https://www.reddit.com/r/(...)g_6_gym_tanks_chart/quote:Op zondag 25 juni 2017 00:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]thanks voor de verduidelijking
![]()
En hoe zit het met Pokémon in een GYM zetten? Ik begreep dat er niet meer 6 x zelfde in kunnen dus lekker afwisseling. Maar is de hoogte van CP nou belangrijk of GO of IV om GYM te verdedigen?
Het blijft een wedloop. Ik weet zeker dat een stel gele spelers hier in het dorp heel teleurgesteld is dat ze bijna nooit langer dan 30 minuten in de gyms staan.quote:Op zondag 25 juni 2017 01:13 schreef Nattekat het volgende:
Dat hele nieuwe systeem is gewoon ruk... hetgeen wat me altijd bezig hield was het feit dat je met je team kon strijden om elke gym en dat het zaak was om zo veel mogelijk gyms vast te kunnen houden. Een soort king of the hill.
Dat is compleet weg nu. Het is nu een "ik sloop deze gym even" -> 5 anderen zetten er wat in -> laat maar neer gaan. Het complete competatieve verhaal is weg. Dan heb ik nog liever het vorige systeem.
#bringbackprestiging
quote:Around 9 months ago I made this post about eggs losing their accumulated distance within the 4 min update period if you fought a gym or placed something in gym.
This is still true but now even worse is that feeding a berry to a pokemon in the gym or simply spinning the "gym stop" will also reset that distance.
This is extremely annoying as you will obviously want to interact with gyms by feeding the friendly ones and spinning all the stops but you are doing it at the cost of distance. In areas with high gym density you will literally be gaining no distance on eggs and buddy because of this.
It needs to be addressed immediately, it's unacceptable as a mechanic to have your effort wasted like this.
quote:Op zondag 25 juni 2017 01:47 schreef Rabieluh het volgende:
Holy shity wat de fuck.
https://www.reddit.com/r/(...)egg_distance_within/
[..]
Dat is wat ik mensen hier zie doen. 98 CP rat bijvoorbeeld.quote:Op zondag 25 juni 2017 01:38 schreef Rabieluh het volgende:
Ik ga denk ik maar weedles en pidgeys in gyms proppen, dan worden ze sneller gesloopt en krijg ik tenminste nog wat coins.
Dat is niet wat ik zie.quote:Op zondag 25 juni 2017 01:47 schreef Rabieluh het volgende:
Holy shity wat de fuck.
https://www.reddit.com/r/(...)egg_distance_within/
[..]
Mee eensquote:Op zondag 25 juni 2017 01:13 schreef Nattekat het volgende:
Dat hele nieuwe systeem is gewoon ruk... hetgeen wat me altijd bezig hield was het feit dat je met je team kon strijden om elke gym en dat het zaak was om zo veel mogelijk gyms vast te kunnen houden. Een soort king of the hill.
Dat is compleet weg nu. Het is nu een "ik sloop deze gym even" -> 5 anderen zetten er wat in -> laat maar neer gaan. Het complete competatieve verhaal is weg. Dan heb ik nog liever het vorige systeem.
#bringbackprestiging
Mijn mening: coins zou je moeten krijgen volgens het oude systeem, 10 per pokemon in een gym, max van 100 per dag. Dus niet bij terugkomst, want dat is volledig buiten mijn control.quote:Op zondag 25 juni 2017 08:31 schreef muhahaha het volgende:
Dat hele coins op terugkeer is tegenstrijdig met het trachten van het behouden van de gyms.
Je zou gewoon direct 1 coin per uur moeten krijgen ongeacht of je pokemon terugkomt of niet. Dan wordt het behouden van de gym interessanter en botters moeten er nog steeds voor zorgen dat hun gyms up blijven (ja, normale spelers ook).quote:Op zondag 25 juni 2017 09:31 schreef teletascha het volgende:
Mijn mening: coins zou je moeten krijgen volgens het oude systeem, 10 per pokemon in een gym, max van 100 per dag. Dus niet bij terugkomst, want dat is volledig buiten mijn control.
Serieus: ben aan het overwegen om gewoon een blauw of geel account erbij te maken, want ik heb nu 4 gyms al 3 dagen in bezit zonder dat het wat oplevert.
Volgende keer 3000+ pokemon er in zetten, die vallen er sneller uitquote:Op zondag 25 juni 2017 09:31 schreef teletascha het volgende:
[..]
Mijn mening: coins zou je moeten krijgen volgens het oude systeem, 10 per pokemon in een gym, max van 100 per dag. Dus niet bij terugkomst, want dat is volledig buiten mijn control.
Serieus: ben aan het overwegen om gewoon een blauw of geel account erbij te maken, want ik heb nu 4 gyms al 3 dagen in bezit zonder dat het wat oplevert.
Waarom zie je dat als een probleem?quote:Op zondag 25 juni 2017 08:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mee eens.
50 muntjes per dag, ongeacht hoeveel pokemon terugkomen, motiveert niet echt om heel veel tijd in gyms te steken. Natuurlijk zijn er mensen die op deze manier meer muntjes verdienen, maar de echt actieve spelers worden nu niet echt meer beloond voor de tijd die ze in de gyms steken. Ik hoop nu bijvoorbeeld dat er vandaag wel iets terugkomt. Bessen ga ik dus niet voeren, want de pokemon moeten zwakker worden, dan komen ze sneller terug. En gyms van andere teams ga ik niet aanvallen, want dan help ik hen aan muntjes.. of ik moet meerdere gyms van hen neerhalen zodat ze maar van 1 pokemon muntjes krijgen, maar ergens vind ik dat ook weer lullig.
Mijns inziens zou het beter zijn als je gewoon maximaal 10 muntjes per Pokemon kreeg bij terugkomst en dat je eventueel maar maximaal 10 pokemon in gyms mag hebben staan. Dan heeft Niantic ook de zekerheid dat je gemiddeld maximaal 100 muntjes per dag verdient...
Dat is de max. Per dag schijnt.quote:Op zondag 25 juni 2017 10:51 schreef Norrage het volgende:
Na 11 uur Pokemon terug, 50 muntjesIk snap het niet meer
Maar dit was 1 Pokemon,quote:
Gewoon vechten. Leuk. Omfg. Hype! Begint over 1:45. Ja, nee.quote:Op zondag 25 juni 2017 11:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
En hoe zit dat die raid? Ik zie hier een gum in de buurt waar een raid is/komt ofzo. Een level 4. En er loopt een klok af van 1uur 45 minuten enzo. Begint die raid over 1.45 of heb je nog 1 uur 45 minuten om aan te vallen? Heb je een raid pass nodig of is dat ergens anders voor?
Raar! Nu al veranderd? En wat een domme limiet...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |