In eerste instantie de lokale clubkoersjes. Komende maanden staan er een stuk of 6 op de agenda dus daar rij ik er een aantal van. Van een andere club in de buurt kan ik met licentie 3x per week koersen op de baan. Daar ga ik eerst mee beginnen en dan zien we volgend jaar weer verder.quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:45 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ga je meteen voor knwu wedstrijden of eerst clubkoersjes?
Gecondoleerdquote:
Hoe komt hij daar terecht dan?quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:36 schreef kanovinnie het volgende:
Had ik al verteld dat m'n neefje derde in de ronde van Congo is geworden? En een etappe heeft gewonnen?
In de winter fietsenquote:Op woensdag 28 juni 2017 18:09 schreef ratatat het volgende:
Iemand ervaring met de Sportful Fiandre Extreme NeoShell Jacket? Deze is nu in de uitverkoop en het lijkt mij wel een goed jack voor in de winter.
N+1, winterfiets+ATB+crosser. Alleen daarom alquote:Op woensdag 28 juni 2017 18:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
In de winter fietsenniet alleen fietsen als het perfect zomerweer is
Ik word liever niet allroundfit.quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
In de winter fietsenniet alleen fietsen als het perfect zomerweer is
Die Fiandre-lijn wordt wel altijd geod besproken. Wel wat aan de. Prijs. Waar is de aanbieding?quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:09 schreef ratatat het volgende:
Iemand ervaring met de Sportful Fiandre Extreme NeoShell Jacket? Deze is nu in de uitverkoop en het lijkt mij wel een goed jack voor in de winter.
¤150 bij Wiggle in xs / squote:Op woensdag 28 juni 2017 18:54 schreef Z het volgende:
[..]
Die Fiandre-lijn wordt wel altijd geod besproken. Wel wat aan de. Prijs. Waar is de aanbieding?
Je hebt niks gemist. Tenzij je het leuk vindt om naar oude mannen te kijken die een beetje fietsen en keuvelen. Zat totaal geen opbouw, spanning of diepgang in en de beelden waren ook niet bijzonder.quote:
Het was best aardig. Maar het had ook in een half uur gekunt.quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:31 schreef eentwee het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist. Tenzij je het leuk vindt om naar oude mannen te kijken die een beetje fietsen en keuvelen. Zat totaal geen opbouw, spanning of diepgang in en de beelden waren ook niet bijzonder.
Nog maar iets meer dan 2 maandjes en dan mogen we alweer de bagger inquote:
Prachtig ja rondrijden op paden in de herfst/ voorjaar en soms in de winter. Ga mij a.s. zaterdag waarschijnlijk opgeven voor de Dutch Masters of MTB, 200km in ons mooie Twente. Meer liefhebbers hier die gaan? Tommeke/ Oksel/ Kaas?quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nog maar iets meer dan 2 maandjes en dan mogen we alweer de bagger inheb wel weer zin in mooie wedstrijden!
Inschrijven?quote:
Uitbuiten! "Ja ik heb nu coch echt nieuwe wielen nodig".quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Ben je even iets aan het opruimen in de schuur, tilt je vriendin een lekkende zak voegzand over je fiets heen.
Daarvan zit nu een kuub in mn cassette![]()
Nope, in december wel weet Drenthe 200!quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:55 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Prachtig ja rondrijden op paden in de herfst/ voorjaar en soms in de winter. Ga mij a.s. zaterdag waarschijnlijk opgeven voor de Dutch Masters of MTB, 200km in ons mooie Twente. Meer liefhebbers hier die gaan? Tommeke/ Oksel/ Kaas?
Respect. Ik ga hem denk ik een keer fietsen en daarna nooit weer, lijkt me echt een hel. Lijkt jou de Dutch Masters niet mooier? Denk veel meer singletracks/ hoogtemeters en onder betere condities (hopelijk).quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:43 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nope, in december wel weet Drenthe 200!
Smeren doe je om de schakeltjes goed te laten lopen. Het smeermiddel moet dan ook tussen de schakels in lopen. Dus al dat gekluns zal dat proces niet beïnvloeden lijkt me (hoe scheef je je wiel er ook in zet).quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:31 schreef fietsen777 het volgende:
Ach ach ach, net mijn fiets schoongemaakt en gesmeerd.... en hopelijk niet al te veel schade aangericht.
Wat ging het klunzig en onhandig zeg.. en daarna bij het terugdoen van het achterwiel deze scheef gezet en vergeten de remmen weer goed te zetten. Gevolg: Lastig schakelen en niet goed remmen op mijn testritje. Toen nog een keer erin gezet, deze keer wel goed, en nog een paar keer opnieuw om het af te leren. Vervolgens bij de laatste keer ging de ketting bij de zwaarste versnelling tegen dat metalen zilveren dingetje (geen idee hoe het heet) aan het voorblad lopen, maar dat bleek aan de voorkant te liggen, dat ik hem daar niet goed had doorgeschakeld.
Heb hem dan wel schoongemaakt en gesmeerd, maar daarna zoveel lopen klunzen... heeft dit het smeren weer ongedaan gemaakt?
Ik heb veel liever rechttoe rechtaan, omdat ik op de crosser benquote:Op woensdag 28 juni 2017 22:12 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Respect. Ik ga hem denk ik een keer fietsen en daarna nooit weer, lijkt me echt een hel. Lijkt jou de Dutch Masters niet mooier? Denk veel meer singletracks/ hoogtemeters en onder betere condities (hopelijk).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |