Jij zou eens een dichtbundel ofzo moeten uitbrengen. Volgens mij kun je Nico Dijkshoorn overtreffen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:01 schreef john2406 het volgende:
Nou heet het toevallig zo als die niet was, was er wel een ander.
uhuh.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:01 schreef john2406 het volgende:
Nou heet het toevallig zo als die niet was, was er wel een ander.
Je hebt wel met de diplomatieke status van Nederland te doen, is het niet Linus?quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
uhuh.
Rutte had allemaal potentiële vriendjes op bezoek.![]()
[ afbeelding ]
Als langer twijfel ik eraan, iets wat goed is behoeft niet veel gedraai.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
was ich nog zu sagen hatte, dauert eine sigarette
Een onverwachte medestander in de strijd voor het behoud van de Nederlandse taal.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:44 schreef Tijger_m het volgende:
Goedenavond, ik verdedig de Nederlandse taal tegen deze Duitse invasie
Als Kapitein Gelderman op het Viaduct van Rhenen?quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:44 schreef Tijger_m het volgende:
Goedenavond, ik verdedig de Nederlandse taal tegen deze Duitse invasie
Josse de Voogdtquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een onverwachte medestander in de strijd voor het behoud van de Nederlandse taal.
Als jij dat wil god en de rest, waarom niet?quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:51 schreef skysherrif het volgende:
Laat me godverdomme posts wijzigen kut fok
Zal wel een gevalletje n00b user zijnquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:51 schreef skysherrif het volgende:
Laat me godverdomme posts wijzigen kut fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |