abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171864911
Wat is de blockchain?

Welke tokens zijn er en hoeveel geld gaat er om in deze blockchain technologie?
Coinmarketcap
Coincap

De grote 2: Bitcoin en Ethereum

Wat is Bitcoin?

Wat is Ethereum?

Leuk! Ik wil ook bitcoin of ethereum kopen. Waar doe ik dat?
Coinbase
Litebit
Bitmymoney
Bitonic
BTCdirect

Waar traden jullie die tokens?
Poloniex
Kraken
Bittrex
Yobit

Ik heb nu een hele berg tokens. Welke wallet kan ik het best gebruiken?

Bitcoin:
blockchain.com wallet
Coinbase wallet
Jaxx

Ethereum (en bijbehorende ERC20 tokens):
MyEtherWallet
Jaxx
mist wallet

Hardware wallet:
een wallet van Ledger wordt door iedereen aanbevolen

Ik hoor weleens wat over een ICO. Wat is het en wat heb ik eraan?
Een ICO staat voor een Initial Coin Offering en deze wordt door verschillende bedrijven gebruikt om hun blockchain project te 'funden' met euro's/dollars/BTC/ETH en noem maar op. Op deze manier kan het project zich verder ontwikkelen en krijgen de investeerders (mensen zoals jij en wij) tokens van het desbetreffende project. Deze tokens kun je bewaren in je wallet of traden op een exchange.

Er worden jaarlijks tientallen ICO's georganiseerd en in dit topic lees je er regelmatig wat over. Ook zijn er een aantal websites die deze ICO's bijhouden en inzicht geven in welk project op welk moment een ICO organiseert:
ICO calender
ICO countdown

Welke tokens hebben jullie zelf zoal in bezit?
Bitcoin
Ethereum
Ripple
Litecoin
Dash
Stratis
Trust (WeTrust)
Waves
TKN
MobileGO

(uiteraard heeft iedereen een ander portfolio en is dit dus puur een leidraad van populaire coins in dit topic)

Wat betekenen die termen als mine fees, Litecoin, hard fork, Waves, enzovoort?
Bovenstaande zijn voorbeelden van zowel technische blockchain termen en tokennamen van bepaalde projecten. Dit blockchain wereldje heeft zijn eigen vakjargon en wekelijks komt er wel een nieuwe term of coin bij. Mocht je er niet helemaal uitkomen: er zijn in dit topic genoeg mensen die je even willen helpen om het e.e.a. wat beter te begrijpen.

Ja sorry, nu ik toch bezig ben met vragen stellen. Waar leasen jullie die geliefde Waves tokens?
Het verschilt nog weleens waar je het voordeligst je Waves kunt leasen. In dit overzicht heb je op ieder moment een up-to-date beeld van waar je de best buck voor je Waves krijgt.

pi_171864927
Zoek de referral :+
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 juni 2017 @ 18:13:42 #3
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171864981
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 18:11 schreef MaGNeT het volgende:
Zoek de referral :+
Ban
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_171864991
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 18:10 schreef carebaer het volgende:

[..]

Bedoel je nu Sasha of die Philip?
Philip
pi_171865008
wie hier is allemaal op de ants train gesprongen?
  donderdag 22 juni 2017 @ 18:18:35 #6
131603 Afwazig
Serious business
pi_171865114
quote:
10s.gif Op donderdag 22 juni 2017 18:15 schreef no1uknow het volgende:
Had je een week geleden moeten doen. Downhill from here.
pi_171865171
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 18:18 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Had je een week geleden moeten doen. Downhill from here.
Nee, de hype was veel te groot, geen spijt.
pi_171865568
Als Antshares nog onder de 200k Satoshi duikelt koop ik er mss een paar duizend.
En anders maar niet, zit in genoeg andere leuke coins met potentie.

MGO doet het lekker vandaag, zit al rond de ¤2 :)
pi_171866152
quote:
10s.gif Op donderdag 22 juni 2017 18:15 schreef no1uknow het volgende:
Ik. Voor nu te hoog gekocht, maar verwacht er wel wat van.

Moet je voor elk ander slack channle nu een nieuw account aanmaken? En als je van de ene naar de andere slack wil moet je opnieuw inloggen? Als dat zo is, #kutsysteem
pi_171866649
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 18:33 schreef MaGNeT het volgende:
Als Antshares nog onder de 200k Satoshi duikelt koop ik er mss een paar duizend.
En anders maar niet, zit in genoeg andere leuke coins met potentie.

MGO doet het lekker vandaag, zit al rond de ¤2 :)
Over ANT denk ik inderdaad het zelfde. Op dit moment lijkt het te laat om te kopen, mocht hij nog flink zakken dan is het een overweging waard.

In welke "interessante" coins zit je nog meer? Ik ben altijd geīnteresseerd mijn portfolio uit te breiden.

Momenteel hier Waves (sinds 50k sat), LISK, Trust, Sia, NXT, Ardor, IOTA en ARK.

Ik twijfel nog over RADS, HMQ, BAY, PIVX, EMC2 (nieuw dev team), PTOY en GNT.

Mochten ICONOMI (<100k sat) en Strat (<200k sat) nog eens terugvallen dan wil ik die ook graag inslaan. NEM heb ik een paar weken geleden verkocht. Momenteel aan het twijfelen om weer in te stappen of het te laten voor wat het is.
pi_171866779
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:15 schreef unlimitedzxr het volgende:

[..]

Over ANT denk ik inderdaad het zelfde. Op dit moment lijkt het te laat om te kopen, mocht hij nog flink zakken dan is het een overweging waard.

In welke "interessante" coins zit je nog meer? Ik ben altijd geīnteresseerd mijn portfolio uit te breiden.

Momenteel hier Waves (sinds 50k sat), LISK, Trust, Sia, NXT, Ardor, IOTA en ARK.

Mochten ICONOMI (<100k sat) en Strat (<200k sat) nog eens terugvallen dan wil ik die ook graag inslaan. NEM heb ik een paar weken geleden verkocht. Momenteel aan het twijfelen om weer in te stappen of het te laten voor wat het is.
Hoofdzakelijk Waves, Lisk, MGO, PIVX, TKN, Trustcoin
En dan nog wat tokens hier en daar.
pi_171866782
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:15 schreef unlimitedzxr het volgende:

[..]

Hoe bepaal jij voor je zelf bij welke drempel je alsnog instapt? Bepaalde logica die je daarvoor hanteert?
pi_171866954
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:20 schreef carebaer het volgende:

[..]

Hoe bepaal jij voor je zelf bij welke drempel je alsnog instapt? Bepaalde logica die je daarvoor hanteert?
Puur op basis van gevoel en de 6 of 3 maanden chart in Blockfolio. Als een coin voor mijn gevoel te veel gestegen is dan vind ik het risico te groot om in te stappen. Ik trek een denkbeeldige curve van de groei van de afgelopen maanden... als die curve dan ineens een hele vreemde beweging maakt, blijf ik er meestal vanaf of wacht de correctie af.

Ik stap over het algemeen met relatief hoge bedragen (minimaal 1000-2000 euro) in een coin en weeg dan het risico af.
  † In Memoriam † donderdag 22 juni 2017 @ 19:56:33 #14
230491 Zith
pls tip
pi_171867892
Total market cap is langzaam naar beneden aan het gaan. Einde hype?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_171868179
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:56 schreef Zith het volgende:
Ik zie alleen maar plusjes vandaag.
pi_171868709
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:56 schreef Zith het volgende:
Toen ETH naar 260 crashte zat hij ook weer op de 90 miljard.
Lambo of Rekt
pi_171869441
Hallo,

Waar kan ik zien wanneer er een nieuwe coin op Bittrex komt? Soms zie ik ineens een nieuwe coin staan en in het begin is het lekker volatiel dus leuk om te volgen, vandaar m'n interesse
pi_171869817
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:44 schreef Toto69 het volgende:
Hallo,

Waar kan ik zien wanneer er een nieuwe coin op Bittrex komt? Soms zie ik ineens een nieuwe coin staan en in het begin is het lekker volatiel dus leuk om te volgen, vandaar m'n interesse
Twitter lijkt me
pi_171870153
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:56 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Twitter lijkt me
Daar kijk ik regelmatig idd,maar zie ik het nooit langskomen tbh
pi_171870169
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:56 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Twitter lijkt me
En anders ieder uur Eem API call. Zo zie je snel genoeg dat er een nieuw coin bij zit.
pi_171870281
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:06 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Daar kijk ik regelmatig idd,maar zie ik het nooit langskomen tbh
@richiela is een van de eigenaren en die tweet volgens mij altijd wel over nieuwe coins
pi_171870603
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:10 schreef edraket31 het volgende:

[..]

@richiela is een van de eigenaren en die tweet volgens mij altijd wel over nieuwe coins
Die kende ik niet. Ty!
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:49:02 #23
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171871545
Kom op Waves, boven de 0.002 blijven!
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_171874573
Is het rendement op het leasen van waves echt zo goed? Onderstaande is van een 7uur lease gisteren, als ik dit doorreken naar 1 week kom ik op 5,5 waves per week uit. Dat is bijna 1,7% rendement per week.

pi_171874664
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:20 schreef Stokkie_ het volgende:
Is het rendement op het leasen van waves echt zo goed? Onderstaande is van een 7uur lease gisteren, als ik dit doorreken naar 1 week kom ik op 5,5 waves per week uit. Dat is bijna 1,7% rendement per week.

[ afbeelding ]
Kun je kort uitleggen hoe je dat hebt ingesteld? ik kijk er overheen denk ik. Ik zou ze op zich wel willen leasen omdat ik voor de lange termijn ga. Ik neem aan dat je dat in de Waves Lite app hebt ingesteld
pi_171874781
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:23 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Kun je kort uitleggen hoe je dat hebt ingesteld? ik kijk er overheen denk ik. Ik zou ze op zich wel willen leasen omdat ik voor de lange termijn ga. Ik neem aan dat je dat in de Waves Lite app hebt ingesteld
In onderstaande filmpje word het uitgelegd

pi_171874796
quote:

[ afbeelding ]
Het aantal waves verschilt per dag natuurlijk ook, het is maar net wat de node waaraan je je lease hebt uitstaan in een blok aantreft.
pi_171874823
quote:

[ afbeelding ]
Klinkt too good to be true, welke Node lease je ze aan?
pi_171874845
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:23 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Is inderdaad in de Waves Lite App, als je daar in naar leasing gaat (icoon met grote L) kan je een node instellen en het bedrag dat je wilt leasen. Vervolgens wordt je 1x per week of vaker uitbetaald. Ik gebruik zelf deze https://fountainperpetua.com/fp.aspx omdat ze 2x per week uitbetalen. Je moet de lease wel actief laten tot het uitbetaal moment omdat je anders niks krijgt, cancellen kan altijd als je je waves echt nodig hebt.
pi_171874872
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:27 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het aantal waves verschilt per dag natuurlijk ook, het is maar net wat de node waaraan je je lease hebt uitstaan in een blok aantreft.
Ik ben benieuwd naar de volgende pay out op zondag. Het is inderdaad afhankelijk van een aantal factoren. Wat is jou ervaring betreft het gemiddelde rendement?
pi_171875090
Dus als je je Waves leased dan betaal je tijdens het activeren van de lease éénmalig transactiekosten? En dan ligt het er aan de node waaraan je Waves leased hoeveel je terug krijgt op den duur? Zijn meer mensen die leasen en welke node gebruik je dan
pi_171875143
Je betaalt maar 1x transactiekosten, ik weet niet of er en hoe groot de verschillen zijn tussen nodes.
pi_171875536
Ik heb ze ook geleased, volgende week eens kijken wat het resultaat is
pi_171875545
Alles weer in de lift.
pi_171875585
Bancor gaat nu live op bittrex
pi_171875807
Decred gaat ook lekker hoor, me happy, er lijkt een gezonde stijgende lijn in te zitten. Best wel stabiele groei zo lijkt het
pi_171875810
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:29 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar de volgende pay out op zondag. Het is inderdaad afhankelijk van een aantal factoren. Wat is jou ervaring betreft het gemiddelde rendement?
Ik las net op de site van Fountain dat er dus iets is mis gegaan met het uitbetalen van de fees van gister. Ze hebben zelfs een refund pagina opgezet waar leasers hun teveel ontvangen fees terug kunnen sturen

This third error is very problematic as it happened with the worst timing ever: Between the amount check and the distribution script run. That means our leasers received a bigger amount on this distribution due to that surplus in fees (6000 Waves). We are now trying to fix this issue the best we can and we kindly ask our community to refund the erroneous amount. We've setup a refund page which calculates the amount you should refund while still keeping your payout. You don't have to worry about the transaction fees needed to refund as we will remove them from the total amount received and add it to your next payout. We're sorry for the inconvenience and we'll make everything we can to prevent these issues (mostly by educating people). We also invite the user who made the mistake to come in the #fountain-perpetua channel of the Waves slack, it will certainly help if we know how it happened and which member of our community is the victim.
pi_171875841
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 00:11 schreef fukforce het volgende:

[..]

Ik las net op de site van Foutain dat er dus iets mis is gegaan met het uitbetalen van de fees van gister. Ze hebben zelfs een refund pagina opgezet waar leasers hun teveel ontvangen fees terug kunnen sturen

This third error is very problematic as it happened with the worst timing ever: Between the amount check and the distribution script run. That means our leasers received a bigger amount on this distribution due to that surplus in fees (6000 Waves). We are now trying to fix this issue the best we can and we kindly ask our community to refund the erroneous amount. We've setup a refund page which calculates the amount you should refund while still keeping your payout. You don't have to worry about the transaction fees needed to refund as we will remove them from the total amount received and add it to your next payout. We're sorry for the inconvenience and we'll make everything we can to prevent these issues (mostly by educating people). We also invite the user who made the mistake to come in the #fountain-perpetua channel of the Waves slack, it will certainly help if we know how it happened and which member of our community is the victim.
Maar weinig mensen gaan dit doen natuurlijk. :+
pi_171875874
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 00:13 schreef BlockchainStories het volgende:

[..]

Maar weinig mensen gaan dit doen natuurlijk. :+
Een van de leasers schijnt dus slachtoffer te zijn van deze fout. Maar wat er ik niet helemaal uit kan opmaken, of hij nu 6000 Waves afhandig is gemaakt door een fout van Fountain of dat hij 6000 Waves als fee is misgelopen
pi_171875901
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 00:15 schreef fukforce het volgende:

[..]

Een van de leasers schijnt dus slachtoffer te zijn van deze fout maar wat er ik niet helemaal uit kan opmaken of hij nu 6000 Waves afhandig is gemaakt door een fout van Fountain of dat hij 6000 Waves als fee is misgelopen
Fountain kan volgens mij onmogelijk Waves afpakken van leasers. Dat is niet hoe leasen bij Waves werkt. Ze staan nog gewoon in je eigen wallet namelijk.
pi_171875939
Zoals ik t lees heeft iemand op een onjuiste manier zijn lease gecancelled door een deel van de lease op te heffen. Dit kan zo te zien niet in de lite client zelf maar via een omweg, hier is iets mis gegaan.
pi_171875961
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 00:20 schreef Stokkie_ het volgende:
Zoals ik t lees heeft iemand op een onjuiste manier zijn lease gecancelled door een deel van de lease op te heffen. Dit kan zo te zien niet in de lite client zelf maar via een omweg, hier is iets mis gegaan.
En ga je jou teveel ontvangen deel terugbetalen :+

Gebeurde ook nog op zondag 21/06/2017 ik weet niet in welke tijdzone die gasten zitten :')

On sunday 06/21/2017, we had our third cancelled lease mistake where a user inserted its lease cancel amount in the fee section (using a script or a full node command). The timing was really bad as it happened right between the check and the distribution script. As full node owners and Waves community supporters, it's our responsibility to try to correct that kind of mistake and we now ask our leasers to refund the erroneous amount to the fountainperpetua's address: 3PFrn8EHRhjJGEQxYwWKdJcwcsW1XFRJbmz
pi_171876007
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 00:22 schreef fukforce het volgende:

[..]

En ga je jou teveel ontvangen deel terugbetalen :+

Gebeurde ook nog op zondag 21/06/2017 ik weet niet in welke tijdzone die gasten zitten :')

On sunday 06/21/2017, we had our third cancelled lease mistake where a user inserted its lease cancel amount in the fee section (using a script or a full node command). The timing was really bad as it happened right between the check and the distribution script. As full node owners and Waves community supporters, it's our responsibility to try to correct that kind of mistake and we now ask our leasers to refund the erroneous amount to the fountainperpetua's address: 3PFrn8EHRhjJGEQxYwWKdJcwcsW1XFRJbmz
Heb ik al gedaan ;) 0,2 waves kan ik wel missen en mogelijk verrekenen ze het ooit nog eens. Was t meer geweest mogelijk niet.
pi_171876022
Volgens mij stond erbij dat je altijd je volledige lease moet cancellen en je kunt niet een deel van je lease cancellen? dus als je 10 waves leased en je wil er 5 terug om te gebruiken dan moet je ze alle 10 terug halen en er opnieuw 5 uitleasen zeg maar
pi_171876080
zijn er meer mensen die niet meer kunnen inloggen op Poloniex? ik krijg alleen maar "invalid captcha", ook geen Google Authenticator ofzo... -O-
pi_171876101
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 00:36 schreef metallicelmo het volgende:
zijn er meer mensen die niet meer kunnen inloggen op Poloniex? ik krijg alleen maar "invalid captcha", ook geen Google Authenticator ofzo... -O-
ik heb alles daar weggehaald vanwege al die problemen.
Lambo of Rekt
pi_171876143
Volgens mij kunnen meer mensen niet meer inloggen daar... en mijn ETH zit daar ook nog steeds vast na 2,5 week.. fking hell
  vrijdag 23 juni 2017 @ 00:45:16 #48
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_171876148
quote:
Net nog ingelogd, Polo doet wel soms raar. Misschien even cache deleten ofzo.
Spatieboos
pi_171876163
NMC 🚀🚀🚀
  vrijdag 23 juni 2017 @ 00:49:02 #50
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_171876181
quote:
Hoef nooit een captcha bij Poloniex in te vullen, maar heb net ingelogd met Google 2FA en geen problemen.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_171876183
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 00:45 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Net nog ingelogd, Polo doet wel soms raar. Misschien even cache deleten ofzo.
via Internet Explorer kom ik er wel in, vaag.. Morgen ff verder kijken
  vrijdag 23 juni 2017 @ 00:55:54 #52
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_171876234
iemand hier fan van stratis...twijfel om te kopen
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_171876262
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 00:49 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Hoef nooit een captcha bij Poloniex in te vullen, maar heb net ingelogd met Google 2FA en geen problemen.
Same here!
pi_171876271
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 00:55 schreef Thezappa het volgende:
iemand hier fan van stratis...twijfel om te kopen
Ik vind dat ook een interessante, ik heb er 23 weggedaan op 10 euro voor iets anders, misschien koop ik er een 30 terug ofzo.
Lambo of Rekt
  vrijdag 23 juni 2017 @ 01:04:33 #55
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_171876277
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 01:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik vind dat ook een interessante, ik heb er 23 weggedaan op 10 euro voor iets anders, misschien koop ik er een 30 terug ofzo.
ik twijfel, heb call gemaakt bij 6 eur..

maar kan wel goede worden
  vrijdag 23 juni 2017 @ 01:05:07 #56
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_171876282
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 01:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

ze zaten paar dagen geleden idd op 10 en paar dagen daarvoor op 5 geloof ik
  vrijdag 23 juni 2017 @ 01:12:02 #57
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_171876329
ark twijfel ik ook over..
  vrijdag 23 juni 2017 @ 01:12:29 #58
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_171876333
Ik heb flink wat Stratis gekocht op wat nu de ATH bleek te zijn zo rond de $10,50.
Daarna is die best wat gedaald en nu redelijk "stabiel" rond de $8, als eind deze maand de Breeze Wallet uitkomt zal de koers wel weer gaan stijgen. Helaas zonder Tumblebit erin maar dat komt met een paar weken weer.
Ze hebben een flinke roadmap met plannen dus hoger dan die $8 van nu en die $10,50 van mij komen ze sowieso wel, ik hold voor een wat langere termijn maar als je nagaat dat ze al 100.000% omhoog zijn gegaan sinds de ICO zal er vast wel ergens een limiet zitten.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 01:15:48 #59
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_171876347
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 01:12 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb flink wat Stratis gekocht op wat nu de ATH bleek te zijn zo rond de $10,50.
Daarna is die best wat gedaald en nu redelijk "stabiel" rond de $8, als eind deze maand de Breeze Wallet uitkomt zal de koers wel weer gaan stijgen. Helaas zonder Tumblebit erin maar dat komt met een paar weken weer.
Ze hebben een flinke roadmap met plannen dus hoger dan die $8 van nu en die $10,50 van mij komen ze sowieso wel, ik hold voor een wat langere termijn maar als je nagaat dat ze al 100.000% omhoog zijn gegaan sinds de ICO zal er vast wel ergens een limiet zitten.
ik stap rond de 6 in denk ik , miss koop iker morgen wel wat , twijfel erover
pi_171876380
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 01:12 schreef Thezappa het volgende:
ark twijfel ik ook over..
Wat heb je nu?
Lambo of Rekt
pi_171876639
Kleine update over waarom NXT een handige investment zou moeten zijn: NXT holders ontvangen bij de launch van Ardor gratis IGNIS tokens in een verhouding van 2 NXT: 1 IGNIS.
pi_171876686
Nieuw hoofdstuk in mijn crypto avontuur! Samen met een vriend een mining rig gebouwd die Zcash gaat minen. Hij heeft een mooi dealtje in een datacenter waar we geen stroomkosten hebben, dus met wat geluk binnen 5 maanden de investering eruit. Vandaag dat ding in elkaar gezet, de meest houtje touwtje computer die ik ooit heb gebouwd, maar hij doet wat hij moet doen _O_
No amount of money ever bought a second of time.
pi_171876762
pff mijn Ants gaan niet goed...

Hopelijk klimt hij weer naar boven gedurende de dag. Anders wordt het voor een lange tijd wachten op resultaat.
pi_171876777
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 02:57 schreef totalvamp het volgende:
pff mijn Ants gaan niet goed...

Hopelijk klimt hij weer naar boven gedurende de dag. Anders wordt het voor een lange tijd wachten op resultaat.
Ik hoop juist dat ie verder omlaag gaat, kan ik weer wat bij kopen
pi_171876806
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 03:13 schreef .Davout het volgende:

[..]

Ik hoop juist dat ie verder omlaag gaat, kan ik weer wat bij kopen
Zolang het uiteindelijk naar 12-13$ gaat vind ik het best.

Lange termijn investering.
pi_171877124
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:29 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Ik heb m'n eigen node, lease dus niet ;)
pi_171877148
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 07:46 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik heb m'n eigen node, lease dus niet ;)
Al paar keer gevraagd, maar heb jij er baat bij als ik bij jou lease met een kleine hoeveelheid? Liever dat jij er baat bij hebt dan iemand die ik niet ken. Indien ja; DM even je adres.
  † In Memoriam † vrijdag 23 juni 2017 @ 08:03:06 #68
230491 Zith
pls tip
pi_171877219
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 07:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Al paar keer gevraagd, maar heb jij er baat bij als ik bij jou lease met een kleine hoeveelheid? Liever dat jij er baat bij hebt dan iemand die ik niet ken. Indien ja; DM even je adres.
Hij heeft al een parkeer geantwoord dat je dan 0 coins terug krijgt :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_171877321
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 07:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Als ik dat ga doen krijg ik er aardig wat administratie van en daar heb ik op dit moment niet zoveel trek in ;)

Als er een optie komt om automatisch (en in de juiste verhouding) leasers te betalen, dan zal ik er nog eens over na gaan denken.

Je kan dus wel leasen, je krijgt echter niets :+
pi_171877347
Heb al 2x mijn Creditcard gegevens ingevoerd op Coinbase als betaalmethode, maar pagina blijft maar laden en er gebeurt verder niets :(

Dan maar BTCdirect proberen?

[ Bericht 8% gewijzigd door Black-Death op 23-06-2017 08:35:59 ]
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_171877514
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 08:03 schreef Zith het volgende:

[..]

Hij heeft al een parkeer geantwoord dat je dan 0 coins terug krijgt :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 08:19 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Als ik dat ga doen krijg ik er aardig wat administratie van en daar heb ik op dit moment niet zoveel trek in ;)

Als er een optie komt om automatisch (en in de juiste verhouding) leasers te betalen, dan zal ik er nog eens over na gaan denken.

Je kan dus wel leasen, je krijgt echter niets :+
Ah zo. Dacht dat dat een automatisch proces was :'). Nee oké, dan houd ik het wel bij mijn huidige. Mocht het veranderen laat je dat hier uiteraard wel weten toch? :)
pi_171877827
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 00:01 schreef Toto69 het volgende:
Bancor gaat nu live op bittrex
-80% :o :')_

edit; ooh, niets bijzonders. de eerste orders gaan altijd veel te duur weg.

[ Bericht 6% gewijzigd door Waterdrinker op 23-06-2017 09:20:44 ]
  vrijdag 23 juni 2017 @ 10:13:13 #73
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171879394
Iedere keer valt Waves weer onder 0.002, wanneer komt die nieuwe wallet?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_171879426
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:27 schreef unlimitedzxr het volgende:

[..]

Puur op basis van gevoel en de 6 of 3 maanden chart in Blockfolio. Als een coin voor mijn gevoel te veel gestegen is dan vind ik het risico te groot om in te stappen. Ik trek een denkbeeldige curve van de groei van de afgelopen maanden... als die curve dan ineens een hele vreemde beweging maakt, blijf ik er meestal vanaf of wacht de correctie af.

Ik stap over het algemeen met relatief hoge bedragen (minimaal 1000-2000 euro) in een coin en weeg dan het risico af.
Thanks voor het delen van je tactiek! Jammer dat je de ANS boot gemist hebt, had een leuke klapper voor je opgeleverd :)

Waar zit je nog meer in? Ik proef een beetje dat jij meer op zoek gaat naar de kwalitatieve coins voor lange termijn dan handelen in de bullshitcoins?
pi_171879536
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 10:13 schreef TimKuik het volgende:
Iedere keer valt Waves weer onder 0.002, wanneer komt die nieuwe wallet?
Einde van het jaar staat geloof ik die compleet nieuwe wallet gepland. Met onder andere een nieuwe layout, chat (trollbox 2.0?) en een nieuw design voor de DEx.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')