quote:Op vrijdag 23 juni 2017 10:41 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat snap ik als voorzitter van de Boetius fan club.
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 10:41 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben wel extreem nieuwsgierig eigenlijk naar Boetius.
Zo denk ik ook over. Boetius is een speler die volgens mij in de eredivisie nog wel het verschil moet kunnen maken. Het is alleen geen speler waar je als club reuze stappen mee gaat zetten.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 11:03 schreef Gert het volgende:
Boëtius kwam destijds uit het niets in de basis bij Feyenoord en werd meteen tot supertalent gebombardeerd. Door de media, door supporters. En is daar zelf ook in gaan geloven. Nu duidelijk is dat hij nooit de Europese top of subtop zal gaan halen, het buitenlands avontuur is mislukt, voelt hij zich hopelijk bevrijd van die ballast. Op het niveau van de eredivisie kan hij wél uitblinken mits hij fysiek en mentaal fit is.
Zo. Kostte wat moeite. Dat is het beste wat ik er van kan maken.
Je investeert miljoenen in een speler waarvan je weet dat hij erg blessuregevoelig is en de Eredivisie echt niet bovenuit gaat stijgen.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 11:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zo denk ik ook over. Boetius is een speler die volgens mij in de eredivisie nog wel het verschil moet kunnen maken. Het is alleen geen speler waar je als club reuze stappen mee gaat zetten.
En hopelijk blijft hij heel...
Dat laatste sowieso, maar dat geldt bijna voor iedere andere optie. Wat moet Boetius eigenlijk gaan kosten?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 11:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Je investeert miljoenen in een speler waarvan je weet dat hij erg blessuregevoelig is en de Eredivisie echt niet bovenuit gaat stijgen.
Mensen gaan hem nu ook vergelijken met de situatie van Vilhena. Die was natuurlijk heel anders. Door de komst van El Ahmadi speelde hij gewoon niet meer. En hij viel soms in als linksback. Boetius heeft onder Rutten altijd vertrouwen gehad, maar hij kwam geen lantaarnpaal meer voorbij. Bij FC Basel deed hij het alleen maar slechter en in België speelde hij ook niet er goed. Anders hadden ze hem echt wel kunnen betalen voor die paar miljoen.
T.o.v. Elia ga je hier gewoon erg op achteruit.
Liever huren ze wat mij betreft een 3e buitenspeler van Chelsea/Manchester United/Manchester City. Dan ben je goedkoper uit en die zullen toch niet slechter zijn dan JPB?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 11:43 schreef Keyos het volgende:
Maarja wat moet je anders als Feyenoord? Larsson is duur en is ook niet die snelle buitenspeler die we zoeken, voor de rest loopt er niets rond in de Eredivisie en al helemaal niet met de leeftijd van JP. Je betaalt een beetje wisselgeld voor een speler die ook in ons shirt heeft laten zien dat hij er wél wat van kan. Risico'tje waard imo.
Waarom die primaire focus op de Eredivisie? Die competitie wordt aan alle kanten uitgehold, het is gewoon onvermijdelijk om in het buitenland te scouten en/of de jeugdopleiding op orde te hebben.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 11:43 schreef Keyos het volgende:
Maarja wat moet je anders als Feyenoord? Larsson is duur en is ook niet die snelle buitenspeler die we zoeken, voor de rest loopt er niets rond in de Eredivisie en al helemaal niet met de leeftijd van JP. Je betaalt een beetje wisselgeld voor een speler die ook in ons shirt heeft laten zien dat hij er wél wat van kan. Risico'tje waard imo.
Wij zijn volop bezig met scouten in de eredivisie man!quote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:05 schreef Haringkop het volgende:
Wij hebben volgens mij nergens echte tooscouting in een bepaalde regio. PSV zit traditioneel in Zuid Amerika, Ajax in Denemarken. SC Heerenveen en Grongingen zitten vaak in Scandinavië.
Misschien moeten wij ons eens toeleggen op de Balkan ofzo.
Zou zeker geen slecht idee zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:05 schreef Haringkop het volgende:
Wij hebben volgens mij nergens echte tooscouting in een bepaalde regio. PSV zit traditioneel in Zuid Amerika, Ajax in Denemarken. SC Heerenveen en Grongingen zitten vaak in Scandinavië.
Misschien moeten wij ons eens toeleggen op de Balkan ofzo.
Ghana, Zuid Afrika.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou zeker geen slecht idee zijn.
In het verleden zaten we trouwens in Ghana en dat heeft bar weinig opgeleverd
Mahi loopt rond. Daarnaast vind ik een paar miljoen geen wisselgeld.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 11:43 schreef Keyos het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |