Ja is wel lekker hoor maar wel beetje gewoontjes.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat
das toch gwn goede maaltijd wtf man
mag ik ook meequote:Op woensdag 21 juni 2017 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
hitte maakt me beetje loesoe, kom hier deadprez, gaan we fissa
Heb jij van die handige pakjes waar je alleen nog water bij m....quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
KOM EN IK GEEF JE ROOMSAUS
verwend nestquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:36 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Ja is wel lekker hoor maar wel beetje gewoontjes.
ewaaquote:
ja snap het niet dp_brain.rar is slechts 6 kbquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:36 schreef deadprez het volgende:
wtf waarom staat er een schaakspel van zes gig op torrentsite
4K-resolutiequote:Op woensdag 21 juni 2017 22:36 schreef deadprez het volgende:
wtf waarom staat er een schaakspel van zes gig op torrentsite
jaquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja
anders moet ik de hele tijd alleen helpen als hij vast komt te zitten met zijn rollator in de modder
ben je nu oh oh cherso bruin?quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben vanavond teruggekomen. Maar was erg lekker
denk dat juist jij wel genoeg energie hebt voor dat soort dingen hoorquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja
anders moet ik de hele tijd alleen helpen als hij vast komt te zitten met zijn rollator in de modder
ja daar hoef je me niet steeds mee te confronteren en dat verklaart nog steeds een schaakspel van 6 gb nie godverdomme gemene klootzakquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja snap het niet dp_brain.rar is slechts 6 kb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |