quote:
Op maandag 26 juni 2017 13:37 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:[..]
Aha okay thanks. Welk level moet je hebben voor die raids dan? Moet sowieso eerst een hoop vangen voordat ik ook maar iets kan (26 verschillende gevangen is niet veel he haha en uiteraard alleen de veel voorkomende Natu, Pidgey, Spearow, Murkrow, Mr.Mime, HootHoot, Ratata enz.) Wat zijn de pokemon waar ik mijn ogen open voor moet houden?
Op zich zijn het teveel om op te nemen en sinds het nieuwe gym systeem maakt het een stuk minder uit welke pokemon je hebt.
Nu is het vooral veel pokemon vangen en daar verder weinig mee doen. Ondertussen als je genoeg candy hebt om 80 pidgey, sentret, weedle, ledyba,ratata en caterpie te evolueren , dan zet je een lucky egg in en ga je een half uurtje evolueren.
Dat levert je tot 80.000 xp op, waardoor je in het begin hele levels kunt overslaan.
Vanaf level 20 wordt wat je vangt interessanter en bewaar je alleen wat volgens 'appraise ' de beste is, en die hoog in CP zit. Die evolueer je en kun je candy gunnen
Bij level 30 zul je merken dat de pokemon die je vangt of evolueert hoger zijn dan de pokemon die je met stardust hebt opgevoerd.
Dus niet te gek met stardust strooien in het begin.