Zit ik net met veel moeite plaatjes bij die maffe tekst te zoeken.....quote:
Bijvoorbeeld dat we in deze SC liever met elkaar flirten.quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:14 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat we in deze SC liever met elkaar flirten.
Wat mij betreft mag die hele OP gewoon leeg. Stomme tekst.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe er eens wat aan. Tis jouw subding
Gewoon die ene header?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag die hele OP gewoon leeg. Stomme tekst.
Introduceer jezelf eensquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:14 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat we in deze SC liever met elkaar flirten.
Ja zeg zit ik net een nieuwe tekst te dichtenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag die hele OP gewoon leeg. Stomme tekst.
Vrouw met als favoriete bezigheid mannen gek makenquote:
Ja dat kon ik wel radenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:17 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Vrouw met als favoriete bezigheid mannen gek maken
En gewoon een naamtopic hebben ook.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:17 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Vrouw met als favoriete bezigheid mannen gek maken
En ik dacht nog wel een beetje mysterieus te willen zijn...quote:
Ik hoop alleen dat mijn geflirt niet al te sprieterig isquote:
Nee hoor. Volop aanwezigquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:21 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat mijn geflirt niet al te sprieterig is
Helaas. Ik ben wel mysterieusquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:20 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel een beetje mysterieus te willen zijn...
Beetje smering verlaagt de frictiequote:
Ik hoop niet lang meer voor mijquote:
Als ik nu naast je zit zou ik je heel speciaal aankijken...quote:
Helaas zit je dat niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:26 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Als ik nu naast je zit zou ik je heel speciaal aankijken...
Ja?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
Oh.. Lekker elkaar ophitsen.
Ga dan dmen
Maar vindt jij dat niet jammer?quote:
Ik ben niet geduldigquote:
Kom dan naast me zitten..quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk. Daarom zei ik ook 'helaas'
Ja vinnie ga even naast haar zittenquote:
Als je maar niet steeds wil steken.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja vinnie ga even naast haar zitten
Mag ik toekijken?
Hier. Op de bank.. Zal ik op je wachten?quote:
Ligt eraan, uit welk deel van het land kom je?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:57 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Hier. Op de bank.. Zal ik op je wachten?
Ik heb nog nooit zo hard hoeven werken met iemand te flirten. Hahaa!quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt eraan, uit welk deel van het land kom je?
Een beetje moeite doen is wel leuk, vind je niet?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:04 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo hard hoeven werken met iemand te flirten. Hahaa!
Ik voel me bijna geforceerd opdringerig. Kom op, wees een beetje meegaand, lieverd.
Het is wel wennen.. Dus je laat me moeite doen? Ik kijk al uit naar de jacht!quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een beetje moeite doen is wel leuk, vind je niet?
Natuurlijk, ik ben geen komkommer die je bij de appie koopt.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:08 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Het is wel wennen.. Dus je laat me moeite doen? Ik kijk al uit naar de jacht!
Je wordt steeds boeiender. Vertel wat meer over jezelf. Wie is je vader, wie is je moeder.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik ben geen komkommer die je bij de appie koopt.
Allebei muziekanten. Ik ben 25 lentes jongquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:15 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Je wordt steeds boeiender. Vertel wat meer over jezelf. Wie is je vader, wie is je moeder.
Hoe oud ben je?
We hebben het een andere keer wel over hun muziek. Ben je verliefd, verloofd, getrouwd?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Allebei muziekanten. Ik ben 25 lentes jong
Proestquote:
Is wel erg vroeg om het versieren te noemen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:24 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
We hebben het een andere keer wel over hun muziek. Ben je verliefd, verloofd, getrouwd?
Ik kan niet geloven dat ik hier zomaar iemand zo'n beetje zit te versieren....
Misschien was dat een hintje dat ik je wil versierenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is wel erg vroeg om het versieren te noemen.
Tja, man he. Stekeblind voor hintsquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:48 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Misschien was dat een hintje dat ik je wil versieren
Vrij!quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, man he. Stekeblind voor hints
Wat is jouw relatiestatus?
Heb je de hele nacht wakker gelegen en je voorgesteld hoe hij me batste?quote:
Ja. Kei geil is datquote:Op zondag 25 juni 2017 09:33 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Heb je de hele nacht wakker gelegen en je voorgesteld hoe hij me batste?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spriet, als Vinniiee haar neemt?quote:
Schreeuw van genot dan zeker.quote:
Toch?quote:
Ik hoop het van harte voor je dat het van genot is.quote:Op zondag 25 juni 2017 14:19 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Schreeuw van genot dan zeker.
Schreeuw jij ook wanneer je klaarkomt?
Waarom zeg je dat? Is hij zo groot dat het pijn doetquote:Op zondag 25 juni 2017 14:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte voor je dat het van genot is.
Ik schreeuw niet.
Geen idee. Misschien gaat hij er wel droog in.quote:Op zondag 25 juni 2017 15:02 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat? Is hij zo groot dat het pijn doet
En heb je nog nooit zulke passionele seks gehad dat je wel MOET schreeuwen?
Ik ben er zeker van dat hij me eerst nat maakt.quote:Op zondag 25 juni 2017 15:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien gaat hij er wel droog in.
Genoeg passionele seks gehad, nooit de behoefte om te schreeuwen.
Ik wist niet dat ik met een expert te maken had op dat gebied. Dan zal het wel zo zijn.quote:Op zondag 25 juni 2017 15:06 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Ik ben er zeker van dat hij me eerst nat maakt.
Tja, dan was het toch niet zo passioneel. Zelfs de nuchterste kaaskop schreeuwt altijd wel bij echte passie...
Ja, dan zal dat wel.quote:Op zondag 25 juni 2017 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik met een expert te maken had op dat gebied. Dan zal het wel zo zijn.
Gelukkig zijn mijn buren ietsje ver. We zijn vrij om te schreeuwenquote:
Niet dus. En als je het niet gelooft, kom je maar es kijken.quote:
Toekijken of mag ik het ook ervaren?quote:Op zondag 25 juni 2017 15:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet dus. En als je het niet gelooft, kom je maar es kijken.
Ervaren dan maar. Als ik je dan toch je ongelijk ga bewijzen, laat ik het dan ook maar meteen goed doen.quote:
Of ik bewijs jou je ongelijk. Hopelijk heb jij een geluiddichte huis. Want alleen Vinniiee mag in mijn huisquote:Op zondag 25 juni 2017 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ervaren dan maar. Als ik je dan toch je ongelijk ga bewijzen, laat ik het dan ook maar meteen goed doen.
Dat komt wel goed. Wanneer kom je langs?quote:Op zondag 25 juni 2017 15:18 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Of ik bewijs jou je ongelijk. Hopelijk heb jij een geluiddichte huis. Want alleen Vinniiee mag in mijn huis![]()
Eventjes geduld. Ik moet eerst bijkomen van Vin.quote:Op zondag 25 juni 2017 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt wel goed. Wanneer kom je langs?
Vrouwen die niet meerdere mannen tegelijk aankunnen.quote:Op zondag 25 juni 2017 15:25 schreef Spriet4 het volgende:
Eventjes geduld. Ik moet eerst bijkomen van Vin.
Ja, dat ben ik. Kan er niets aan doenquote:Op zondag 25 juni 2017 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die niet meerdere mannen tegelijk aankunnen.
Ik had andere verwachtingen op basis van je posts over passionele seks icm schreeuwend klaarkomen. Onvermoeibaar en voor alles in, dacht ik. Helaas.quote:
Waarom ben je teleurgesteld in die verwachtingen? Ik ben nog steeds passioneel en kom nog steeds schreeuwend klaar, onvermoeibaar en voor alles in. Maar dat alles wel met één tegelijk.quote:Op zondag 25 juni 2017 15:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had andere verwachtingen op basis van je posts over passionele seks icm schreeuwend klaarkomen. Onvermoeibaar en voor alles in, dacht ik. Helaas.
Het creëert weer andere mogelijkheden. Maar niet meer of minder leuk dan met één iemand hoor.quote:Op zondag 25 juni 2017 15:40 schreef Spriet4 het volgende:
Waarom ben je teleurgesteld in die verwachtingen? Ik ben nog steeds passioneel en kom nog steeds schreeuwend klaar, onvermoeibaar en voor alles in. Maar dat alles wel met één tegelijk.
Wat is spannend met twee?
Welke mogelijkheden?quote:Op zondag 25 juni 2017 15:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het creëert weer andere mogelijkheden. Maar niet meer of minder leuk dan met één iemand hoor.
Dat vertel ik wel tijdens onze date.quote:Op zondag 25 juni 2017 15:43 schreef Spriet4 het volgende:
Welke mogelijkheden?
Maar het moet ook leuk zijn voor de eerste.
Eerst moet je me dus zien te overtuigen met je op date te gaan.quote:
Ik moet helemaal niks. Graag of niet. Het werkt enkel als er van twee kanten in wordt geïnvesteerd, ipv dat ik 'moet'...quote:Op zondag 25 juni 2017 15:46 schreef Spriet4 het volgende:
Eerst moet je me dus zien te overtuigen met je op date te gaan.
Dan niet.quote:Op zondag 25 juni 2017 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks. Graag of niet. Het werkt enkel als er van twee kanten in wordt geïnvesteerd, ipv dat ik 'moet'...
Het zij zo.quote:Op zondag 25 juni 2017 15:51 schreef Spriet4 het volgende:
Dan niet.
Als het zo veel moeite is voor je, dan 'moet' ik je niet
quote:
quote:
Dat is wel fijnquote:Op zondag 25 juni 2017 15:12 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mijn buren ietsje ver. We zijn vrij om te schreeuwen
In SEX SC'en is het bijzonderst.quote:Op zondag 25 juni 2017 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog wat bijzonders gedaan vandaag? Nog geschreeuwd?
Kan niet wachten!quote:Op zondag 25 juni 2017 15:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel fijn. Kan ik je mooi verwennen.
Klinkt als een relaxte zondag dan.quote:Op zondag 25 juni 2017 15:58 schreef Spriet4 het volgende:
In SEX SC'en is het bijzonderst.
En heb heel lang niet geschreeuwd
Ik ga even door op schreeuwen: je lijkt het ordinair te vinden?
Schreeuwen bevrijdt, als je zwijgt kun je je moeilijk helemaal laten gaan. Probeer eens een keer.quote:Op zondag 25 juni 2017 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een relaxte zondag dan.
Dat is jouw aanname, ik vind er niks van. Schreeuwers vind ik prima, zwijgers ook. Zoveel manieren om te laten merken dat je geniet. Verbaal is er maar eentje van.
Dat het voor jou zo werkt, betekent niet dat het voor anderen ook zo werkt. Maar goed, dat merk je wel tijdens onze date.quote:Op zondag 25 juni 2017 16:02 schreef Spriet4 het volgende:
Schreeuwen bevrijdt, als je zwijgt kun je je moeilijk helemaal laten gaan. Probeer eens een keer.
Ik weet zeker dat ik je ook in de wereld van schreeuwers kan trekken en dan zul je blij zijn dat je mij kentquote:Op zondag 25 juni 2017 16:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat het voor jou zo werkt, betekent niet dat het voor anderen ook zo werkt. Maar goed, dat merk je wel tijdens onze date.
Ah echt? We gaan eindelijk schreeuwen?quote:
Ik zou er geen geld op verwedden als ik jou was.quote:Op zondag 25 juni 2017 16:07 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik je ook in de wereld van schreeuwers kan trekken en dan zul je blij zijn dat je mij kent
Dus je bent toch van plan moeite te doen?
Ben jij een schreeuwer?quote:
Ik hou van uitdagingen.quote:Op zondag 25 juni 2017 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou er geen geld op verwedden als ik jou was.En ik praat, dus ik doe moeite. Wat dat ook moge betekenen.
Uhuquote:Op zondag 25 juni 2017 16:26 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Ah echt? We gaan eindelijk schreeuwen?
Willen, moeten. Ik heb liever willen.quote:Op zondag 25 juni 2017 16:38 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Ik hou van uitdagingen.
Omdat je zei 'tijdens onze date' dus nam ik aan dat je toch wil 'moeten'
Ik zit volledig op jouw lijn.quote:Op zondag 25 juni 2017 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind schreeuwen wel erg overdreven.
Gewoon een goede kreunster denk ik.
Jij?
Geef gewoon toe dat je in dit geval moet voordat je kunt.quote:
Draaien tegen jou aanquote:
quote:
Als jij blij wordt van die erkenning. Bij deze.quote:Op zondag 25 juni 2017 16:44 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je in dit geval moet voordat je kunt.
Ik word niet blij van dingen die niet oprecht gegeven zijn.quote:Op zondag 25 juni 2017 16:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij blij wordt van die erkenning. Bij deze.
Samen kreunen?quote:
Alle wat ik doe is oprecht, dus geen reden om niet blij te zijn.quote:Op zondag 25 juni 2017 16:56 schreef Spriet4 het volgende:
Ik word niet blij van dingen die niet oprecht gegeven zijn.
Dan geef ik er een pets op.quote:Op zondag 25 juni 2017 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
Als ik nou ook met mijn billen schud....
*kreunquote:
No worries, ik heb het volume op stil.quote:Op zondag 25 juni 2017 16:59 schreef Spriet4 het volgende:
*kreun
Verleidt me hier niet, alsjeblieft.. Je wilt niet dat ik ten overlees van iedereen ga schreeuwen..
Goed, dan ben ik blijquote:Op zondag 25 juni 2017 16:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alle wat ik doe is oprecht, dus geen reden om niet blij te zijn.
Blij zijn is goed.quote:
Juist jij 'moet' dat niet.quote:
Iets grappigs, zou mijn inschatting zijn.quote:
Ben je niet zo exhibitionistisch?quote:Op zondag 25 juni 2017 16:59 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
*kreun
Verleidt me hier niet, alsjeblieft.. Je wilt niet dat ik ten overlees van iedereen ga schreeuwen..
Ik zie nu al uit naar hoe jij mij gaat helpen daarmee.quote:
Ik denk meer aan de lezers die misschien geschokt zullen zijn wanneer ik op je handen op mijn billen reageer. Gezien hun reacties toen ik jou wilde versieren...quote:
Gewoon de volume weer vol draaienquote:Op zondag 25 juni 2017 17:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie nu al uit naar hoe jij mij gaat helpen daarmee.
Doe maar dan.quote:
Draai draaiquote:
Zijn mensen toch welquote:Op zondag 25 juni 2017 17:04 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Ik denk meer aan de lezers die misschien geschokt zullen zijn wanneer ik op je handen op mijn billen reageer. Gezien hun reacties toen ik jou wilde versieren...
Maar ik wil het hier best doen
Laten we het dan ergens anders doen.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn mensen toch wel
Ik wil het ook wel ergens anders doen
Vrouwen die doen wat je hen zegt.quote:
Waar gaan we heenquote:Op zondag 25 juni 2017 17:10 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Laten we het dan ergens anders doen.
*pak je hand en trek je mee naar ergens anders
Mijn liefste!quote:
Ergens waar niemand ons kan zien. Ik zoek nog een plek. Of heb jij een idee?quote:
Een of ander steegjequote:Op zondag 25 juni 2017 17:14 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Ergens waar niemand ons kan zien. Ik zoek nog een plek. Of heb jij een idee?
Neequote:
Goede eigenschap. Wat moet je met zo'n platvloers mannetje als Vinniiee?quote:
Ik leer het hem welquote:Op zondag 25 juni 2017 17:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goede eigenschap. Wat moet je met zo'n platvloers mannetje als Vinniiee?
Behulpzaam typje hoor. Werk je soms in de zorg? Of het onderwijs?quote:
Het is gewoon voor mij zelf, ik wil hem kneden naar mijn genotquote:Op zondag 25 juni 2017 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Behulpzaam typje hoor. Werk je soms in de zorg? Of het onderwijs?
Ik geloof je.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:24 schreef Spriet4 het volgende:
Het is gewoon voor mij zelf, ik wil hem kneden naar mijn genot
Grapje natuurlijk.
Waar geniet je van, afgezien van gillen?quote:
Ik geniet niet van gillen, ik gil wanneer ik geniet.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar geniet je van, afgezien van gillen?
Muziek, drank en leuke mensen. En stilte.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:34 schreef Spriet4 het volgende:
Ik geniet niet van gillen, ik gil wanneer ik geniet.
En ik geniet van veel, heel veel. Er zijn minder dingen waar ik niet van geniet
Waar geniet jij van?
Stilte! Wat zal jij NIET van mij genieten danquote:Op zondag 25 juni 2017 17:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Muziek, drank en leuke mensen. En stilte.
Ik hoef niet 24/7 stilte, maar zo af en toe. Dus dat komt wel goed.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:36 schreef Spriet4 het volgende:
Stilte! Wat zal jij NIET van mij genieten dan
Ik ben nu bijna opgeluchtquote:Op zondag 25 juni 2017 17:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoef niet 24/7 stilte, maar zo af en toe. Dus dat komt wel goed.
Nou, nu ook dat laatste beetje nog.quote:
Doe je bestquote:
Immerquote:
Genot zal je wel krijgen jaquote:Op zondag 25 juni 2017 17:24 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Het is gewoon voor mij zelf, ik wil hem kneden naar mijn genot
Grapje natuurlijk.
Ik vermoed dat ze een jurkje aan heeft.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zei niet dat ik daar de broek van je heupen af trek
Ga verder...quote:
Hoe heb je dat geraden?quote:Op zondag 25 juni 2017 17:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze een jurkje aan heeft.
Mensenkennis.quote:
Duidelijkquote:
Ook goedquote:Op zondag 25 juni 2017 17:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze een jurkje aan heeft.
Jurkjes en rokjes domineren mijn klerenkastquote:
Dit is een typerend voorbeeld van reactie van een wannabe alpha mannetje bijvoorbeeld.quote:
Hoe zou je mij genot geven?quote:
quote:Op zondag 25 juni 2017 17:53 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Jurkjes en rokjes domineren mijn klerenkast
quote:Op zondag 25 juni 2017 17:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit is een typerend voorbeeld van reactie van een wannabe alpha mannetje bijvoorbeeld.
Mag je mijn kast een keer komen bekijkenquote:
Ik ga op pad met een blonde deerne, dus voor nu is het ff klaar.quote:
Maar miss is helemaal niet blondquote:Op zondag 25 juni 2017 17:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga op pad met een blonde deerne, dus voor nu is het ff klaar.
Fluister het in mijn oor...quote:Op zondag 25 juni 2017 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga mijn geheim niet aan die tjappies hier verklappen
Klopt.quote:
Ik ga wel aan de catwalk zitten als je ze komt showenquote:Op zondag 25 juni 2017 17:58 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Mag je mijn kast een keer komen bekijken
En stripteasenquote:Op zondag 25 juni 2017 18:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga wel aan de catwalk zitten als je ze komt showen
Ik vind van wel. Maar jij mag zelf oordelenquote:
Ik kan niet wachtenquote:Op zondag 25 juni 2017 18:23 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Maar jij mag zelf oordelen
Lets do it!quote:
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn dan is het meestal ook te mooi om waar te zijn.quote:
Mensenkennis?quote:Op zondag 25 juni 2017 18:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn dan is het meestal ook te mooi om waar te zijn.
gewoon te obvious. Te dik erop. Maar hee if not.quote:Op zondag 25 juni 2017 18:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn dan is het meestal ook te mooi om waar te zijn.
Nee, levenservaring.quote:
Toch weet je de helft nietquote:
Gelukkig is de avond nog jong.quote:
Zeg niet dat je verwacht hier alles te lezenquote:
Nee, dat verwacht ik niet. Ik zie de PM met verdere info wel tegemoet zo.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:01 schreef Spriet4 het volgende:
Zeg niet dat je verwacht hier alles te lezen
Tot je een skelet wordt en nog eens een skelet en weerquote:Op zondag 25 juni 2017 19:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dat verwacht ik niet. Ik zie de PM met verdere info wel tegemoet zo.
Jij mag er ook wel wat voor doen natuurlijk.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:03 schreef Spriet4 het volgende:
Tot je een skelet wordt en nog eens een skelet en weer
Waarvoor?quote:Op zondag 25 juni 2017 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij mag er ook wel wat voor doen natuurlijk.
Voor onze date.quote:
Ah o ja. Maar jij datet al en net als ik het met één tegelijk doe wil ik ook niet één van de vele zijn van een ander.quote:
Ga je weer met je aannames. Ik date met helemaal niemand.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:09 schreef Spriet4 het volgende:
Ah o ja. Maar jij datet al en net als ik het met één tegelijk doe wil ik ook niet één van de vele zijn van een ander.
Je ging met een blonde deerne daten op post nummer zoveel hier ergensquote:Op zondag 25 juni 2017 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je weer met je aannames. Ik date met helemaal niemand.
Ik ging op pad ja. Maar dat betekent niet dat ik mijn lul er in ga hangen.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:11 schreef Spriet4 het volgende:
Je ging met een blonde deerne daten op post nummer zoveel hier ergens
Okéquote:Op zondag 25 juni 2017 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ging op pad ja. Maar dat betekent niet dat ik mijn lul er in ga hangen.Gewoon sociaal leven zeg maar.
Dus, typen maar al die geheimen van je.quote:
quote:Op zondag 25 juni 2017 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ging op pad ja. Maar dat betekent niet dat ik mijn lul er in ga hangen.Gewoon sociaal leven zeg maar.
Dan zijn het geen geheimen meer.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus, typen maar al die geheimen van je.
Ik denk dat ik je liever hoor schreeuwen dan praten.quote:
quote:
Dat is een juiste antwoord. Als Vin er niet was was mijn keus op jou gevallenquote:Op zondag 25 juni 2017 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je liever hoor schreeuwen dan praten.
Ik wacht nog wel 1,5 week dan. Niks zo sexy als een teleurgestelde vrouw.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:21 schreef Spriet4 het volgende:
Dat is een juiste antwoord. Als Vin er niet was was mijn keus op jou gevallen![]()
Leedvermaak?quote:
Eigenlijk ben ik stikjaloers dat snap je welquote:
Gewoon tegen Spriet zeggen dat je met 'm aan het daten bent. Zij doet niet aan delen, dus dan trekt zij zich terug en dan ziet Vinniiee je wel weer staan hoor. Hooguit een beetje boos.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
Eigenlijk ben ik stikjaloers dat snap je wel
Ik voel me gewoon buitengesloten. Vinnie ziet me niet meer staan
Op de markt rondlopen dan. Schreeuwen er genoeg.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je liever hoor schreeuwen dan praten.
Waarom denk je dat ik teleurgesteld zou zijn?quote:Op zondag 25 juni 2017 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel 1,5 week dan. Niks zo sexy als een teleurgestelde vrouw.
Met mijn lengte loop ik tegen al die schermen aan. Geen fijn gevoel en als ik niet uitkijk heb ik zo een metalen staaf tussen mijn ogen.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:28 schreef Tally het volgende:
Op de markt rondlopen dan. Schreeuwen er genoeg.
Mensenkennisquote:Op zondag 25 juni 2017 19:28 schreef Spriet4 het volgende:
Waarom denk je dat ik teleurgesteld zou zijn?
Het ding aan mij is dat ik ook naar Vin zou luisteren wat hij dan te zeggen zou hebbenquote:Op zondag 25 juni 2017 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon tegen Spriet zeggen dat je met 'm aan het daten bent. Zij doet niet aan delen, dus dan trekt zij zich terug en dan ziet Vinniiee je wel weer staan hoor. Hooguit een beetje boos.
Ik denk niet dat jouw mensenkennis absoluut is.quote:
Uiteraard zal hij dat ontkennen...quote:Op zondag 25 juni 2017 19:30 schreef Spriet4 het volgende:
Het ding aan mij is dat ik ook naar Vin zou luisteren wat hij dan te zeggen zou hebben
Je eerste aanname vandaag over mij die correct is.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:30 schreef Spriet4 het volgende:
Ik denk niet dat jouw mensenkennis absoluut is.
Ik kan heel goed info uit iemand halen.quote:
Maar jij deelt dus wel?quote:Op zondag 25 juni 2017 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je eerste aanname vandaag over mij die correct is.
Deze vrouw weet...quote:
Ik heb wel dingen die ik met je zou delen ja.quote:
Noem ze opquote:Op zondag 25 juni 2017 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb wel dingen die ik met je zou delen ja.
In de reply op jouw PM.quote:
Jij wilt echt dat ik initiatief neem en jou PMquote:
Jij wil niet alles hier delen dus dan 'moet' je wat anders doen.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:43 schreef Spriet4 het volgende:
Jij wilt echt dat ik initiatief neem en jou PM
Hij smeekt nog net niet, geef het hemquote:Op zondag 25 juni 2017 19:43 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Jij wilt echt dat ik initiatief neem en jou PM
En dat is volgens jou dus een PM?quote:Op zondag 25 juni 2017 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij wil niet alles hier delen dus dan 'moet' je wat anders doen.
Tell her...quote:
Ik kan soms meedogenloos zijn; hij mag nog meer smeken, misschien op zijn knieënquote:Op zondag 25 juni 2017 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij smeekt nog net niet, geef het hem
Telegram, rooksignalen of een postduif mag ook. Of je wijdt er een aantal DM's aan... Kies het medium dat je voorkeur heeft, zou ik zeggen.quote:
Er is maar één ding dat ik nog minder doe dan schreeuwen en dat is smeken.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:46 schreef Spriet4 het volgende:
Ik kan soms meedogenloos zijn; hij mag nog meer smeken, misschien op zijn knieën
Het was ook vooral als bevestiging dat je lekker bezig bent.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
Jonguhdat deed ik toch. Ik ben je wingvrouw iets
Ik probeer te helpen, zij doet zo moeilijk
quote:Op zondag 25 juni 2017 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was ook vooral als bevestiging dat je lekker bezig bent.
Geen. Ik wacht wel tot je hier op je knieën gaatquote:Op zondag 25 juni 2017 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Telegram, rooksignalen of een postduif mag ook. Of je wijdt er een aantal DM's aan... Kies het medium dat je voorkeur heeft, zou ik zeggen.
We zullen zien.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is maar één ding dat ik nog minder doe dan schreeuwen en dat is smeken.
Ik denk eerder andersom missyquote:Op zondag 25 juni 2017 19:49 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Geen. Ik wacht wel tot je hier op je knieën gaat
Tot je een skelet wordt en nog eens een skelet en weerquote:Op zondag 25 juni 2017 19:49 schreef Spriet4 het volgende:
Geen. Ik wacht wel tot je hier op je knieën gaat
Omdat jr alleen hem kentquote:
PM jij mij es terwijl je op je knieën zit.quote:
Ik doe wel alsof ik op mijn knietjes zit, dan pm ik welquote:Op zondag 25 juni 2017 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
PM jij mij es terwijl je op je knieën zit.
Dan zijn wij 'niet voor elkaar' en waarom dan nog moeite doen?quote:Op zondag 25 juni 2017 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tot je een skelet wordt en nog eens een skelet en weer
Toch weet je dat het andersom zou zijn?quote:Op zondag 25 juni 2017 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ken air niet, heb hem nog nooit ontmoet.
quote:Op zondag 25 juni 2017 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
Ik doe wel alsof ik op mijn knietjes zit, dan pm ik wel
Omdat jij hebt toegezegd mij te gaan laten schreeuwen. En ik waardeer het zeer als mensen hun toezeggingen nakomen. Enkel het pad dat we daarvoor gaan bewandelen zijn we nog niet helemaal over uit.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:51 schreef Spriet4 het volgende:
Dan zijn wij 'niet voor elkaar' en waarom dan nog moeite doen?
Jij merkt toch zo dat hij een Alphamannetje is?quote:Op zondag 25 juni 2017 19:52 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Toch weet je dat het andersom zou zijn?
Alleen bij vrouwen die hem niet aankunnen.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij merkt toch zo dat hij een Alphamannetje is?
Oh jawel. Jij gaat eerst op je knieën hier voor mij.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat jij hebt toegezegd mij te gaan laten schreeuwen. En ik waardeer het zeer als mensen hun toezeggingen nakomen. Enkel het pad dat we daarvoor gaan bewandelen zijn we nog niet helemaal over uit.
quote:Op zondag 25 juni 2017 19:57 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Oh jawel. Jij gaat eerst op je knieën hier voor mij.
In dit stadium van onze verstandhouding enkel om mee te helpen zoeken naar een verloren contactlens.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:57 schreef Spriet4 het volgende:
Oh jawel. Jij gaat eerst op je knieën hier voor mij.
In een tweede stadium om de enkelbandjes van mijn sandalen vast te gespen, in een derde stadium om smekend mijn teentjes te kussen. Het is nu een kwestie van tijd. Je komt er.quote:Op zondag 25 juni 2017 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dit stadium van onze verstandhouding enkel om mee te helpen zoeken naar een verloren contactlens.
De tijd zal het leren.quote:Op zondag 25 juni 2017 20:03 schreef Spriet4 het volgende:
In een tweede stadium om de enkelbandjes van mijn sandalen vast te gespen, in een derde stadium om smekend mijn teentjes te kussen. Het is nu een kwestie van tijd. Je komt er.
En ik zal zegevierenquote:
quote:
Ik ben nu zowaar geil!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |