komt de aap uit de mouw
romy denkt dat zijn vrienden haar niet leuk vinden
dat voelde ze aan het hek![]()
Ze is gewoon een moodkiller, die wil niet meer hoor.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:59 schreef rowan634 het volgende:
Ow.echt, Hhaha, ik dacht Ojee, daar baalt ze van.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:59 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ze stonk zelf uit haar mond omdat ze haar tanden niet gepoetst had.
Gatverdamme zeg.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:59 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
ow dan had ze willen nilfisken
maar ze wil geen champignon met een kerstkrans in d'r platte bek
Billy rook haar adem vanmiddag.quote:Op zondag 25 juni 2017 23:00 schreef eskil het volgende:
[..]
Ow.echt, Hhaha, ik dacht Ojee, daar baalt ze van.
hij heeft waarschijnlijk niet eens de discipline om te kunnen schrijvenquote:Op zondag 25 juni 2017 22:59 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat hij discipline kan schrijven
Zou het is denk dat ook wel eens. Ze is niet echt gek op die gozer en denkt dat het moetquote:Op zondag 25 juni 2017 23:00 schreef espri het volgende:
[..]
Ze is gewoon een moodkiller, die wil niet meer hoor.
Ohh gatverquote:Op zondag 25 juni 2017 22:59 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
ow dan had ze willen nilfisken
maar ze wil geen champignon met een kerstkrans in d'r platte bek
En hij heeft gezegd dat als zijn vrienden zijn vriendin niet leuk vind dan dumpt hij die vriendinquote:Op zondag 25 juni 2017 22:59 schreef rowan634 het volgende:
Coos het is zoals het isquote:Op zondag 25 juni 2017 23:02 schreef Coos het volgende:
Floor 8.04%
beau 8,03%
Dat laten jullie toch niet gebeuren? Als er nog een schuimpie op beau gaat..........
Ja je merkt het al een tijdje aan haar, de hele tijd grote mond over sexen tegen de meiden en nu is het zo ver, gaat ze smoesjes verzinnen. Als ze niks meer voor hem voelt, moet ze stoppen maar dan zal ze wel te jaloers zijn omdat hij weleens een ander leuk zou kunnen vinden.quote:Op zondag 25 juni 2017 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou het is denk dat ook wel eens. Ze is niet echt gek op die gozer en denkt dat het moet
het is een moetje om de tijd door te komenquote:Op zondag 25 juni 2017 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou het is denk dat ook wel eens. Ze is niet echt gek op die gozer en denkt dat het moet
Ik ben al uit #kont #gate van Beau ze heeft teveel bilspierenquote:
Ze houdt vast omdat ze ook beter is dan Bilquote:Op zondag 25 juni 2017 23:02 schreef espri het volgende:
[..]
Ja je merkt het al een tijdje aan haar, de hele tijd grote mond over sexen tegen de meiden en nu is het zo ver, gaat ze smoesjes verzinnen. Als ze niks meer voor hem voelt, moet ze stoppen maar dan zal ze wel te jaloers zijn omdat hij weleens een ander leuk zou kunnen vinden.
En morgen over haar slaapkop, zonder een druppel water gelijk een nieuwe laag plamuur eropquote:Op zondag 25 juni 2017 23:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
Beau d'r gezicht gewassen met 1 wattenschijfje, netjes hoor.. en daar weer 'n laag creme op
quote:Op zondag 25 juni 2017 23:04 schreef rowan634 het volgende:
wel weer jammer dat we de caravan niet mogen zien
ik voelde een beginnende fitty/drama
ik geef het buiten 10 minuten jaquote:Op zondag 25 juni 2017 23:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
En hij heeft gezegd dat als zijn vrienden zijn vriendin niet leuk vind dan dumpt hij die vriendin
Bro's before ho's
Wacht maar als er een leuke vent binnen komt wandelen..quote:Op zondag 25 juni 2017 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze houdt vast omdat ze ook beter is dan Bil
Nee. Miss viestiet mag er niet overheen.quote:
En dan nog zeuren dat ze pukkels heeftquote:Op zondag 25 juni 2017 23:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
En morgen over haar slaapkop, zonder een druppel water gelijk een nieuwe laag plamuur erop
Ik kan niet meer stemmenquote:
ach dat kan allemaal in utopiaquote:Op zondag 25 juni 2017 23:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
En morgen over haar slaapkop, zonder een druppel water gelijk een nieuwe laag plamuur erop
Daar zit ook haar verstand inquote:Op zondag 25 juni 2017 23:05 schreef mario390 het volgende:
wat en mooi gevormtes kontje![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dikbil koe effectquote:Op zondag 25 juni 2017 23:05 schreef mario390 het volgende:
wat en mooi gevormtes kontje![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Tis watquote:
Die heeft ze al uit geschetenquote:
Met een zachte G en een glimlachquote:
bij platbek wordt het steeds door de kameel terug geduwd dat verstandquote:
Is je dat nog nooit overkomenquote:Op zondag 25 juni 2017 23:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel mooi dat iemand zo kut kan zijn, dat het hele uiterlijk niet meer boeit gelijk
Heb je dat ook al?quote:Op zondag 25 juni 2017 23:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel mooi dat iemand zo kut kan zijn, dat het hele uiterlijk niet meer boeit gelijk
Hm ik ga volgende week toch weer even op Jessie stemmen, de marge slinkt teveel nuquote:
Een batsloze Jessie krijgt altijd mijn stemquote:Op zondag 25 juni 2017 23:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hm ik ga volgende week toch weer even op Jessie stemmen, de marge slinkt teveel nu
Beterquote:
quote:
Daarom, eerst mensen leren kennen. En niet meteen afwijzen op uiterlijk.quote:Op zondag 25 juni 2017 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]En toch ga je eerst op uiterlijk af altijd, en een karakter als Beau laat zien dat dat goed beroerd kan uitpakken
Nou haar karakter valt wel mee maar die kut stem en die eeuwige smile zouden me de das om doenquote:Op zondag 25 juni 2017 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]En toch ga je eerst op uiterlijk af altijd, en een karakter als Beau laat zien dat dat goed beroerd kan uitpakken
in de echte wereld kun je er nog wat aan doenquote:Op zondag 25 juni 2017 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Moet ze niet in de caravan vannacht?quote:Op zondag 25 juni 2017 23:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja hoor Beau je bent in beeld ga maar weer normaal liggen
Trek je er wat van aan ? Neequote:Op zondag 25 juni 2017 23:13 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
[quote][b]Op zondag 25 juni 2017 23:13 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
in de echte wereld kun je er nog wat aan doen
een klein leerprocesje doet wonderen
maar daar in die stinkloods met voorbeelden zoals bats en platbek kun je zoiets niks leren
loopt teveel verkeerde reclame rond
Een normaal mens kun je het ook niet aandoen om die daartussen te zetten.quote:Op zondag 25 juni 2017 23:13 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
in de echte wereld kun je er nog wat aan doen
een klein leerprocesje doet wonderen
maar daar in die stinkloods met voorbeelden zoals bats en platbek kun je zoiets niks leren
loopt teveel verkeerde reclame rond
Zo denk ik er precies het zelfde overquote:Op zondag 25 juni 2017 23:15 schreef Gooddeal het volgende:
Zo'n echte liefde ook. Als je echt gek op iemand bent laat je echt geen kans onbenut om samen te zijn. Zeker in het begin.
Het is lust, van allebei.quote:Op zondag 25 juni 2017 23:15 schreef Gooddeal het volgende:
Zo'n echte liefde ook. Als je echt gek op iemand bent laat je echt geen kans onbenut om samen te zijn. Zeker in het begin.
een normaal mens laat zich daar ook niet toe verleidenquote:Op zondag 25 juni 2017 23:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een normaal mens kun je het ook niet aandoen om die daartussen te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |