Minimal is voor hobo'squote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:47 schreef Wiebeldak het volgende:
Zeldzame minimale platenkeuzen maakt zij altijd. Veel onbekende nummers van minimal house deep house tot tech-house naar techno. Heerlijk. Goed om het weekend in te luiden.
Ps. M'n Usericon is Lola Palmer
quote:
Mehquote:
Klinkt wel wat als Boys II Menquote:
Dan pruim jij dit ook vast wel:quote:Op zaterdag 24 juni 2017 03:19 schreef Kowloon het volgende:
Deze zet ik 's ochtends vaak in de auto aan:
Ja, ik ken hem.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 03:27 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dan pruim jij dit ook vast wel:
Ken je hem eigenlijk? Oude lul.
RIP.quote:
Hakken en zagen. Heel soms goed maar nu even niet.quote:
Omg dit heb ik lang niet gehoord.quote:
Dit is m.i. pure romantiek. Gewoon kunst.quote:
Ahoy Jaap! Incognito?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 04:02 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Bart, hoest ermee man?
Jaap??quote:
Dacht ik. Maar nu weet ik het dus niet meer.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 04:04 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Jaap??
Mwah, niet echt hè?
Weekje ELN, chillen in Tibú.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 04:05 schreef Watashiwa het volgende:
De cameraman uit Colombia, hoe kom je erop?
ah comprende! Que tal?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 04:07 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Weekje ELN, chillen in Tibú.
Muy bien. La libertad sabe mejor que el secuestro...quote:
El Matador dan wellicht.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 04:06 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Wellicht dat deze baasch het weggeeft:
You bet.quote:
Ahoy Gozert. Oude rups! Alles wel daar in den vreemde?quote:
Heerlijk. Getrouwd, prachtpaleisje gekocht.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 04:13 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ahoy Gozert. Oude rups! Alles wel daar in den vreemde?
Niet slecht. Doe je goed. Jij bent en blijft altijd wel 1 van de "karakters" van dit fijne forum.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 04:15 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Heerlijk. Getrouwd, prachtpaleisje gekocht.
En morgen op huwelijksreis. Erna Nederland.
Ahhh, mooi om te horen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 04:19 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Niet slecht. Doe je goed. Jij bent en blijft altijd wel 1 van de "karakters" van dit fijne forum.
Goeie smaak.quote:
Met slechte mensen gaat het altijd goed.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 04:20 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Ahhh, mooi om te horen.
Maar met jou dus ook alles goed??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |