quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:27 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Net mn eerste raid gehad tegen Bayleef. Ik kreeg rare candies en een gouden framboos. Stond daar met 14 andere spelers. We hadden bayleef in minder dan 15 seconden al verslagen
Ik had hier precies hetzelfde alleen dan met een Quilava. Ook in m'n eentje binnen no-time neergehaald.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:47 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb net in mijn eentje een raid tegen een hele hoge Electabuz, had hem in mijn eentje verslagen met 1 Rhydon
Daarna kreeg ik items zoals golden razzberries en een rare candy
Daarna zag ik een overzicht wat ik bijgedragen had, en op basis daarvan kreeg ik een X aantal ballen (11), deze zijn wit, waarmee ik via de special challenge dat beest kon vangen.
Dat deed ik met 1 bal, hij was toen iets van 1.200CP en IV tussen de 60 en 80%
Heb een Premium Raid Pass.quote:
Nog steeds zonde.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:54 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Heb een Premium Raid Pass.
Ik zit nu te wachten op een Raid met een gouden ei erboven ipv een roze ei...
Geel > rozequote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:00 schreef Molurus het volgende:
Gele komen betere en sterkere raid bosses uit, denk ik.
Of er andere kleuren zijn weet ik niet.
Uit roze heb ik tot dusver gezien: een magikarp en een bayleef.
Ze blijven altijd staan.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:56 schreef Lunatiek het volgende:
4e level raid gespot met een 30512CP Rhydon. Maar de trainers hier halen liever elkaars gyms naar beneden dan de raids te doen. De Bayleef staat er nog steeds... de Lapras ook.
Ja, dat viel mij ook op... ik denk dat Niantic een raid als test heeft toegestaan op alle actieve gyms?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:34 schreef Lunatiek het volgende:
Overigens zijn die gyms/raids wel "sponsored", maar ik zou niet weten door wie.
ja. daar zou ie tussen moeten staan, indien je er 1 hebt.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:14 schreef Renesite het volgende:
Maarem, waar zie je je raidpass? In je items? Want dan heb ik er geen een!
premium pass kopen voor 100 coins.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:17 schreef Renesite het volgende:
Dus nu kan ik aan geen een raid mee doen? Matig...
Moeten eerst wat pokemons terugkomenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
premium pass kopen voor 100 coins.
Aan gyms draaien, daar kwam bij mij zowel gisteren als vandaag een free raid pass uit.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:17 schreef Renesite het volgende:
Dus nu kan ik aan geen een raid mee doen? Matig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |