abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171927728
Een jongen voor Twist én Waterdruppel *G*

De kraskaart is erg leuk geworden Twist!
pi_171927733
Waterdruppel ook een jongen *O*

Ik denk dat het sowieso geen kwaad kan om te leren om hulp te vragen. Hier ging dat na de geboorte van L. in sneltreinvaart, want ik kom gewoonweg niet meer alles alleen willen doen. En nog steeds. Man doet dat gelukkig graag.
Man zag het hier niet uit zichzelf omdat ik het voor die tijd al zat was en al zelf had gedaan. Nu ik dat niet meer doe zien we het allebei. En laten we het allebei nog steeds soms liggen want geen zin. Maar die huishoudskills van de vorige keer zijn wel blijven hangen.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_171927749
Zo wij komen hier even dag zeggen! Met F gaat het goed! We zijn fijn weer thuis ♡!

Bedankt allemaal voor jullie steun en het uitwisselen van ervaringen. Dat heb ik echt als heel fijn ervaren deze zwangerschap!

Ik wens voor jullie allemaal nog een goede zwangerschap en hele mooie ontmoetingen met de baby's! Tot in het baby topic :)!
  zondag 25 juni 2017 @ 09:00:47 #59
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_171927804
Geniet ervan Vieve!

Zal ik de vrijgekomen lege stoel dan opvullen? O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_171927812
quote:
17s.gif Op zondag 25 juni 2017 09:00 schreef Kimpossible het volgende:
Geniet ervan Vieve!

Ja? *O* *O* Gefeliciteerd!!!
S. 2014
J. 2016
pi_171927813
Kim! Echt waar? O+. *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 25 juni 2017 @ 09:07:21 #62
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_171927836
:Y O+

Heel pril nog hoor, maar m'n strepen maken een goede ontwikkeling door :P het blijft even spannend, maar woah O+
pi_171927840
zo ontzettend tof!! O+
S. 2014
J. 2016
pi_171927846
Wat leuk Kim O+ *O* *O* Gefeliciteerd!
pi_171927942
Kim welkom en gefeliciteerd!! O+ *O*
pi_171927944
Welkom Kim! *O* *O*
Dag Vieve, nogmaals veel geluk gewenst met de baby. :*
Leuk, een kleine golf van blauw hier. O+

Gisteren heb ik toch ook maar een gesprek met mijn lief gevoerd over het huishouden. We waren bezig met een grote schoonmaak, na twee uur ploegen was mijn rug echt op. :X Ik moest toen zeggen "ik stop ermee voor vandaag", wat me al moeite zat kost. Waarna hij er ook maar mee stopte terwijl er nog wel van alles moest gebeuren.

Ik vrees dat hij het nog niet echt begrepen heeft. Hij doet zijn taken wel maar heeft soms nogal wat aansporing nodig. ;( Maar goed, hij waste wel alle ramen. O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  zondag 25 juni 2017 @ 09:55:41 #67
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_171928225
Gefeliciteerd lieve Kim *O* Ik vind het supermooie strepen en het is je ontzettend gegund O+
pi_171928391
Gefeliciteerd Kim *O* en welkom
pi_171928554
Kim, wauw gefeliciteerd!! *O*

Waterdruppel ook een jongen, wat leuk! *G*

Man en ik hadden allebei niet echt een voorkeur. Hij redeneerde dat een meisje wel makkelijk was omdat dat al "bekend" was, en mij leek een jongen wel leuk, want "dan hebben we er van ieder één" :D
Maar veel dieper dan dat ging het niet ;)

Wel een mooi excuus om weer lekker veel kleertjes te kunnen shoppen! O+
En ik weet dat ik één van de weinigen ben, maar ik vind jongenskleertjes dus veel leuker :D
pi_171929127
Ik wil nu heel graag een meisje en ben bang zelf teleurstelling te voelen als het een jongetje blijkt te zijn. Dus ik probeer mij vooral te focussen op een gezond kind. Dat is vele malen belangrijker en onzekerder.
Geslacht is al vastgelegd, gezondheid kan veranderen.
Maar blijft spannend natuurlijk. *O*
pi_171929306
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 10:23 schreef twist02 het volgende:

En ik weet dat ik één van de weinigen ben, maar ik vind jongenskleertjes dus veel leuker :D
+1!
pi_171929403
Leuk waterdruppel!
Nog meer jongetjes! O+

Gefeliciteerd Kim!

quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 10:23 schreef twist02 het volgende:
Vind ik nou ook! Ben echt totaal niet van het roze :@
pi_171929530
Enige jammere is dan weer die afschuwelijke nietszeggende teksten op de kleding :')
pi_171929611
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 11:20 schreef Skittles het volgende:
Enige jammere is dan weer die afschuwelijke nietszeggende teksten op de kleding :')
Ik vind kleding met boerderij afbeeldingen echt vreselijk. :')

Poezen daarentegen. O+
pi_171929812
Ah, medestanders wat betreft jongenskleding! :D

Ja, ik heb dus ook echt iets tegen alles wat roze is, en alles met een kanten/geschulpt randje is bij voorbaat al truttig vind ik, dus dan wordt het lastig met meisjeskleding ;)
Dochter heeft alsnog best wat roze dingen hoor ;) 't niet dat ik haar echt als jongetje verkleed ofzo

Maar nu kan ik dus echt gewoon los op al die stoere jongensdingen O+
En de oude kleertjes van dochter uitzoeken; binnenkort V&A maar eens volgooien! :s)
pi_171930029
Ik heb boven nog zo'n 6 jumbo-tassen vol met jongenskleding. Mocht het weer een jongen zijn, dan ga ik wel uitzoeken wat eigenlijk nog mooi is etc.
  zondag 25 juni 2017 @ 11:55:01 #77
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_171930261
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 11:10 schreef Skittles het volgende:

[..]

+1!
+2

Gelukkig komt dat hier goed uit :D. Ben echt heel blij dat er hier geen prinssenjurken in huis gehaald hoeven te worden. Tenzij hij daar nou heel blij van zou worden, dan mag hij best een jurk hebben :D O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_171930409
Over prinsessenjurken gesproken. Mijnes loopt al 48+ uur in d'r Elsa jurk. Hij mag alleen uit om te slapen. |:(

Ik hoop weer op een meisje. Puur omdat dat bij het plaatje past dat ik in mijn hoofd heb. Maar ondertussen denk ik dat het een jongetje is. Daar probeer ik me ook maar een beetje op in te stellen, zodat de shock niet al te groot is. Nog maar heeeeeeel even geduld, dinsdag geslachtsecho. O+
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  zondag 25 juni 2017 @ 12:02:35 #79
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_171930448
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 11:55 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

+2

Gelukkig komt dat hier goed uit :D. Ben echt heel blij dat er hier geen prinssenjurken in huis gehaald hoeven te worden. Tenzij hij daar nou heel blij van zou worden, dan mag hij best een jurk hebben :D O+
+3!

Geslacht onbekend hier, maar ik heb grote hoeveelheden unisex kleding bij elkaar verzameld die waarschijnlijk 90% jongenskleding is volgens de winkels. Wat mij betreft kan je een meisje dus best 'jongens'kleding aantrekken, wat dat ook moge zijn. Ik draag zelf ook veel blauw en nooit roze...

Kimpossible welkom!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_171930726
Gefeliciteerd Kim! *O*
pi_171930766
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 11:36 schreef twist02 het volgende:
Ah, medestanders wat betreft jongenskleding! :D

Ja, ik heb dus ook echt iets tegen alles wat roze is, en alles met een kanten/geschulpt randje is bij voorbaat al truttig vind ik, dus dan wordt het lastig met meisjeskleding ;)
Dochter heeft alsnog best wat roze dingen hoor ;) 't niet dat ik haar echt als jongetje verkleed ofzo

Maar nu kan ik dus echt gewoon los op al die stoere jongensdingen O+
En de oude kleertjes van dochter uitzoeken; binnenkort V&A maar eens volgooien! :s)
Klinkt alsof wij op één lijn liggen (ik kom steeds weer uit bij jongenskleding als ik ga shoppen voor Zusje - ze heeft dus vooral donkerblauw tot nu toe :') ), dus ik ga V&A in de gaten houden!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 25 juni 2017 @ 12:42:33 #82
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_171931479
N.a.v. mijn vraag heb ik gisteren een meegroeibh gepast bij de Hunkemöller, maar ondanks dat hij wel comfortabel zat, was hij niet geschikt voor mijn borsten. Volgens de verkoopster heb ik wat meer ondersteuning/beugels nodig, dus ik ga weer verder zoeken ;)

Hier moeten we ook uniseks kleding kopen, maar heb, net als Lemijn, al geregeld jongenskleding gekocht die prima kan voor een meisje.

Welkom Kimpossible *O* Gefeliciteerd!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zondag 25 juni 2017 @ 13:29:34 #83
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_171932836
Ik vind meisjes kleding juist super leuk! Van die schattige jurkjes met een maillot eronder O+ En kleur O+ Jongenskleding vind ik vaak veel van hetzelfde met vooral veel grijs en donkerblauw..

Gefeliciteerd Kim!
  zondag 25 juni 2017 @ 13:39:32 #84
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171933065
Ohhhhh Kim, daar moet ik even een traantje van wegpinken O+! 't Is jullie zo gegund, nog zo'n mooie krullenbol! Gefeliciteerd O+ *O*. Ik ga heeeeeeeeeel hard duimen voor je dat alles goed gaat!
KuikenGuppy
pi_171933746
Ik zie juist alleen maar leuke meisjesbabykleding en word een tikkie treurig als ik naar het kleurenpalet (wit, grijs, blauw en groen) in de kledingkast kijk van deze baby :') Als hij in een wat stabielere maat zit, ga ik wel verder kijken naar andere (duurdere) kleding die meer mijn smaak is. Overigens hou ik ook niet van roze voor meisjes, maar desondanks zie ik daar veel meer leukere pakjes voor.

Verder word ik heel moe van mijn schoonfamilie die door blijft gaan met raden naar de naam. Gelukkig vallen ze alleen mijn man ermee lastig via de app en mij niet. Ik heb maar gezegd dat hij er tegen mij maar niks meer over moet zeggen, want ik word er echt chagrijnig van :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: vergeet ik nog Kim helemaal te feliciteren met de mooie streepjes *O*
  zondag 25 juni 2017 @ 14:15:02 #86
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_171933818
Wat vervelend, dat ze zo blijven raden Kazy :{ Ik zou daar ook chagrijnig van worden. Als je het had willen vertellen, had je dat wel gedaan. En dan straks je gezicht in de plooi houden als ze wel de goede naam raden.
pi_171933946
Vervelend kazy! ;(
Hier wordt er ook elke keer naar de naam gevraagd, gelukkig geen enkele keer gevallen.
Komt misschien ook omdat het een naam is die je weinig hoort.
pi_171934099
Ja en dat in de plooi houden is niet mijn sterkste kant zeg maar :')

Ik riep net al dat mocht er ooit een derde komen, dat we dan weer hetzelfde doen als bij dreumes: niks zeggen over het geslacht. Ik vond het vissen naar het geslacht minder irritant dan dit.. Ik snap best dat je nieuwsgierig bent en een keer vraagt: heb je al een naam? Of: 'ik denk dat het naamX kan zijn', maar dit is gewoon iedere keer lijstjes sturen, namen appen (is naamX het?) en constant er naar vragen. Wacht gewoon lekker even die laatste +/- 3 weken af.. Nouja ze zullen wel enthousiast zijn, zullen we maar denken.
pi_171934106
@Kazy waarom zeg je gewoon niet ja op een naam? Ben je in ieder geval van het gezeur af ;)
  zondag 25 juni 2017 @ 14:29:24 #90
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_171934167
Ja, dat is ook een goed idee van Waterdruppel! Dan ben je het van het gemiep over de naam af. En ik zou er dan nog een sneer achteraan doen in de trant van: "heb je nu je zin, met je geraad }:|"
pi_171934481
Gefeliciteerd KimP!

@kazy: Ik zou denk ik gewoon zeggen dat ik het een beetje vervelend vind worden :@
(En een dreumes uithoren is gewoon een beetje, euh... Laag?)

Vandaag 38 weken. Omg, 38!

Wat ik me afvroeg he: voorweeën, hoe voelt dat? Is dat echt kramp als beginnende weeën, of meer een ongemakkelijke harde buik? Ik hoor er wel eens mensen over, en ik heb dan geen idee wat ermee wordt bedoeld... (En ik heb dus wel weeën gehad, lol)
pi_171934696
Wij zitten juist anderen nieuwsgierig te maken dat we al namen hebben maar pas iets bekend maken als we het geslacht weten.
Aiden vindt dat de baby 'regenboog' moet heten. Dus dat is de werktitel. :P
En hij is er al zo mee bezig. De baby mag een knuffel van hem hebben, vraagt of de baby bij hem op de kamer mag, dat de baby alleen maar melk drinkt en nog geen boterhammen kan eten.
Zo lief. Hij wordt grote zus, zegt hij. O+ O+
pi_171934826
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 14:26 schreef Waterdruppel het volgende:
@Kazy waarom zeg je gewoon niet ja op een naam? Ben je in ieder geval van het gezeur af ;)
Ja, daar dacht ik ook al aan. Ze zeggen alleen helemaal niks tegen mij. (Misschien voelen ze aan dat ik het allemaal wat minder leuk vind ;) ) Zal het aan mijn man doorgeven. Moet het wel een hele verkeerde naam zijn natuurlijk :7
  zondag 25 juni 2017 @ 14:59:41 #94
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_171934955
Venco, wat schattig, dat hij er zo mee bezig is. O+
Hier zijn mijn kinderen er ook mee bezig, maar op een totaal ander level uiteraard. Ik krijg opmerkingen als: "Je zeurt nu altijd al dat je veel was hebt en dan neem je er nu nog een kind bij.." en "Beter wordt het een meisje". Of (stiefdochter): "Als ie veel gaat huilen of lastig is, ga ik niet meer hier slapen, alleen maar bij mama".
:')

Pubers O+
pi_171935003
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 14:54 schreef kazy het volgende:

[..]

Ja, daar dacht ik ook al aan. Ze zeggen alleen helemaal niks tegen mij. (Misschien voelen ze aan dat ik het allemaal wat minder leuk vind ;) ) Zal het aan mijn man doorgeven. Moet het wel een hele verkeerde naam zijn natuurlijk :7
Bij de bekendmaking van mijn zwangerschap (met allerlei familie erbij) vertelde mijn schoonmoeder al uitgebreid welke naam de baby zou krijgen als het een meisje zou zijn.
Daar hadden we al eens over gesproken maar nooit officieel. Meer als ideeën van wat mooi zou zijn.
Die naam wordt het ook niet meer en daarbij vind ik het niet aan haar om dat anderen zonder onze toestemming te vertellen.
Dat zijn dan weer net van die dingen. :')
pi_171935052
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 14:59 schreef LadyS het volgende:
Venco, wat schattig, dat hij er zo mee bezig is. O+
Hier zijn mijn kinderen er ook mee bezig, maar op een totaal ander level uiteraard. Ik krijg opmerkingen als: "Je zeurt nu altijd al dat je veel was hebt en dan neem je er nu nog een kind bij.." en "Beter wordt het een meisje". Of (stiefdochter): "Als ie veel gaat huilen of lastig is, ga ik niet meer hier slapen, alleen maar bij mama".
:')

Pubers O+
Ik smelt op die momenten. Dat had ik toch ook weer niet willen missen. Mijn lieve, zorgzame zoon. O+

Pubers zijn blijkbaar weer wat minder dromerig. :+
  zondag 25 juni 2017 @ 15:08:00 #97
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_171935221
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 15:02 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik smelt op die momenten. Dat had ik toch ook weer niet willen missen. Mijn lieve, zorgzame zoon. O+

Pubers zijn blijkbaar weer wat minder dromerig. :+
Heerlijk he O+

Mijn jongste (nét 11) zegt wel dingen als: "De baby mag bij mij op de kamer" en ze had een knuffeltje uitgezocht die roze én blauw was, dus die was voor de baby. Dus zij is er nog wel wat lief mee bezig. Ook heeft zij al bedacht dat we een grotere auto moeten kopen en dan zou zij samen met de baby op de achterste twee stoelen gaan zitten. *;
pi_171937521
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 15:01 schreef vencodark het volgende:

[..]

Bij de bekendmaking van mijn zwangerschap (met allerlei familie erbij) vertelde mijn schoonmoeder al uitgebreid welke naam de baby zou krijgen als het een meisje zou zijn.
Daar hadden we al eens over gesproken maar nooit officieel. Meer als ideeën van wat mooi zou zijn.
Die naam wordt het ook niet meer en daarbij vind ik het niet aan haar om dat anderen zonder onze toestemming te vertellen.
Dat zijn dan weer net van die dingen. :')
Ik snap ook nooit zo goed dat mensen zelf niet bedenken dat dit dingen zijn die je én een verrassing wilt houden én zelf wilt vertellen :{

Ik vind deze periode van zwanger zijn (15 weken) eigenlijk toch maar een gekke periode. Ik voel me eigenlijk weer prima, nauwelijks klachten meer, maar ook geen dikke buik. Ik voel me eigenlijk minder zwanger dan een paar weken geleden. Meer die dat herkennen?
pi_171941933
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 14:43 schreef Sara82 het volgende:
Vandaag 38 weken. Omg, 38!

Wat ik me afvroeg he: voorweeën, hoe voelt dat? Is dat echt kramp als beginnende weeën, of meer een ongemakkelijke harde buik? Ik hoor er wel eens mensen over, en ik heb dan geen idee wat ermee wordt bedoeld... (En ik heb dus wel weeën gehad, lol)
38 weken-boks *G*

Voorweeën: dat wisselt per persoon geloof ik. Bij M. voelde ik me in de laatste weken regelmatig soort van ongesteld (buikkrampen) en nu voel ik meer harde buiken en heb ik kramp in mijn bovenbenen.

Venco: zo daar zou ik ook not amused van zijn :X

LadyS jouw pubers en dan vooral die opmerking over de was :D

Elliebel herkenbaar hoor. Op een gegeven moment heb je echt zo'n periode waarin je nog niets voelt en ook even geen echo's hebt. Dat vond ik een onzekere periode.
  zondag 25 juni 2017 @ 19:20:33 #100
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_171943770
Dankjulliewel dames O+ We krijgen een februari-kindje als alles goed blijft gaan, het is dus met recht pril. Maar Woah, vlinders *O*

Voorweeen heb ik bij nr1 nooit gehad, maar onze dame kwam al met 37.4 en dat was sowieso een vrij rommelige zwangerschap met veel bloedverlies (na 20 wk) en daardoor harde buiken. Ik hoop dat ons dat nu bespaard blijft. Ik heb wel veel indalingspijn gehad toen, als in, steken in den doosch. Van die gemene }:|

Ellebel ik herken dat ook wel, hoewel ik nu nog niet zover ben. Het blijft een abstract verhaal zo he?

Venco das irritant zeg :o ik zou dat niet zo kunnen waarderen denk ik.

Hopen op geslacht: herkenbaar. Niet omdat ik eisen stel, maar omdat ik bang ben dat ik gewoon een leukere meisjesmama ben. Mijn man heeft hetzelfde, dus een jongetje zou even omschakelen zijn. Evengoed meer dan welkom, maar wennen. Het cliché dat het maar gewoon gezond mag zijn klopt in die zin voor ons natuurlijk ook.

Ik ga proberen mee te posten hier, maar ben al jaren een heul actieve lurker en slechts bij vlagen een fanatieke poster (want een beetje lui :+ ) maar ik kom hier al zo lang en in die zin is er al zoveel gedeeld dat ik toch ook weer wilde aanhaken hier
pi_171944264
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 09:07 schreef Kimpossible het volgende:
[ afbeelding ] :Y O+

Heel pril nog hoor, maar m'n strepen maken een goede ontwikkeling door :P het blijft even spannend, maar woah O+
Wat enorm leuk, nog zo'n leukerd als F erbij! O+ Gefeliciteerd! *O*
  zondag 25 juni 2017 @ 19:47:01 #102
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_171944706
quote:
17s.gif Op zondag 25 juni 2017 09:00 schreef Kimpossible het volgende:
Geniet ervan Vieve!

Noh! O+ *O* Wat leuk! O+ *O*

Gefeliciteerd!
pi_171945389
Kim gefeliciteerd!! O+ O+ Eiiinnndelijk he! Ik duim voor een voorspoedige zwangerschap!
pi_171945483
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 12:15 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Klinkt alsof wij op één lijn liggen (ik kom steeds weer uit bij jongenskleding als ik ga shoppen voor Zusje - ze heeft dus vooral donkerblauw tot nu toe :') ), dus ik ga V&A in de gaten houden!
Weinig echt bijzonders hoor, vooral veel Hema en H&M spul, maar zal je een seintje geven ;)

Wat leuk, al die oudere broers en zussen die er zo mee bezig zijn O+
Voor een 2-jarige vind ik dat onze Minion het ook al vrij goed doorheeft. Ze vertelde vanmiddag op een verjaardag spontaan tegen de overige visite dat ze een broertje krijgt :D en ze houdt stug vol dat ze zelf ook een baby in d'r buik heeft en dat dat een meisje is _O-
Oh, en d'r broertje is een 'jommesbaby', dus hij heet 'Jomme' O+

Dat namen raden vind ik echt zó irritant hè?! }:| De vorige keer begon m'n schoonmoeder er ook steeds over, maar dat hebben we zo snel mogelijk afgekapt :(
Heb al wel bedacht dat ik voorlopig nog maar volhou dat we nog geen idee hebben qua namen, in de hoop dat er dan ook weinig vragen over komen.
Stiekem zijn we er waarschijnlijk al uit! O+
  zondag 25 juni 2017 @ 20:22:27 #105
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_171945922
Welkom kim, Februaribaby's alweer :o gaat hard!

Wij hebben vandaag de proefdruk van het geboortekaartje besteld. Wat een gedoe nog om allerlei cliche's te omzeilen qua tekst zeg :') wij zijn niet van de semi grappige testen op rijm, maar gewoon schrijven " joh bel even als je wilt langs komen" staat ook weer zo lame. Dus we hebben nu gesettled voor een medium cliche :P
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_171948583
Twist, een jongen, wat ontzettend leuk! *O*

Waterdruppel, ook een kereltje, van harte gefeliciteerd!

Kimpossible, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_171948825
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 16:05 schreef elliebell het volgende:

[..]

Ik vind deze periode van zwanger zijn (15 weken) eigenlijk toch maar een gekke periode. Ik voel me eigenlijk weer prima, nauwelijks klachten meer, maar ook geen dikke buik. Ik voel me eigenlijk minder zwanger dan een paar weken geleden. Meer die dat herkennen?
Ik herken het :Y Ben dan nu 18 weken maar ik voel verder nog heel weinig, op de rare darmen af en toe na dan. Mijn figuur verandert ook nog niet dus daar kan ik ook nog niks aan zien. Maar over een paar weken praat ik vast anders :')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 25 juni 2017 @ 21:44:33 #108
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_171949196
Figuur dat nog niet veranderd is, klinkt voor mij dan weer totaal niet herkenbaar, voor mij was een dikke opgeblazen buik deze keer een van de redenen om te gaan testen :')

Ben nu 22 weken en kreeg vandaag de vraag of ik, net als een vriendin die net met zwangerschapsverlof is, ook al bijna mag bevallen want 'jullie buiken schelen niet veel he'. Ehhhh ok dan...
  zondag 25 juni 2017 @ 21:45:22 #109
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_171949233
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 20:08 schreef twist02 het volgende:

[..]

Weinig echt bijzonders hoor, vooral veel Hema en H&M spul, maar zal je een seintje geven ;)

Wat leuk, al die oudere broers en zussen die er zo mee bezig zijn O+
Voor een 2-jarige vind ik dat onze Minion het ook al vrij goed doorheeft. Ze vertelde vanmiddag op een verjaardag spontaan tegen de overige visite dat ze een broertje krijgt :D en ze houdt stug vol dat ze zelf ook een baby in d'r buik heeft en dat dat een meisje is _O-
Oh, en d'r broertje is een 'jommesbaby', dus hij heet 'Jomme' O+

Dat namen raden vind ik echt zó irritant hè?! }:| De vorige keer begon m'n schoonmoeder er ook steeds over, maar dat hebben we zo snel mogelijk afgekapt :(
Heb al wel bedacht dat ik voorlopig nog maar volhou dat we nog geen idee hebben qua namen, in de hoop dat er dan ook weinig vragen over komen.
Stiekem zijn we er waarschijnlijk al uit! O+
Ah super lief van je grote!
pi_171949999
Kim O+ Prachtige strepen! Ik duim voor een plakker!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')