Minimal is voor hobo'squote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:47 schreef Wiebeldak het volgende:
Zeldzame minimale platenkeuzen maakt zij altijd. Veel onbekende nummers van minimal house deep house tot tech-house naar techno. Heerlijk. Goed om het weekend in te luiden.
Ps. M'n Usericon is Lola Palmer
quote:
Mehquote:
Klinkt wel wat als Boys II Menquote:
Dan pruim jij dit ook vast wel:quote:Op zaterdag 24 juni 2017 03:19 schreef Kowloon het volgende:
Deze zet ik 's ochtends vaak in de auto aan:
Ja, ik ken hem.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 03:27 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dan pruim jij dit ook vast wel:
Ken je hem eigenlijk? Oude lul.
RIP.quote:
Hakken en zagen. Heel soms goed maar nu even niet.quote:
Omg dit heb ik lang niet gehoord.quote:
Dit is m.i. pure romantiek. Gewoon kunst.quote:
Ahoy Jaap! Incognito?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 04:02 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Bart, hoest ermee man?
Jaap??quote:
Dacht ik. Maar nu weet ik het dus niet meer.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 04:04 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Jaap??
Mwah, niet echt hč?
Weekje ELN, chillen in Tibú.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 04:05 schreef Watashiwa het volgende:
De cameraman uit Colombia, hoe kom je erop?
ah comprende! Que tal?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 04:07 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Weekje ELN, chillen in Tibú.
Muy bien. La libertad sabe mejor que el secuestro...quote:
El Matador dan wellicht.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 04:06 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Wellicht dat deze baasch het weggeeft:
You bet.quote:
Ahoy Gozert. Oude rups! Alles wel daar in den vreemde?quote:
Heerlijk. Getrouwd, prachtpaleisje gekocht.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 04:13 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ahoy Gozert. Oude rups! Alles wel daar in den vreemde?
Niet slecht. Doe je goed. Jij bent en blijft altijd wel 1 van de "karakters" van dit fijne forum.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 04:15 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Heerlijk. Getrouwd, prachtpaleisje gekocht.
En morgen op huwelijksreis. Erna Nederland.
Ahhh, mooi om te horen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 04:19 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Niet slecht. Doe je goed. Jij bent en blijft altijd wel 1 van de "karakters" van dit fijne forum.
Goeie smaak.quote:
Met slechte mensen gaat het altijd goed.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 04:20 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Ahhh, mooi om te horen.
Maar met jou dus ook alles goed??
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 04:25 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Met slechte mensen gaat het altijd goed.Maar ja. Alles kits. Gezondheid stelt niet teleur. Liefde ook niet. Werk is hobby. Men kan het slechter treffen. Alleen een hitsige Columbiaanse of anderszins Latina: dat zou ik ook nog weleens willen. Dat is toch van een andere orde kan ik mij zo voorstellen in mijn meest perverse dromen.
Kende die versie niet?quote:
Kan me nog herinneren de danslessen van een heerlijke Venezolaanse dame! PFFF...quote:Op zaterdag 24 juni 2017 04:57 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Goeie salsa is zoooo goed. Zulke rijke muziek.
Heerlijk.
Klinkt goed...quote:Op zaterdag 24 juni 2017 05:03 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren de danslessen van een heerlijke Venezolaanse dame! PFFF...![]()
Respek.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 05:19 schreef Watashiwa het volgende:
Ik heb haar ooit eens gesproken, mooi opvallend kleine dame!
Hee, dank.quote:
Had ze een lang tijd geleden gezien op pinkpop, maar vanaf hier houdt mijn latijns muziek op hahaquote:Op zaterdag 24 juni 2017 05:34 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Hee, dank.
Ik heb het niet zo op ska, maar deze Argentijnse ska klinkt goed.
Laat ik helpen dan...quote:Op zaterdag 24 juni 2017 05:47 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Had ze een lang tijd geleden gezien op pinkpop, maar vanaf hier houdt mijn latijns muziek op haha
Muchas gracias!quote:Op zaterdag 24 juni 2017 05:48 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Laat ik helpen dan...
Jij als liefhebber van ska zal deze ook goed vinden:quote:
Maar je woont al een tijdje in Colombia? ben benieuwd naar je avontuur daar...quote:Op zaterdag 24 juni 2017 06:40 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Jij als liefhebber van ska zal deze ook goed vinden:
Bijna 6 jaar.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 06:46 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Maar je woont al een tijdje in Colombia? ben benieuwd naar je avontuur daar...
waar kan ik dit lezen?
haha..in die logo?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 06:48 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Bijna 6 jaar.
Ooit veel over geschreven.
Als je wat leuks wil lezen:
WK / Het grote Colombia-topic #1 - Adelante Cafeteros!
mijn vrouw staat in de OP.
1e van de fansquote:
El es.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 07:07 schreef Watashiwa het volgende:
Leuk! ken er, maar dacht dat ze altijd een kerel was ( no offence by the way )
El Matador toch?
geen idee! sorry!quote:Op zaterdag 24 juni 2017 07:09 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
El es.
Serieus? Ziet ze er zo mannelijk uit?
In haar profiel staat 'man'...quote:Op zaterdag 24 juni 2017 07:09 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
El es.
Serieus? Ziet ze er zo mannelijk uit?
Zij heeft geen profiel.quote:
Pfff..quote:Op zaterdag 24 juni 2017 07:29 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Zij heeft geen profiel.
Haar Nederlands is waarschijnlijk slechter dan jouw Spaans...
Dat was ik.
Ik was man. En ben dat nog steeds.
Een post op youtube zegt wat ik vind:quote:
quote:ASHERUISE2 jaar geleden
I fucking hate winter but this is beautiful.
Vrolijk melodietje jaquote:
Meteen deze opgezocht, al jaren niet meer gehoordquote:Op zaterdag 24 juni 2017 03:27 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dan pruim jij dit ook vast wel:
Ken je hem eigenlijk? Oude lul.
Relaxt.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 22:17 schreef heracles het volgende:
Na 3 pagina's meuk is het tijd voor een beet je muziek
quote:
Doe toch maar deze. Beetje langdradig weet je.quote:
Er is een pauzeknopquote:Op zaterdag 24 juni 2017 22:44 schreef heracles het volgende:
[..]
Doe toch maar deze. Beetje langdradig weet je.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |