Op bedevaartquote:
Hey Haags thanks!quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga eens even schandalig veel eten.
oquote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niets op tegen, smakelijk!quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Natte pot ja hahaquote:
opgelostquote:
Achter het station word nog aandacht per 50 gram verkocht heb ik van horen zeggen.quote:
Ja. Zit met m'n pa in de stad, en twee van zijn vrienden. Ze zijn allemaal lam. En kaal. Ik schaam me dood. Mensen kijken naar ons van wat doet die jonge griet met die drie mongolen. Groetjes.quote:
"Zijn vast rijke mannen"quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Zit met m'n pa in de stad, en twee van zijn vrienden. Ze zijn allemaal lam. En kaal. Ik schaam me dood. Mensen kijken naar ons van wat doet die jonge griet met die drie mongolen. Groetjes.
Ben je met wch op stapquote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Zit met m'n pa in de stad, en twee van zijn vrienden. Ze zijn allemaal lam. En kaal. Ik schaam me dood. Mensen kijken naar ons van wat doet die jonge griet met die drie mongolen. Groetjes.
zal ik joinenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
"Vast de loverboy van dat meisje"quote:
ik ga stoppen met kijkenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
haalt het bij lange na niet met seizoen 1 nee. 3 is nog erger.
vandaag laatste dag tochquote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:10 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Wanneer verwacht jij dat Ramazan voorbij is, morgen of overmorgen?
hangt af welke 'islam' (quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:10 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Wanneer verwacht jij dat Ramazan voorbij is, morgen of overmorgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |