Vooruitquote:Op zondag 25 juni 2017 17:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gifje van het klopje van bottas?
De hoge olietemp door rommel of falende remmen ook niet imo.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is zeker mogelijk. Iets liever zijn voor de techniek kan een hoop schelen. Bij een Mercedes zal het weinig uitmaken, die dingen zijn zeer betrouwbaar, maar de Red Bull is dat dan weer niet.
Al zou ik die lege accu van afgelopen keer dan weer niet echt aan hem toe kunnen rekenen.
Sounds like a planquote:Op zondag 25 juni 2017 17:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kunnen we geen besloten F1 forum maken waar dat tuig niet mag komen?
Wat een onzin. Een coureur bekritiseren omdat hij teveel uit zijn auto wil halen.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:10 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat omdat Max veel meer het uiterste uit de auto haalt
Podium wel, eerste niet.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:15 schreef Crazy-M het volgende:
Maar wie had een RB op het poium verwacht hier
Daar kan ik mij ook iets van herinneren.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:12 schreef Coco. het volgende:
Maar Hamilton ging toch met een landslide winnen?
Ik snap dat je als Vettel fanboy de schuld bij Hamilton probeert te leggen maar Hamilton deed gewoon niets fout. Hij ging enkel van het gas af terwijl Vettel zat weer te slapen net zoals na de eerste SC.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Net als voor andere tests geldt voor braketests ook dat ze verschillende uitkomsten kunnen hebben. Maar de stewards hebben Hamiltons race alweer gered.
hij vindt het echt niet erg, die jongen is in de 7de hemel nuquote:
Ging hij niet volgens mij. Bottas had DRS.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:14 schreef Sunri5e het volgende:
Stroll juicht wel erg hard voor iemand die dacht dat hij tweede was en daarom te vroeg van het gas ging.
Zegt hij met glas azijn op tafelquote:Op zondag 25 juni 2017 17:16 schreef klaasweetalles het volgende:
beetje zeiken op een renault motor
MAx moet gewoon in de spiegel kijken
Hij wordt zwaar overhypte door die gasten van ziggo
VBL is een deurtje verderquote:Op zondag 25 juni 2017 17:16 schreef klaasweetalles het volgende:
beetje zeiken op een renault motor
MAx moet gewoon in de spiegel kijken
Hij wordt zwaar overhypte door die gasten van ziggo
In dit geval wellicht (maar dat weet ik niet, ik heb beperkte info dit weekend), maar verder kan ik dat niet in zijn algemeenheid zeggen.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
De hoge olietemp door rommel of falende remmen ook niet imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |