Ja?quote:Op zondag 25 juni 2017 09:00 schreef Kimpossible het volgende:
Geniet ervan Vieve!
Zal ik de vrijgekomen lege stoel dan opvullen?
+1!quote:Op zondag 25 juni 2017 10:23 schreef twist02 het volgende:
Wel een mooi excuus om weer lekker veel kleertjes te kunnen shoppen!
En ik weet dat ik één van de weinigen ben, maar ik vind jongenskleertjes dus veel leuker
Vind ik nou ook! Ben echt totaal niet van het rozequote:Op zondag 25 juni 2017 10:23 schreef twist02 het volgende:
Wel een mooi excuus om weer lekker veel kleertjes te kunnen shoppen!
En ik weet dat ik één van de weinigen ben, maar ik vind jongenskleertjes dus veel leuker
Ik vind kleding met boerderij afbeeldingen echt vreselijk.quote:Op zondag 25 juni 2017 11:20 schreef Skittles het volgende:
Enige jammere is dan weer die afschuwelijke nietszeggende teksten op de kleding
+2quote:
+3!quote:Op zondag 25 juni 2017 11:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
+2
Gelukkig komt dat hier goed uit. Ben echt heel blij dat er hier geen prinssenjurken in huis gehaald hoeven te worden. Tenzij hij daar nou heel blij van zou worden, dan mag hij best een jurk hebben
![]()
![]()
Klinkt alsof wij op één lijn liggen (ik kom steeds weer uit bij jongenskleding als ik ga shoppen voor Zusje - ze heeft dus vooral donkerblauw tot nu toequote:Op zondag 25 juni 2017 11:36 schreef twist02 het volgende:
Ah, medestanders wat betreft jongenskleding!
Ja, ik heb dus ook echt iets tegen alles wat roze is, en alles met een kanten/geschulpt randje is bij voorbaat al truttig vind ik, dus dan wordt het lastig met meisjeskleding
Dochter heeft alsnog best wat roze dingen hoor't niet dat ik haar echt als jongetje verkleed ofzo
Maar nu kan ik dus echt gewoon los op al die stoere jongensdingen
En de oude kleertjes van dochter uitzoeken; binnenkort V&A maar eens volgooien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: vergeet ik nog Kim helemaal te feliciteren met de mooie streepjes![]()
Ja, daar dacht ik ook al aan. Ze zeggen alleen helemaal niks tegen mij. (Misschien voelen ze aan dat ik het allemaal wat minder leuk vindquote:Op zondag 25 juni 2017 14:26 schreef Waterdruppel het volgende:
@Kazy waarom zeg je gewoon niet ja op een naam? Ben je in ieder geval van het gezeur af
Bij de bekendmaking van mijn zwangerschap (met allerlei familie erbij) vertelde mijn schoonmoeder al uitgebreid welke naam de baby zou krijgen als het een meisje zou zijn.quote:Op zondag 25 juni 2017 14:54 schreef kazy het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik ook al aan. Ze zeggen alleen helemaal niks tegen mij. (Misschien voelen ze aan dat ik het allemaal wat minder leuk vind) Zal het aan mijn man doorgeven. Moet het wel een hele verkeerde naam zijn natuurlijk
Ik smelt op die momenten. Dat had ik toch ook weer niet willen missen. Mijn lieve, zorgzame zoon.quote:Op zondag 25 juni 2017 14:59 schreef LadyS het volgende:
Venco, wat schattig, dat hij er zo mee bezig is.
Hier zijn mijn kinderen er ook mee bezig, maar op een totaal ander level uiteraard. Ik krijg opmerkingen als: "Je zeurt nu altijd al dat je veel was hebt en dan neem je er nu nog een kind bij.." en "Beter wordt het een meisje". Of (stiefdochter): "Als ie veel gaat huilen of lastig is, ga ik niet meer hier slapen, alleen maar bij mama".
Pubers
Heerlijk hequote:Op zondag 25 juni 2017 15:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik smelt op die momenten. Dat had ik toch ook weer niet willen missen. Mijn lieve, zorgzame zoon.![]()
Pubers zijn blijkbaar weer wat minder dromerig.
Ik snap ook nooit zo goed dat mensen zelf niet bedenken dat dit dingen zijn die je én een verrassing wilt houden én zelf wilt vertellenquote:Op zondag 25 juni 2017 15:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bij de bekendmaking van mijn zwangerschap (met allerlei familie erbij) vertelde mijn schoonmoeder al uitgebreid welke naam de baby zou krijgen als het een meisje zou zijn.
Daar hadden we al eens over gesproken maar nooit officieel. Meer als ideeën van wat mooi zou zijn.
Die naam wordt het ook niet meer en daarbij vind ik het niet aan haar om dat anderen zonder onze toestemming te vertellen.
Dat zijn dan weer net van die dingen.
38 weken-boksquote:Op zondag 25 juni 2017 14:43 schreef Sara82 het volgende:
Vandaag 38 weken. Omg, 38!
Wat ik me afvroeg he: voorweeën, hoe voelt dat? Is dat echt kramp als beginnende weeën, of meer een ongemakkelijke harde buik? Ik hoor er wel eens mensen over, en ik heb dan geen idee wat ermee wordt bedoeld... (En ik heb dus wel weeën gehad, lol)
Wat enorm leuk, nog zo'n leukerd als F erbij!quote:Op zondag 25 juni 2017 09:07 schreef Kimpossible het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Heel pril nog hoor, maar m'n strepen maken een goede ontwikkeling doorhet blijft even spannend, maar woah
Noh!quote:Op zondag 25 juni 2017 09:00 schreef Kimpossible het volgende:
Geniet ervan Vieve!
Zal ik de vrijgekomen lege stoel dan opvullen?
Weinig echt bijzonders hoor, vooral veel Hema en H&M spul, maar zal je een seintje gevenquote:Op zondag 25 juni 2017 12:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Klinkt alsof wij op één lijn liggen (ik kom steeds weer uit bij jongenskleding als ik ga shoppen voor Zusje - ze heeft dus vooral donkerblauw tot nu toe), dus ik ga V&A in de gaten houden!
Ik herken hetquote:Op zondag 25 juni 2017 16:05 schreef elliebell het volgende:
[..]
Ik vind deze periode van zwanger zijn (15 weken) eigenlijk toch maar een gekke periode. Ik voel me eigenlijk weer prima, nauwelijks klachten meer, maar ook geen dikke buik. Ik voel me eigenlijk minder zwanger dan een paar weken geleden. Meer die dat herkennen?
Ah super lief van je grote!quote:Op zondag 25 juni 2017 20:08 schreef twist02 het volgende:
[..]
Weinig echt bijzonders hoor, vooral veel Hema en H&M spul, maar zal je een seintje geven
Wat leuk, al die oudere broers en zussen die er zo mee bezig zijn
Voor een 2-jarige vind ik dat onze Minion het ook al vrij goed doorheeft. Ze vertelde vanmiddag op een verjaardag spontaan tegen de overige visite dat ze een broertje krijgten ze houdt stug vol dat ze zelf ook een baby in d'r buik heeft en dat dat een meisje is
Oh, en d'r broertje is een 'jommesbaby', dus hij heet 'Jomme'
Dat namen raden vind ik echt zó irritant hè?!De vorige keer begon m'n schoonmoeder er ook steeds over, maar dat hebben we zo snel mogelijk afgekapt
Heb al wel bedacht dat ik voorlopig nog maar volhou dat we nog geen idee hebben qua namen, in de hoop dat er dan ook weinig vragen over komen.
Stiekem zijn we er waarschijnlijk al uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |