Zo klonk het wel ja.quote:
goed antwoord van Mercedesquote:Op zondag 25 juni 2017 17:00 schreef Crazy-M het volgende:
Vraagt HAM nu serieus aan Bottas om Vettel tegen te houden
Leuke grap man!quote:Op zondag 25 juni 2017 17:00 schreef Columbiafan het volgende:
Vettel faalt wel twee weekends op rij, twee keer 4e is erg pijnlijk.
zeker. Ze kunnen naar P2 met gelukquote:
Jaquote:Op zondag 25 juni 2017 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vroeg hij nou serieus of BOT VET op kon gaan houden?
Ayequote:Op zondag 25 juni 2017 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vroeg hij nou serieus of BOT VET op kon gaan houden?
Echte sportman. Uithangbord voor de formule 1.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:00 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hij vroeg of ze Bottas wilden laten remmen om zo Vettel te blocken
kunnen ze hem de volgende race een nieuwe versnellingsbak gevenquote:
Optyfen zeiden zequote:Op zondag 25 juni 2017 17:02 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Heb het stuk gemist, wat was het antwoord?
Hoe vaak ga je dit herhalen?quote:Op zondag 25 juni 2017 17:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Riccardio bewijst dat er helemaal niets aan de hand met de motoren van Renault
moet je dat spul gewoon niet opblazen MAX BOY
Donder toch eens op manquote:Op zondag 25 juni 2017 17:02 schreef klaasweetalles het volgende:
In Canada was het Verstappen die straffeloos zijn race verklootte, en maakte Vettel nog veel goed door zeer sterk te rijden. Nu heeft hij een weekend dat zo'n beetje alles fout gaat, maar loopt hij toch weer uit op Hamilton. Dat is nou Vettel.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:00 schreef Columbiafan het volgende:
Vettel faalt wel twee weekends op rij, twee keer 4e is erg pijnlijk.
Dat er 4 van de 6 renaults DNF zijn is toevalquote:Op zondag 25 juni 2017 17:02 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:Op zondag 25 juni 2017 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
Williams zet nu de rustgevende zeemuziek in de oortjes van Stroll aan
quote:
Lol.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
In Canada was het Verstappen die straffeloos zijn race verklootte, en maakte Vettel nog veel goed door zeer sterk te rijden. Nu heeft hij een weekend dat zo'n beetje alles fout gaat, maar loopt hij toch weer uit op Hamilton. Dat is nou Vettel.
Weet ik nog nietquote:
Yep!quote:Op zondag 25 juni 2017 17:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
In Canada was het Verstappen die straffeloos zijn race verklootte, en maakte Vettel nog veel goed door zeer sterk te rijden. Nu heeft hij een weekend dat zo'n beetje alles fout gaat, maar loopt hij toch weer uit op Hamilton. Dat is nou Vettel.
lol wat een briljante gif bij deze situatie, hoe kom je eropquote:
Dat denk ik ookquote:Op zondag 25 juni 2017 17:06 schreef Nattekat het volgende:
Stroll gaat P2 in de laatste meters verliezen...
"Where did I drive dangerously?"quote:Op zondag 25 juni 2017 17:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Yep!
Maximaliseren! En niet janken of zijn teamgenoot even de hete kastanjes uit het vuur mag halen.
neuhquote:Op zondag 25 juni 2017 17:06 schreef Nattekat het volgende:
Nee, het is nog meer dan een seconde. Easy op plek 2quote:Op zondag 25 juni 2017 17:06 schreef Nattekat het volgende:
Had ik gister in de game, P1 naar P4 na de laatste bocht, brandstof tekortquote:Op zondag 25 juni 2017 17:06 schreef Nattekat het volgende:
Homo's rijden gevaarlijk?quote:Op zondag 25 juni 2017 17:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
"Where did I drive dangerously?"
Wat een homo
quote:Op zondag 25 juni 2017 17:06 schreef Nattekat het volgende:
goed gezienquote:Op zondag 25 juni 2017 17:06 schreef Nattekat het volgende:
Hahahaquote:Op zondag 25 juni 2017 17:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, het is nog meer dan een seconde. Easy op plek 2
quote:Op zondag 25 juni 2017 17:06 schreef Nattekat het volgende:
Een keer van lijn veranderen maximaalquote:Op zondag 25 juni 2017 17:08 schreef JopJuh het volgende:
Stroll had moeten verdedigen of moch dat niet?
Heeft op 1 actie na geen zak hoeven doenquote:Op zondag 25 juni 2017 17:08 schreef Vriezzer het volgende:
Wat een geluk voor Ricciardo dat zijn auto wel heel blijft.
Verder foutloze rit gereden.
Ja tuurlijk mag dat wel je rijdt toch om te winnen?quote:Op zondag 25 juni 2017 17:08 schreef JopJuh het volgende:
Stroll had moeten verdedigen of moch dat niet?
Hij had een Max move moeten uithalenquote:Op zondag 25 juni 2017 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
Stroll
"Oooohnooooo, he got meeeeee!!!"![]()
Prima joh, we zullen je niet missenquote:Op zondag 25 juni 2017 17:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als die Renault van Max t in Oostenrijk weer begeeft ben ik er wel klaar mee voor dit seizoen
doeiquote:Op zondag 25 juni 2017 17:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als die Renault van Max t in Oostenrijk weer begeeft ben ik er wel klaar mee voor dit seizoen
Leek t wel op jaquote:Op zondag 25 juni 2017 17:09 schreef Sunri5e het volgende:
Trekt hij nou niet gewoon het gas er al vanaf?
F1 is meer dan Max.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bottas heeft de Benz helemaal vol open getrokkenquote:Op zondag 25 juni 2017 17:09 schreef Sunri5e het volgende:
Ooit van drs gehoord?quote:Op zondag 25 juni 2017 17:09 schreef Martinello het volgende:
Het leek bijna alsof Stroll dacht dat hij er al was en te vroeg van het gas ging.
#team #benzinebesparenquote:Op zondag 25 juni 2017 17:09 schreef Sunri5e het volgende:
Verstappen probeert aldoor met zijn drieen de bocht door te gaan. Tot nu toe heeft hij de mazzel dat hij vooral andermans race daarmee verkloot, maar een deel van zijn pech heeft hij zo zelf afgedwongen.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Lol.
Max zat voor Vettel en Vettel moest remmen maar deed dat niet. Jammer.
Alsof Vettel zijn lei schoon is op het gebied van mensen van de baan duwen
quote:Op zondag 25 juni 2017 17:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Verstappen probeert aldoor met zijn drieen de bocht door te gaan. Tot nu toe heeft hij de mazzel dat hij vooral andermans race daarmee verkloot, maar een deel van zijn pech heeft hij zo zelf afgedwongen.
Volgens mij komt dat omdat Max veel meer het uiterste uit de auto haaltquote:Op zondag 25 juni 2017 17:08 schreef Vriezzer het volgende:
Wat een geluk voor Ricciardo dat zijn auto wel heel blijft.
Verder foutloze rit gereden.
Nee, wel in een 'rookie season'quote:Op zondag 25 juni 2017 17:10 schreef Crazy-M het volgende:
Stroll nu ook Max voorbij met jongste rijder op het podium?
"In rookie season".quote:Op zondag 25 juni 2017 17:10 schreef Sjemmert het volgende:
Lance heeft Max zijn record voor jongste podium te pakken ?
Dit dacht ik dus ook. Zou wel echt een Stroll actie zijn.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:09 schreef Martinello het volgende:
Het leek bijna alsof Stroll dacht dat hij er al was en te vroeg van het gas ging.
Ik nomineer dit voor beste voorspelling van 2017quote:Op zondag 25 juni 2017 17:06 schreef Nattekat het volgende:
Thanx voor dat complimentquote:Op zondag 25 juni 2017 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Prima joh, we zullen je niet missen
Nee, hij is de jongste ooit in een rookieseizoenquote:Op zondag 25 juni 2017 17:10 schreef Crazy-M het volgende:
Nee joh, dit is in een rookie season en max was in zijn tweede seizoen al.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:10 schreef Crazy-M het volgende:
Vettel had vandaag bijna Hamilton's race verkloot.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Verstappen probeert aldoor met zijn drieen de bocht door te gaan. Tot nu toe heeft hij de mazzel dat hij vooral andermans race daarmee verkloot, maar een deel van zijn pech heeft hij zo zelf afgedwongen.
Ja jammer.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Vettel had vandaag bijna Hamilton's race verkloot.
Goed gedaan jochie!quote:Op zondag 25 juni 2017 17:12 schreef motorbloempje het volgende:
Dat klopje op de helm van Stroll van Bottas
![]()
Gifje van het klopje van bottas?quote:Op zondag 25 juni 2017 17:12 schreef CrashO het volgende:
[..]
Na 5 keer achter elkaar, we zien het wel op TV reacties van dat voetbal tuig ben ik gestopt.
Bedankt voor alle moeite bij de vorige races.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:12 schreef CrashO het volgende:
[..]
Na 5 keer achter elkaar, we zien het wel op TV reacties van dat voetbal tuig ben ik gestopt.
Een gat is een gat. Max rijdt er niet als er geen gat is.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 juni 2017 17:12 schreef CrashO het volgende:
[..]
Van de RB afkicken?quote:
Terecht wel. Jammer, maar logisch.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:12 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dis is goed voor Max. Zijn innerlijke vuurtje om de ALLERBESTE te worden zal hoog opgestookt worden door tegenslagen als dit...quote:
Net als voor andere tests geldt voor braketests ook dat ze verschillende uitkomsten kunnen hebben. Maar de stewards hebben Hamiltons race alweer gered.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Vettel had vandaag bijna Hamilton's race verkloot.
Kunnen we geen besloten F1 forum maken waar dat tuig niet mag komen?quote:Op zondag 25 juni 2017 17:12 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat is zeker mogelijk. Iets liever zijn voor de techniek kan een hoop schelen. Bij een Mercedes zal het weinig uitmaken, die dingen zijn zeer betrouwbaar, maar de Red Bull is dat dan weer niet.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:10 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat omdat Max veel meer het uiterste uit de auto haalt
Als je naar de telemetrie in de herhaling had gekeken had je gezien dat het GEEN braketest was.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Net als voor andere tests geldt voor braketests ook dat ze verschillende uitkomsten kunnen hebben. Maar de stewards hebben Hamiltons race alweer gered.
Nope.quote:
Debris in de sidepod zoals vandaag ook niet.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is zeker mogelijk. Iets liever zijn voor de techniek kan een hoop schelen. Bij een Mercedes zal het weinig uitmaken, die dingen zijn zeer betrouwbaar, maar de Red Bull is dat dan weer niet.
Al zou ik die lege accu van afgelopen keer dan weer niet echt aan hem toe kunnen rekenen.
Vooruitquote:Op zondag 25 juni 2017 17:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gifje van het klopje van bottas?
De hoge olietemp door rommel of falende remmen ook niet imo.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is zeker mogelijk. Iets liever zijn voor de techniek kan een hoop schelen. Bij een Mercedes zal het weinig uitmaken, die dingen zijn zeer betrouwbaar, maar de Red Bull is dat dan weer niet.
Al zou ik die lege accu van afgelopen keer dan weer niet echt aan hem toe kunnen rekenen.
Sounds like a planquote:Op zondag 25 juni 2017 17:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kunnen we geen besloten F1 forum maken waar dat tuig niet mag komen?
Wat een onzin. Een coureur bekritiseren omdat hij teveel uit zijn auto wil halen.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:10 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat omdat Max veel meer het uiterste uit de auto haalt
Podium wel, eerste niet.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:15 schreef Crazy-M het volgende:
Maar wie had een RB op het poium verwacht hier
Daar kan ik mij ook iets van herinneren.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:12 schreef Coco. het volgende:
Maar Hamilton ging toch met een landslide winnen?
Ik snap dat je als Vettel fanboy de schuld bij Hamilton probeert te leggen maar Hamilton deed gewoon niets fout. Hij ging enkel van het gas af terwijl Vettel zat weer te slapen net zoals na de eerste SC.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Net als voor andere tests geldt voor braketests ook dat ze verschillende uitkomsten kunnen hebben. Maar de stewards hebben Hamiltons race alweer gered.
hij vindt het echt niet erg, die jongen is in de 7de hemel nuquote:
Ging hij niet volgens mij. Bottas had DRS.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:14 schreef Sunri5e het volgende:
Stroll juicht wel erg hard voor iemand die dacht dat hij tweede was en daarom te vroeg van het gas ging.
Zegt hij met glas azijn op tafelquote:Op zondag 25 juni 2017 17:16 schreef klaasweetalles het volgende:
beetje zeiken op een renault motor
MAx moet gewoon in de spiegel kijken
Hij wordt zwaar overhypte door die gasten van ziggo
VBL is een deurtje verderquote:Op zondag 25 juni 2017 17:16 schreef klaasweetalles het volgende:
beetje zeiken op een renault motor
MAx moet gewoon in de spiegel kijken
Hij wordt zwaar overhypte door die gasten van ziggo
In dit geval wellicht (maar dat weet ik niet, ik heb beperkte info dit weekend), maar verder kan ik dat niet in zijn algemeenheid zeggen.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
De hoge olietemp door rommel of falende remmen ook niet imo.
Idd tis de formule 1... Niet een f2 of f3 racequote:Op zondag 25 juni 2017 17:16 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat een onzin. Een coureur bekritiseren omdat hij teveel uit zijn auto wil halen.
Mad Maxquote:Op zondag 25 juni 2017 17:17 schreef Montelly het volgende:
Wat zal Max zichzelf aan het opvreten zijn nu.
Jawel hoor, is gewoon onzin.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In dit geval wellicht (maar dat weet ik niet, ik heb beperkte info dit weekend), maar verder kan ik dat niet in zijn algemeenheid zeggen.
kan beter naar de sloopwinkel gaanquote:Op zondag 25 juni 2017 17:17 schreef Montelly het volgende:
Wat zal Max zichzelf aan het opvreten zijn nu.
welk record?quote:Op zondag 25 juni 2017 17:10 schreef Montov het volgende:
Een Youngest record voor Stroll. Beter dan Max.
Ik dacht dat Bottas geen DRS had maar ik kan het fout hebben.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ging hij niet volgens mij. Bottas had DRS.
wie dit had voorspeld heeft goud geld verdiendquote:Op zondag 25 juni 2017 17:18 schreef Sjemmert het volgende:
Niet te geloven Ricciardo op 1 en Stroll op het podium, het was weer een gekke dag.
ja dat snapen sommige mensen hier nog nietquote:Op zondag 25 juni 2017 17:17 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Idd tis de formule 1... Niet een f2 of f3 race
Je moet Mol niet zo napraten, die man heeft geen goed waarnemingsvermogen.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik snap dat je als Vettel fanboy de schuld bij Hamilton probeert te leggen maar Hamilton deed gewoon niets fout. Hij ging enkel van het gas af terwijl Vettel zat weer te slapen net zoals na de eerste SC.
opa weer.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:19 schreef Montelly het volgende:
Jos al iemand in elkaar geramd in een café?
Geen record dat Max had.quote:
Jongste ROOKIE op het podiumquote:
Deze week? Vast wel.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:19 schreef Montelly het volgende:
Jos al iemand in elkaar geramd in een café?
Rookiequote:
Haha House of Cardsquote:Op zondag 25 juni 2017 17:19 schreef Fylax het volgende:
In Azerbeidzjan is de vicepresident de first lady?
Lewis lijkt mequote:Op zondag 25 juni 2017 17:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Geen record dat Max had.
Jongste podium ooit van iemand in zijn rookieseizoen.
Misschien afgepakt van Jacques Villeneuve?
Als dat geen scharen wordt.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:19 schreef Fylax het volgende:
Vettel reed als een achterlijke in op Hamilton waarvoor hij gediskwalificeerd had moeten worden.quote:
dat is het champagne spuiten-theme.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:20 schreef potjecreme het volgende:
Waarom dat muziekje tijdens het champagne spuiten?
Welke muziek hoor jij dan graag tijdens het spuiten?quote:Op zondag 25 juni 2017 17:20 schreef potjecreme het volgende:
Waarom dat muziekje tijdens het champagne spuiten?
House of cards.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:19 schreef Fylax het volgende:
Nee, Hamilton hield de boel als een achterlijke opquote:Op zondag 25 juni 2017 17:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Vettel reed als een achterlijke in op Hamilton waarvoor hij gediskwalificeerd had moeten worden.
Vast wel, maar daar kun je niet mee trollenquote:Op zondag 25 juni 2017 17:21 schreef RipCity het volgende:
Is max niet blij voor z'n teamgenoot? Of telt teambelang niet bij F1 en is t ieder voor zich?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |