SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat moet je toch even uitleggen. Je denkt dat op een cruciale positie overschakelen naar iemand die het spel vertraagt, niet vooruit denkt, en nu ook nog eens z'n ver over z'n top is, een vooruitgang, een grote zelfs, gaat zijn? En Sneijder kon die positie in z'n beste dagen niet eens invullen, laat staan nu.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Triest he, je gaat er zoveel op vooruit als je de Jong hebt of Sneijder op de plek van Schone![]()
Huntelaarquote:Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Even langs Kylian Mbappéquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:43 schreef Mani89 het volgende:
Marc is in Frankrijk aan het scouten.
[ afbeelding ]![]()
Nieuwe Kerlon zoeken.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:43 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Frenkie heeft niet bepaalde de turbodijen van papa.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:43 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Zou iemand mij kunnen helpen met kaartverkoop? Ik heb nu al ruim 10 jaar een sva kaart en ga elk jaar naar (bijna) alle europese wedstrijden omdat ik in het weekend altijd werkte. Nu heb ik een paar weekenden vrij dit seizoen voor het eerst en precies het weekend dat ik vrij ben spelen we tegen Feyenoord. Maar aangezien precies dit seizoen de seizoenskaarten helemaal uitverkocht zijn, is de kans kleiner om aan kaarten te komen bij zulke wedstrijden. Maar heb ik met een SVA wel kans op een ticket nu er maar 10.000 in losse verkoop gaan? Bedankt alvast.![]()
Ja dat kan. SVA heeft voorrang op clubcardhouders. Moet je wel over maandje in gaten houden wanneer verkoop begint.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 22:44 schreef Beverwijker het volgende:
Zou iemand mij kunnen helpen met kaartverkoop? Ik heb nu al ruim 10 jaar een sva kaart en ga elk jaar naar (bijna) alle europese wedstrijden omdat ik in het weekend altijd werkte. Nu heb ik een paar weekenden vrij dit seizoen voor het eerst en precies het weekend dat ik vrij ben spelen we tegen Feyenoord. Maar aangezien precies dit seizoen de seizoenskaarten helemaal uitverkocht zijn, is de kans kleiner om aan kaarten te komen bij zulke wedstrijden. Maar heb ik met een SVA wel kans op een ticket nu er maar 10.000 in losse verkoop gaan? Bedankt alvast.![]()
Slaat wel eens een legday over, inderdaad.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Frenkie heeft niet bepaalde de turbodijen van papa.![]()
Never skip a legdayquote:Op zondag 25 juni 2017 08:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Slaat wel eens een legday over, inderdaad.![]()
![]()
Speelde meer in de A1 dan in Jong geloof ik. Op zich wel een spelertje met potentie zou ik zeggen, ook weer niet extreem bijzonderquote:Op zondag 25 juni 2017 14:40 schreef Tchock het volgende:
Adham El Idrissi is op proef bij ons (PEC). Speelde in Jong Ajax vorig jaar. Is het wat?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Moest het altijd van zijn inzet hebben.quote:Op zondag 25 juni 2017 14:40 schreef Tchock het volgende:
Adham El Idrissi is op proef bij ons (PEC). Speelde in Jong Ajax vorig jaar. Is het wat?Oh.![]()
Lekker zonder fatsoenlijke keeper aan de voorbereiding beginnen met Onana die nog weg is en geen tweede keeper achter de hand.quote:Op zondag 25 juni 2017 14:49 schreef TheJanitor het volgende:
Nog 4 dagen om de selectie rond te krijgen. GenotOh.![]()
Wel consequent zijn ze daar bij Ajax. Ieder jaar weer hetzelfde genot.quote:Op zondag 25 juni 2017 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker zonder fatsoenlijke keeper aan de voorbereiding beginnen met Onana die nog weg is en geen tweede keeper achter de hand.'Wish I was old and a little sentimental'
Ze weten toch pas een jaar dat ze op zoek moeten naar een keeper, zo moeilijk kan het toch niet zijn om alles in kaart te brengen en al rond te maken voor het seizoen begint?quote:Op zondag 25 juni 2017 14:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wel consequent zijn ze daar bij Ajax. Ieder jaar weer hetzelfde genot.
Oh.![]()
Krul halen bij Newcastle.quote:Op zondag 25 juni 2017 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze weten toch pas een jaar dat ze op zoek moeten naar een keeper, zo moeilijk kan het toch niet zijn om alles in kaart te brengen en al rond te maken voor het seizoen begint?![]()
Het slaat echt nergens op. Dit soort amateurisme kan alleen bij Ajax.quote:Op zondag 25 juni 2017 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker zonder fatsoenlijke keeper aan de voorbereiding beginnen met Onana die nog weg is en geen tweede keeper achter de hand.![]()
Muah nee hoor, de hele voetbalwereld oogt vaak vrij amateuristisch ook al gaat er bizar veel geld in rond.quote:Op zondag 25 juni 2017 14:57 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het slaat echt nergens op. Dit soort amateurisme kan alleen bij Ajax.Oh.![]()
Dat zou je denken he, maar Netto kan alleen maar spelertjes verkopen en ondertussen zwemmen in het geldpakhuis.quote:Op zondag 25 juni 2017 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze weten toch pas een jaar dat ze op zoek moeten naar een keeper, zo moeilijk kan het toch niet zijn om alles in kaart te brengen en al rond te maken voor het seizoen begint?'Wish I was old and a little sentimental'
Nettogod , Rvc goden , Slopgodquote:Op zondag 25 juni 2017 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze weten toch pas een jaar dat ze op zoek moeten naar een keeper, zo moeilijk kan het toch niet zijn om alles in kaart te brengen en al rond te maken voor het seizoen begint?
Tyfusbeleid sinds 1997godRED ONS HENNIEGOD![]()
Netto is druk met jetskiën.quote:Op zondag 25 juni 2017 15:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat zou je denken he, maar Netto kan alleen maar spelertjes verkopen en ondertussen zwemmen in het geldpakhuis.![]()
Ja, wel even zorgen dat de politie in de buurt blijft. Geen fijne jongen en niet de enige in zijn familie die wat moeite heeft met gezag.quote:Op zondag 25 juni 2017 14:40 schreef Tchock het volgende:
Adham El Idrissi is op proef bij ons (PEC). Speelde in Jong Ajax vorig jaar. Is het wat?![]()
ik hoop dat die het goed kan doen daar.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:16 schreef Brammess het volgende:
Onze HELD Frank gaat drie jaar tekenen bij Palace.
Die gaat denk ik wel een push wagen voor Tete.![]()
Het gaat om een tweede keeper man. Laatste week van juni weer roepen dat het allemaal zo amateuristisch is omdat we nog geen keeper van het kaliber Boer hebben vastgelegd.quote:Op zondag 25 juni 2017 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze weten toch pas een jaar dat ze op zoek moeten naar een keeper, zo moeilijk kan het toch niet zijn om alles in kaart te brengen en al rond te maken voor het seizoen begint?![]()
Het is niet zo makkelijk om een oudere keeper te vinden die een plek op bank accepteert. Iedereen heeft wel gezien dat Onana nu onbetwiste nummer 1 is bij Ajax.![]()
Hij wilde zelf meer speeltijdquote:Op zondag 25 juni 2017 22:54 schreef Adames het volgende:
Ik heb nooit zo begrepen waarom Boer weg moest![]()
Hij wilde wel blijven dacht ik. Alleen Ajax wil gewoon twee 'eerste' keepers hebben. Altijd feestquote:![]()
Die ga je niet vinden natuurlijk.quote:Op zondag 25 juni 2017 23:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij wilde wel blijven dacht ik. Alleen Ajax wil gewoon twee 'eerste' keepers hebben. Altijd feest![]()
Volgens mij zoeken ze iemand die op termijn Onana kan opvolgen.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:41 schreef Fargo het volgende:
[..]
Het gaat om een tweede keeper man. Laatste week van juni weer roepen dat het allemaal zo amateuristisch is omdat we nog geen keeper van het kaliber Boer hebben vastgelegd.Oh.![]()
Een voltreffer zoals Onana gaat niet snel meer gebeuren natuurlijk.quote:Op zondag 25 juni 2017 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij zoeken ze iemand die op termijn Onana kan opvolgen.Snelle Egel![]()
quote:Op zondag 25 juni 2017 21:16 schreef Brammess het volgende:
Die gaat denk ik wel een push wagen voor Tete.Gaat eerder Veltman ophalen natuurlijk.quote:10/12 mil voor Veltgodquote:Oefenmeester Frank de Boer staat de aankomende drie jaar voor de groep in de Premier League bij Crystal Palace. De Londenaren werden in het afgelopen seizoen misschien veertiende, maar hebben wel de beschikking over een pittig transferbudget. En een gedeelte van dit geld vloeit mogelijk door naar Ajax.
Het dagblad Mirror schrijft namelijk op maandagmorgen dat De Boer al met zijn nieuwe werkgever gepraat heeft over de te voeren transferstrategie. Daarbij zou men een doelwit aanwezen hebben dat op dit moment nog onder contract staat in de Johan Cruijff ArenA. De Engelsen denken dat De Boer een oogje heeft op rechtsback Joël Veltman van Ajax, die al een paar keer heeft aangegeven dat hij an sich wel openstaat voor een avontuurtje.
In een eerder stadium werd Veltman nog gelinkt aan het Tottenham Hotspur van de Nederlandse goalgetter Vincent Janssen, maar dat verband lijkt een beetje doodgebloed te zijn. De Boer zou zijn nieuwe club in ieder geval opdracht hebben gegeven om Veltman los te weken uit Amsterdam. De Oranje-international kost naar verluidt ongeveer tien tot twaalf miljoen euro.![]()
![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:Op zondag 25 juni 2017 21:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, wel even zorgen dat de politie in de buurt blijft. Geen fijne jongen en niet de enige in zijn familie die wat moeite heeft met gezag.![]()
![]()
Die voltreffer kwam pas in het eerste, bij Jong was hij vaak erg ondermaats.quote:Op maandag 26 juni 2017 00:00 schreef S0nic het volgende:
[..]
Een voltreffer zoals Onana gaat niet snel meer gebeuren natuurlijk.
je moet ook een beetje geluk hebben als Ajax zijnde, dat zo'n stap gemaakt wordt.
aantrekken van een wat oudere keeper die goed genoeg is voor de basis, maar genoegen neemt op de bank, is vrijwel onmogelijk. Gaat ook neit lang goed, kijk maar naar Vermeer En Cil toendertijd.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Westermann op weg naar Oostenrijk, de toekomst van Dijks lijkt volgens VI waarschijnlijk in Engeland te liggenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Norwich neem ik aan?quote:Op maandag 26 juni 2017 09:41 schreef Tagliano het volgende:
Westermann op weg naar Oostenrijk, de toekomst van Dijks lijkt volgens VI waarschijnlijk in Engeland te liggenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:quote:'Als we de Premier League hadden gehaald, was ik zeker gebleven, maar sportief was het nu ook voor mij een moment om verder te kijken. Ik heb in Engeland naam kunnen maken en merk dat ook uit de interesse. Het voetbal daar past bij mijn spel en mijn lichaam. Ik word niet telkens afgefloten als ik mijn fysieke kwaliteiten gebruik, dat is een groot voordeel.'Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op maandag 26 juni 2017 08:26 schreef mokkiemok het volgende:
In een eerder stadium werd Veltman nog gelinkt aan het Tottenham Hotspur van de Nederlandse goalgetter Vincent Janssen, maar dat verband lijkt een beetje doodgebloed te zijn
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Hoop dat hij meer succes gaat krijgen dan bij Inter.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:16 schreef Brammess het volgende:
Die gaat denk ik wel een push wagen voor Tete.![]()
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik heb eigenlijk geen idee. Wat heeft de beste jongen verkeerd gedaan?quote:Op maandag 26 juni 2017 08:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja, het is toch gewoon puur tuig?![]()
dat gun ik hem ook wel, z'n maatje Trustful gaat ook mee lees ik netquote:Op maandag 26 juni 2017 10:35 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hoop dat hij meer succes gaat krijgen dan bij Inter.![]()
Sowieso.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:35 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hoop dat hij meer succes gaat krijgen dan bij Inter.
Al is het maar omdat het goed is als we weer een succesvolle trainer er bij krijgen in Nederland.
Daarnaast moeten we Frank ook een beetje dankbaar zijn wat hij gepresteerd heeft met Ajax. Ok, het voetbal was de laatste 2/3 seizoen meestal om te janken, maar dan nog. 4 keer kampioen is gewoon prachtig.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Zeker, ik vind Frank een held.quote:Op maandag 26 juni 2017 13:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Sowieso.
Al is het maar omdat het goed is als we weer een succesvolle trainer er bij krijgen in Nederland.
Daarnaast moeten we Frank ook een beetje dankbaar zijn wat hij gepresteerd heeft met Ajax. Ok, het voetbal was de laatste 2/3 seizoen meestal om te janken, maar dan nog. 4 keer kampioen is gewoon prachtig.
maar die mening is hier niet zo populair.![]()
![]()
Google zijn naam effe.quote:Op maandag 26 juni 2017 11:57 schreef AMCA het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee. Wat heeft de beste jongen verkeerd gedaan?![]()
Vind 'em ook een held, en een redelijke trainer.quote:Op maandag 26 juni 2017 13:11 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Zeker, ik vind Frank een held.
maar die mening is hier niet zo populair.![]()
![]()
Huilen.quote:Op maandag 26 juni 2017 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee want Trustful en Spijkerman gaat niet samen, die hadden al ruzie![]()
![]()
Goede foto ook.twitter:premierleague twitterde op maandag 26-06-2017 om 15:12:11🦅 @CPFC have appointed Frank de Boer as their new manager on a three-year contractMore: https://t.co/r3IGX86DSA https://t.co/bvOKaja1Wj reageer retweet
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Vriendjes moeten natuurlijk wel vriendjes blijven . Het sportieve aspect doet er niet toe in die ' kringen 'quote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Traore definitief naar Lyon in ieder geval.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
quote:Op maandag 26 juni 2017 14:10 schreef AMCA het volgende:
[..]
Gedaan, inclusief politie. Weinig kunnen vinden.![]()
![]()
Nee, ik vergis me. Ik dacht dat hij één van die vier kut-Marokkaantjes van die mishandeling was. Overigens zit een deel van zijn familie wel vuistdiep in de drugshandel.quote:
Maar dat zal niemand verbazen.![]()
Kom gezellig met een bron zou ik zeggenquote:Op maandag 26 juni 2017 18:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, ik vergis me. Ik dacht dat hij één van die vier kut-Marokkaantjes van die mishandeling was. Overigens zit een deel van zijn familie wel vuistdiep in de drugshandel.
Maar dat zal niemand verbazen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
El Idrissi is een bekende naam hoor, in de Amsterdamse onderwereld.quote:Op maandag 26 juni 2017 18:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kom gezellig met een bron zou ik zeggen![]()
Ja prima, gelul in de ruimte zonder bron schieten we ook weinig mee opquote:Op maandag 26 juni 2017 18:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
El Idrissi is een bekende naam hoor, in de Amsterdamse onderwereld.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dacht ook eerst dat Idrissi bij dat mishandeling verhaal hoorde, maar dat was Bulut.
Mahdioui, Bulut en Azouzzi waren het. Lijken allen niet meer aan de bak te komen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Pipo. En maar wijs lopen doen hier. Ga gewoon weg man. Lekker roepen dat het een crimineel is, terwijl het een meer dan prima gozer is. En ja, ik heb hem vaak in actie gezien in de jeugd, hij was altijd beleefd, altijd netjes. Een uitstekende mentaliteit, helaas alleen niet goed genoeg voor Ajax1, maar dat kan gebeuren.quote:Op maandag 26 juni 2017 18:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, ik vergis me. Ik dacht dat hij één van die vier kut-Marokkaantjes van die mishandeling was. Overigens zit een deel van zijn familie wel vuistdiep in de drugshandel.
Maar dat zal niemand verbazen.![]()
Ah, jij weet meer over hem. Vertel, wat voor speler, hoe goed?quote:Op maandag 26 juni 2017 19:19 schreef AMCA het volgende:
[..]
Pipo. En maar wijs lopen doen hier. Ga gewoon weg man. Lekker roepen dat het een crimineel is, terwijl het een meer dan prima gozer is. En ja, ik heb hem vaak in actie gezien in de jeugd, hij was altijd beleefd, altijd netjes. Een uitstekende mentaliteit, helaas alleen niet goed genoeg voor Ajax1, maar dat kan gebeuren.![]()
Ik was qua talent en techniek niet kapot van hem. Maar zoals ik al zei, een uitstekende mentaliteit. Werd om zijn arbeidsethos ook wel vergeleken met Suarez. Zo'n duracelkonijntje vond ik het.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, jij weet meer over hem. Vertel, wat voor speler, hoe goed?![]()
Het is in ieder geval een crimineel.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, jij weet meer over hem. Vertel, wat voor speler, hoe goed?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Je bent zelf een crimineel.quote:Op maandag 26 juni 2017 20:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een crimineel.Oh.![]()
quote:
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ik nietquote:Op maandag 26 juni 2017 22:32 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Traore voor 10 miljoen naar Lyon, voor die prijs had ik hem graag bij Ajax gehouden.hardcoholic![]()
quote:Op maandag 26 juni 2017 18:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar dat zal niemand verbazen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 27-06-2017 om 00:24:45Van Leer (Roda JC) in gesprek met #Ajax ... Zie Telesport.nl reageer retweet
Oh.![]()
quote:Op zondag 25 juni 2017 21:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, wel even zorgen dat de politie in de buurt blijft. Geen fijne jongen en niet de enige in zijn familie die wat moeite heeft met gezag.
Groot fan van User Wotte![]()
10 miljoen voor een speler die geen spits is, maar ook geen rechts buiten en een dramatisch gemiddelde heeft als het om het afmaken van kansen gaat?quote:Op maandag 26 juni 2017 22:32 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Traore voor 10 miljoen naar Lyon, voor die prijs had ik hem graag bij Ajax gehouden.
Gebruik nu Neres maar en een andere buitenspeler nu je Huntelaar en Dolberg hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Ik hoop niet dat Badderharing ooit verantwoordelijk wordt voor sollicitatieprocedures want die denkt bij iedere Turkse / Marokkaanse naam dat het een crimineel betreft.![]()
Ajax in gesprek met van Leer. Keepertje Roda. #aankoopgenot.'Wish I was old and a little sentimental'
quote:Frank de Boer gaat zich mogelijk in Amsterdam melden voor Ajax-verdediger Joël Veltman. De kersverse manager van Crystal Palace erkent dat in gesprek met het Algemeen Dagblad.
"Veltman zou een interessante optie kunnen zijn. Ik ken hem door en door, maar ik heb nog geen contact met hem gehad", zei De Boer maandagmiddag, kort na zijn presentatie bij de Premier League-club uit Londen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Paar jaar in Woensel West gewoond, dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik hoop niet dat Badderharing ooit verantwoordelijk wordt voor sollicitatieprocedures want die denkt bij iedere Turkse / Marokkaanse naam dat het een crimineel betreft.![]()
Het kandidatenlijstje van #Ajax voor de nieuwe linksback herbergt een speler uit Eredivisie: Ridgeciano Haps. Meer zo op VI.nl #Ajax #AZ
Ah TYF OP![]()
zeggen we toch al sinds de winterstop, verbaast mij niks.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:29 schreef Brammess het volgende:
Het kandidatenlijstje van #Ajax voor de nieuwe linksback herbergt een speler uit Eredivisie: Ridgeciano Haps. Meer zo op VI.nl #Ajax #AZ
Ah TYF OP
vind het al heel wat dat Larsson niet al aangetrokken is/was.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Kost maar 10 miljoen. Niet extreem goed. Zit waarschijnlijk al op zijn top. Laat maar komen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 08:29 schreef Brammess het volgende:
Ah TYF OP
Forum Opties Forumhop: Hop naar: