Op bedevaartquote:
Hey Haags thanks!quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga eens even schandalig veel eten.
oquote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niets op tegen, smakelijk!quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Natte pot ja hahaquote:
opgelostquote:
Achter het station word nog aandacht per 50 gram verkocht heb ik van horen zeggen.quote:
Ja. Zit met m'n pa in de stad, en twee van zijn vrienden. Ze zijn allemaal lam. En kaal. Ik schaam me dood. Mensen kijken naar ons van wat doet die jonge griet met die drie mongolen. Groetjes.quote:
"Zijn vast rijke mannen"quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Zit met m'n pa in de stad, en twee van zijn vrienden. Ze zijn allemaal lam. En kaal. Ik schaam me dood. Mensen kijken naar ons van wat doet die jonge griet met die drie mongolen. Groetjes.
Ben je met wch op stapquote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Zit met m'n pa in de stad, en twee van zijn vrienden. Ze zijn allemaal lam. En kaal. Ik schaam me dood. Mensen kijken naar ons van wat doet die jonge griet met die drie mongolen. Groetjes.
zal ik joinenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
"Vast de loverboy van dat meisje"quote:
ik ga stoppen met kijkenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
haalt het bij lange na niet met seizoen 1 nee. 3 is nog erger.
vandaag laatste dag tochquote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:10 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Wanneer verwacht jij dat Ramazan voorbij is, morgen of overmorgen?
hangt af welke 'islam' (quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:10 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Wanneer verwacht jij dat Ramazan voorbij is, morgen of overmorgen?
Voor Turken staat dat vast inderdaad maar anderen wachten de stand van de maan af. Heb echt geen zin hierin meer tbh.quote:
Jij bent Turk toch?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hangt af welke 'islam' () je volgt
geen ideequote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:19 schreef zeer het volgende:
[..]
dus jouw versie van islam is de politieke fascistische variant?
maan is gespot toch, door die saudi's. mgharba doen gelijk met saudi's tochquote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:18 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Voor Turken staat dat vast inderdaad maar anderen wachten de stand van de maan af. Heb echt geen zin hierin meer tbh.
wees blij dat 'ie niet z'n nmr naar je spamtquote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:20 schreef Okurr het volgende:
wtf dima waarom vraag je me prive hoelang en dik de piemel van mn verloofde is
vraag ik dat jaquote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:20 schreef Okurr het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:20 schreef Okurr het volgende:
euh watquote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:20 schreef Okurr het volgende:
Ditquote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:21 schreef zeer het volgende:
[..]
wees blij dat 'ie niet z'n nmr naar je spamt
Heb een hapas achtige vulling gemaakt met prei, mosterd en kaas. En dat dan in bladerdeeg. Moet de oven nog in. Ben benieuwd.quote:
Dit klinkt fucking lekker.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb een hapas achtige vulling gemaakt met prei, mosterd en kaas. En dat dan in bladerdeeg. Moet de oven nog in. Ben benieuwd.
Lekker voor de hond en wat eten jullie?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb een hapas achtige vulling gemaakt met prei, mosterd en kaas. En dat dan in bladerdeeg. Moet de oven nog in. Ben benieuwd.
Niet iedere Turk is een islamist. Er zijn miljoenen Turken die niets van Erdogan moeten hebben.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:19 schreef zeer het volgende:
[..]
dus jouw versie van islam is de politieke fascistische variant?
ik weet er weinig van maar wmbt is alles wat niet blank en protestants is een reden om opgesloten te wordenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:24 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Niet iedere Turk is een islamist. Er zijn miljoenen Turken die niets van Erdogan moeten hebben.
Je kunt je wel afvragen of die groep wel echte moslims zijn.
Oh goed om te weten. Ben echter geen Maghrebi.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:20 schreef Drug het volgende:
[..]
maan is gespot toch, door die saudi's. mgharba doen gelijk met saudi's toch
Sorry, dat moest van mij.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:20 schreef Okurr het volgende:
quote:
Je bent dus eerder anti-zionistisch dan pro-Palestijns? En wat vind je van katholieken?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:25 schreef zeer het volgende:
[..]
ik weet er weinig van maar wmbt is alles wat niet blank en protestants is een reden om opgesloten te worden
Nou hallo.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:23 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lekker voor de hond en wat eten jullie?
maakt niet uitquote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:26 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Oh goed om te weten. Ben echter geen Maghrebi.
Was dat maar zoquote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:26 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Oh goed om te weten. Ben echter geen Maghrebi.
wat ik vind van aanhangers van een systeem dat enkel ingericht lijkt te zijn om op haast industriële schaal de verkrachting van duizenden kinderen te verhullen?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:27 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Je bent dus eerder anti-zionistisch dan pro-Palestijns? En wat vind je van katholieken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |