quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:08 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
PRIO 1 : BRAND BOS (NB BRAND: zeer groot bos) (INCI: 601) (Droogtefactor: rood) De Groote Peel Ospelerweg 999 bos Heusda : 225027 225025 AGS-BSodeju wat een lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ze blijven oproepen dus ik vrees dat het waar is. En hier komt dus geen regen dat zou kunnen helpen. Hopelijk valt het mee.quote:
En ik maar een tentamen hebben toen het naderdequote:Op donderdag 22 juni 2017 19:17 schreef bondage het volgende:
Fraai luchtje voordat het hier ging onweren![]()
[ afbeelding ]
Het hangt idd echt in de muren. Nu echt superduidelijk te merken. Paar uur heel koel doorluchten is na een half uurtje al helemaal teniet gedaan hier. Weer net zo warm als voor het doorwaaien. Vannacht alles maar op een kier latenquote:Op donderdag 22 juni 2017 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kom boven en denk "kak, vergeten dat het boven nog dagen duurt voor het koel is"
Dat klinkt echt heftig.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:16 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ondertussen ook nog van Venlo,Helden, Susteren
Als de peel fikt kan het goed kut worden, hoop dat ze de boel snel onder controle hebbenquote:
Ai, spijtigquote:Op donderdag 22 juni 2017 19:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ik maar een tentamen hebben toen het naderde
Dat had ik dan weer wel. Mooi uitzicht ook vanuit het lokaal.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Ai, spijtigEcht heel erg los ging het overigens niet, kortstondig regen en wat gedonder, veel stelde het hier niet voor.
Die mensen uit Susteren doen er gewoon een uur over om er te komen...quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:16 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ondertussen ook nog van Venlo,Helden, Susteren
Welnee.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:37 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Die mensen uit Susteren doen er gewoon een uur over om er te komen...
Wtf?!!!
Maar richting Meijel zit je wel veelal op de N273 en N279. Vanuit mijn huis is het al 20-25 minuten rijden naar Meijel en zo'n 20 min naar Susteren.quote:
ik hoop dat er uit voorzorg zo groot wordt uitgerukt...quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:36 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs het korps Eindhoven Centrum wordt opgeroepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |