wafeltjequote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:28 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Even zonder bij te lezen kom ik even voordringen![]()
Eind van de ochtend is onze ministroopwafel geboren![]()
![]()
ze is helemaal compleet en perfect en doet het geweldig
nu gesloopt omdat opa's en oma's iets te lang bleven hangen en ik moest functioneren op 2 uur slaap
Gefeliciteeerd!!!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:28 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
![]()
nu gesloopt omdat opa's en oma's iets te lang bleven hangen en ik moest functioneren op 2 uur slaap
Ik ben normaal ook echt meer dan prima in staat mijn zegje te doen maar dat viel na de bevalling vies tegen. Ik was echt overdonderd door alles en kon niet goed aangeven dat het teveel was dat mijn huis vlak na thuiskomst al vol stond met familie.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:35 schreef Lemijn het volgende:
Maar wil jouw vriend ook avond aan avond jullie kind laten zien aan specifiek jouw collega's/vrienden?
Ik ben zonder kraam-hormonen goed in staat om mijn grenzen aan te geven, dus maak me niet zo'n zorgen. Ik zie er juist naar uit om de baby aan mijn dichtbije familie en vrienden te laten zien, juist ook snel, maar niet te lang. En om, als alles op de rit is na een paar weken, zeker ook wat mensen van verder weg te ontvangen. Lijkt me gezellig.
Ooooh!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:28 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
![]()
Gefeliciteerd ! 27 juni kindjes zijn prachtig. Mijne werd 16quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:28 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 juni 2017 09:26 schreef vencodark het volgende:
Tjonge, jonge.jaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteerd
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjonge, jonge.Leuk!! Gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:Op woensdag 28 juni 2017 09:47 schreef Mabawa. het volgende:
![]()
Stroopwafelmeisje, van harte gefeliciteerd!
Yay! Wat leuk Venco!
Opluchting is niet het goede woord. Jongen had ook zeker leuk geweest maar 1 jongen heb ik al en alle spullen er omheen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu mag ik cute meisjeskleding kopen etc.
Elk geslacht is welkom. Qua karakter is elk kind anders en het ene is niet leuker dan het andere.
Al huilde ik nu tranen met tuiten van geluk.![]()
Tjonge, jonge.Ooohhhh wat leuk!!! Je zo gewenste meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo of? Gewoon Ariel Amalia. AA voor vrienden en bekenden.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:47 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Gefeliciteerd Stroopwafelmeisje!Hoop dat je een heerlijke kraamtijd tegemoet gaat
En hoera voor Venco!Wordt het toch een Ariël of Amalia
Ja zeg, nou voel ik me buitengeslotenquote:Op woensdag 28 juni 2017 11:09 schreef twist02 het volgende:
Venco een meisje, leuk!
Opvallend veel koningskoppels hier de laatste tijd!
DaD zit er bij jou een consulent in de buurt die 'knoopwijzen voor zwangeren' aanbied? Dat is precies voor dit soort klachten namelijkquote:Op woensdag 28 juni 2017 12:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Stroopwafelmeisje, van harte gefeliciteerd!.
Wat leuk venco, een meisje. Direct gaan shoppen dus..
Ik ben bang dat ik moet gaan accepteren dat mijn lijf zwanger zijn toch niet zo goed trekt. Bij elke stap voelt het alsof mijn schaambot uit elkaar gaat vallen en mijn rug lijkt de strijd ook op te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |