quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:26 schreef F-Bravo het volgende:
Mooie temperatuurverschillen in het land momenteel. 15 graden tussen Noord Holland en Limburg.
Hier in Enschede vallen de mussen dood van het dak, maar echt benauwd vind ik het nog niet eens. Het is vooral gewoon heel erg warm.
Ah kijk, daar is het gat goed te zien waardoor er niets komt in Zeeland, helemaal prima weer.quote:
Ik hoop zo dat mijn planten en bloemen niet meteen kapot gaan.quote:
Er staat hier nu veel wind, dat is vanavond toch niet weer foetsiequote:Op donderdag 22 juni 2017 15:37 schreef Twiitch het volgende:
Ik bereid me wel weer voor op een nacht lang plakken.
kijk even omhoog, zie hier mooie luchten in Slotervaartquote:Op donderdag 22 juni 2017 15:42 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hier in Amsterdam een dreigende lucht, maar verder nog niets... Vlakbij Sloten dan
Ja prachtige lucht!quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
kijk even omhoog, zie hier mooie luchten in Slotervaart
"Zwaar"quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:43 schreef Greys het volgende:
Ben erg benieuwd, als ik zo naar de streep van Zwaar kijk en hoe ver die punt er bovenuit komt. Waarschijnlijk blijft er tegen die tijd niks van over
[ afbeelding ]
De enorme piek zoals bij jou is hier ook voor de helft gezakt. Maar het regent wel.quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:43 schreef Greys het volgende:
Ben erg benieuwd, als ik zo naar de streep van Zwaar kijk en hoe ver die punt er bovenuit komt. Waarschijnlijk blijft er tegen die tijd niks van over
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |