Prima koersquote:Op donderdag 22 juni 2017 14:59 schreef Jor_Dii het volgende:
De koers is alleen niet gunstig, gaat allemaal richting N-Holland, Wadden en Friesland
Utrecht regenmagneet jeweettog. Die buien komen echt welquote:Op donderdag 22 juni 2017 15:00 schreef Infection het volgende:
[..]
Is te hopen dat die zuidelijke buien nog wat gaan doen boven land. Zit hier in het midden en zou mij nog kunnen raken als het deze koers aanhoudt.
Issued: Thu 22 Jun 2017 00:00quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik weet nie wanneer de update van Estofex kwam eigenlijk. Het klopt dat er eerst geen level 1 voor NL was, maar sinds de laatste update (ik denk ergens gisteravond/vannacht) heel NL dus.
Vooral regen ja. Een echt goede onweersbui is ook al weer bijna een jaar geleden volgensmij.quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Utrecht regenmagneet jeweettog. Die buien komen echt wel
Werk in de winkel. Hebben maar de deur dicht gedaan met de airco aan.quote:
In het centrum? Zul je ook wel een kanon af kunnen schietenquote:Op donderdag 22 juni 2017 15:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Werk in de winkel. Hebben maar de deur dicht gedaan met de airco aan.
Wel een a4 tje op de deur dat we gewoon open zijn.
Is best benauwd nu en komt ook gedonder aan.quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:03 schreef Mykonos het volgende:
Vanmorgen was het bloedheet, zit de hele dag binnen in een ruimte met goede airco, ook tijdens de lunch binnengebleven. Stapte net even naar buiten met koffie in Den Haag met de gedachte dat de hitte als een deken op me zou vallen, maar het was haast fris in m'n korte broekFlink windje van zee opgestoken al blijkbaar.
Wen er maar aan. Volgende week heeft iedereen het weer koud en worden we elke dag natgeregend, joepiequote:Op donderdag 22 juni 2017 15:03 schreef Mykonos het volgende:
Vanmorgen was het bloedheet, zit de hele dag binnen in een ruimte met goede airco, ook tijdens de lunch binnengebleven. Stapte net even naar buiten met koffie in Den Haag met de gedachte dat de hitte als een deken op me zou vallen, maar het was haast fris in m'n korte broekFlink windje van zee opgestoken al blijkbaar.
Oei, dat wordt een sprintje trekken als ik straks naar het station moet dan.quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is best benauwd nu en komt ook gedonder aan.
Ja PhoneHouse.quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In het centrum? Zul je ook wel een kanon af kunnen schietenZou de boel op slot doen en naar huis gaan
snel nog even met de hond uitquote:Op donderdag 22 juni 2017 15:07 schreef b2py het volgende:
Buienalarm meldt voor Heerhugowaard om 15:40 een 48,7mm/h piek, buienradar doet het om 16:00 met 79,9
quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja PhoneHouse.
Het is inderdaad niet erg druk.
Inderdaad. Van school naar huis fietsend was ik al natter van het zweten dan met een regenbui.quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:09 schreef Infection het volgende:
[..]
Het is wel echt verschrikkelijk benauwd vandaag.
quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:17 schreef Infection het volgende:
De servers van buienradar roken ook.
https://www.buienradar.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |