Rondvaart door de Amsterdamse grachten met aansluitend een huldiging op het museumplein lijkt me het minste.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 09:58 schreef Momo... het volgende:
Krijgen we ook een speciaal onthaal op Schiphol?
De kosten van dat extra journaal stellen natuurlijk niks voor vergeleken met de smak geld die er betaald is om ze vrij te krijgen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 09:46 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
ja maar allemaal van onze belastingcenten hè?
Losgeld waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 10:38 schreef Status het volgende:
Ze zijn dus goed behandeld, bijna als vrienden.
Maar waarom zijn ze dan überhaupt ontvoerd?
Waarom ze werden ontvoerd? Omdat ze zich in "niemandsland" hadden begeven en bovendien ook liepen te filmen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 10:38 schreef Status het volgende:
Om aandacht te krijgen voor hun strijd.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 10:38 schreef Status het volgende:
Inderdaad zeg, gewoon 4 berichten op txt 101 en herhaaldelijk extra journaals.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 09:29 schreef tralalala het volgende:
Een extra journaal ook echt om 11:00 en een eigen gedeelte op txt101. Beetje overdreven hoor.
Nee hoor, dit is volledig te 'danken' aan de Colombiaanse media in dit geval. Die zijn gewoon bar slecht.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 03:30 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het gekke is dat Journalisten bij persbureaus vaak meer weten te melden dan journalisten die ter plaatse zijn. Ook als Expat zie je ze niet voor de deur lopen en zul je het daar moeten doen met de grootste krant. En de NL media die er toe doen staan weer in verbinding met het persbureau van dezelfde krant en de krant zelf. Maar de nieuwsconsument gelooft wel degelijk dat als men in Bogota op straat staat dat het 'echt' is.
Maar deze verwarring over wanneer de vrijlating zal zijn zal wel weer een optimistische subjectieve intepretatie van het bronmateriaal zijn. Alle Nederlandse media willen de scoop van de week en steken er vervolgens ergens een conclusie in.
Dit denk ik ook. Dit ging om aandacht, niet om geld, lijkt me.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:16 schreef Strani het volgende:
Mooi dat ze vrij zijn! Ik denk niet dat er losgeld is betaald eerlijk gezegd. Dat zou niet in lijn zijn met de communicatie die over deze ontvoering heeft plaatsgevonden. De houding van de ELN tijdens deze ontvoering duidt niet op een losgeldsituatie.
Geweldige marketing moeten ze bij de ELN dan hebben.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit denk ik ook. Dit ging om aandacht, niet om geld, lijkt me.
ze zijn 'per ongeluk' ontvoerd.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Geweldige marketing moeten ze bij de ELN dan hebben.
Iemand ontvoeren, dat levert vast een hoop sympathie op.
Bedoelde je deze bron http://www.ad.nl/buitenla(...)oofoverval~a4b8442d/quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:55 schreef soapie het volgende:
Wat ik heb gelezen was het 'een foutje' dat ze zijn ontvoerd, waren ze op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats zo iets...
En zou er ook geen losgeld zijn geeist en dus ook niet betaald!
Dat is inderdaad de meest waarschijnlijke lezing. Anders waren ze ook niet zo snel weer vrijgekomen denk ik.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:55 schreef soapie het volgende:
Wat ik heb gelezen was het 'een foutje' dat ze zijn ontvoerd, waren ze op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats zo iets...
En zou er ook geen losgeld zijn geeist en dus ook niet betaald!
http://www.ad.nl/nieuws/g(...)-follender~a07c917b/quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:51 schreef vronie het volgende:
quote]
[..]
Bedoelde je deze bron http://www.ad.nl/buitenla(...)oofoverval~a4b8442d/
spreek geen spaans, maar ze hebben wel bijba allemaal zelfde petje opquote:
Hier wordt het vertaald mbv ondertiteling:quote:
nu.nl heeft 'm met ondertiteling en vertaling.quote:
El Tiempo is toch best wel een goede?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is volledig te 'danken' aan de Colombiaanse media in dit geval. Die zijn gewoon bar slecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |