Singhquote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Luigi Bruins en Mulder ook maar terug kopen.
Nope ik ook niet, maar dat kan ook andere redenen hebben.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:37 schreef Divje het volgende:
Iedereen hier heeft dat jaaroverzicht van Feyenoord dus al binnen?
Toch even m'n postbode aanspreken
Ja jij was nog dronken bij het invullen.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:40 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nope ik ook niet, maar dat kan ook andere redenen hebben.
Castagnois niet naar Vitesse. HALENquote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:32 schreef dopemin het volgende:
Bel meteen Schaken ook op, kunnen we die ook wel terughalen.
#bless
Iedereen lijkt wel het laatste seizoen van Boetius te zijn vergeten. Wanneer je een volledig seizoen bijna iedere wedstrijd geen pepernoot raakt, gaan er toch wel twijfels ontstaan over de kwaliteiten van een speler. Die twijfels heeft hij de afgelopen 2 seizoenen niet weggenomen, integendeel. Kennelijk zijn er geen andere opties, maar ik sta niet te juichen bij zijn terugkeer. Maar goed, we gaan het zien.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 11:43 schreef Keyos het volgende:
Je betaalt een beetje wisselgeld voor een speler die ook in ons shirt heeft laten zien dat hij er wél wat van kan. Risico'tje waard imo.
Welke speler was toen wel goed?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Iedereen lijkt wel het laatste seizoen van Boetius te zijn vergeten. Wanneer je een volledig seizoen bijna iedere wedstrijd geen pepernoot raakt, gaan er toch wel twijfels ontstaan over de kwaliteiten van een speler. Die twijfels heeft hij de afgelopen 2 seizoenen niet weggenomen, integendeel. Kennelijk zijn er geen andere opties, maar ik sta niet te juichen bij zijn terugkeer. Maar goed, we gaan het zien.
Manu deed het toen beter dan Boetius, terwijl Manu er vrij weinig van kan. Als JP het niveau van zijn eerste seizoenen nog kan halen is hij een aanwinst, maar dat is alweer 3 seizoenen geledenquote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:51 schreef Typisch het volgende:
Boetius is gewoon een goedkoop gokje.
[..]
Welke speler was toen wel goed?
Dat seizoen is niemand vergeten hoor lees dit topic nog maar eens door.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Iedereen lijkt wel het laatste seizoen van Boetius te zijn vergeten. Wanneer je een volledig seizoen bijna iedere wedstrijd geen pepernoot raakt, gaan er toch wel twijfels ontstaan over de kwaliteiten van een speler. Die twijfels heeft hij de afgelopen 2 seizoenen niet weggenomen, integendeel. Kennelijk zijn er geen andere opties, maar ik sta niet te juichen bij zijn terugkeer. Maar goed, we gaan het zien.
Ik vind dit gewoon een prima transfer, als de prijs geen 3+ miljoen is.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Manu deed het toen beter dan Boetius, terwijl Manu er vrij weinig van kan. Als JP het niveau van zijn eerste seizoenen nog kan halen is hij een aanwinst, maar dat is alweer 3 seizoenen geleden
Kuyt heeft ook drie Beslissende doelpunten gemaakt tegen Heracles.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 09:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die twee keer benoem ik hierboven. Leverde 4 punten op.
Hoe groot was het verschil met Ajax aan het einde van de rit?
Hij heeft dus zijn waarde gehad op de momenten dat het echt moest. Dat is gewoon een kwaliteit, ook al kan hij verder vrij weinig.
De Beul van de Balkan!quote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:45 schreef Divje het volgende:
Hoe doet Aleksandar Ignjatović het tegenwoordig?
Het was het beste seizoen van Van Beek.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:51 schreef Typisch het volgende:
Boetius is gewoon een goedkoop gokje.
[..]
Welke speler was toen wel goed?
Intikkertjes, stelt niks voor.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 13:03 schreef exile79 het volgende:
[..]
Kuyt heeft ook drie Beslissende doelpunten gemaakt tegen Heracles.
Voor mij lijkt juist het tegendeel te gelden. Dat iedereen dat seizoen onder Fred (waar iedereen ruk was) zich nog herinnert maar niet meer weet hoe goed Boetius onder Koeman was.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit is een transfer voor een club als Sparta ofzo toch niet voor de kampioen van Nederland.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 13:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind dit gewoon een prima transfer, als de prijs geen 3+ miljoen is.
Ben ook geen fan van Boëtius, maar dit is een kleine gok financieel. Daarnaast vielen spelers als Lens en John dus af, blijkbaar zit er niks in de koker van de scouting dus dan kom je uit op dit soort types.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |