Had je een week geleden moeten doen. Downhill from here.quote:Op donderdag 22 juni 2017 18:15 schreef no1uknow het volgende:
wie hier is allemaal op de ants train gesprongen?
Nee, de hype was veel te groot, geen spijt.quote:Op donderdag 22 juni 2017 18:18 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Had je een week geleden moeten doen. Downhill from here.
Ik. Voor nu te hoog gekocht, maar verwacht er wel wat van.quote:Op donderdag 22 juni 2017 18:15 schreef no1uknow het volgende:
wie hier is allemaal op de ants train gesprongen?
Over ANT denk ik inderdaad het zelfde. Op dit moment lijkt het te laat om te kopen, mocht hij nog flink zakken dan is het een overweging waard.quote:Op donderdag 22 juni 2017 18:33 schreef MaGNeT het volgende:
Als Antshares nog onder de 200k Satoshi duikelt koop ik er mss een paar duizend.
En anders maar niet, zit in genoeg andere leuke coins met potentie.
MGO doet het lekker vandaag, zit al rond de ¤2
Hoofdzakelijk Waves, Lisk, MGO, PIVX, TKN, Trustcoinquote:Op donderdag 22 juni 2017 19:15 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Over ANT denk ik inderdaad het zelfde. Op dit moment lijkt het te laat om te kopen, mocht hij nog flink zakken dan is het een overweging waard.
In welke "interessante" coins zit je nog meer? Ik ben altijd geīnteresseerd mijn portfolio uit te breiden.
Momenteel hier Waves (sinds 50k sat), LISK, Trust, Sia, NXT, Ardor, IOTA en ARK.
Ik twijfel nog over RADS, HMQ, BAY, PIVX, EMC2 (nieuw dev team), PTOY en GNT.
Mochten ICONOMI (<100k sat) en Strat (<200k sat) nog eens terugvallen dan wil ik die ook graag inslaan. NEM heb ik een paar weken geleden verkocht. Momenteel aan het twijfelen om weer in te stappen of het te laten voor wat het is.
Hoe bepaal jij voor je zelf bij welke drempel je alsnog instapt? Bepaalde logica die je daarvoor hanteert?quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:15 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Over ANT denk ik inderdaad het zelfde. Op dit moment lijkt het te laat om te kopen, mocht hij nog flink zakken dan is het een overweging waard.
In welke "interessante" coins zit je nog meer? Ik ben altijd geīnteresseerd mijn portfolio uit te breiden.
Momenteel hier Waves (sinds 50k sat), LISK, Trust, Sia, NXT, Ardor, IOTA en ARK.
Ik twijfel nog over RADS, HMQ, BAY, PIVX, EMC2 (nieuw dev team), PTOY en GNT.
Mochten ICONOMI (<100k sat) en Strat (<200k sat) nog eens terugvallen dan wil ik die ook graag inslaan. NEM heb ik een paar weken geleden verkocht. Momenteel aan het twijfelen om weer in te stappen of het te laten voor wat het is.
Puur op basis van gevoel en de 6 of 3 maanden chart in Blockfolio. Als een coin voor mijn gevoel te veel gestegen is dan vind ik het risico te groot om in te stappen. Ik trek een denkbeeldige curve van de groei van de afgelopen maanden... als die curve dan ineens een hele vreemde beweging maakt, blijf ik er meestal vanaf of wacht de correctie af.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:20 schreef carebaer het volgende:
[..]
Hoe bepaal jij voor je zelf bij welke drempel je alsnog instapt? Bepaalde logica die je daarvoor hanteert?
Ik zie alleen maar plusjes vandaag.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:56 schreef Zith het volgende:
Total market cap is langzaam naar beneden aan het gaan. Einde hype?
Toen ETH naar 260 crashte zat hij ook weer op de 90 miljard.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:56 schreef Zith het volgende:
Total market cap is langzaam naar beneden aan het gaan. Einde hype?
Twitter lijkt mequote:Op donderdag 22 juni 2017 20:44 schreef Toto69 het volgende:
Hallo,
Waar kan ik zien wanneer er een nieuwe coin op Bittrex komt? Soms zie ik ineens een nieuwe coin staan en in het begin is het lekker volatiel dus leuk om te volgen, vandaar m'n interesse
@richiela is een van de eigenaren en die tweet volgens mij altijd wel over nieuwe coinsquote:Op donderdag 22 juni 2017 21:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar kijk ik regelmatig idd,maar zie ik het nooit langskomen tbh
Die kende ik niet. Ty!quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:10 schreef edraket31 het volgende:
[..]
@richiela is een van de eigenaren en die tweet volgens mij altijd wel over nieuwe coins
Kun je kort uitleggen hoe je dat hebt ingesteld? ik kijk er overheen denk ik. Ik zou ze op zich wel willen leasen omdat ik voor de lange termijn ga. Ik neem aan dat je dat in de Waves Lite app hebt ingesteldquote:Op donderdag 22 juni 2017 23:20 schreef Stokkie_ het volgende:
Is het rendement op het leasen van waves echt zo goed? Onderstaande is van een 7uur lease gisteren, als ik dit doorreken naar 1 week kom ik op 5,5 waves per week uit. Dat is bijna 1,7% rendement per week.
[ afbeelding ]
In onderstaande filmpje word het uitgelegdquote:Op donderdag 22 juni 2017 23:23 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Kun je kort uitleggen hoe je dat hebt ingesteld? ik kijk er overheen denk ik. Ik zou ze op zich wel willen leasen omdat ik voor de lange termijn ga. Ik neem aan dat je dat in de Waves Lite app hebt ingesteld
Het aantal waves verschilt per dag natuurlijk ook, het is maar net wat de node waaraan je je lease hebt uitstaan in een blok aantreft.quote:Op donderdag 22 juni 2017 23:20 schreef Stokkie_ het volgende:
Is het rendement op het leasen van waves echt zo goed? Onderstaande is van een 7uur lease gisteren, als ik dit doorreken naar 1 week kom ik op 5,5 waves per week uit. Dat is bijna 1,7% rendement per week.
[ afbeelding ]
Klinkt too good to be true, welke Node lease je ze aan?quote:Op donderdag 22 juni 2017 23:20 schreef Stokkie_ het volgende:
[ afbeelding ]
Is inderdaad in de Waves Lite App, als je daar in naar leasing gaat (icoon met grote L) kan je een node instellen en het bedrag dat je wilt leasen. Vervolgens wordt je 1x per week of vaker uitbetaald. Ik gebruik zelf deze https://fountainperpetua.com/fp.aspx omdat ze 2x per week uitbetalen. Je moet de lease wel actief laten tot het uitbetaal moment omdat je anders niks krijgt, cancellen kan altijd als je je waves echt nodig hebt.quote:Op donderdag 22 juni 2017 23:23 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Kun je kort uitleggen hoe je dat hebt ingesteld? ik kijk er overheen denk ik. Ik zou ze op zich wel willen leasen omdat ik voor de lange termijn ga. Ik neem aan dat je dat in de Waves Lite app hebt ingesteld
Ik ben benieuwd naar de volgende pay out op zondag. Het is inderdaad afhankelijk van een aantal factoren. Wat is jou ervaring betreft het gemiddelde rendement?quote:Op donderdag 22 juni 2017 23:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het aantal waves verschilt per dag natuurlijk ook, het is maar net wat de node waaraan je je lease hebt uitstaan in een blok aantreft.
Ik las net op de site van Fountain dat er dus iets is mis gegaan met het uitbetalen van de fees van gister. Ze hebben zelfs een refund pagina opgezet waar leasers hun teveel ontvangen fees terug kunnen sturenquote:Op donderdag 22 juni 2017 23:29 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de volgende pay out op zondag. Het is inderdaad afhankelijk van een aantal factoren. Wat is jou ervaring betreft het gemiddelde rendement?
Maar weinig mensen gaan dit doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 00:11 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ik las net op de site van Foutain dat er dus iets mis is gegaan met het uitbetalen van de fees van gister. Ze hebben zelfs een refund pagina opgezet waar leasers hun teveel ontvangen fees terug kunnen sturen
This third error is very problematic as it happened with the worst timing ever: Between the amount check and the distribution script run. That means our leasers received a bigger amount on this distribution due to that surplus in fees (6000 Waves). We are now trying to fix this issue the best we can and we kindly ask our community to refund the erroneous amount. We've setup a refund page which calculates the amount you should refund while still keeping your payout. You don't have to worry about the transaction fees needed to refund as we will remove them from the total amount received and add it to your next payout. We're sorry for the inconvenience and we'll make everything we can to prevent these issues (mostly by educating people). We also invite the user who made the mistake to come in the #fountain-perpetua channel of the Waves slack, it will certainly help if we know how it happened and which member of our community is the victim.
Een van de leasers schijnt dus slachtoffer te zijn van deze fout. Maar wat er ik niet helemaal uit kan opmaken, of hij nu 6000 Waves afhandig is gemaakt door een fout van Fountain of dat hij 6000 Waves als fee is misgelopenquote:Op vrijdag 23 juni 2017 00:13 schreef BlockchainStories het volgende:
[..]
Maar weinig mensen gaan dit doen natuurlijk.
Fountain kan volgens mij onmogelijk Waves afpakken van leasers. Dat is niet hoe leasen bij Waves werkt. Ze staan nog gewoon in je eigen wallet namelijk.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 00:15 schreef fukforce het volgende:
[..]
Een van de leasers schijnt dus slachtoffer te zijn van deze fout maar wat er ik niet helemaal uit kan opmaken of hij nu 6000 Waves afhandig is gemaakt door een fout van Fountain of dat hij 6000 Waves als fee is misgelopen
En ga je jou teveel ontvangen deel terugbetalenquote:Op vrijdag 23 juni 2017 00:20 schreef Stokkie_ het volgende:
Zoals ik t lees heeft iemand op een onjuiste manier zijn lease gecancelled door een deel van de lease op te heffen. Dit kan zo te zien niet in de lite client zelf maar via een omweg, hier is iets mis gegaan.
Heb ik al gedaanquote:Op vrijdag 23 juni 2017 00:22 schreef fukforce het volgende:
[..]
En ga je jou teveel ontvangen deel terugbetalen
Gebeurde ook nog op zondag 21/06/2017 ik weet niet in welke tijdzone die gasten zitten![]()
On sunday 06/21/2017, we had our third cancelled lease mistake where a user inserted its lease cancel amount in the fee section (using a script or a full node command). The timing was really bad as it happened right between the check and the distribution script. As full node owners and Waves community supporters, it's our responsibility to try to correct that kind of mistake and we now ask our leasers to refund the erroneous amount to the fountainperpetua's address: 3PFrn8EHRhjJGEQxYwWKdJcwcsW1XFRJbmz
ik heb alles daar weggehaald vanwege al die problemen.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 00:36 schreef metallicelmo het volgende:
zijn er meer mensen die niet meer kunnen inloggen op Poloniex? ik krijg alleen maar "invalid captcha", ook geen Google Authenticator ofzo...
Net nog ingelogd, Polo doet wel soms raar. Misschien even cache deleten ofzo.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 00:36 schreef metallicelmo het volgende:
zijn er meer mensen die niet meer kunnen inloggen op Poloniex? ik krijg alleen maar "invalid captcha", ook geen Google Authenticator ofzo...
Hoef nooit een captcha bij Poloniex in te vullen, maar heb net ingelogd met Google 2FA en geen problemen.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 00:36 schreef metallicelmo het volgende:
via Internet Explorer kom ik er wel in, vaag.. Morgen ff verder kijkenquote:Op vrijdag 23 juni 2017 00:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Net nog ingelogd, Polo doet wel soms raar. Misschien even cache deleten ofzo.
Same here!quote:Op vrijdag 23 juni 2017 00:49 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hoef nooit een captcha bij Poloniex in te vullen, maar heb net ingelogd met Google 2FA en geen problemen.
Ik vind dat ook een interessante, ik heb er 23 weggedaan op 10 euro voor iets anders, misschien koop ik er een 30 terug ofzo.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 00:55 schreef Thezappa het volgende:
iemand hier fan van stratis...twijfel om te kopen
ik twijfel, heb call gemaakt bij 6 eur..quote:Op vrijdag 23 juni 2017 01:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een interessante, ik heb er 23 weggedaan op 10 euro voor iets anders, misschien koop ik er een 30 terug ofzo.
ze zaten paar dagen geleden idd op 10 en paar dagen daarvoor op 5 geloof ikquote:Op vrijdag 23 juni 2017 01:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een interessante, ik heb er 23 weggedaan op 10 euro voor iets anders, misschien koop ik er een 30 terug ofzo.
ik stap rond de 6 in denk ik , miss koop iker morgen wel wat , twijfel eroverquote:Op vrijdag 23 juni 2017 01:12 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb flink wat Stratis gekocht op wat nu de ATH bleek te zijn zo rond de $10,50.
Daarna is die best wat gedaald en nu redelijk "stabiel" rond de $8, als eind deze maand de Breeze Wallet uitkomt zal de koers wel weer gaan stijgen. Helaas zonder Tumblebit erin maar dat komt met een paar weken weer.
Ze hebben een flinke roadmap met plannen dus hoger dan die $8 van nu en die $10,50 van mij komen ze sowieso wel, ik hold voor een wat langere termijn maar als je nagaat dat ze al 100.000% omhoog zijn gegaan sinds de ICO zal er vast wel ergens een limiet zitten.
Ik hoop juist dat ie verder omlaag gaat, kan ik weer wat bij kopenquote:Op vrijdag 23 juni 2017 02:57 schreef totalvamp het volgende:
pff mijn Ants gaan niet goed...
Hopelijk klimt hij weer naar boven gedurende de dag. Anders wordt het voor een lange tijd wachten op resultaat.
Zolang het uiteindelijk naar 12-13$ gaat vind ik het best.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 03:13 schreef .Davout het volgende:
[..]
Ik hoop juist dat ie verder omlaag gaat, kan ik weer wat bij kopen
Ik heb m'n eigen node, lease dus nietquote:Op donderdag 22 juni 2017 23:29 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de volgende pay out op zondag. Het is inderdaad afhankelijk van een aantal factoren. Wat is jou ervaring betreft het gemiddelde rendement?
Al paar keer gevraagd, maar heb jij er baat bij als ik bij jou lease met een kleine hoeveelheid? Liever dat jij er baat bij hebt dan iemand die ik niet ken. Indien ja; DM even je adres.quote:
Hij heeft al een parkeer geantwoord dat je dan 0 coins terug krijgtquote:Op vrijdag 23 juni 2017 07:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Al paar keer gevraagd, maar heb jij er baat bij als ik bij jou lease met een kleine hoeveelheid? Liever dat jij er baat bij hebt dan iemand die ik niet ken. Indien ja; DM even je adres.
Als ik dat ga doen krijg ik er aardig wat administratie van en daar heb ik op dit moment niet zoveel trek inquote:Op vrijdag 23 juni 2017 07:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Al paar keer gevraagd, maar heb jij er baat bij als ik bij jou lease met een kleine hoeveelheid? Liever dat jij er baat bij hebt dan iemand die ik niet ken. Indien ja; DM even je adres.
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 08:03 schreef Zith het volgende:
[..]
Hij heeft al een parkeer geantwoord dat je dan 0 coins terug krijgt
Ah zo. Dacht dat dat een automatisch proces wasquote:Op vrijdag 23 juni 2017 08:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als ik dat ga doen krijg ik er aardig wat administratie van en daar heb ik op dit moment niet zoveel trek in
Als er een optie komt om automatisch (en in de juiste verhouding) leasers te betalen, dan zal ik er nog eens over na gaan denken.
Je kan dus wel leasen, je krijgt echter niets
-80%quote:
Thanks voor het delen van je tactiek! Jammer dat je de ANS boot gemist hebt, had een leuke klapper voor je opgeleverdquote:Op donderdag 22 juni 2017 19:27 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Puur op basis van gevoel en de 6 of 3 maanden chart in Blockfolio. Als een coin voor mijn gevoel te veel gestegen is dan vind ik het risico te groot om in te stappen. Ik trek een denkbeeldige curve van de groei van de afgelopen maanden... als die curve dan ineens een hele vreemde beweging maakt, blijf ik er meestal vanaf of wacht de correctie af.
Ik stap over het algemeen met relatief hoge bedragen (minimaal 1000-2000 euro) in een coin en weeg dan het risico af.
Einde van het jaar staat geloof ik die compleet nieuwe wallet gepland. Met onder andere een nieuwe layout, chat (trollbox 2.0?) en een nieuw design voor de DEx.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 10:13 schreef TimKuik het volgende:
Iedere keer valt Waves weer onder 0.002, wanneer komt die nieuwe wallet?
Je kunt bij coinbase ook gewoon bankoverschrijvingen gebruiken. Werkt voor mij altijd vrij snel.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 08:23 schreef Black-Death het volgende:
Heb al 2x mijn Creditcard gegevens ingevoerd op Coinbase als betaalmethode, maar pagina blijft maar laden en er gebeurt verder niets
Dan maar BTCdirect proberen?
Ja denk dat ik dat maar ga doen.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 10:23 schreef BlockchainStories het volgende:
[..]
Je kunt bij coinbase ook gewoon bankoverschrijvingen gebruiken. Werkt voor mij altijd vrij snel.
veel waves , gulden , lite , veel btc ,ripple ,eth , had heleboel maar weg gedaan en omgeet naar btcquote:
dit werkt an sich feilloos.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 10:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja denk dat ik dat maar ga doen.
Kan ik eerst een cent overmaken naar Letland
doe dit ook altijd trouw hehequote:Op vrijdag 23 juni 2017 10:37 schreef Sosa het volgende:
[..]
dit werkt an sich feilloos.
alleen jammer dat deze verificatie hooguit 2 weken blijft staan. Dan kun je weer opnieuw een cent overmaken.
Echt heel irritant. Ik heb nu al jaren coinbase maar moet elke paar weken opnieuw betaalwijze verificeren terwijl notebene mijn vorige verificatie nog geldig (met groene vinkjes) in mijn wallet staat.
maar ze betalen gelukkig snel uit, dat maakt een hoop goed. Vaak staat het er na een dag al op mijn rekening.quote:
Hmm naja ach. Maar dat hoef je dus alleen te doen als je een nieuwe transactie doet toch?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 10:37 schreef Sosa het volgende:
[..]
dit werkt an sich feilloos.
alleen jammer dat deze verificatie hooguit 2 weken blijft staan. Dan kun je weer opnieuw een cent overmaken.
Echt heel irritant. Ik heb nu al jaren coinbase maar moet elke paar weken opnieuw betaalwijze verificeren terwijl notebene mijn vorige verificatie nog geldig (met groene vinkjes) in mijn wallet staat.
Op polo kan datquote:Op vrijdag 23 juni 2017 10:47 schreef metallicelmo het volgende:
Zou er een mogelijkheid zijn om ETH te shorten voor het geval het helemaal kapot gaat?
Tis dat ik zoveel slechts over Polo lees anders stapte ik a la minute naar Polo over. Ik ben namelijk de beste shorter ooit. Zodra ik ergens instap gaat ie BOEM naar de tyfusquote:
Laat ons even weten wanneer je de volgende keer ergens instap de volgende keerquote:Op vrijdag 23 juni 2017 11:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tis dat ik zoveel slechts over Polo lees anders stapte ik a la minute naar Polo over. Ik ben namelijk de beste shorter ooit. Zodra ik ergens instap gaat ie BOEM naar de tyfus
#nattekatsyndroom
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 11:13 schreef S-tr00pwafel het volgende:
[..]
Laat ons even weten wanneer je de volgende keer ergens instap de volgende keer
Hypotheek afgesloten, all-in op ANS short.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 11:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]ik ben nu in ANS gestapt @247k dus je kan zo sub 200 instappen.
Nog steeds de 200k niet aangetikt.. so far so good for you!quote:Op vrijdag 23 juni 2017 11:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]ik ben nu in ANS gestapt @247k dus je kan zo sub 200 instappen.
Kraken supportquote:Op vrijdag 23 juni 2017 11:27 schreef fukforce het volgende:
Na ruim 2 maanden geleden een ticket te hebben aangemaakt over mijn verificatiestatus op Kraken krijg ik vandaag reactie via een gestandaardiseerde mail vanuit Kraken.
ja, eens in de 2-3 maanden room ik wat vergaarde btc's af en betaal ik uit via coinbase. Maar dat moet ik die verificatie dus telkens opnieuw doen.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 10:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hmm naja ach. Maar dat hoef je dus alleen te doen als je een nieuwe transactie doet toch?
Oke thnx.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:11 schreef Sosa het volgende:
[..]
ja, eens in de 2-3 maanden room ik wat vergaarde btc's af en betaal ik uit via coinbase. Maar dat moet ik die verificatie dus telkens opnieuw doen.
Waves gaat naar ¤300quote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:20 schreef fukforce het volgende:
Ik begrijp niet waarom Waves zo achter blijft lopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |