Welneequote:
Alle streams denk ik want heb het altijd op 2 pc's tegelijkquote:
Waarom niet ?quote:Op zondag 25 juni 2017 22:12 schreef mazaru het volgende:
Gezond eten in Thailand? Gebakken hond is gezond?
Of ze alleen gebakken hond daar eten ookquote:Op zondag 25 juni 2017 22:12 schreef mazaru het volgende:
hoe kan je haar niet kinderachtig/vervelend vinden?quote:
1 op mijn tablet bleef het gewoon doen.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alle streams denk ik want heb het altijd op 2 pc's tegelijk
tablet geldt niet dat is een andere streamquote:
Echt dat tyfuskind kan je amper geluid aan hebben over de speakersquote:Op zondag 25 juni 2017 22:13 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
hoe kan je haar niet kinderachtig/vervelend vinden?![]()
wel knap dan, ze verpest de streams voor mij
Yep ik heb een streamwisselreflex ontwikkeld door haar.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:13 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ah zoquote:Op zondag 25 juni 2017 22:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
tablet geldt niet dat is een andere stream
billy en romy zijn zo zwaar aanwezig met hun mening en domineren het gesprek steedsquote:Op zondag 25 juni 2017 22:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt dat tyfuskind kan je amper geluid aan hebben over de speakers
Ik mag haar wel.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:13 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Hou op. Yulin festival.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:12 schreef mazaru het volgende:
Of cyaankaliquote:
Yep het teek gedrag is ze nog niet verleerd.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:15 schreef mijntjexx het volgende:
Wtf jessie loop vd bank weg en billy binnen 1 min ook weg. nu zit ze bij hem in het rookhok![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben benieuwd wat bas in thailand eetquote:Op zondag 25 juni 2017 22:14 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hou op. Yulin festival.Wel niet in thailand, maar toch.
Nee dat ging over dat ellendige getokkel op die kutgitaar. Dat ze dat altijd in gezelschap moeten doen en waarom ze dat niet op een plekje kunnen doen waar niemand het hoort.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wat moet Billy doen op een plekje waar niemand iets hoort?
Thailand kun je super goed vegan eten.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat bas in thailand eet
Ah zo. Tnx.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee dat ging over dat ellendige getokkel op die kutgitaar. Dat ze dat altijd in gezelschap moeten doen en waarom ze dat niet op een plekje kunnen doen waar niemand het hoort.
Niet eens naar Jamaica?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |