hentai trekjes? ik kan me maar 20 seconden van een seksscene in heel de serie herinnerenquote:Op zondag 17 september 2017 10:11 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
NEEE niet parasyte hahaha ik was daarnee bezig
En ineens begon het wat hentai trekjes te krijgenben ernee gekapt
Maar ik zal de rest wel checken thanks
Die jongen was aan het plassen en toen ging zijn hand hem aftrekkenquote:Op zondag 17 september 2017 10:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hentai trekjes? ik kan me maar 20 seconden van een seksscene in heel de serie herinneren
met zo'n goeie serie gestopt door iets van 5 secondenquote:Op zondag 17 september 2017 10:34 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Die jongen was aan het plassen en toen ging zijn hand hem aftrekkenwas wel grappig maar dacht ook wtf
Ja ik was ook wel teleurgesteld had hoge verwachtingen van die seriequote:Op zondag 17 september 2017 10:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met zo'n goeie serie gestopt door iets van 5 seconden
alle fucked up shit die in series zoals AoT en Monster gebeuren mogen wel maar een masturbatiegrapje gaat te ver?quote:Op zondag 17 september 2017 10:44 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja ik was ook wel teleurgesteld had hoge verwachtingen van die serieik zal nog kijken dan op internet of er nog meer vanzulke dingen inzitten
Hou daar echt niet van
Ik ben een vrouw en ben nieuw in de anime scenequote:Op zondag 17 september 2017 10:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alle fucked up shit die in series zoals AoT en Monster gebeuren mogen wel maar een masturbatiegrapje gaat te ver?
ga maar K-On kijken ofzo
Drie woorden, vijf lettergrepen, de beste anime die ooit gemaakt is: Boku no Pico. Technisch gezien is de tweede in het drieluik (Pico to Chico) het beste maar ik zou maar bij het begin beginnen anders hou je het bij dit dravende, diep-complexe plot gewoon niet binnen. Om de vergelijking met Death Note te maken, de ene laat je vergelen in een of andere kast en de andere draai je kapot. In elke re-watch van Boku no Pico ontdek je wel een nieuw geniaal hoogtepunt dat je de eerste vier keren niet diep genoeg ingenomen hebt. Pico blijft maar nemen en nemen en geven en geven. Het is onvoorstelbaar, orgastisch, fantastisch en onovertroffen.quote:Op zaterdag 16 september 2017 18:38 schreef kdricklamar het volgende:
Is er echt niks zoals death note, mogen ook hele oude animes zijn
Zoals ik het begrijp zoek je een anime met een soort van "intellectueel schaakspel" of die meer gericht is op psychologie en gesprekken dan op actie en vechten.quote:Op zondag 17 september 2017 10:11 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Daar was ik al mee bezig, best vermakelijk ja
Kakegurui heeft ''hentai-achtige trekjes'', dus denk het juist niet.quote:Op zondag 17 september 2017 20:25 schreef Drieklank het volgende:
Dit seizoen wordt ook Kakegurui uitgezonden, over een school met zwaar gestoorde vrouwen die hun status bepalen met en een kick krijgen van gokken en vals spelen.
quote:Op zondag 17 september 2017 17:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Drie woorden, vijf lettergrepen, de beste anime die ooit gemaakt is: Boku no Pico. Technisch gezien is de tweede in het drieluik (Pico to Chico) het beste maar ik zou maar bij het begin beginnen anders hou je het bij dit dravende, diep-complexe plot gewoon niet binnen. Om de vergelijking met Death Note te maken, de ene laat je vergelen in een of andere kast en de andere draai je kapot. In elke re-watch van Boku no Pico ontdek je wel een nieuw geniaal hoogtepunt dat je de eerste vier keren niet diep genoeg ingenomen hebt. Pico blijft maar nemen en nemen en geven en geven. Het is onvoorstelbaar, orgastisch, fantastisch en onovertroffen.
True. Geen goed idee inderdaad.quote:Op zondag 17 september 2017 20:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Kakegurui heeft ''hentai-achtige trekjes'', dus denk het juist niet.
Nice! Ga ik zeker zien.quote:Op dinsdag 26 september 2017 20:12 schreef Qunix het volgende:
KIMI NO NA WA KOMT IN DE PATH BIOSCOPEN DUS JULLIE ZIJN ALLEMAAL VERPLICHT OM TE GAAN!!!
https://www.pathe.nl/film/23343/your-name
2 november 2017 in de bios*!
* ik denk dat het de bios is, toch!?
maar maar ik heb hem al gezienquote:Op dinsdag 26 september 2017 20:12 schreef Qunix het volgende:
KIMI NO NA WA KOMT IN DE PATH BIOSCOPEN DUS JULLIE ZIJN ALLEMAAL VERPLICHT OM TE GAAN!!!
https://www.pathe.nl/film/23343/your-name
2 november 2017 in de bios*!
* ik denk dat het de bios is, toch!?
dit.. en ik kijk niet graag shit met crappy nederlandse ondertiteling (netflix staat ook steevast op engels voor doven)quote:
Ik ook, maar we moeten dit aanmoedigen!quote:
Wat let je?quote:Op woensdag 27 september 2017 00:02 schreef Drieklank het volgende:
Maar...maar...om naar deze film te kunnen heb je een leuk meisje nodig met blikken, blozen en zoenen.
Anders zit je daar in je eentje alleen te zijn tussen verliefde stellen, Aziatische kinderen en computerprogrammeurs met Goku T-shirts, stel ik me zo voor.
Hoe kan die persoon mijn zielsverwant zijn als hij de film nog niet eens gezien heeft. Wat een pleb moet dat zijn.quote:Op woensdag 27 september 2017 08:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
De smoesjes hier zijn verschrikkelijk slecht. Je kunt je gewoon het lichaam laten overnemen door je zielsverwant die de film nog niet gezien heeft.
quote:Op woensdag 27 september 2017 14:39 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hoe kan die persoon mijn zielsverwant zijn als hij de film nog niet eens gezien heeft. Wat een pleb moet dat zijn.
Wie?quote:Op woensdag 27 september 2017 16:53 schreef DeZwabber het volgende:
Een Doctor Who referentie in het anime topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |